Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

is dit vreemd? (over ex)

4 plaatsers

Ga naar beneden

is dit vreemd? (over ex) Empty is dit vreemd? (over ex)

Bericht  JD ma 13 aug 2012 - 8:29

Ik vraag me toch wel een beetje af of ik raar ben.... Rolling Eyes

ik ben nu 3,5 jaar heel erg gelukkig met mijn vriend, we zijn nu een klein jaartje bezig om zelf een kindje te krijgen.

Voor deze relatie had ik een relatie van 5 jaar, het is uitgegaan omdat ik hem met een ander in bed betrapte. Uiteindelijk zijn zij samen gebleven, en zij is deze week uitgerekend van hun eerste kindje.

Ik merk dat het me nog best wat doet.. ik check zijn facebook nu een paar keer per week om te kijken of het kindje er al is, kijk op haar facebook, moet even slikken als ik ze zie lopen samen, of als ik haar zie lopen met haar dikke buik, en toen ik net een foto zag op de fb pagina van mijn ex-schoonmoeder (zijn moeder dus) met trots een foto van het baby-logeerkamertje....deed het me toch wat.

Is dit abnormaal?? Of is dit redelijk herkenbaar voor mensen? Of zal het gewoon komen omdat ik zelf zo graag een kindje wil?
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

is dit vreemd? (over ex) Empty Re: is dit vreemd? (over ex)

Bericht  luenca ma 13 aug 2012 - 8:33

JaneDoe schreef:Ik vraag me toch wel een beetje af of ik raar ben.... Rolling Eyes

ik ben nu 3,5 jaar heel erg gelukkig met mijn vriend, we zijn nu een klein jaartje bezig om zelf een kindje te krijgen.

Voor deze relatie had ik een relatie van 5 jaar, het is uitgegaan omdat ik hem met een ander in bed betrapte. Uiteindelijk zijn zij samen gebleven, en zij is deze week uitgerekend van hun eerste kindje.

Ik merk dat het me nog best wat doet.. ik check zijn facebook nu een paar keer per week om te kijken of het kindje er al is, kijk op haar facebook, moet even slikken als ik ze zie lopen samen, of als ik haar zie lopen met haar dikke buik, en toen ik net een foto zag op de fb pagina van mijn ex-schoonmoeder (zijn moeder dus) met trots een foto van het baby-logeerkamertje....deed het me toch wat.

Is dit abnormaal?? Of is dit redelijk herkenbaar voor mensen? Of zal het gewoon komen omdat ik zelf zo graag een kindje wil?

dat is zeker niet vreemd! ik check zelfs fb van bepaalde exen van 8 jaar geleden ofzo. geen van mn exen hebben of krijgen kinderen en toch doet het me bij 1 ex zelfs nog wat dat hij n vriendin heeft.
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

is dit vreemd? (over ex) Empty Re: is dit vreemd? (over ex)

Bericht  JD ma 13 aug 2012 - 8:35

Moet ook zeggen dat het me niet heel veel deed als ik hem tegenkwam, maar nu er een kindje aankomt... opeens wel.
Lijkt wel alsof het kwartje nu valt dat hij dus écht definitief een toekomst heeft met het meisje waardoor onze relatie is uitgegaan..... ofzo....ach, ik weet t niet!

Maar fijn om te horen dat ik niet heel erg raar ben...
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

is dit vreemd? (over ex) Empty Re: is dit vreemd? (over ex)

Bericht  Roxi3 ma 13 aug 2012 - 8:40

Ik heb dit bij een ex ook. Ik heb inmiddels al bijna 7 jaar een andere vriend en ga over twee weken trouwen maar toch wil ik weten wat hij doet. Ik bekijk regelmatig zijn facebook en die van zijn vriendin en ik moet eerlijk bekennen dat het soms een beetje steekt dat hij nu gelukkig is (en ook een kindje heeft) met een ander. Ik ben heel gelukkig en heb geen diepe gevoelens meer voor hem maar toch is er iets, ik vraag me ook wel eens af of het anders zou voelen als ik zou weten dat hij heel ongelukkig is.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

is dit vreemd? (over ex) Empty Re: is dit vreemd? (over ex)

Bericht  Gast ma 13 aug 2012 - 8:43

Eigenlijk vind ik het niet vreemd. Al zou dat puur komen, omdat ik daar een aantal jaren geleden ook last van heb gehad.

Mijn toenmalige vriend heeft mij destijds aan de kant gezet, omdat zijn ouders niet konden zien hoe wij samen zouden werken. Hij heeft voor dat hij iets met mij kreeg, iets gehad met een vriendin van mij, en toen hij mij had 'gedumpt' heeft hij haar weer aangehaald. In het geheim, want ook deze meid was niet welkom in de familie.

Op een avond sprak ze me aan op MSN en zei:"Ex wordt vader". We waren er beiden een beetje beduusd. In de tijd heb ik vaak op hyves was het toen nog gekeken en gedacht:"Waarom zij wel en ik niet?" "Waarom zij wel en vriendin niet?" Krabbels checken, waarom kan zij wel goed met haar schoonmoeder en moest ze ons niet?

Inmiddels heeft hij, volgens mij, twee kinderen met het meisje. En ik was eigenlijk zijn naam alweer vergeten, ware het niet dat ik laatst met iemand erover sprak. Toen kwam het even boven, heb ik nog één keer gekeken en was het wel klaar.

Ik denk dat hoe gelukkig je ook bent met de huidige situatie/relatie, je altijd bepaalde vragen blijft houden. En dat je misschien wel via social media antwoorden probeert te vinden? Misschien ook wel gewoon om jezelf even te frusteren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

is dit vreemd? (over ex) Empty Re: is dit vreemd? (over ex)

Bericht  Ella ma 13 aug 2012 - 8:53

Ik vind dit helemaal niet vreemd hoor. Ik denk dat het juist komt doordat jullie zelf bezig zijn voor een kindje en je ex en zijn vriendin dat al bijna hebben.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

is dit vreemd? (over ex) Empty Re: is dit vreemd? (over ex)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum