Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe sterk staan wij?

+13
Aimee
RioolSpook
Happinaz
schuddebuikje
Sarah1985
Tiara
ellibre
Tania
Susan
Schaapke
Blair
luisa
Paper Crown
17 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Hoe sterk staan wij? Empty Hoe sterk staan wij?

Bericht  Paper Crown ma 6 aug 2012 - 3:50

Hi all,

Zit even met een probleem. Had Muppetje al gemaild omdat zij jurist is en zij zou er sowieso nog even naar kijken maar ik dacht even wat meer advies winnen.

Het volgende is aan de hand. Wij hebben via Werkspot een man gevonden die de installatie van onze badkamer zou doen en nog een paar andere klussen in het huis. Alle materiaal van ons, dus tegels en sanitair, en hij zou het gaan inbouwen. Gaandeweg heeft deze man fouten gemaakt in de badkamer. Zijn tegelwerk is ronduit slordig te noemen, hij heeft een koof betegeld zonder op te letten waardoor er allerlei verspringen te zien zijn in de betegeling van deze koof en de rest van de tegels op de muren. Wij hebben 2 soorten tegels uitgekozen, wit en grijs, qua afmeting zijn ze gelijk (30x60) en qua dikte is de grijze tegel iets dikker. Hij heeft het zo getegeld dat we als we met onze hand over de muur gaan we blijven hangen omdat de grijze tegel uitsteekt. Het erge is nog dat de gehele badkamer aan de linkerkant hoger is met grijs (122 cm) dan de rechterkant (120cm) Het muurtje die hij voor de douchnis heeft geplaatst is geenzins waterpas waardoor we nooit onze douchdeur er haaks in kunnen zetten. Het voegwerk is een lachertje en ook is het kitwerk gewoon slordig. De douchbak die hij geplaatst heeft is ook niet waterpas en hangt naar onderen terwijl de goot bovenin zit. Dat water zal nooit goed weg kunnen lopen. Het kozijn van het raam, heeft hij gewoon niet goed berekend waardoor er in het hoekje een ministuk tegel zit. De leidingen van de kranen zijn gewoon scheef waardoor een thermostaat van de douch nooit recht zal hangen.

Al deze dingen hebben er in geresulteert dat herstellen geen zin meer heeft, alles zal eruit moeten wil het een knappe badkamer worden. Vorige week hebben mijn man en ik hem een mail gestuurd. Hem hiermee geconfronteerd. Hij ontkent dat zijn werk slordig is gedaan en hij vindt dat dit goed is. Hij zei: (ik citeer) 'Je kan natuurlijk altijd iets perfecter doen, en nog netter maar ja.. dat is nou eenmaal niet zo bij mij..'

Omdat hij sommige dingen wel goed heeft uitgevoerd hebben we besloten hem €1500,- te geven, voor het omzetten van 2 lichtpunten, het verplaatsen van een radiator en wat kleinmateriaal. (bij een gerenommeerd bedrijf zouden wij €800,- max kwijt geweest zijn!) Wij namen ons verlies. Uiteindelijk na wat telefoon gesprekken is hij akkoord gegaan en heeft dit ook per mail bevestigd. Dat was afgelopen donderdag. Letterlijk staat in de mail dat hij akkoord is, de factuur voor €1500,- zal sturen en onze huissleutel terug te geven. Mijn man en ik hebben toen donderdagavond opnieuw tegels besteld van €1600,- (de oude zijn useless..die worden eruit gebikt!) Vanmorgen belde hij opnieuw op. Hij is het er toch niet mee eens en zegt: 'Ik trek mijn akkoord in..' Hij wil komen kijken en hij vindt dat hij de kans moet krijgen zijn fouten te herstellen. Maar het vertrouwen in hem is gewoon weg, hoe wil hij het in hemelsnaam herstellen? Alles zou eruit moeten en dit was zijn beste werk, anders doe je het toch in 1x goed lijkt me? Wij willen dit natuurlijk niet. Wij hebben nieuwe huurders voor ons huidige huis, die hebben 2 weken geleden hun contract ondertekend (wij gaan particulier vehuren van ons oude koophuis) wij gaan uiterlijk 31aug uit, dit hebben we afgesproken met de mensen die het huis van ons gaan huren. We hebben dus geen tijd meer te verliezen.

Mijn vraag is: hoe sterk staan wij? Hij mag toch niet zomaar een akkoord intrekken? Die wij notabene zwart op wit hebben via mail van hem? Wij hebben nu opnieuw tegels gekocht, de muren die er gehavend uit zullen komen zullen opnieuw gerepareerd moeten worden wat ook niet voor 2 stuivers gedaan wordt natuurlijk! En we moeten een nieuwe installateur betalen. Geen grapje dit, en hij doet supermoeilijk..

Wie weet raad?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe sterk staan wij? Empty Re: Hoe sterk staan wij?

Bericht  luisa ma 6 aug 2012 - 4:07

Heb je ook iets op papier staan van de afgesproken werkzaamheden? Dus wat hij zou doen en foto's van het resultaat? Lijkt mij dat jullie al veel te coulant zijn geweest met die 1500€. Maar jullie nog niet betaald? Dan zou ik (deel) betaling opschorten.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe sterk staan wij? Empty Re: Hoe sterk staan wij?

Bericht  Paper Crown ma 6 aug 2012 - 4:14

luisa schreef:Heb je ook iets op papier staan van de afgesproken werkzaamheden? Dus wat hij zou doen en foto's van het resultaat? Lijkt mij dat jullie al veel te coulant zijn geweest met die 1500€. Maar jullie nog niet betaald? Dan zou ik (deel) betaling opschorten.

Ja, er zijn foto's, en de werkzaamheden waren inbouwen badkamer, toilet en lichtpunten en radiator verplaatsen. We hadden hem nog niet betaald. Mede omdat hij zelf erg laks was met zijn factuur te sturen.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe sterk staan wij? Empty Re: Hoe sterk staan wij?

Bericht  Blair ma 6 aug 2012 - 4:15

Als jullie zijn akkoord zwart op wit hebben kan hij jullie niets maken, dan hoef je niet akkoord te gaan met zijn aanbod om het op te lossen, ik zou het ook niet meer door hem willen laten oplossen, straks maakt hij er nog een grotere puinhoop van.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe sterk staan wij? Empty Re: Hoe sterk staan wij?

Bericht  Paper Crown ma 6 aug 2012 - 4:16

Babydoll schreef:Als jullie zijn akkoord zwart op wit hebben kan hij jullie niets maken, dan hoef je niet akkoord te gaan met zijn aanbod om het op te lossen, ik zou het ook niet meer door hem willen laten oplossen, straks maakt hij er nog een grotere puinhoop van.

Dat is dus het hele probleem. Hij heeft het al behoorlijk verprutst.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe sterk staan wij? Empty Re: Hoe sterk staan wij?

Bericht  luisa ma 6 aug 2012 - 4:18

Overigens lijkt mij dat duidelijk sprake is van wanprestatie. Dan kan je dus alsnog van hem verlangen het in orde te maken, maar je kan ook eigen prestatie (betaling) opschorten. Jullie hebben hem een voorstel gedaan waar hij in eerste instantie mee akkoord ging, maar nu intrekken. Ik zou mailen akkoord te gaan met zijn intrekking en dat jullie bij deze dan ook voorstel 1500 intrekken. Indien hij dit accepteert alleen voor de goede geleverde werkzaamheden betalen. Jammer dan als hij veel minder krijgt, kans verkeken. En andrers is hij degene die het moet aanvechten. Als jij de overeengekomen werkzaamheden duidelijk op papier hebben + resultaat kunnen aantonen zal staan jullie in je recht hoor. Maar goed, ligt wel aan de overeenkomst.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe sterk staan wij? Empty Re: Hoe sterk staan wij?

Bericht  Schaapke ma 6 aug 2012 - 4:32

Ik weet hier verder niks van, PC, dus wat dat betreft heb je niks aan mijn reactie, maar wil toch even zeggen wat voor een laml*l ik die vent vind, zeg! Mijn hemel, vooral je citaat....hier word je gewoon echt niet blij van.
Ik hoop dat Muppetje je kan adviseren hoe hier mee om te gaan. Succes!

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe sterk staan wij? Empty Re: Hoe sterk staan wij?

Bericht  Susan ma 6 aug 2012 - 7:25

Vervelend zeg! Wij hadden ook zo'n rampvogel van Werkspot.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe sterk staan wij? Empty Re: Hoe sterk staan wij?

Bericht  Tania ma 6 aug 2012 - 7:32

Ik zou in ieder geval zo snel mogelijk m'n huissleutel terug eisen als je die nog niet hebt. Wat ontzettend balen dat hij het zo slecht gedaan heeft zeg.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe sterk staan wij? Empty Re: Hoe sterk staan wij?

Bericht  ellibre ma 6 aug 2012 - 7:33

Wat een k*t situatie zeg. Mijn schoonvader werkt zelf vaak via Werkspot, misschien dat hij iets weet over de rechten en plichten. Zal het hem eens vragen.
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe sterk staan wij? Empty Re: Hoe sterk staan wij?

Bericht  Gast ma 6 aug 2012 - 7:41

Susan schreef:Vervelend zeg! Wij hadden ook zo'n rampvogel van Werkspot.

+1

De klus zou vijf dagen duren, maar duurde vijf weken. En waarom? Omdat hij amper kwam opdagen. Vervolgens heeft hij de badkamer toch afgekregen en toen bleek het toilet te lekken. Nu blijkt achteraf dat het een beunhaas te zijn, die absoluut nergens verstand van heeft en ook nergens voor opgeleid is, maar wie het wel leuk leek om een eigen bedrijf te starten. Hoe sterk staan wij? 1270000679

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe sterk staan wij? Empty Re: Hoe sterk staan wij?

Bericht  Gast ma 6 aug 2012 - 9:11

Hmmm, zou het dezelfde mafkees zijn als die wij voor onze badkamer gehad hebben??

Hier ziet de badkamer er ook vreselijk uit.
Maar helaas geen geld om alles opnieuw te laten doen.
Tot overmaat van ramp had een werknemer van hem boven bij de ketel een kraantje open laten staan waardoor de slang gesprongen was en we een mega lekkage gehad hebben.
We hadden nog een post bij hem open staan van wat kleine dingen maar dat hebben wij niet betaald.
Hij werd serieus kwaad, begon te dreigen etc etc. Toen we zeiden dat we de verzekering zouden bellen trok meneer zijn keutel in en nam zijn "verlies".

Ik denk dat je vrij sterk staat.
Maar wel balen zeg, dat het zo gegaan is!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe sterk staan wij? Empty Re: Hoe sterk staan wij?

Bericht  Tiara ma 6 aug 2012 - 9:26

Babydoll schreef:Als jullie zijn akkoord zwart op wit hebben kan hij jullie niets maken, dan hoef je niet akkoord te gaan met zijn aanbod om het op te lossen, ik zou het ook niet meer door hem willen laten oplossen, straks maakt hij er nog een grotere puinhoop van.

dit lijkt mij ook inderdaad, wat een vervelende kwestie zeg!
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe sterk staan wij? Empty Re: Hoe sterk staan wij?

Bericht  Gast ma 6 aug 2012 - 9:30

Jullie hoeven niet akkoord te gaan met het aanbod van hem om het goed te maken als jullie vertrouwen in zijn kunnen ernstig geschaad is. Bovendien hoeven jullie hem helemaal niks te betalen want hij voldoet niet aan zijn deel van de overeenkomst. Intrekken van een ovk kan niet zonder instemming van de tegenpartij (Uitzonderingen daargelaten). Dus jullie staan redelijk sterk zou ik zeggen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe sterk staan wij? Empty Re: Hoe sterk staan wij?

Bericht  Paper Crown ma 6 aug 2012 - 9:39

Hij is vanavond geweest, we hebben hem en zijn expert de feiten onder de neus gedrukt. Hij deed zo blase.. toen ik hem wees op de linkerkant wat ongelijk was (het verschil is trouwens 3cm!!) in tegenstelling tot rechts zei hij: 'Wie houdt nou een waterpas in de badkamer?!' en deed heel theateraal! Toen was mijn man het helemaal beu. Hij zei: 'zoek een advocaat, ik bel vanavond de mijne, en geloof me jij komt er véél slechter vanaf dan wij. Dat is één ding wat zeker is, morgen gaat die badkamer eruit en jij hebt maar te schikken, kies maar.. of je neemt de €1500,- of wij zien elkaar in de rechtzaal' toen ging hij heel lang met zijn 'expert' overleggen (wat gewoon een vriend was) heel lang overleggen en toen ging hij akkoord. Ik vraag me af hoe zuiver die akkoord is aangezien dit al de 3de akkoord is.

Toen we net terugreden zei mijn man op een gegeven moment was het een principe kwestie. Mijn man zei, ik wilde gewoon dat hij zou zeggen nee, ik schik niet en dat het een rechtzaak zou worden. En dan zouden we alle kosten op hem verhalen. Mijn man zei op dat moment kon het me geen flikker schelen als het me sowieso geld zou kosten dan maar op de moeilijke manier.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe sterk staan wij? Empty Re: Hoe sterk staan wij?

Bericht  Gast ma 6 aug 2012 - 9:42

Ik denk zelfs dat jullie die 1500.- niet hadden hoeven te betalen.
Uiteindelijk als puntje bij paaltje zou komen. Wat een misselijke vent zeg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe sterk staan wij? Empty Re: Hoe sterk staan wij?

Bericht  Paper Crown ma 6 aug 2012 - 9:44

Watermeloen schreef:Ik denk zelfs dat jullie die 1500.- niet hadden hoeven te betalen.
Uiteindelijk als puntje bij paaltje zou komen. Wat een misselijke vent zeg.

Dat hadden we hem al toegezegd en we hadden zoiets van zolang je maar oprot. Hij stonk trouwens ontzettend naar alcohol. Abnormaal dit. Vingers crossed dat hij niet over een paar dagen weer aankomt.

O,ja wat denk je wat die kwal ook nog zegt: Jullie iwllen gewoon niet betalen en lekker een gratis badkamer.. dat zegt hij terwijl er 3 pallets met nieuwe tegels midden in de woonkamer lagen, die hij heeft gezien. Tuurlijk gaan we nog eens voor €1600,- nieuwe tegels bestellen aangezien we een gratis badkamer willen.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe sterk staan wij? Empty Re: Hoe sterk staan wij?

Bericht  Gast ma 6 aug 2012 - 9:47

Heb je de sleutel al terug?

Ja, dat snap ik ook wel, dat je er maar vanaf bent.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe sterk staan wij? Empty Re: Hoe sterk staan wij?

Bericht  Paper Crown ma 6 aug 2012 - 9:52

Watermeloen schreef:Heb je de sleutel al terug?

Ja, dat snap ik ook wel, dat je er maar vanaf bent.

Ja, de sleutel ook terug! Hij deed hartstikke moeilijk en toen zei ik als jij hier weg gaat met de sleutel, sta ik straks samen met de politie voor je deur.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe sterk staan wij? Empty Re: Hoe sterk staan wij?

Bericht  Sarah1985 ma 6 aug 2012 - 9:55

Wat klote zeg.

Ik hoor wel vaker van.die verhalen via werkspot. Zijn vaak niet goede lui.

Hopelijk vind je.nu iemand die het goed doet
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe sterk staan wij? Empty Re: Hoe sterk staan wij?

Bericht  Gast ma 6 aug 2012 - 9:59

Paper Crown schreef:
Watermeloen schreef:Heb je de sleutel al terug?

Ja, dat snap ik ook wel, dat je er maar vanaf bent.

Ja, de sleutel ook terug! Hij deed hartstikke moeilijk en toen zei ik als jij hier weg gaat met de sleutel, sta ik straks samen met de politie voor je deur.

Groot gelijk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe sterk staan wij? Empty Re: Hoe sterk staan wij?

Bericht  Paper Crown ma 6 aug 2012 - 10:05

Watermeloen schreef:
Paper Crown schreef:
Watermeloen schreef:Heb je de sleutel al terug?

Ja, dat snap ik ook wel, dat je er maar vanaf bent.

Ja, de sleutel ook terug! Hij deed hartstikke moeilijk en toen zei ik als jij hier weg gaat met de sleutel, sta ik straks samen met de politie voor je deur.

Groot gelijk!

Echt, wat een beunhaas en wat een verschrikkelijke man. Als jij je fouten niet erkend terwijl je het ziet met je eigen ogen dan ben je toch wel een amateur hoor. Wilden we een paar centen besparen, we zijn alleen maar duurder uit zo!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe sterk staan wij? Empty Re: Hoe sterk staan wij?

Bericht  schuddebuikje ma 6 aug 2012 - 21:16

heb je op de website van werkspot de veelgestelde vragen gelezen :


Met de Werkspot Klusgarantie krijgen opdrachtgevers de zekerheid dat een klus volgens afspraak en volgens de normen van brancheorganisaties wordt uitgevoerd door een vakman. Werkspot Klusgarantie geeft je dus extra zekerheid bij het plaatsen van je klus op Werkspot.nl.

Bij eventuele geschillen tussen een opdrachtgever en een vakman over de uitvoering of het uitvoeringsniveau van een klus, treedt Werkspot.nl op als bemiddelaar. Dit gebeurt bijvoorbeeld als klussen niet volgens afspraak zijn uitgevoerd en waarbij dit ingrijpende gevolgen heeft voor de opdrachtgever. Werkspot.nl streeft er in alle gevallen naar dat de partijen er samen uitkomen. Lukt dit niet, dan compenseert Werkspot.nl de opdrachtgever tot maximaal 2500 euro.



2.2

Geldt de Werkspot Klusgarantie voor elke klus?


De Werkspot Klusgarantie geldt op alle opdrachten die via Werkspot.nl zijn uitgevoerd door een bij Werkspot.nl aangesloten vakman. De betreffende vakman dient deel te nemen aan het Werkspot Klusgarantie-programma. Op de profielpagina van de vakman kan men zien of de vakman deelneemt aan het Werkspot Klusgarantie-programma. De opdracht dient maximaal 1 jaar geleden te zijn opgeleverd. De klus dient een minimale opdrachtwaarde van 250 euro te hebben. Een opdrachtgever kan maximaal 1 maal per jaar aanspraak maken op Werkspot Klusgarantie. Het jaar gaat in op de datum van de opdrachtovereenkomst.

2.3

Waarom valt de kwaliteit van de klus buiten de punten waarop gecontroleerd wordt?


Kwaliteit is een subjectief begrip dat zich moeilijk vooraf laat beschrijven. We gaan daarom uit van de afspraken in de door beide partijen getekende opdrachtovereenkomst/geaccepteerd bod. Bijv. niet van meningsverschillen over smaak.De Werkspot Klusgarantie geldt alleen bij aantoonbare niet nagekomen afspraken over werkzaamheden en materiaal en aantoonbare directe schade door werkzaamheden van de vakman. Werkspot.nl kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor eventuele indirecte gevolgschade. (Zie ook onze voorwaarden van de Werkspot Klusgarantie)





  1. <LI sizset="0" sizcache="1294">
    2.4

    Wat is het nut van jullie garantie als de kwaliteit hier niet onder valt?



    Met ruim 5 jaar ervaring en meer dan 300.000 geplaatste opdrachten is Werkspot.nl de grootste op het gebied van online klusaanbesteding. We werken uitsluitend met professionele vakmannen. Opdrachtgevers krijgen de mogelijkheid om na een klus een referentie te plaatsen. Hierdoor wordt de kwaliteit van vakmannen inzichtelijk. Deze referenties worden steekproefsgewijs op locatie gecontroleerd door ons eigen kwaliteitsteam. We investeren zoveel in kwaliteit dat we daar garantie op durven te geven. Met de Werkspot Klusgarantie garanderen we een goed eindresultaat, waardoor opdrachtgevers met een gerust hart hun klus kunnen laten uitvoeren.


  2. <LI sizset="0" sizcache="1330">2.5
    Is Werkspot Klusgarantie gratis?



    Ja, de Werkspot Klusgarantie is gratis voor de opdrachtgever. Om aanspraak te maken op de Werkspot Klusgarantie dien je wel aan een aantal voorwaarden te voldoen. Deze vind je in de voorwaarden voor de Werkspot Klusgarantie.

  3. 2.6
    Wanneer kom ik in aanmerking voor Werkspot Klusgarantie?



    Je komt in aanmerking voor de Werkspot Klusgarantie als:

    - de betreffende vakman deelneemt aan het Werkspot Klusgarantie-programma
    - je een door beide getekende opdrachtbevestiging/accepteerd bod hebt
    - je bereid bent een bemiddelingsovereenkomst te ondertekenen indien het geschil zich voordoet
    - je aantoonbaar kan maken dat de vakman in kwestie zijn afspraken niet is nagekomen
    - de klus maximaal 1 jaar geleden is opgeleverd
    - de klus een opdrachtwaarde van minimaal 250 euro heeft
    - je bereid bent om met opdrachtgever, vakman en Werkspot.nl om de tafel te gaan zitten
    - je nog nooit of langer dan 1 jaar geleden aanspraak hebt gemaakt op de Werkspot Klusgarantie
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe sterk staan wij? Empty Re: Hoe sterk staan wij?

Bericht  Happinaz ma 6 aug 2012 - 21:54

Wij hebben via werkspot ook een verprutste badkamer. Dat was overigens een man uit P.urmerend. Ben dus benieuwd om wie het gaat PC?

Die reageerde ook zo laks, en nonchalant alsof het niet belangrijk was. Ik baal er nog steeds elke dag van>
Wij hebben het laten doen om de badkamer kinderproof te maken (het was een puinhoop met gevaarlijke onderdelen). Nu hebben we geen geld meer om het beter te maken. Kan er nog steeds om janken.
Wij hebben er nooit iets mee gedaan omdat we én de zwangerschap aan ons hoofd hadden en ook omdat we hem volledig zwart hebben betaald dus we hadden geen poot om op te staan vertelde iemand ons.

Blegh. Nou ja kortom; nutteloze bijdrage aan dit topic maar ik ben wel benieuwd of het om dezelfde persoon gaat.....
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe sterk staan wij? Empty Re: Hoe sterk staan wij?

Bericht  ellibre ma 6 aug 2012 - 22:36

schuddebuikje schreef:heb je op de website van werkspot de veelgestelde vragen gelezen :
Dat geldt alleen als deze persoon bij de Werkspot Klusgarantie is aangesloten. Als dat het geval is staat dit op zijn Werkspot profiel:

Werkspot Klusgarantie: Deelname: Ja
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe sterk staan wij? Empty Re: Hoe sterk staan wij?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum