Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

vanaf wanneer zelf speelgoed en kleding uit laten kiezen

4 plaatsers

Ga naar beneden

vanaf wanneer zelf speelgoed en kleding uit laten kiezen Empty vanaf wanneer zelf speelgoed en kleding uit laten kiezen

Bericht  Flower_L zo 21 okt 2012 - 8:23

Hoe oud waren jullie kindjes toen jullie hen betrokken in aankopen als kleding en speelgoed?

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

vanaf wanneer zelf speelgoed en kleding uit laten kiezen Empty Re: vanaf wanneer zelf speelgoed en kleding uit laten kiezen

Bericht  kwak zo 21 okt 2012 - 8:27

D. krijgt af en toe wel de keus of ze een broek of een rok/jurkje aan wil maar als antwoord krijg ik bijna altijd "poesje" of "hondje", dan wil ze die hondjes of poesjes trui aan en daar pas ik dan wel de broek of rok bij aan.

in de winkel krijgt ze nog geen inspraak, dan gaat ze voor de glitters en glamour en dat vind ik niet mooi.
Als ik twijfel tussen 2 dingen en ik vind dat ze er maar 1 nodig is dan mag ze kiezen tussen die 2.

qua speelgoed laat ik d'r alleen kiezen als ik weer twijfel tussen 2 dingen.
Ze mocht wel zelf haar kleur van haar loopfietsje kiezen die ze voor haar verjaardag krijgt, ze mocht kiezen tussen roze en blauw en het was over duidelijk blauw!


Laatst aangepast door kwak op zo 21 okt 2012 - 8:31; in totaal 1 keer bewerkt
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

vanaf wanneer zelf speelgoed en kleding uit laten kiezen Empty Re: vanaf wanneer zelf speelgoed en kleding uit laten kiezen

Bericht  Susan zo 21 okt 2012 - 8:28

Dat moet nog komen.

Bij Y vraag ik in de winkel soms wel haar mening over een bepaald kledingstuk, maar zij maakt er soms ook wel een sport van om bij alles te roepen dat ze het niet mooi vindt. Ik weet wel dat ze tegenwoordig heel graag rokjes en jurkjes draag en daar ga ik ook wel voor een groot deel in mee, maar ze kiest ze niet zelf uit, ik denk dat ze dan alleen nog maar in van die balletjurkjes met tule rokjes zou lopen.

Met speelgoed laat ik haar in de winkel soms kiezen tussen twee dingen. Ze vindt heel veel mooi en als ik haar uit alles laat kiezen wordt het te overweldigend.

E kiest nog niet zelf in de winkel, maar ik weet vaak wel wat hij mooi vindt en graag zou willen hebben, bijvoorbeeld bepaalde prentenboeken. Kleren interesseren hem niet echt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vanaf wanneer zelf speelgoed en kleding uit laten kiezen Empty Re: vanaf wanneer zelf speelgoed en kleding uit laten kiezen

Bericht  Darius zo 21 okt 2012 - 9:19

Sinds Laurens een jaar of drie is.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

vanaf wanneer zelf speelgoed en kleding uit laten kiezen Empty Re: vanaf wanneer zelf speelgoed en kleding uit laten kiezen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum