Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Spannend!

+16
Jerry
Kerel
Shy
Kowalski
Jade
SuperGrover
Lonely Goatherd
Alex
Caribbeanlover
Yare
Elliot
SparklingEyes
Minx
Marin
MADDIE
ellibre
20 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Spannend! Empty Spannend!

Bericht  ellibre ma 13 aug 2012 - 21:31

Als alles goed gaat word ik vandaag voor het eerst tante! Vannacht zijn de weeën bij mijn zusje begonnen en ze gaat zometeen naar het ziekenhuis. Ik vind het ontzettend leuk, maar toch ook wel erg spannend! Ik heb tijdens m'n co-schappen al meerdere bevallingen meegemaakt, over de bevalling an sich maak ik me niet echt zorgen. Maar dit is de eerste keer dat iemand in mijn eigen omgeving moeder wordt, en dan is het ook nog eens gelijk mijn "kleine" zusje (ze is 24, maar het blijft je zusje he Wink ). Dat is qua gevoel toch wel heel speciaal moet ik zeggen!

Dat moest ik even kwijt Very Happy
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannend! Empty Re: Spannend!

Bericht  MADDIE ma 13 aug 2012 - 21:39

O wat leuk zeg!! Spannend allemaal!! Very Happy
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannend! Empty Re: Spannend!

Bericht  Marin ma 13 aug 2012 - 21:39

Spannend! Kan me voorstellen dat dat een gek gevoel is! Leuk, geniet van je tanteschap zometeen smile
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannend! Empty Re: Spannend!

Bericht  Minx ma 13 aug 2012 - 21:41

Spannend, hopelijk heeft ze een makkelijke bevalling.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannend! Empty Re: Spannend!

Bericht  SparklingEyes ma 13 aug 2012 - 22:41

Tante worden vond ik heel speciaal! Alhoewel ik het van mijn zwager en schoonzus toch minder speciaal vind dat van mijn zus!

Ik heb met mijn nichtje ( van mijn zus) een onwijs goede band en daar ben ik best trots op! smile
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannend! Empty Re: Spannend!

Bericht  ellibre ma 13 aug 2012 - 22:44

SparklingEyes schreef:Tante worden vond ik heel speciaal! Alhoewel ik het van mijn zwager en schoonzus toch minder speciaal vind dat van mijn zus!

Ik heb met mijn nichtje ( van mijn zus) een onwijs goede band en daar ben ik best trots op! smile
Bedankt allemaal! Tot nu toe gaat het allemaal goed, al heeft ze wel pijn. En ze heeft al om de paar minuten kramp sinds gisterochtend.

SE, ja dat staat toch wat verder van je af. Ik heb mijn zusje natuurlijk meegemaakt vanaf het moment dat ze zelf een baby was, dat ze dan nu moeder wordt is heel speciaal vind ik. Mijn zwager en schoonzus hebben (nog) geen kinderen, maar dat zou voor mij ook minder speciaal zijn. Die ken ik pas een jaar of 7 en staan wat verder van mij af, mede omdat ze 200 km verderop wonen.
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannend! Empty Re: Spannend!

Bericht  Elliot ma 13 aug 2012 - 22:46

Wat spannend zeg! Mijn zus is vandaag precies 39 weken dus ik zit op eenzelfde telefoontje te wachten Wink Ook de eerste, ik kan niet wachten tot het zover is!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannend! Empty Re: Spannend!

Bericht  Yare ma 13 aug 2012 - 22:46

Spannnend hoor, ik hoop dat het allemaal voorspoedig en snel zal gaan!
Yare
Yare
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 220
Registratiedatum : 17-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannend! Empty Re: Spannend!

Bericht  ellibre ma 13 aug 2012 - 22:55

Voorlopig duurt het allemaal erg lang. Verloskundige komt om 15.00u weer langs. M'n zusje moet in het ziekenhuis bevallen, maar ze is dus nog steeds thuis.

Caroline, ook voor jou spannend zeg! Weet je het geslacht en de naam al?
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannend! Empty Re: Spannend!

Bericht  Caribbeanlover ma 13 aug 2012 - 22:56

ellibre schreef:Als alles goed gaat word ik vandaag voor het eerst tante! Vannacht zijn de weeën bij mijn zusje begonnen en ze gaat zometeen naar het ziekenhuis. Ik vind het ontzettend leuk, maar toch ook wel erg spannend! Ik heb tijdens m'n co-schappen al meerdere bevallingen meegemaakt, over de bevalling an sich maak ik me niet echt zorgen. Maar dit is de eerste keer dat iemand in mijn eigen omgeving moeder wordt, en dan is het ook nog eens gelijk mijn "kleine" zusje (ze is 24, maar het blijft je zusje he ;) ). Dat is qua gevoel toch wel heel speciaal moet ik zeggen!

Dat moest ik even kwijt :D

Spannend idd. Vind je het geen apart idee dat je jongere zusje eerder moeder word dan jij of heb je al kids of wil je ze niet?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannend! Empty Re: Spannend!

Bericht  Alex ma 13 aug 2012 - 22:57

Wat spannend! Maar weet jij het geslacht en de naam al dan, ellibre?
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannend! Empty Re: Spannend!

Bericht  Elliot ma 13 aug 2012 - 22:59

ellibre schreef:
Caroline, ook voor jou spannend zeg! Weet je het geslacht en de naam al?

Het geslacht weet ik niet, maar wel de namen die zij heeft bedacht voor een jongen en een meisje. Ik vind ze allebei heel leuk! smile

Weet jij al wat het gaat worden?
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannend! Empty Re: Spannend!

Bericht  Lonely Goatherd ma 13 aug 2012 - 23:01

Wat spannend! Succes voor je zusje!
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannend! Empty Re: Spannend!

Bericht  Gast ma 13 aug 2012 - 23:04

Spannend! Succes met wachten, hopelijk verloopt het allemaal goed.

( zondag hebben wij ook een neefje erbij gekeken en gaan vanavond hem bezoeken Very Happy )

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Spannend! Empty Re: Spannend!

Bericht  ellibre ma 13 aug 2012 - 23:05

CBL, dat is inderdaad wel een apart idee ja. Ik dacht altijd dat ik relatief jong moeder zou willen worden, rond mijn 26ste, en ik ben er altijd min of meer vanuit gegaan dat ik eerder dan mijn zusje kinderen zou krijgen. Ook omdat ik al 7 jaar een relatie heb en zij pas 2,5 jaar.

Inmiddels ben ik zelf bijna 27 en ben op dit moment totaal niet bezig met of ik kinderen zou willen. Ik heb zelf een ontzettend intensieve baan en ga daarvoor tegen het einde van dit jaar 5 maanden naar het buitenland. Mijn vriend heeft ook net een nieuwe baan en gaat naar Amsterdam verhuizen, en hij gaat in mei volgend jaar ook een half jaar naar het buitenland. Mede daardoor is bij zowel mijn vriend als bij mij de kinderwens op dit moment totaal verdwenen. Misschien dat dat volgend jaar terug komt als dit alles achter ons ligt, misschien ook niet. Ik ben in elk geval gelukkig met mijn leven nu, en gun mijn zusje haar kindje van harte. (maar toch blijf ik het stiekem raar vinden dat als ik een kind zou krijgen, hij of zij jonger is dan het zoontje van mijn jongere zusje Embarassed )
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannend! Empty Re: Spannend!

Bericht  SuperGrover ma 13 aug 2012 - 23:06

Spannend!!
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannend! Empty Re: Spannend!

Bericht  Jade ma 13 aug 2012 - 23:08

Spannend! Dat lijkt mij ook heel bijzonder om mee te maken!

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannend! Empty Re: Spannend!

Bericht  Gast ma 13 aug 2012 - 23:09

Spannend! Succes met wachten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Spannend! Empty Re: Spannend!

Bericht  ellibre ma 13 aug 2012 - 23:10

Alex en Caroline, ja ik weet het geslacht en de naam allebei al. Al maanden zelfs, m'n zusje heeft alles gelijk verteld. Ze belde me op de dag van de positieve test, stuurde me foto's van de echo (dus ik zag het geslacht sowieso wel, maar ze vertelde me het ook zelf) en heeft me ook steeds alle namen verteld die ze overwogen hebben en uiteindelijk gekozen. Mijn zusje en haar vriend zijn niet zo goed in dingen voor zich houden Very Happy
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannend! Empty Re: Spannend!

Bericht  ellibre ma 13 aug 2012 - 23:11

Snoepy87 schreef:Spannend! Succes met wachten, hopelijk verloopt het allemaal goed.

( zondag hebben wij ook een neefje erbij gekeken en gaan vanavond hem bezoeken Very Happy )
Gefelicteerd, wat leuk!
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannend! Empty Re: Spannend!

Bericht  Gast ma 13 aug 2012 - 23:11

Wat leuk en spannend. Succes met wachten tot het zo ver is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Spannend! Empty Re: Spannend!

Bericht  Kowalski ma 13 aug 2012 - 23:26

Oee wat spannend! Geniet maar van het 'ernaar toe leven' en natuurlijk straks van het prachtige moment!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannend! Empty Re: Spannend!

Bericht  Gast ma 13 aug 2012 - 23:37

Leuk zeg! En spannend inderdaad. Hopelijk verloopt het allemaal soepel!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Spannend! Empty Re: Spannend!

Bericht  Caribbeanlover di 14 aug 2012 - 0:19

ellibre schreef:CBL, dat is inderdaad wel een apart idee ja. Ik dacht altijd dat ik relatief jong moeder zou willen worden, rond mijn 26ste, en ik ben er altijd min of meer vanuit gegaan dat ik eerder dan mijn zusje kinderen zou krijgen. Ook omdat ik al 7 jaar een relatie heb en zij pas 2,5 jaar.

Inmiddels ben ik zelf bijna 27 en ben op dit moment totaal niet bezig met of ik kinderen zou willen. Ik heb zelf een ontzettend intensieve baan en ga daarvoor tegen het einde van dit jaar 5 maanden naar het buitenland. Mijn vriend heeft ook net een nieuwe baan en gaat naar Amsterdam verhuizen, en hij gaat in mei volgend jaar ook een half jaar naar het buitenland. Mede daardoor is bij zowel mijn vriend als bij mij de kinderwens op dit moment totaal verdwenen. Misschien dat dat volgend jaar terug komt als dit alles achter ons ligt, misschien ook niet. Ik ben in elk geval gelukkig met mijn leven nu, en gun mijn zusje haar kindje van harte. (maar toch blijf ik het stiekem raar vinden dat als ik een kind zou krijgen, hij of zij jonger is dan het zoontje van mijn jongere zusje :oops: )

Da's duidelijk. Woon je niet samen?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannend! Empty Re: Spannend!

Bericht  ellibre di 14 aug 2012 - 0:26

Nee, we zijn voor onze banen weer apart gaan wonen met het idee dat we vanaf april in Amsterdam weer zouden gaan samenwonen. Of dat door gaat ligt aan waar mijn vriend voor zijn werk naar toe moet. Als het België, Duitsland, Frankrijk of Engeland woont kan hij in de weekenden vrij makkelijk naar Amsterdam komen, dus dan gaan we samen een appartement huren. Zo niet, dan wachten we tot nadat hij terug is. We hebben voorheen wel samen gewoond.
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannend! Empty Re: Spannend!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum