Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Smileys voor Whatsapp Iphone (4)

3 plaatsers

Ga naar beneden

Smileys voor Whatsapp Iphone (4) Empty Smileys voor Whatsapp Iphone (4)

Bericht  Pompoen wo 10 okt 2012 - 9:47

Ik heb een Iphone 4s sinds een tijdje maar bij mijn android had ik gewoon smileys op mijn whatsapp zitten en op mijn Iphone niet. Hoe kom ik aan die smileys? Ik kan alleen maar apps vinden met beertjessmileys en dat soort ellende.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Smileys voor Whatsapp Iphone (4) Empty Re: Smileys voor Whatsapp Iphone (4)

Bericht  Marin wo 10 okt 2012 - 9:49

De Emoji App downloaden en die als 'taal' instellen. Dan kan je m bij je wereldbolletje bij t typen aanklikken
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Smileys voor Whatsapp Iphone (4) Empty Re: Smileys voor Whatsapp Iphone (4)

Bericht  Gast wo 10 okt 2012 - 9:52

Dit appje downloaden:

Smileys voor Whatsapp Iphone (4) 3CDC02E9-0692-4F0E-9CB4-8A1A988FD1B5-1066-00000145BE409B24

Dan bij je telefooninstellingen > algemeen > toetsenbord. Daar kun je uit een hele lijst allemaal talen uitkiezen, hier kies je dan voor Emoji Free.

Daarna kun je in whatsapp door op het icoontje met de wereldbol links naast je spatiebalk te klikken, je smileys toevoegen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Smileys voor Whatsapp Iphone (4) Empty Re: Smileys voor Whatsapp Iphone (4)

Bericht  Pompoen wo 10 okt 2012 - 9:55

Jaaaa het werkt!! Hoera dankjewel, dat had ik eerder moeten vragen hier want ik heb me suf gezocht!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Smileys voor Whatsapp Iphone (4) Empty Re: Smileys voor Whatsapp Iphone (4)

Bericht  Bisq vr 12 okt 2012 - 2:12

Mag ik even gebruik maken van je topic? Smileys voor Whatsapp Iphone (4) 2474380249

Ik heb die app die jullie noemen, maar nu krijg ik de laatste tijd steeds vaker vierkantjes i.p.v. de smileys. Van mensen waar ik voorheen altijd alle smileys kon zien. Ik dacht dat ik de app misschien moest updaten, maar mijn store geeft niet aan dat hij geüpdatet moet worden. Weten jullie hoe dit komt/wat ik eraan kan doen?
Bisq
Bisq
Prater
Prater

Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Smileys voor Whatsapp Iphone (4) Empty Re: Smileys voor Whatsapp Iphone (4)

Bericht  Marin vr 12 okt 2012 - 2:32

Er is net met iOS 6 een update geweest. Die mensen hebben die update dan al wel, en jij blijkbaar nog niet. App even opnieuw downloaden? Of de gehele software van je telefoon vernieuwen? Als je een iPhone hebt moet je dus even iOS 6 update doen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Smileys voor Whatsapp Iphone (4) Empty Re: Smileys voor Whatsapp Iphone (4)

Bericht  Bisq vr 12 okt 2012 - 2:40

Marin schreef:Er is net met iOS 6 een update geweest. Die mensen hebben die update dan al wel, en jij blijkbaar nog niet. App even opnieuw downloaden? Of de gehele software van je telefoon vernieuwen? Als je een iPhone hebt moet je dus even iOS 6 update doen.

Ah, zo. Ik kan inderdaad ook de software update doen, maar ben bang dat die niet bevalt. Als je die update doet, blijven foto's whatsapp berichten, apps etc. gewoon op je telefoon staan of ben je die dan kwijt? *iphoneleek*

Edit: Het zijn trouwens niet allemaal iPhone gebruikers bij wie ik vierkantjes krijg.
Bisq
Bisq
Prater
Prater

Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Smileys voor Whatsapp Iphone (4) Empty Re: Smileys voor Whatsapp Iphone (4)

Bericht  Gast vr 12 okt 2012 - 2:44

k heb eerst en reservekopie gemaakt voordat ik ging updaten, toen stond alles er gewoon nog op. Maar waarom zou hij niet bevallen? Mijn oude iphone 3Gs draait nog op de oude software die vóór de iOS 5 was, die is nu retetraag (krijgen hem ook niet geupdate). Ik zou juist meegaan in al de softwareupdates, apps worden daar straks ook allemaal op ingesteld...

Overigens is er niet zoveel anders, wat extra functies, meer smilies, en de layout van je mp4=speler is anders, maar verder...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Smileys voor Whatsapp Iphone (4) Empty Re: Smileys voor Whatsapp Iphone (4)

Bericht  Bisq vr 12 okt 2012 - 2:46

Voorheen had ik altijd telefoons met android, als ik daarvan een update had gedaan dan beviel het me nooit. Vandaar de 'angst' denk ik.
Ik denk dat ik het maar eens ga proberen nadat ik even een backup van de foto's heb gemaakt.
Bisq
Bisq
Prater
Prater

Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Smileys voor Whatsapp Iphone (4) Empty Re: Smileys voor Whatsapp Iphone (4)

Bericht  Bisq vr 12 okt 2012 - 2:51

Dit is gek. Als ik mijn iPhone aansluit op de laptop staat er dat er geen bestanden in staan. De vorige keer dat ik dat deed kreeg ik gewoon de foto's die op mijn iPhone staan te zien.
Bisq
Bisq
Prater
Prater

Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Smileys voor Whatsapp Iphone (4) Empty Re: Smileys voor Whatsapp Iphone (4)

Bericht  Pompoen vr 12 okt 2012 - 2:55

Ik zie ook geen bestanden in mijn iphone staan hoor, ik zie gewoon in itunes staan hoeveel er van welke soort bestanden op staat en meer niet!
Ik heb wel een programma wat als ik mijn telefoon aansluit op de computer automatisch de foto's ophaalt.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Smileys voor Whatsapp Iphone (4) Empty Re: Smileys voor Whatsapp Iphone (4)

Bericht  Bisq vr 12 okt 2012 - 2:57

Hmz, denk toch dat ik even wacht tot m'n vriend thuis is (ictnerd Smileys voor Whatsapp Iphone (4) 253468018) en het hem maar even laat doen. Heb er echt zo geen verstand van. Maar bedankt in ieder geval!
Bisq
Bisq
Prater
Prater

Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Smileys voor Whatsapp Iphone (4) Empty Re: Smileys voor Whatsapp Iphone (4)

Bericht  Pompoen vr 12 okt 2012 - 3:01

Ik heb het laatst gedaan die update, eerst op mijn computer inderdaad een backup gemaakt en daarna de update. Ik was erg tevreden hoe dat ging, ik was inderdaad nog android gewend waarbij je vervolgens alle apps opnieuw moest gaan opzoeken of je adressenboek ineens leeg was ofzo...
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Smileys voor Whatsapp Iphone (4) Empty Re: Smileys voor Whatsapp Iphone (4)

Bericht  Marin vr 12 okt 2012 - 3:07

IN PRINCIPE moet die update gewoon goed gaan en neemt je telefoon via de backup in iTunes alles over. Is bij mij ook altijd goed gegaan. Maar ik ken helaas genoeg verhalen bij wie t mis ging.

Edit: die emoticonnetjes update is bij android ook gedaan, weet ik.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Smileys voor Whatsapp Iphone (4) Empty Re: Smileys voor Whatsapp Iphone (4)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum