Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stom zeg

4 plaatsers

Ga naar beneden

Stom zeg Empty Stom zeg

Bericht  Gast vr 24 aug 2012 - 9:15

Mijn vriend en ik gingen voorheen wel vaker samen zwemmen maar de laatste tijd eigenlijk niet meer omdat ik op een of andere manier in de veronderstelling was dat ik alleen een hele oude bikini had die niet meer paste, vooral omdat ik m destijds al te klein qua cupmaat had gekocht omdat ik nog niet zo op de hoogte was van hoe en wat en omdat mijn borsten de laatst tijd ook nog wat gegroeid zijn.

Twee dagen geleden naar Hunkemoller gegaan om een nieuwe bikini te shoppen en daar zelfs twee mooie bikini's gevonden die ik uiteindelijk maar allebei heb gekocht omdat ze dankzij opheffingsuitverkoop slechts 5 euro per stuk waren. Wil ik ze thuis in de kast leggen, vind ik daar een slechts 1 keer gedragen bikini die ik vorig jaar heb gekocht. Lekker stom, want nu heb ik dus drie bikini's terwijl ik nou ook weer niet zo vaak ga zwemmen en nu voel ik me schuldig, want ik koop qua kleding eigenlijk nooit dingen die ik niet nodig heb.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stom zeg Empty Re: Stom zeg

Bericht  Gast vr 24 aug 2012 - 9:17

Bikini's is toch alleen maar handig om er meer van te hebben?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stom zeg Empty Re: Stom zeg

Bericht  Lynn_ vr 24 aug 2012 - 9:17

Je hebt dus voor tien euro twee bikini's gekocht? Ik vind er niks stoms aan. Juist fijn toch! Of zit je behoorlijk krap? Ik vind niks zo erg als op vakantie gaan en de weken er voor nog een bikini moeten vinden.... Zou dus blij zijn met 3 goede.
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stom zeg Empty Re: Stom zeg

Bericht  Gast vr 24 aug 2012 - 9:28

Ja voor 10 euro twee bikini's. Dus in die zin is er niets aan de hand. En ik weet op zich ook wel dat het geen kwaad kan, maar het was ook weer niet nodig geweest. Als ik die bikini die ik had had ontdekt voor ik ging shoppen, was ik überhaupt nit voor een nieuwe bikini gaan shoppen.

Ik ben ook gewoon een beetje raar in mijn hoofd dat ik me hier schuldig over voel, maar dat komt een beetje door hoe ik opgevoed ben denk ik. Mijn ouders hechtten beide niet veel aan uiterlijk en kleding en hadden ook niet meer dan het broodnodige. T moest vooral ook niet te duur zijn. 3 bikini's zouden zij echt belachelijk vinden. Niet dat ik me daar nog wat van aantrek, maar dat schuldgevoel kan ik niet tegenhouden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stom zeg Empty Re: Stom zeg

Bericht  Twellie vr 24 aug 2012 - 9:51

Het is niet echt iets om je schuldig over te voelen smile. Ik zou trots op mezelf zijn dat ik zo'n koopje had gevonden: twee bikini's voor een tientje.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Stom zeg Empty Re: Stom zeg

Bericht  Melis_je vr 24 aug 2012 - 10:22

Tuinstoel schreef:Het is niet echt iets om je schuldig over te voelen Stom zeg 561177. Ik zou trots op mezelf zijn dat ik zo'n koopje had gevonden: twee bikini's voor een tientje.

Absoluut. Hoe vaak kom je nou een leuke bikini tegen die betaalbaar is en goed staat?
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stom zeg Empty Re: Stom zeg

Bericht  Urban Naked vr 24 aug 2012 - 10:44

Je hebt de martelgang die bij bikinishoppen hoort gewoon voor minstens twee jaar afgekocht, en dat voor een tientje.. Je bent een gelukkige vrouw.
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Stom zeg Empty Re: Stom zeg

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum