Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wil volgend jaar alleen naar de Caribbean

Ga naar beneden

Wil volgend jaar alleen naar de Caribbean Empty Wil volgend jaar alleen naar de Caribbean

Bericht  Gast za 22 sep 2012 - 5:01

Dit jaar ben ik alleen op vakantie geweest en dit was een groot succes. Daarom ben ik alvast aan het zoeken voor volgend jaar. Dit keer wil ik graag iets verder en naar de Caribbean. Ik heb totaal geen verstand van de Caribbean daarom vraag ik het hier. Ik zoek een land wat veilig is en wel leuk is om alleen te bezoeken.

Het liefst zit ik in een all inclusive hotel. Iemand leuke tips? Ik zat te denken aan Aruba/bonaire of Curacao.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wil volgend jaar alleen naar de Caribbean Empty Re: Wil volgend jaar alleen naar de Caribbean

Bericht  Gast zo 23 sep 2012 - 7:31

Vind je dat niet saai in een all inclusive resort? Is het niet leuker om te gaan backpacken als je alleen gaat?
Centraal amerika is echt een aanrader, heel makkelijk te bereizen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wil volgend jaar alleen naar de Caribbean Empty Re: Wil volgend jaar alleen naar de Caribbean

Bericht  Gast zo 23 sep 2012 - 11:07

Ik hou eerlijk gezegd niet zo van backpacken. Ik zit liever op een plaats en hou ook van luxe. Dit jaar heb ik ook in een resort gezeten en het was niet saai. Ik heb veel mensen ontmoet en ben lekker uitgerust.

Ik heb eigenlijk besloten dat ik naar arbua curacao of bonaire ga. Voor mijn gevoel zijn deze het veiligst alleen. Iemand tips voor hotels?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wil volgend jaar alleen naar de Caribbean Empty Re: Wil volgend jaar alleen naar de Caribbean

Bericht  Blond zo 23 sep 2012 - 19:58

Ik heb op Curacao op Chogogo en Livingstone gezeten, liggen allebei bij de Jan Thiel baai. Op Curacao heb je volgens mij erg weinig All inclusive hotels, Aruba heeft deze volgens mij wel volop. Maar op Curacao heb je zoveel leuke restaurantjes dat ik het ook zonde zou vinden om elke avond in mijn hotel te eten Wil volgend jaar alleen naar de Caribbean 561177
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wil volgend jaar alleen naar de Caribbean Empty Re: Wil volgend jaar alleen naar de Caribbean

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum