Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goedemorgen!

+11
Oasis
Lotus
Roze Roos
Dennenappel
Suus
Xanna
VeryCherry
SparklingEyes
Zwerver
Lejow
Lady4
15 plaatsers

Ga naar beneden

Goedemorgen! Empty Goedemorgen!

Bericht  Lady4 zo 28 nov 2010 - 18:33

Goodmorning!

Iedereen een beetje goed geslapen? En wat zijn de plannen op deze maandag?

Ik heb lekker geslapen en moet vandaag werken van 7.14-15.45. Zit deze week een weekje op een andere afdeling, als een soort van stage ivm mijn opleiding.

Mijn auto is nog steeds niet terug van de APK en dat betekent dat ik vanavond niet kan gaan sporten. In dat geval kruip ik op de bank met thee en ga ik lekker Grey's kijken.

Fijne dag all!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen! Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  Lejow zo 28 nov 2010 - 18:52

Goede morgen!!

Ik heb wel redelijk geslapen! Ik heb zaterdag alleen een dressoir van 2 hoog naar beneden getild en sinds die tijd heb ik last van mijn nek/schouder/sleutelbeen. Beetje spierpijn achtig. Dus dat is niet zo fijn Sad
Vandaag weer werken, vanmiddag met een paar collega's bij elkaar komen voor de Sint commissie, want a.s. vrijdag is het natuurlijk zo ver! Ben blij als het achter de rug is pfffff...

Lady, veel plezier op de andere afdeling! Ik hoop dat het je bevalt!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen! Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  Zwerver zo 28 nov 2010 - 18:54

Goedemorgen!

Ik heb heerlijk geslapen alleen werd ik wakker gebeld om half 2 door mijn schoonzus. Perongeluk waarschijnlijk. Over een half uurtje moet ik op de bus opweg naar mijn stage. Ik verlang gewoon weer naar school.

Iedereen fijne dag!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen! Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  SparklingEyes zo 28 nov 2010 - 19:57

Goedemorgen!

Pff nou ik ben al vanaf half 5 wakker of zo. Zoontje is nog steeds ziek en die sliep erg onrustig.. Nu zit hij natuurlijk héérlijk te spelen in de box, met wallen tot op z'n knieën.. en ondertussen maar lachen Very Happy

Ik ga vandaag lekker rustig aan doen, even wat opruimen, wasjes draaien en vanmiddag met zoon de kou trotseren, we moeten nog naar de apotheek om medicijnen op te halen. Ik heb echt een super leuk skipak (zo'n pakkie uit één stuk), dus die trek ik 'm lekker aan. Ben benieuwd hoe hij dat gaat vinden, haha.. 't kan nogal een miepert zijn!

Verder ga ik vandaag duimen dat hij minder heeft dan de afgelopen dagen of geen koorts mag natuurlijk ook!!

Fijne dag iedereen!!!!

SE
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen! Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  VeryCherry zo 28 nov 2010 - 20:02

Goedemorgen allemaal,

intussen ben ik al een beetje wakker. En ik heb een heerlijk weekend gehad, zaterdag hebben we de nieuwe auto opgehaald, stond nog maar 6 kilometer op de teller Wink En hij is zooo mooi!! Gister geklust in huis, lampen ophangen e.d. Vandaag ga ik de gang af verven en Sinterklaascadeautjes halen.

Fijne dag iedereen!
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen! Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  Xanna zo 28 nov 2010 - 20:45

Hehe, dan toch maar geloven aan het nieuwe forum.. angel

Ik heb super lekker geslapen, maar dat zal vast komen omdat ik gister voor het eerst sinds máánden weer een date heb gehad! Niet geheel onbelangrijk, 't was echt ontzettend leuk. Ik ben benieuwd hoe dit verder gaat, waarschijnlijk zie ik hem woensdag weer.

Ik heb vandaag een dagje studievrij, dus ik ga wat dingentjes uitzoeken en ordenen. Ook wil ik vandaag even contact opnemen met mijn stageadres (cluster 3 school) waar ik per januari begin, om een kennismaking te plannen. Verder doe ik het lekker rustig aan vandaag! Hopelijk vanavond nog even in de stad thee drinken met een vriendin..

Fijne dag allemaal!

Xanna
Prater
Prater

Aantal berichten : 504
Punten : 556
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen! Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  Suus zo 28 nov 2010 - 21:04

Goedemorgen!
Ik ben alweer aan het werk, maar voel me niet zo fit vandaag. Hoop niet dat ik ziek word, want het weekend ga ik Sinterklaas vieren en volgende week maandag ben ik jarig Very Happy Vanavond ga ik lekker bezig met mijn surprise en gedichten.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen! Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  VeryCherry zo 28 nov 2010 - 21:07

Wat vervelend dat je je niet zo fit voelt zeg! Maar je kan het ook zo bekijken; liever nu ziek dan in het weekend Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen! Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  Dennenappel zo 28 nov 2010 - 21:14

Beterschap dan!

@cherielola; wat voor auto hebben jullie gekocht? Geniet ervan! Hoe rijdt hij?

Zelf heb ik heel onrustig geslapen, veel dromen, woelen, buikpijn, etc. Vanmorgen mocht ik namelijk ein-de-lijk bellen om te vragen of wij de woning die wij willen toegwezen krijgen! Wij zouden dit eigenlijk vorige week dinsdag al horen, maar toen was mevr. helaas eerder weggegaan.
Krijg ik nu een of anderen &^&$%^%#@ aan de lijn, die puur de standaardprocedure wil opvolgen en ijskoud zegt dat wij het pas zaterdag te horen krijgen. Wij hebben dit afgesproken met de woningbouw, vanwege allemaal redenen.

Ik ga ze vanmiddag nogmaals bellen en hoop dan een ander aan de lijn te krijgen... Wij zitten al zo lang te stressen ervoor en zouden wij nog langer moeten wachten, plus dat wij dan niet op tijd de huur e.d. op kunnen zeggen wat ons meer dan €750,- gaat kosten..

Dus ik zit hier sip, boos, gefrustreerd op de bank!

Bah! Cry
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen! Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  VeryCherry zo 28 nov 2010 - 21:22

@Dennenappel; Het is een leaseauto, een Fiat Grande Punto Very Happy En hij rijdt echt heerlijk, zooo ligt enzo, moet er echt aan wennen hoor.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen! Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  Roze Roos zo 28 nov 2010 - 21:24

Goedemorgen!

Ik heb wel redelijk geslapen, maar het was wel koud! En heb veel gedroomd! Vandaag een dagje aan het werk, eerst wat gesprekken en dan daadwerkelijk werken. Vanavond lekker Greys kijken en nog wat telefoontjes plegen!

Fijne dag gewenst! ( Hopelijk met sneeuw Very Happy )
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen! Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  Lotus zo 28 nov 2010 - 21:58

Goedemorgen,

Ik heb heel erg onrustig geslapen. Was vanochtend vrij vroeg opgestaan om naar mijn vrijwilligerswerk te gaan, maar ik was zo moe dat ik weer in mijn bed ben gedoken en me ziek heb gemeld. Voel me nu een beetje schuldig, maar ik zag het even helemaal niet zitten om te gaan werken. Ik heb niet echt plannen voor vandaag. Ik ga lekker rustig aan doen.

Fijne dag allemaal!
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen! Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  Oasis zo 28 nov 2010 - 22:04

Goedemorgen,

Ik heb goed geslapen, maar wel ontzettend naar gedroomd. Vandaag de hele dag op school werken aan opdrachten, en vanavond hopelijk samen met mijn vriend op bezoek bij mijn ouders.

Fijne dag!
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen! Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  Poisongirl zo 28 nov 2010 - 22:10

Goedemorgen,

Ik ga werken van 11.30 tot 20.00 uur. Heb er wel zin in, dat scheelt. Gisteren was mijn vriend jarig en is best laat geworden, dus gelukkig heb ik een late dienst vandaag. Evengoed niet uitgeslapen, alles in huis opgeruimd. Daarna afspraak gemaakt met een makelaar om te gaan praten over een nieuwbouw project waar we erg in geïnteresseerd zijn. Kon komende donderdag al, hopen dat ik dan wat eerder weg kan van het werk. Verder niet echt plannen, vanavond misschien nog een aflevering van Glee kijken, helemaal leuk smile

Allemaal een fijne week en een fijne dag gewenst voor vandaag! bounce
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen! Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  Gast zo 28 nov 2010 - 22:48

Goedemorgen,

Ik ben vanochtend vroeg opgestaan om met school bezig te gaan. Ik heb een hele goede start gemaakt, maar nu kak ik een beetje in en heb ik geen zin meer. Ik ben bang dat ik zo ga kijken of de nieuwe Dexter aflevering al te downloaden is en dat ik die ga kijken ;-). Daarna toch echt nog even bezig met school.

Fijne dag allemaal!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen! Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  Sugarfall zo 28 nov 2010 - 22:58

Goodmorning!

Wat heb je gedroomd IrmaLaPoes? Vervelend is dat he, naar dromen, ik heb dan meestal de hele dag een beetje een raar gevoel!

Ik heb wel goed geslapen, ik val altijd pas laat in slaap en daar baal ik wel van, maar ik denk niet dat het ooit zal veranderen. Ik ben vanochtend al de boodschappen gaan doen, nu ga ik zo aan mijn studie werken, ik moet een hele hoop doen en ik ben natuurlijk weer veel te laat begonnen!

Verder ga ik vanavond bij een vriendin eten en daarna gaan we naar het concert van Lady Gaga! Zin in. smile

Fijne dag iedereen!
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen! Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  Chocolate Cookie zo 28 nov 2010 - 23:14

Goeiemorgen

Vanochtend was ik al even vroeg wakker. Moest de hond uitlaten en vriendin de deur uit helpen, want die is naar stage nu. Daarna weer terug in bed gedoken. Vanmiddag even op visite bij familie en vanavond komt die vriendin weer hierheen en blijft ze weer eten en slapen smile
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen! Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  Lien zo 28 nov 2010 - 23:16

Goedemorgen!

Ik heb wel goed geslapen vannacht, had het ook wel even nodig, was echt heel erg moe! Vandaag heb ik een vrije dag maar moet ik wel aan de arbeid! Opruimen en veel dingen nakijken!
Lien
Lien
Prater
Prater

Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen! Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum