Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

stijltang

+3
Elliot
Jeanette
Clapperdie
7 plaatsers

Ga naar beneden

stijltang Empty stijltang

Bericht  Clapperdie wo 3 okt 2012 - 0:43

Ik wil graag een goede stijltang gaan kopen binnenkort. Hebben jullie tips? Waar moet ik op letten?
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

stijltang Empty Re: stijltang

Bericht  Jeanette wo 3 okt 2012 - 0:44

Zeker te weten een CHI tang! Kost wat, maar dan heb je ook echt een super ding! Very Happy
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

stijltang Empty Re: stijltang

Bericht  Gast wo 3 okt 2012 - 0:50

Een vriendin van mij heeft ook een CHI. Ooit wil ik ook eentje aanschaffen, volgens mij glijden die dingen door je haar als boter!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

stijltang Empty Re: stijltang

Bericht  Elliot wo 3 okt 2012 - 0:52

Ik heb een hele chille van de Blokker, was echt maar 20 euro ofzo en ik ben er zo blij mee! Werkt super en ik hem hem al zeker 6 jaar. Later heb ik er nog één gekocht om bij mijn vriend neer te leggen, maar inmiddels wonen wij samen en heb ik die nieuwe opgeborgen in de kast als reserve, omdat de oude beter werkt!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

stijltang Empty Re: stijltang

Bericht  Niekske wo 3 okt 2012 - 0:52

Ik heb een eenvoudige van Princess, met keramische platen, regelbare warmte en een meedraaiend snoer. Ik hoor goede dingen over die CHI tangen, maar ze zijn echt heel duur. Als je nog nooit een stijltang gebruikt heb, zou ik misschien beginnen met een simpele, eerst kijken of je het uberhaupt fijn vind om te gebruiken. Ik ben erg tevreden over mijn stijltang, hij was 25 euro bij de blokker geloof ik. Ik gebruik wel altijd hot&straight serum van loreal voor ik de stijltang in mijn haar zet, ter bescherming.

Ow en als je net zo'n doos bent als ik, is het misschien een idee om te kijken naar een tang die zichzelf uitschakelt na een uur ofzo, voor als je em per ongeluk aan laat staan. De mijne heeft dat niet, dus ik heb laatst de huisbaas moeten bellen om em uit te zetten laughcry
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

stijltang Empty Re: stijltang

Bericht  Bliss wo 3 okt 2012 - 0:55

Ik lees hier ff mee, wil binnenkort ook een steiltang aanschaffen. Hij moet me in elk geval niet te duur zijn, dus een CHI valt al af. Het liefst wil ik een multifunctionele waar je ook krullen mee kunt maken bijvoorbeeld. Op bol.com zag ik er één van Babyliss die me wel goed leek. Ga straks nog ff bij Blokker kijken denk ik.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

stijltang Empty Re: stijltang

Bericht  Clapperdie wo 3 okt 2012 - 0:59

Ik heb wel eens een stijltang gebruikt maar dat duurde zooolang voordat ik ook maar resultaat zag. Ik wil nu een goede. Die chi tang had wel goede referenties toen ik net op internet even ging kijken.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

stijltang Empty Re: stijltang

Bericht  Gast wo 3 okt 2012 - 1:12

Ik had eerst de remington multi-styler (daarmee kun je krullen, stylen en nog wat andere dingen doen haha).. Daar was ik al helemaal van in de hemel. Remington vind ik echt een goed merk..

Maar toen was er eens een aanbieding bij John Beerens een chi stijltang met 50% korting en ik had nog een kortingscode van 20%. Toen heb ik de Chi turbo kunnen kopen voor 80 euro..

Echt ik wil nooit meer wat anders.. De hele dag blijf je haar stijl.. en hoe.. Zoo ontzettend glad en glanzend.. Het is een hoop geld echt waar.. maar als je hem eens hebt geprobeerd vallen andere alle tangen in het niet!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

stijltang Empty Re: stijltang

Bericht  Clapperdie wo 3 okt 2012 - 1:15

De Chi wordt het dan!
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

stijltang Empty Re: stijltang

Bericht  Mamsie wo 3 okt 2012 - 1:17

Ik heb ook een CHI. De CHI nano met beeldscherm heb ik. Super ding! Hij kan tot 200 graden en ik ben zo klaar met mijn lange dikke bos. Het was z'n geld zeker waard.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

stijltang Empty Re: stijltang

Bericht  Jeanette wo 3 okt 2012 - 1:27

Punk'd schreef:
Echt ik wil nooit meer wat anders.. De hele dag blijf je haar stijl.. en hoe.. Zoo ontzettend glad en glanzend.. Het is een hoop geld echt waar.. maar als je hem eens hebt geprobeerd vallen andere alle tangen in het niet!

Helemaal mee eens! Eerst weigerde ik er een te kopen, omdat ik hem zo duur vond en had ik een tang van Remmington. Maar god, wat een verschil, wil nooit meer wat anders! I love you
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

stijltang Empty Re: stijltang

Bericht  kippiee wo 3 okt 2012 - 7:31

https://www.youtube.com/watch?v=cXY2YGImpbg

Nou meiden die moet de nieuwe stijltang onder de tangen zijn.
Ben zelf kapster en was maandag bij een show voor nieuwe haarlijn najaar/winter en hier presenteerde ze deze.
De producten persen tijdens de behandeling Keratine in je haar en voedt je haar.
Uit de tang komt tegelijkertijd stoom en zitten kammetjes in die het gelijk kammen en stijlen.
Je haar blijft 72u lang glad alleen de prijs is 190euro en dan nog de producten :O
En hij voelt fijn joh en licht!! Maar goed blijft een hoop geld maar is beter dan de Chi zeggen ze Rolling Eyes
kippiee
kippiee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 410
Punten : 575
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

stijltang Empty Re: stijltang

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum