Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Is iedereen bij jou altijd welkom?

+20
Jeanette
*Lookie*
NoorA
SarahKey
Caroow
Sarah1985
Pussycat
Flinder
tess05
minoessepoes
VeryCherry
SleepingBeauty
Snoes
Lindsya
norah
studiebol
Pien
mzcharlotte
_DoI
Champagne
24 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Is iedereen bij jou altijd welkom? - Pagina 2 Empty Re: Is iedereen bij jou altijd welkom?

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 8:22

Nee, ik vind het niet fijn als er onverwacht bezoek voor de deur staat (uitzonderingen daargelaten). Een belletje of smsje vooraf vind ik wel zo attent.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is iedereen bij jou altijd welkom? - Pagina 2 Empty Re: Is iedereen bij jou altijd welkom?

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 11:31

Liva schreef:Nee, ik vind het niet fijn als er onverwacht bezoek voor de deur staat (uitzonderingen daargelaten). Een belletje of smsje vooraf vind ik wel zo attent.

Dat heb ik ook. Bovendien heb ik niet altijd mijn kamer precies op orde zoals ik graag wil dat anderen mijn kamer zouden zien. Ik vind het heel erg dat ik dit zo sterk heb, maar als iemand onverwacht voor mijn deur staat, dan stuur ik hem/haar het liefst direct weg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is iedereen bij jou altijd welkom? - Pagina 2 Empty Re: Is iedereen bij jou altijd welkom?

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 21:30

Bij ons is iedereen welkom als ze maar even van tevoren bellen. Ik heb een hekel aan onverwachts bezoek.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is iedereen bij jou altijd welkom? - Pagina 2 Empty Re: Is iedereen bij jou altijd welkom?

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 21:46

Noodgevallen uitgezonderd, nee. Maar in onze familie- en vriendenkring is het ook vanzelfsprekend dat je afspreekt voordat je langskomt, er heeft hier nog nooit iemand onverwacht aan de deur gestaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is iedereen bij jou altijd welkom? - Pagina 2 Empty Re: Is iedereen bij jou altijd welkom?

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 21:47

June schreef:
Liva schreef:Nee, ik vind het niet fijn als er onverwacht bezoek voor de deur staat (uitzonderingen daargelaten). Een belletje of smsje vooraf vind ik wel zo attent.

Dat heb ik ook. Bovendien heb ik niet altijd mijn kamer precies op orde zoals ik graag wil dat anderen mijn kamer zouden zien. Ik vind het heel erg dat ik dit zo sterk heb, maar als iemand onverwacht voor mijn deur staat, dan stuur ik hem/haar het liefst direct weg.
Eens met June, ik heb dit ook.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is iedereen bij jou altijd welkom? - Pagina 2 Empty Re: Is iedereen bij jou altijd welkom?

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 21:49

CherrieLola schreef:Dat heb ik trouwens wel hoor, dat er geen 'eindtijd' aan de visite zit, je kan hier altijd mee-eten, dat is geen probleem smile
Oh dat is bij ons inderdaad ook zo haha, maar het liefst heb ik wel dat ze na tienen s'avonds gewoon weg gaan :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is iedereen bij jou altijd welkom? - Pagina 2 Empty Re: Is iedereen bij jou altijd welkom?

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 21:52

Geen idee, dit gebeurd eigenlijk nooit... Zelfs als mijn moeder beneden in de winkel is en ze moet naar de wc dan belt ze nog om te vragen of ik thuis ben haha. Als mensen al spontaan besluiten over een uur langs te willen komen dan bellen ze even van te voren om te vragen of ik thuis ben. Waarschijnlijk omdat ik veel weg ben ofzo en mensen ook niet voor een dichte deur willen staan...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is iedereen bij jou altijd welkom? - Pagina 2 Empty Re: Is iedereen bij jou altijd welkom?

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 23:00

Ik heb liever wel dat ze van te voren even bellen.. Dan kan ik idd nog wat in huis halen etc.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is iedereen bij jou altijd welkom? - Pagina 2 Empty Re: Is iedereen bij jou altijd welkom?

Bericht  NoorA di 30 nov 2010 - 1:13

Gloria schreef:Ja, iedereen is altijd welkom, als is het midden in de nacht. Ik vind het zelfs fijn. En als het niet uitkomt, vanwege andere verplichtingen, dan zeg ik dat gewoon.

Hetzelfde hier ja.. Ik vind het juist gezellig.

Nu we niet meer midden in de stad wonen komen mensen ook iets minder snel langs. Toen we nog in het centrum woonden kwam oma zaterdagochtend vaak onverwacht langs voor een kopje koffie, "want ze liep toch langs" en veel vrienden of mijn ouders kwamen na een hapje eten in de stad bij ons een kopje koffie of afzakkertje doen. Ik vind het juist gezellig als het spontaan is!
NoorA
NoorA
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 140
Punten : 158
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is iedereen bij jou altijd welkom? - Pagina 2 Empty Re: Is iedereen bij jou altijd welkom?

Bericht  *Lookie* di 30 nov 2010 - 8:48

Bij ons mag iedereen spontaan binnenlopen, gezellig! Dat gebeurd hier dan ook regelmatig: familie van beide kanten, vrienden en vriendinnen.. Ik heb meestal ook wel wat lekkers in huis voor als er onverwacht iemand komt, maar is dat niet het geval dan is dat jammer.. dat is het risico als je onverwacht komt! Komt het niet gelegen of staan we op het punt om weg te gaan, dan zeggen we dat gewoon, nooit een probleem.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is iedereen bij jou altijd welkom? - Pagina 2 Empty Re: Is iedereen bij jou altijd welkom?

Bericht  Jeanette di 30 nov 2010 - 23:33

Bij mij wel hoor. Mocht het niet uitkomen of heb ik al iets, dan zeg ik dat gewoon tegen diegene.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is iedereen bij jou altijd welkom? - Pagina 2 Empty Re: Is iedereen bij jou altijd welkom?

Bericht  VeryCherry di 30 nov 2010 - 23:37

Storm schreef:
CherrieLola schreef:Dat heb ik trouwens wel hoor, dat er geen 'eindtijd' aan de visite zit, je kan hier altijd mee-eten, dat is geen probleem smile
Oh dat is bij ons inderdaad ook zo haha, maar het liefst heb ik wel dat ze na tienen s'avonds gewoon weg gaan :P

Whahahaahha ja, dat dan weer wel. Mijn mams heeft wel is verteld dat als er bij haar vroeger thuis visite was en mijn opa het te laat vond worden, hij gewoon demonstratief de ontbijttafel ging dekken ten teken dat je naar huis moest gaan Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is iedereen bij jou altijd welkom? - Pagina 2 Empty Re: Is iedereen bij jou altijd welkom?

Bericht  Susan wo 1 dec 2010 - 7:40

Dat ligt eraan om wie het gaat. Van mensen met wie ik graag spreek vind ik ook leuk als ze onverwacht komen. En andersom, als ik het vreselijk vind als iemand onverwacht komt, vind ik het waarschijnlijk ook al niet zo leuk om met diegene af te spreken.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is iedereen bij jou altijd welkom? - Pagina 2 Empty Re: Is iedereen bij jou altijd welkom?

Bericht  Makamba wo 1 dec 2010 - 8:09

Gloria schreef:Ja, iedereen is altijd welkom, als is het midden in de nacht. Ik vind het zelfs fijn. En als het niet uitkomt, vanwege andere verplichtingen, dan zeg ik dat gewoon.

Hier hetzelfde.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is iedereen bij jou altijd welkom? - Pagina 2 Empty Re: Is iedereen bij jou altijd welkom?

Bericht  Flippin' Bitch wo 1 dec 2010 - 22:38

Omdat mijn vrienden en familie in een andere provincie wonen, wordt het eigenlijk altijd afgesproken.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is iedereen bij jou altijd welkom? - Pagina 2 Empty Re: Is iedereen bij jou altijd welkom?

Bericht  Pluk do 2 dec 2010 - 2:05

Hier is altijd iedereen welkom, maakt niet uit wanneer. Ik vind het wel prettig als ik even een smsje of een belletje van te voren krijg, maar als dat niet gebeurd is het ook geen probleem.
Pluk
Pluk
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 95
Punten : 102
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is iedereen bij jou altijd welkom? - Pagina 2 Empty Re: Is iedereen bij jou altijd welkom?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum