Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie heeft dit ook gehad met Wehkamp?LIHL

+6
Flower_L
MamaDaan
Steep
Parel
Darius
Mama Titty
10 plaatsers

Ga naar beneden

Wie heeft dit ook gehad met Wehkamp?LIHL Empty Wie heeft dit ook gehad met Wehkamp?LIHL

Bericht  Mama Titty ma 15 okt 2012 - 3:06

Een tijd geleden kon je met de bonnen van Lekker in het leven luiers bestellen, dit heb ik ook gedaan.
Al 2 maanden niks besteld via Wehkamp en krijg ik nu opeens een naheffing van 10 euro van een waardebon die niet geldig zou zijn.
Heb gelijk een mail gestuurd dat dit onterecht is en hoe dit zit.
Want ik heb die bon maar 1x gebruikt, wel in combinatie met kortingsbon/code van Wehkamp, maar dit kon gewoon.

Enige tijd geleden had 1 van jullie een Wehkamp kortingscode waar je toen voor 2 euro luiers had. Heeft iemand daar ook een naheffing over gehad??

Mama Titty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 472
Punten : 517
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft dit ook gehad met Wehkamp?LIHL Empty Re: Wie heeft dit ook gehad met Wehkamp?LIHL

Bericht  Darius ma 15 okt 2012 - 3:11

Volgens mij haal je, of de wk, 2 acties door elkaar. Dus de actie van lihl en die toestand met die kortingscode.

Ik heb (nog) geen naheffing gehad, maar de wehkamp heeft 40 euro op mijn rekening gestort. Geen idee hoe ze hier weer aan komen....maar goed, lekker is hetwel. Very Happy
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft dit ook gehad met Wehkamp?LIHL Empty Re: Wie heeft dit ook gehad met Wehkamp?LIHL

Bericht  Mama Titty ma 15 okt 2012 - 3:15

Ik had dat een maand geleden ook opeens dat ik 30 euro kreeg, maar nu opeens een rekening van 10 euro en als omschrijving waardebon.
Kijk 10 euro is niet het einde van de wereld maar wel irritant als het nu opeens niet meer bleek te kunnen , want dan bestel ik voortaan daar niet meer de luiers met LIHL bonnen.

Ja weet dat het 2 acties waren, ik heb toen niet met die actie van die andere kortingscode meegedaan omdat toen de luiers helemaal weg waren op Wehkamp.
Maar dacht, het scheelt zich denk ik 3-4 weken met de actie dus misschien heeft iemand dit ook al gekregen?

Mama Titty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 472
Punten : 517
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft dit ook gehad met Wehkamp?LIHL Empty Re: Wie heeft dit ook gehad met Wehkamp?LIHL

Bericht  Parel ma 15 okt 2012 - 3:16

Dat is denk ik die code met IKKANNIETWACHTEN?

Die kon niet onder de 50 euro worden gebruikt, denk dat ze nu stuk voor stuk iedereen gaan naheffen. Zonde!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft dit ook gehad met Wehkamp?LIHL Empty Re: Wie heeft dit ook gehad met Wehkamp?LIHL

Bericht  Steep ma 15 okt 2012 - 3:18

Dat zou ik toch apart vinden, als ze iedereen gaan naheffen.. We zullen het wel zien dan..
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft dit ook gehad met Wehkamp?LIHL Empty Re: Wie heeft dit ook gehad met Wehkamp?LIHL

Bericht  Mama Titty ma 15 okt 2012 - 3:21

Ja die heb ik gelukkig niet gebruikt destijds, heb alleen toen mijn LIHL bon gebruikt samen met een code die ik toen van Wehkamp had gekregen voor een foute nalevering , misschien dat ze nu opeens iets hebben: je mag geen bon van LIHL combineren met een andere kortingscode, ben al in mijn mail aan het zoeken of ik die mail nog ergens heb waar die code in stond.

Maar daar ben ik dus ook bang voor dat ze nu iedereen gaan naheffen, vandaar mijn topic.

Mama Titty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 472
Punten : 517
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft dit ook gehad met Wehkamp?LIHL Empty Re: Wie heeft dit ook gehad met Wehkamp?LIHL

Bericht  MamaDaan ma 15 okt 2012 - 4:11

Ik heb ook een naheffing gekregen van die waardebon, omdat ik hem toen heb geactiveerd, maar niets besteld heb. Na activeren komt die automatisch in je overzicht te staan als -10 euro. Als je dan vervolgens niets besteld komt die te vervallen. Ik had nog een rekening openstaan waar die 10euro vanaf ging, maar dus niet terecht en moet het nu terugbetalen, weet je zeker dat het bij jou niet ook zoiets was?
MamaDaan
MamaDaan
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 486
Punten : 494
Registratiedatum : 29-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft dit ook gehad met Wehkamp?LIHL Empty Re: Wie heeft dit ook gehad met Wehkamp?LIHL

Bericht  Gast ma 15 okt 2012 - 6:40

Mama titty: had je geen tegoed staat wat van waardebon kwam wat bij die 30 euro gestort is? Want waardebonnen betalen ze niet uit, dus dat lijkt me logischer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft dit ook gehad met Wehkamp?LIHL Empty Re: Wie heeft dit ook gehad met Wehkamp?LIHL

Bericht  Ella ma 15 okt 2012 - 21:49

Steep schreef:Dat zou ik toch apart vinden, als ze iedereen gaan naheffen.. We zullen het wel zien dan..

+1, Ik heb gelukkig nog niets gehoord/gezien
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft dit ook gehad met Wehkamp?LIHL Empty Re: Wie heeft dit ook gehad met Wehkamp?LIHL

Bericht  Gast ma 15 okt 2012 - 21:54

Ella schreef:
Steep schreef:Dat zou ik toch apart vinden, als ze iedereen gaan naheffen.. We zullen het wel zien dan..

+1, Ik heb gelukkig nog niets gehoord/gezien

ik ook nog niet en zou het eerlijk gezegd ook een beetje krom vinden als ze dat nu nog doen. Want de retourperiode is al verstreken. Denk dat veel mensen er anders voor kozen/kiezen om de pampers retour te sturen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft dit ook gehad met Wehkamp?LIHL Empty Re: Wie heeft dit ook gehad met Wehkamp?LIHL

Bericht  Ella ma 15 okt 2012 - 22:04

Lily schreef:
Ella schreef:
Steep schreef:Dat zou ik toch apart vinden, als ze iedereen gaan naheffen.. We zullen het wel zien dan..

+1, Ik heb gelukkig nog niets gehoord/gezien

ik ook nog niet en zou het eerlijk gezegd ook een beetje krom vinden als ze dat nu nog doen. Want de retourperiode is al verstreken. Denk dat veel mensen er anders voor kozen/kiezen om de pampers retour te sturen.

Dat denk ik ook ja. Als ze met een naheffing komen ga ik me wel even erin verdiepen tot wanneer ze een naheffing mogen doen en wat de rechten dan zijn met terug sturen
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft dit ook gehad met Wehkamp?LIHL Empty Re: Wie heeft dit ook gehad met Wehkamp?LIHL

Bericht  Gast do 1 nov 2012 - 2:41

ben je er nog uitgekomen wat het was?

Ik heb tot nu toe nog geen naheffingen ontvangen, dus verwacht het eigenlijk niet meer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft dit ook gehad met Wehkamp?LIHL Empty Re: Wie heeft dit ook gehad met Wehkamp?LIHL

Bericht  Flower_L do 1 nov 2012 - 2:45

Ik ook niet en een pak (vd 3) luiers is op 1 na al op..

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft dit ook gehad met Wehkamp?LIHL Empty Re: Wie heeft dit ook gehad met Wehkamp?LIHL

Bericht  Gast do 1 nov 2012 - 2:46

Flower_L schreef:Ik ook niet en een pak (vd 3) luiers is op 1 na al op..
Ik vind het tijd voor een nieuwe code, mijn voorraad is ook aardig gekrompen Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft dit ook gehad met Wehkamp?LIHL Empty Re: Wie heeft dit ook gehad met Wehkamp?LIHL

Bericht  _Lana_ do 1 nov 2012 - 3:21

Ik heb wel een naheffing gehad van die code Neutral.

Wel een beetje krom, want het was begin september en toen stond mijn saldo op 0 en op 9 oktober is hij op -10 gezet.
Prima als ik bij moet betalen, maar geef het dan aan in die 2 weken retourtijd.


Dus ik heb er even een pissig telefoontje aan gewaagd Laughing ( zonder resultaat overigens ).
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft dit ook gehad met Wehkamp?LIHL Empty Re: Wie heeft dit ook gehad met Wehkamp?LIHL

Bericht  Jade do 1 nov 2012 - 3:27

Bij mij staat hij nog steeds op € 0,00

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft dit ook gehad met Wehkamp?LIHL Empty Re: Wie heeft dit ook gehad met Wehkamp?LIHL

Bericht  Happydobby do 1 nov 2012 - 3:29

Stofzuiger schreef:
Flower_L schreef:Ik ook niet en een pak (vd 3) luiers is op 1 na al op..
Ik vind het tijd voor een nieuwe code, mijn voorraad is ook aardig gekrompen Laughing

Ja vind ik ook, dat laatste bonnen die ik had waren tot 1 oktober geldig.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft dit ook gehad met Wehkamp?LIHL Empty Re: Wie heeft dit ook gehad met Wehkamp?LIHL

Bericht  Ella do 1 nov 2012 - 3:59

Ik heb er gelukkig niets meer op gehoord, ga er vanuit dat er nu geen naheffing meer zal komen
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft dit ook gehad met Wehkamp?LIHL Empty Re: Wie heeft dit ook gehad met Wehkamp?LIHL

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum