Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat is nou een leuk gezelschapsspel voor een kind dat 4 word

+6
Liadan
Tazz
moepie
Susan
Bluestar
Lejow
10 plaatsers

Ga naar beneden

Wat is nou een leuk gezelschapsspel voor een kind dat 4 word Empty Wat is nou een leuk gezelschapsspel voor een kind dat 4 word

Bericht  Gast zo 9 sep 2012 - 21:50

??

Ik dacht jullie hebben daar vast wel verstand van smile memory en puzzels heeft hij al genoeg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is nou een leuk gezelschapsspel voor een kind dat 4 word Empty Re: Wat is nou een leuk gezelschapsspel voor een kind dat 4 word

Bericht  Lejow zo 9 sep 2012 - 22:03

Iets waar ook een educatief ondertoontje in zit (vind ik altijd leuk, dan leren ze er ook nog wat van!)
Iets met tellen, kleuren, vormen.

Dit vinden mijn kleuters erg leuk: http://www.bol.com/nl/p/dobbelkabouters/1004004010515359/

of zo iets:
http://www.bol.com/nl/p/zeepkisten/1004004010515381/
http://www.bol.com/nl/p/vlotte-vrienden/1004004010515373/
http://www.bol.com/nl/p/cars-monopoly/1004004011067345/

En dit vinden mijn kleuters ook leuk, alleen snappen ze het spel totaal niet, maar vinden ze het feit dat de visjes opgegeten worden alleen al hilarisch:
http://www.bol.com/nl/p/snaai-haai/1004004011373364/
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is nou een leuk gezelschapsspel voor een kind dat 4 word Empty Re: Wat is nou een leuk gezelschapsspel voor een kind dat 4 word

Bericht  Gast zo 9 sep 2012 - 22:06

die snaai haai lijkt mij wel ERG leuk! Maar zal hij daar niet te klein voor zijn?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is nou een leuk gezelschapsspel voor een kind dat 4 word Empty Re: Wat is nou een leuk gezelschapsspel voor een kind dat 4 word

Bericht  Bluestar zo 9 sep 2012 - 22:07

Stef stuntpiloot! (geloof dat het zo heet Very Happy )
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is nou een leuk gezelschapsspel voor een kind dat 4 word Empty Re: Wat is nou een leuk gezelschapsspel voor een kind dat 4 word

Bericht  Lejow zo 9 sep 2012 - 22:17

Rroos schreef:die snaai haai lijkt mij wel ERG leuk! Maar zal hij daar niet te klein voor zijn?

nee, kleuters in mijn klas zijn ook net 4 natuurlijk.
Maar wat ik al zei, het doel van het spel snappen ze nog niet echt.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is nou een leuk gezelschapsspel voor een kind dat 4 word Empty Re: Wat is nou een leuk gezelschapsspel voor een kind dat 4 word

Bericht  Gast zo 9 sep 2012 - 23:11

Deze vind ik erg leuk: http://www.bol.com/nl/p/carcassonne-junior/1004004006487384/#product_images

Verder ook, mijn eerste rummikup, monopoly junior en spellen van HABA zijn erg leuk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is nou een leuk gezelschapsspel voor een kind dat 4 word Empty Re: Wat is nou een leuk gezelschapsspel voor een kind dat 4 word

Bericht  Susan zo 9 sep 2012 - 23:34

Boomgaard van Haba.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is nou een leuk gezelschapsspel voor een kind dat 4 word Empty Re: Wat is nou een leuk gezelschapsspel voor een kind dat 4 word

Bericht  moepie ma 10 sep 2012 - 0:34

Haba heeft erg leuke spelletjes!

En op internet las ik dat het "slimme koppen spel" erg leuk moet zijn!
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is nou een leuk gezelschapsspel voor een kind dat 4 word Empty Re: Wat is nou een leuk gezelschapsspel voor een kind dat 4 word

Bericht  Gast ma 10 sep 2012 - 3:17

Susan schreef:Boomgaard van Haba.
Die valt hier ook nog steeds in de smaak ja. Verder is mijn zoon gek op memory.
Ook hebben we kinder-rummikub, ganzenbord, wilde worteljacht, toren van pisa, mikado (voor kinderen vanaf 5 jaar met knikkers, dus niet alleen met stokjes), die vind hij allemaal super.

Oh hij heeft sinds kort ook een spel van angry birds, die vind ie ook heel cool! Je moet adv kaartjes gaan bouwen en proberen om te schieten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is nou een leuk gezelschapsspel voor een kind dat 4 word Empty Re: Wat is nou een leuk gezelschapsspel voor een kind dat 4 word

Bericht  Tazz ma 10 sep 2012 - 3:37

Wij hebben Het Roodkapje spel.

Wat is nou een leuk gezelschapsspel voor een kind dat 4 word 1004004007958390


Wat is nou een leuk gezelschapsspel voor een kind dat 4 word 560589
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is nou een leuk gezelschapsspel voor een kind dat 4 word Empty Re: Wat is nou een leuk gezelschapsspel voor een kind dat 4 word

Bericht  Liadan ma 10 sep 2012 - 4:48

Fijn dit topic, is vroeg het me toevallig gisteren ook af. Ik wil onze dochter ook een of 2 spellen met sinterklaas geven.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is nou een leuk gezelschapsspel voor een kind dat 4 word Empty Re: Wat is nou een leuk gezelschapsspel voor een kind dat 4 word

Bericht  *Troela* ma 10 sep 2012 - 5:21

De spellen die hier in de smaak vallen:

Holle Bolle Big , Roodkapje, Knibbel knabbel knuisje, Ezeltje strekje.

Ik haal ze hier altijd 1 keer per jaar op een speelgoedbeurs, alle spellen zijn heel en compleet en dan betaal je eigenlijk meestal onder de 5 euro. Voor degene met een speelgoedbeurs in de buurt misschien een tip.

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is nou een leuk gezelschapsspel voor een kind dat 4 word Empty Re: Wat is nou een leuk gezelschapsspel voor een kind dat 4 word

Bericht  Gast ma 10 sep 2012 - 6:41

Holle bolle big was toen ik nog in een speelgoedwinkel werkte echt een goed verkocht spel. Evenals dat spel van Roodkapje, Huisje Boompje Beestje en Hondje Waf.

En simpel spel zoals memory blijft ook leuk

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is nou een leuk gezelschapsspel voor een kind dat 4 word Empty Re: Wat is nou een leuk gezelschapsspel voor een kind dat 4 word

Bericht  zwaai zwaai ma 10 sep 2012 - 6:45

Bij mij op m'n werk (bso groep 4 tot 7 jaar) vinden ze bunny hop erg leuk. Je zet je konijntje aan het begin van de baan. Je pakt een kaartje en daarop staat hoeveel stapjes je moet doen (1,2 of 3). Of je krijgt een kaart met een grote wortel. Als je die pakt moet je de grote wortel op het 'spelbord' draaien en komt er een konijnenhol open te liggen waar je poppetje in kan vallen. Als hij erin valt ben je af. Bij mij vinden de kinderen het erg spannend of hij er wel of niet in zal vallen. En ze kunnen het allemaal omdat er geen strategie (o.i.d) aan vast zit.
zwaai zwaai
zwaai zwaai
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 99
Punten : 112
Registratiedatum : 02-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is nou een leuk gezelschapsspel voor een kind dat 4 word Empty Re: Wat is nou een leuk gezelschapsspel voor een kind dat 4 word

Bericht  iloverocknroll1984 ma 10 sep 2012 - 7:55

Ik vond vroeger Hapslak geweldig, heet nu Smul Slakken

iloverocknroll1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 333
Punten : 400
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is nou een leuk gezelschapsspel voor een kind dat 4 word Empty Re: Wat is nou een leuk gezelschapsspel voor een kind dat 4 word

Bericht  Printje ma 10 sep 2012 - 8:16

Lejow schreef:
Rroos schreef:die snaai haai lijkt mij wel ERG leuk! Maar zal hij daar niet te klein voor zijn?

nee, kleuters in mijn klas zijn ook net 4 natuurlijk.
Maar wat ik al zei, het doel van het spel snappen ze nog niet echt.

Maakt dat ding geen enorme herrie???

Anders vind ik het wel erg leuk om voor Sinterklaas voor de klas te kopen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is nou een leuk gezelschapsspel voor een kind dat 4 word Empty Re: Wat is nou een leuk gezelschapsspel voor een kind dat 4 word

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum