Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gardo (opheffingsuitverkoop)

+8
Roos
M@niek
Fearie
Pien
Bluestar
Happydobby
Aimee
NoName88
12 plaatsers

Ga naar beneden

Gardo (opheffingsuitverkoop) Empty Gardo (opheffingsuitverkoop)

Bericht  NoName88 di 26 jun 2012 - 7:45

Wie heeft er ervaring met de winkelketen? Kreeg vandaag een folder van algehele opheffingsuitverkoop (zag ik van de week ook al op internet.) Komen leuke prijsjes voorbij! Meen alleen dat ik vorige week ook ergens in een oud topic iemand zag met een 'slechte ervaring' bij Gardo. Iets wat uiteindelijk niet leverbaar was ofzo..

Winkel Amersfoort is een klein half uurtje rijden voor ons, dus dat kunnen we er op zich nog wel een keer op wagen.

Ben benieuwd naar jullie ervaringen.
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gardo (opheffingsuitverkoop) Empty Re: Gardo (opheffingsuitverkoop)

Bericht  Aimee di 26 jun 2012 - 8:22

Ik zou het een beetje eng vinden om de grote dingen daar te bestellen i.v.m. garantie enzo, straks zijn ze helemaal dicht en kan je nergens meer terecht. Kleine dingetjes zou ik er wel kopen.
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gardo (opheffingsuitverkoop) Empty Re: Gardo (opheffingsuitverkoop)

Bericht  Happydobby di 26 jun 2012 - 8:28

Ons kamertje komt ervandaan, lange levertijden, klantenservice is slecht bereikbaar.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gardo (opheffingsuitverkoop) Empty Re: Gardo (opheffingsuitverkoop)

Bericht  Bluestar di 26 jun 2012 - 8:32

Wij hebben er goede ervaringen mee!
Kinderwagen zou ik er niet doen idd ivm garantie.. Meubeltjes hebben we er wel vandaan er erg blij mee.
Goede service. Vriendelijke bezorger en ook bij het filiaal zelf. Levertijden waren bij ons niet lang.
Er was een deken verkeerd geleverd, die mocht ik houden en kreeg een nieuwe opgestuurd.
Had 3 hoeslakens besteld, ze hadden er nog maar 2 op voorraad. Van 1 geld teruggestort gekregen.



Laatst aangepast door mvk89 op di 26 jun 2012 - 8:33; in totaal 1 keer bewerkt
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Gardo (opheffingsuitverkoop) Empty Re: Gardo (opheffingsuitverkoop)

Bericht  NoName88 di 26 jun 2012 - 8:33

Aimee schreef:Ik zou het een beetje eng vinden om de grote dingen daar te bestellen i.v.m. garantie enzo, straks zijn ze helemaal dicht en kan je nergens meer terecht. Kleine dingetjes zou ik er wel kopen.

Daar had ik inderdaad nog niet eens over nagedacht.
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gardo (opheffingsuitverkoop) Empty Re: Gardo (opheffingsuitverkoop)

Bericht  NoName88 di 26 jun 2012 - 8:35

Ik zit ook voornamelijk naar een kamertje te kijken. Daar vind ik garantie niet super belangrijk. Lange levertijd is op zich geen probleem, als ik nu bestel heb ik volgens mij nog wel even de tijd.
Op de website zie ik wel op verschillende plekken 'uit voorraad leverbaar staan'. Ik dacht misschien dat je nu met de uitverkoop wel veel dingen direct mee kunt nemen.
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gardo (opheffingsuitverkoop) Empty Re: Gardo (opheffingsuitverkoop)

Bericht  NoName88 di 26 jun 2012 - 8:36

mvk89 schreef: Wij hebben er goede ervaringen mee!
Kinderwagen zou ik er niet doen idd ivm garantie.. Meubeltjes hebben we er wel vandaan er erg blij mee.
Goede service. Vriendelijke bezorger en ook bij het filiaal zelf. Levertijden waren bij ons niet lang.
Er was een deken verkeerd geleverd, die mocht ik houden en kreeg een nieuwe opgestuurd.
Had 3 hoeslakens besteld, ze hadden er nog maar 2 op voorraad. Van 1 geld teruggestort gekregen.


Hoe lang is het geleden dat jullie dat gekocht hebben?
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gardo (opheffingsuitverkoop) Empty Re: Gardo (opheffingsuitverkoop)

Bericht  Pien di 26 jun 2012 - 8:43

Wij hebben alles van Gardo, zijn in Amersfoort geweest toen. Werden er super geholpen, super service en nooit geen problemen gehad!! Mochten wij ooit weer spullen nodig hebben, zouden we weer gardo kiezen!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gardo (opheffingsuitverkoop) Empty Re: Gardo (opheffingsuitverkoop)

Bericht  Bluestar di 26 jun 2012 - 9:34

Ongeveer 2 maanden geleden hebben wij het besteld, 2 weken terug is het bezorgd.

Het kon ook eerder bezorgd worden, maar dit kwam ons beter uit. En het was idd uit voorraad leverbaar..
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Gardo (opheffingsuitverkoop) Empty Re: Gardo (opheffingsuitverkoop)

Bericht  Fearie di 26 jun 2012 - 9:37

Pien schreef:Wij hebben alles van Gardo, zijn in Amersfoort geweest toen. Werden er super geholpen, super service en nooit geen problemen gehad!! Mochten wij ooit weer spullen nodig hebben, zouden we weer gardo kiezen!

+1, hebben daar onze babykamer weg. Showmodel, was netjes apart gezet en een werken later opgehaald. Geen klachten.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gardo (opheffingsuitverkoop) Empty Re: Gardo (opheffingsuitverkoop)

Bericht  M@niek di 26 jun 2012 - 10:28

Wij hebben dat dus gehad met de opheffingsuitverkoop van toendertijd de aktiebaby. Een prachtig kamertje gekocht voor 500 ipv 1200 euro. Na enkele weken in elkaar gezet (winkel was weg) bleek al het beslag van de kast te ontbreken. Gelukkig was het een merk (TWF) en konden we via via eraan komen maar dat heeft echt veel moeite gekost aangezien het kamertje niet meer in collectie was. Ik zou dus echt nooit meer een kamertje of iets dergelijks kopen in een filiaal wat er straks niet meer is.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gardo (opheffingsuitverkoop) Empty Re: Gardo (opheffingsuitverkoop)

Bericht  Roos di 26 jun 2012 - 19:57

Ons kamertje komt daar ook vandaag. Maar ik koop er nooit meer iets...
Slechte voorlichting van bijvoorbeeld het gebruik van de aerosleep (gewoon hoeslaken kan prima!), slechte service en de bezorgdienst is waardeloos. Alles werd destijds achter de voordeur neergezet. Ik kreeg de voordeur niet meer dicht...

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gardo (opheffingsuitverkoop) Empty Re: Gardo (opheffingsuitverkoop)

Bericht  Pandora di 26 jun 2012 - 20:11

Happydobby schreef:Ons kamertje komt ervandaan, lange levertijden, klantenservice is slecht bereikbaar.

+1 en uiteindelijk zelfs nog een ander kamertje gekozen, die wel op voorraad was, omdat de levertijd maar onbekend bleef ik inmiddels hoog zwanger was. Ik ben dus absoluut geen fan en denk niet dat ik hier ooit nog iets ga kopen...
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gardo (opheffingsuitverkoop) Empty Re: Gardo (opheffingsuitverkoop)

Bericht  Darius di 26 jun 2012 - 20:39

Pien schreef:Wij hebben alles van Gardo, zijn in Amersfoort geweest toen. Werden er super geholpen, super service en nooit geen problemen gehad!! Mochten wij ooit weer spullen nodig hebben, zouden we weer gardo kiezen!

Dan moeten jullie er snel bij zijn, want Gardo gaat de deuren sluiten. Gardo (opheffingsuitverkoop) 561177
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Gardo (opheffingsuitverkoop) Empty Re: Gardo (opheffingsuitverkoop)

Bericht  chipa wo 27 jun 2012 - 0:57

Wij hebben vorig jaar bij gardo een kamertje gekocht. Was snel binnen en alles prima. Ook de autostoel hier gekocht. Wel wat langere levertijd doordat er een run was op de aanbieding. Advies vind ik vaak niet zo geweldig. Laatst maakte ze een op en oma in spe wijs dat ze een hele nieuwe cabriofix moesten kopen als de bekleding niet meer mooi was terwijl die mensen gewoon een zomerhoes zochten.
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gardo (opheffingsuitverkoop) Empty Re: Gardo (opheffingsuitverkoop)

Bericht  NoName88 wo 27 jun 2012 - 7:23

Darius schreef:
Pien schreef:Wij hebben alles van Gardo, zijn in Amersfoort geweest toen. Werden er super geholpen, super service en nooit geen problemen gehad!! Mochten wij ooit weer spullen nodig hebben, zouden we weer gardo kiezen!

Dan moeten jullie er snel bij zijn, want Gardo gaat de deuren sluiten. Gardo (opheffingsuitverkoop) 561177

Dat dacht ik inderdaad ook smile
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gardo (opheffingsuitverkoop) Empty Re: Gardo (opheffingsuitverkoop)

Bericht  NoName88 wo 27 jun 2012 - 7:28

M@niek schreef:Wij hebben dat dus gehad met de opheffingsuitverkoop van toendertijd de aktiebaby. Een prachtig kamertje gekocht voor 500 ipv 1200 euro. Na enkele weken in elkaar gezet (winkel was weg) bleek al het beslag van de kast te ontbreken. Gelukkig was het een merk (TWF) en konden we via via eraan komen maar dat heeft echt veel moeite gekost aangezien het kamertje niet meer in collectie was. Ik zou dus echt nooit meer een kamertje of iets dergelijks kopen in een filiaal wat er straks niet meer is.

Hmmm.. Even kort door de bocht gedacht van mij. Als jullie de kamer meteen in elkaar hadden gezet hadden jullie nog wel in de winkel terecht gekund, dus dan was het probleem minder groot geweest. Toch?

Maar goed, al met al verschillende reacties.

@ Pandora, hoe lang was jij zwanger dan toen jullie het kamertje gingen kopen als ik vragen mag? Oftewel, wat verstaan jullie onder lange levertijden?
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gardo (opheffingsuitverkoop) Empty Re: Gardo (opheffingsuitverkoop)

Bericht  pindaatje wo 27 jun 2012 - 9:30

Onze babykamer komt er ook vandaan, de kwaliteit vind ik niet super. Onze dochter is als baby een keer door het ledikant gezakt op het moment dat we haar in bed legden!! Lattenbodem gewoon doormidden! Hebben wel geheel kosteloos een nieuwe gekregen, die bovendien ook nog een stuk steviger was (die bij ons ledikantje hoorde was niet leverbaar, dus kregen we een andere, dus vond die service wel goed)
Ook vind ik de handgrepen van de commode lelijk geworden, al na 3 keer de lades open te hebben gehad.

Verder hebben we daar niets gekocht, dus geen verdere ervaringen.

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gardo (opheffingsuitverkoop) Empty Re: Gardo (opheffingsuitverkoop)

Bericht  M@niek wo 27 jun 2012 - 10:31

NoName88 schreef:
M@niek schreef:Wij hebben dat dus gehad met de opheffingsuitverkoop van toendertijd de aktiebaby. Een prachtig kamertje gekocht voor 500 ipv 1200 euro. Na enkele weken in elkaar gezet (winkel was weg) bleek al het beslag van de kast te ontbreken. Gelukkig was het een merk (TWF) en konden we via via eraan komen maar dat heeft echt veel moeite gekost aangezien het kamertje niet meer in collectie was. Ik zou dus echt nooit meer een kamertje of iets dergelijks kopen in een filiaal wat er straks niet meer is.

Hmmm.. Even kort door de bocht gedacht van mij. Als jullie de kamer meteen in elkaar hadden gezet hadden jullie nog wel in de winkel terecht gekund, dus dan was het probleem minder groot geweest. Toch?

Maar goed, al met al verschillende reacties.

Ja dat zou kunnen. Maar het kamertje was en nog niet af en we hebben het gekocht op de laatste dag. Het is dus gewoon een gok, maar goed je gaat er toch vanuit dat het allemaal klopt en we hebben het wel 3x gevraagd of alles klopte.

@ Pandora, hoe lang was jij zwanger dan toen jullie het kamertje gingen kopen als ik vragen mag? Oftewel, wat verstaan jullie onder lange levertijden?
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gardo (opheffingsuitverkoop) Empty Re: Gardo (opheffingsuitverkoop)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum