Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Afvallen mbv proteineshakes..

4 plaatsers

Ga naar beneden

Afvallen mbv proteineshakes.. Empty Afvallen mbv proteineshakes..

Bericht  Try zo 28 nov 2010 - 2:36

..werkt dat? Of kom je daarna weer net zo hard aan?

Ik vond dit namelijk in mijn mailbox:
Deal van de dag: 14,95 Euro ipv 50,20 - val smakelijk en snel af met het proefpakket van Proteïne-Shakes.nl, verlies 2 tot 5 kilo in een week!

En ik twijfel of ik het zal doen, ik wil graag wat kilootjes afvallen en voor 15 euro koop ik natuurlijk niet voor een hele week eten (en ik heb op dit moment maar een krap budget) dus als ik op die manier twee vliegen in een klap kan slaan.. Maar ik wil niet daarna ineens de afgevallen kilo's + extra kilo's aankomen natuurlijk, dus wie heeft er ervaringen of gewoon goed advies? smile
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen mbv proteineshakes.. Empty Re: Afvallen mbv proteineshakes..

Bericht  Zininzon zo 28 nov 2010 - 2:40

Ik ben persoonlijk tegen dat soort dingen. Het staat zo van de gewone eetgewoonten en darmwerking af... Je verandert er je patroon niet mee, terwijl je dat volgens mij juist zou moeten doen.
Na zo'n dieet moet je weer gaan eten en in de tussentijd heb je niet geleerd om daar wat in aan te passen, wat er 'vaak' voor zorgt dat je weer terug bij af bent (jojo).
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen mbv proteineshakes.. Empty Re: Afvallen mbv proteineshakes..

Bericht  Phileine zo 28 nov 2010 - 2:44

Ik zou het niet doen. Wat altijd nog het beste werkt, is je eetpatroon veranderen en wat meer gaan bewegen. De kilo's gaan er dan langzamer af, maar als je het volhoudt zijn ze wel blijvend verdwenen.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen mbv proteineshakes.. Empty Re: Afvallen mbv proteineshakes..

Bericht  Try zo 28 nov 2010 - 2:48

Vilein schreef:Ik zou het niet doen. Wat altijd nog het beste werkt, is je eetpatroon veranderen en wat meer gaan bewegen. De kilo's gaan er dan langzamer af, maar als je het volhoudt zijn ze wel blijvend verdwenen.

Daar ben ik sowieso al mee bezig hoor smile maar ik dacht dat dit als kickstart misschien wel een optie zou zijn (+ mijn krappe budget) maar ben wel een beetje bang voor dat jojo effect ookal eet ik heel gezond daarna en sport ik ook...
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen mbv proteineshakes.. Empty Re: Afvallen mbv proteineshakes..

Bericht  Jeanette zo 28 nov 2010 - 2:51

Collega van mij doet aan die shakes. Ze is dan wel veel afgevallen, maar mag nog geen brood eten. Daarnaast heeft ze een rare stoelgang erbij gekregen. Volgens mij is dit echt ongezond. Zou er niet aan beginnen als ik jou was. Zonde van het geld.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen mbv proteineshakes.. Empty Re: Afvallen mbv proteineshakes..

Bericht  Phileine zo 28 nov 2010 - 2:53

Try schreef:
Vilein schreef:Ik zou het niet doen. Wat altijd nog het beste werkt, is je eetpatroon veranderen en wat meer gaan bewegen. De kilo's gaan er dan langzamer af, maar als je het volhoudt zijn ze wel blijvend verdwenen.

Daar ben ik sowieso al mee bezig hoor smile maar ik dacht dat dit als kickstart misschien wel een optie zou zijn (+ mijn krappe budget) maar ben wel een beetje bang voor dat jojo effect ookal eet ik heel gezond daarna en sport ik ook...

Maar dan ben je al heel goed bezig en als je het volhoudt, zul je ook geen last krijgen van het jojo effect. Met die shakes zit die kans er wel in, omdat je toch weer terug moet naar je oude voedingspatroon naar verloop van tijd. Ik denk wel dat het werkt, dat heb ik van dichtbij ook meegemaakt, maar ik zou het toch niet doen, juist omdat je nu al zo goed bezig bent.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen mbv proteineshakes.. Empty Re: Afvallen mbv proteineshakes..

Bericht  Gast zo 28 nov 2010 - 3:28

Is een forummer ook niet aan de shakes? Zij is er echt enorm mee afgevallen. Maar het vergt wel ontzettend veel discipline, ook wanneer je uitgeshaked bent.

Een collega van mij is ook aan de Shakes. Ze is hiermee tien kg afgevallen. Nu mag ze weer eten en gaat gelijk voor het lekkere, haha. Ik zou het niet kunnen, daarvoor houd ik gewoon teveel van gewoon eten.

Maar ehmz? Het dieet is toch voor meerdere weken? Dat zou betekenen dat de introductieverpakking 15 euro kost en dat de week erna en de week die daar weer achter volgt gewoon de gestelde 50 euro is?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen mbv proteineshakes.. Empty Re: Afvallen mbv proteineshakes..

Bericht  Gast zo 28 nov 2010 - 4:25

Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook telkens de neiging heb om dat soort shakes te kopen want je kunt er inderdaad veel mee afvallen.
Maar....het verpest je hele stofwisseling en als je daarna weer normaal gaat eten kom je 2x zoveel aan. Net zoals met het Atkins dieet etc.

Isa, die forumster was Evelyn volgens mij, die kreeg een heleboel crap over zich heen omdat ze dat toen gedaan had.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen mbv proteineshakes.. Empty Re: Afvallen mbv proteineshakes..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum