Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Daar is hij weer: Wat heb je gekregen van je vriend/schoonou

+39
Jezzie
Tazz
kwak
Cupcake
Japie
Parel
Dora
Bliss
Wenology
RYW
Siamsa
liqueje
Atelier Madame
Rose
minoessepoes
Kreeftje
_Cyn_
Fearie
Hoochie
Reeza
Slakje
Middleme
Caro
Mizz_S
Ooh La La!
mo-lola
sanne-84
Twellie
Mari
Penny Blossom
Arwyn
Erza Scarlet
Lousanne
Rouxxxe
Snoes
Sugarfall
Tania
Rush
Shopelle
43 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Daar is hij weer: Wat heb je gekregen van je vriend/schoonou Empty Daar is hij weer: Wat heb je gekregen van je vriend/schoonou

Bericht  Shopelle di 4 sep 2012 - 22:05

Wat krijg jij voor je verjaardag van je vriend en schoonouders?
Of wat heb je gekregen?
Shopelle
Shopelle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Daar is hij weer: Wat heb je gekregen van je vriend/schoonou Empty Re: Daar is hij weer: Wat heb je gekregen van je vriend/schoonou

Bericht  Gast di 4 sep 2012 - 22:08

Dit jaar was dat een ring van mijn vriend en geld van mijn schoonmoeder. Zij is nooit zo inspiratievol als het op cadeaus aankomt geloof ik, hoeft verder ook niet natuurlijk. Ik vind het al lang leuk dat ze de tijd neemt om langs te komen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Daar is hij weer: Wat heb je gekregen van je vriend/schoonou Empty Re: Daar is hij weer: Wat heb je gekregen van je vriend/schoonou

Bericht  Rush di 4 sep 2012 - 22:12

Ik heb van m`n vriend een kettinkje gekregen met zijn naam erin, dat wilde ik graag. En nog een laptopmuis (roze, haha), 2 grote mokken met hartjes erop, een lingeriesetje en een gasaansteker. Dat laatste omdat ik niet met onze oude om kon gaan haha, die ging te stroef, was gewoon een flauw extraatje Daar is hij weer: Wat heb je gekregen van je vriend/schoonou 394967 Oh en hij nam me mee uit eten!

Van m`n schoonouders kreeg ik een reistrolley in knalkleuren, een beautycase en een sieradendoosje.


Laatst aangepast door Rush op wo 5 sep 2012 - 0:56; in totaal 1 keer bewerkt
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Daar is hij weer: Wat heb je gekregen van je vriend/schoonou Empty Re: Daar is hij weer: Wat heb je gekregen van je vriend/schoonou

Bericht  Gast di 4 sep 2012 - 22:14

Van mijn en de kindjes had ik een nieuw geurtje gekregen van van Gils.
Van mijn schoonvader geld en van mijn schoonmoeder zoals gewoonlijk 7 soorten bodyscrub/douchegel en bodylotion en lelijke kaarsen en beeldjes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Daar is hij weer: Wat heb je gekregen van je vriend/schoonou Empty Re: Daar is hij weer: Wat heb je gekregen van je vriend/schoonou

Bericht  Tania di 4 sep 2012 - 22:21

Van mijn man heb ik een spiegel gekregen en van mijn schoonmoeder zo'n ding van karcher om de ramen mee te lappen. En ik ben pas eind van de maand jarig Very Happy

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Daar is hij weer: Wat heb je gekregen van je vriend/schoonou Empty Re: Daar is hij weer: Wat heb je gekregen van je vriend/schoonou

Bericht  Sugarfall di 4 sep 2012 - 22:23

Van mijn vriend kreeg ik een paar hele mooie pumps (ik was helemaal verbaasd dat hij mijn smaak al zo goed wist, waren toen nog niet heel lang bij elkaar), en een portemonnee die ik nog graag wilde hebben. Van mijn schoonouders heb ik bloemen gehad.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Daar is hij weer: Wat heb je gekregen van je vriend/schoonou Empty Re: Daar is hij weer: Wat heb je gekregen van je vriend/schoonou

Bericht  Gast di 4 sep 2012 - 22:25

Van mijn vriend heb ik een hele mooie ring van swarovski gekregen. Van mijn schoonvader een bon van 50 euro voor een wijnbar en van mijn schoonmoeder.. ik weet het gewoon niet meer :O.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Daar is hij weer: Wat heb je gekregen van je vriend/schoonou Empty Re: Daar is hij weer: Wat heb je gekregen van je vriend/schoonou

Bericht  Gast di 4 sep 2012 - 22:26

Ik zit nog steeds te wachten op een cadeautje van mijn vriend, ben een maand geleden jarig geweest. Daar is hij weer: Wat heb je gekregen van je vriend/schoonou 1270000679 Hij zegt steeds van 'oja, ik moet nog even de stad in' maar er gebeurt niet zo veel.. Nog even en het hoeft van mij niet meer....

Verder hebben we een goede relatie trouwens Daar is hij weer: Wat heb je gekregen van je vriend/schoonou 3079029344 Daar is hij weer: Wat heb je gekregen van je vriend/schoonou 827601

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Daar is hij weer: Wat heb je gekregen van je vriend/schoonou Empty Re: Daar is hij weer: Wat heb je gekregen van je vriend/schoonou

Bericht  Snoes di 4 sep 2012 - 22:27

Ik ben over 2 maanden jarig, ben benieuwd! Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Daar is hij weer: Wat heb je gekregen van je vriend/schoonou Empty Re: Daar is hij weer: Wat heb je gekregen van je vriend/schoonou

Bericht  Shopelle di 4 sep 2012 - 22:30

Ik ben volgende week jarig en mijn vriend en schoonouders willen heel graag weten wat ik voor mijn verjaardag wil hebben. Ik heb alleen helemaal geen idee.. heb het idee dat ik tot op heden eigenlijk alles wel heb. Ik vind het dan zonde om van die pruldingen te vragen.. dus vandaar ook het topic Very Happy
Shopelle
Shopelle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Daar is hij weer: Wat heb je gekregen van je vriend/schoonou Empty Re: Daar is hij weer: Wat heb je gekregen van je vriend/schoonou

Bericht  Rouxxxe di 4 sep 2012 - 22:31

Van m'n vriend heb ik een nieuwe digitale camera gekregen en van m'n schoonouders een cadeaubon van de kruidvat.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Daar is hij weer: Wat heb je gekregen van je vriend/schoonou Empty Re: Daar is hij weer: Wat heb je gekregen van je vriend/schoonou

Bericht  Lousanne di 4 sep 2012 - 22:34

Ik heb dit jaar van mijn vriend een tomtom (navigatiesysteem) gekregen. Van mijn schoonouders heb ik een boekenbon gekregen.
Lousanne
Lousanne
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Daar is hij weer: Wat heb je gekregen van je vriend/schoonou Empty Re: Daar is hij weer: Wat heb je gekregen van je vriend/schoonou

Bericht  Erza Scarlet di 4 sep 2012 - 22:37

Ik ben over 2 weken jarig en ik krijg van mijn schoonouders een horloge en boeken. En van mijn vriend weet ik het nog niet, al heb ik gisteren al wel een sleutelhanger en een knuffel gekregen van een serie waar we altijd naar kijken. Is trouwens dezelfde als mijn avatar.
Erza Scarlet
Erza Scarlet
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 34
Punten : 46
Registratiedatum : 01-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Daar is hij weer: Wat heb je gekregen van je vriend/schoonou Empty Re: Daar is hij weer: Wat heb je gekregen van je vriend/schoonou

Bericht  Gast di 4 sep 2012 - 22:42

Van mijn vriend een heel mooi rosekleurig horloge van Michael Kors.

Van mijn schoonvader 100 euro en van mijn schoonmoeder hele gave blauwe pumps.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Daar is hij weer: Wat heb je gekregen van je vriend/schoonou Empty Re: Daar is hij weer: Wat heb je gekregen van je vriend/schoonou

Bericht  Gast di 4 sep 2012 - 22:44

Van mijn vriend een Wii met controllers (zaten ook 2 spellen bij) en een accessoire pakket en Wii fit +.

En van zijn ouders een balanceboard Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Daar is hij weer: Wat heb je gekregen van je vriend/schoonou Empty Re: Daar is hij weer: Wat heb je gekregen van je vriend/schoonou

Bericht  Arwyn di 4 sep 2012 - 22:45

Van mijn vriend heb ik een koraal roze tas gekregen en een grote fles parfum.
Van mijn schoonouders krijg ik altijd geld.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Daar is hij weer: Wat heb je gekregen van je vriend/schoonou Empty Re: Daar is hij weer: Wat heb je gekregen van je vriend/schoonou

Bericht  Penny Blossom di 4 sep 2012 - 22:50

Van mijn vriend een cowboysbag en van mijn schoonouders een jaarabonnement op de Viva
Penny Blossom
Penny Blossom
Prater
Prater

Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Daar is hij weer: Wat heb je gekregen van je vriend/schoonou Empty Re: Daar is hij weer: Wat heb je gekregen van je vriend/schoonou

Bericht  Mari di 4 sep 2012 - 23:05

Wat een leuke cadeautjes zie ik voorbij komen, sommige hebben echt creatieve gevers.

Van mijn vriend kreeg ik niks, en ik was behoorlijk teleurgesteld. Ik was jarig in het vliegtuig en hij vond het te omslachtig, ik vond dat hij best iets kleins had kunnen geven. Eenmaal thuis heb ik een maand op mijn cadeau moeten wachten, een nieuwe hamster.
Mijn vriend is echt een ramp met cadeaus verzinnen, dus geeft hij meestal niks. Na mijn verjaardag heb ik nogmaals aangegeven dat het me gewoon kwetst dat hij nooit wat geeft omdat hij het niet weet. (hallo ik ben je partner doe is moeite). Gelukkig kreeg ik een paar manden later toen we 6 jaar samen waren wel met een bos bloemen.

Van mijn schoonouders krijg ik de laatste jaren geld.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Daar is hij weer: Wat heb je gekregen van je vriend/schoonou Empty Re: Daar is hij weer: Wat heb je gekregen van je vriend/schoonou

Bericht  Twellie di 4 sep 2012 - 23:10

Van mijn vriend Monopoly, van mijn schoonmoeder niets.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Daar is hij weer: Wat heb je gekregen van je vriend/schoonou Empty Re: Daar is hij weer: Wat heb je gekregen van je vriend/schoonou

Bericht  Shopelle di 4 sep 2012 - 23:15

Er komen inderdaad hele leuke dingen voorbij. Ik heb al een hoop inspiratie opgedaan! Super om te lezen
Shopelle
Shopelle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Daar is hij weer: Wat heb je gekregen van je vriend/schoonou Empty Re: Daar is hij weer: Wat heb je gekregen van je vriend/schoonou

Bericht  sanne-84 di 4 sep 2012 - 23:29

Mijn man is ook niet creatief. Dit jaar een ipad gekregen, maar moest het em wel eerst voorzeggen;). (hij had het idee om een kastje voor in de hal te geven-> hij zou me meenemen naar een winkel en mocht ik er 1 uitzoeken. Alsof we die dag daarvoor tijd hadden haha).
Van schoonmoeder had ik douchegel oid en een kaart met geld.
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Daar is hij weer: Wat heb je gekregen van je vriend/schoonou Empty Re: Daar is hij weer: Wat heb je gekregen van je vriend/schoonou

Bericht  Gast di 4 sep 2012 - 23:37

Van mijn vriend een tas die ik graag wilde hebben.. En van mijn schoonouders denk ik geld.. Ik weet het niet meer!! nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Daar is hij weer: Wat heb je gekregen van je vriend/schoonou Empty Re: Daar is hij weer: Wat heb je gekregen van je vriend/schoonou

Bericht  mo-lola wo 5 sep 2012 - 0:18

Van mijn vriend pandora armband met 3 bedels eraan.

En van mijn schoonouders geld.
mo-lola
mo-lola
Prater
Prater

Aantal berichten : 781
Punten : 1117
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Daar is hij weer: Wat heb je gekregen van je vriend/schoonou Empty Re: Daar is hij weer: Wat heb je gekregen van je vriend/schoonou

Bericht  Ooh La La! wo 5 sep 2012 - 0:21

Afgelopen jaar kreeg ik van m'n vriend een ring en van zijn ouder 150 euro :O
Belachelijk veel, maar stiekem hoop ik dat ik dit jaar weer krijg laughcry
Van m'n vriend weet ik niet wat ik krijg. Heb gezegd dat ik niks hoef aangezien die ring rete duur was en we met rond verjaardag genoeg belangrijkere dingen moeten betalen dan een verjaardagscadeau.


Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Daar is hij weer: Wat heb je gekregen van je vriend/schoonou Empty Re: Daar is hij weer: Wat heb je gekregen van je vriend/schoonou

Bericht  Mizz_S wo 5 sep 2012 - 0:38

Pff, even denken, want dat is al weer een hele tijd geleden.

Van mijn man een cadeaubon van de hunkemoller zodat we samen wat konden uitkiezen, een yogamatje, een heerlijk etentje en volgens mij ook nog wat kleins maar dat weet ik echt niet meer... Embarassed

Van zijn ouders een tijdschriftenbon zodat ik zelf een abbonnement kon kiezen en een bon van de etos.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Daar is hij weer: Wat heb je gekregen van je vriend/schoonou Empty Re: Daar is hij weer: Wat heb je gekregen van je vriend/schoonou

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum