Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Pech met kappers

+9
Jeanette
Melis_je
Jerry
Blond
Esperanza
loura
Emma_
Annemoontje
Poubelle
13 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Pech met kappers Empty Pech met kappers

Bericht  Gast zo 24 jun 2012 - 2:38

De afgelopen jaren ben ik altijd naar dezelfde kapper gegaan en gaf bij het kleuren van mijn haar altijd aan dat ik geen warmte wilde omdat het snel rood/rossig uitslaat. Toch heb ik steeds het idee gehad dat er gewoon een kleur gemixt werd en de kapster lekker deed wat zij wilde. Een tijdje terug besloot ik dus voor een andere kapper te kiezen en afgelopen zaterdag ben ik daar geweest. Ik wilde een bruine astint met highlights, geen moeilijke opgave ... zou je zeggen.

Helaas ben ik niet tevreden omdat ik bij thuiskomst zag dat de highlights vooral aan 1 kant zichtbaar zijn. Toen het gedroogd werd heeft de kapster het in model gebracht en dit een beetje verdoezeld. Ze zei zelf wel dat ik terug mocht komen als ik niet tevreden was. Ik bel toch maar even zodat het voor de bruiloft nog in orde gemaakt kan worden.
Heb dit debacle natuurlijk nog in mijn geheugen ... https://yescafe.actieforum.com/t27189-probleempje-proefkapsel-make-up?highlight=proefkapsel

Heb ik nou gewoon zo'n pech met kappers? Ik ben trouwens nog nooit eerder teruggegaan maar met het oog op de bruiloft wil ik toch wel dat het gecorrigeerd wordt. Blijkbaar is het zo makkelijk nog niet om hightlights te zetten, ik heb er vaker problemen mee gehad. Ik begin aan mezelf te twijfelen, ben ik misschien te veeleisend omdat ik zelf uit het kappersvak kom?

Hebben jullie ook zo'n moeite om de perfecte kapper te vinden?


Laatst aangepast door Birgit op di 26 jun 2012 - 6:45; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pech met kappers Empty Re: Pech met kappers

Bericht  Poubelle zo 24 jun 2012 - 2:48

Dacht ze dat je een zijscheiding had ofzo?
Ik zou daar ook totaal niet tevreden mee zijn en teruggaan!

Ik heb sinds 3 jaar de perfecte kapper gevonden! Eerder maakte het me niet veel uit, met lang haar wilde ik laagjes en soms highlights of een kleurtje en dat ging overal wel goed.
Nu ga ik naar een kleine kapsalon, er was altijd 1 jongen die mij mocht knippen. Hij is helaas gestopt daar maar knipt mij af en toe nog thuis, als hij tijd heeft.
Voor het kleuren ga ik naar de kapsalon waar hij werkte, de eigenaar kleurt mij dan. En als ik geknipt moet worden en die andere jonge had geen tijd, doet hij dat ook meteen.
Ik ga niet meer naar een andere kapper.
Je woont toch wel redelijk in de buurt bij mij? Als je wilt kan ik je de naam en adres van m'n kapper pm-en?
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Pech met kappers Empty Re: Pech met kappers

Bericht  Annemoontje zo 24 jun 2012 - 2:49

Echt teruggaan! Dit kan natuurlijk niet. je ziet echt zó goed het verschil met de ene en de andere kant. Wat slecht gedaan zeg!
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Pech met kappers Empty Re: Pech met kappers

Bericht  Emma_ zo 24 jun 2012 - 2:52

Ai, wat balen Birgit! Ik kan jouw vorige topic mij ook nog goed herinneren. Balen dat er nu weer iets opgelost moet gaan worden. Ik zou ook terug gaan!

Emma_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pech met kappers Empty Re: Pech met kappers

Bericht  Gast zo 24 jun 2012 - 2:55

Terug gaan en helemaal opnieuw laten kleuren. Waarschijnlijk willen ze alleen de highlights bij gaan werken maar absoluut niet mee akkoord gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pech met kappers Empty Re: Pech met kappers

Bericht  Gast zo 24 jun 2012 - 2:58

Ze heeft gevraagd hoe ik mijn haar draag en dat heb ik verteld. Ze begon vooraan met aanbrengen van folies, vanuit een middenscheiding maar de ene kant heeft er veel langer ingezeten dan de rest want het nam nogal wat tijd in beslag. Ik ben gewend dat folies vanuit je nek opgezet worden en dat je dan langzaam naar voren werkt zodat de voorste er het minst lang inzitten. Ik wil me op het moment van aanbrengen nergens mee bemoeien dus heb niet gezegd dat ik het een vreemde volgorde vond.

Over het knippen ben ik maar zelden ontevreden, het gaat vooral om het kleuren en dat is wel het duurste deel.
Moest er ongeveer €70 vor betalen.

Ik woon in Etten-Leur. Dacht eigenlijk dat wij niet echt bij elkaar in de buurt wonen Pixie smile


Laatst aangepast door Birgit op di 26 jun 2012 - 6:45; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pech met kappers Empty Re: Pech met kappers

Bericht  loura zo 24 jun 2012 - 3:00

Ze hebben te grote en ongelijke plukken gepakt voor de highlights.. Ik ben bang dat je idd weer opnieuw geverfd moet worden en dan weer highlights..
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pech met kappers Empty Re: Pech met kappers

Bericht  Gast zo 24 jun 2012 - 3:01

Heb op dit moment weinig vertrouwen meer in de highlights en zou het liefst hebben dat het dan maar een egale kleur wordt. Waarom kost dit zoveel geld? Cry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pech met kappers Empty Re: Pech met kappers

Bericht  Poubelle zo 24 jun 2012 - 3:01

Je had ooit iets gepost dat je hier op de zomerfeesten was geweest, vandaar dat ik dat dacht!
Maar dan is het voor een kappersbezoek mss wel te ver ja Wink
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Pech met kappers Empty Re: Pech met kappers

Bericht  loura zo 24 jun 2012 - 3:04

Eigenlijk moet je vragen of ze het met een mutsje willen blonderen... Want blijkbaar kunnen ze het met folie niet... Dan krijg je in 1 keer overal dezelfde tijd blondeer in je haar en krijg je ook niet dat beneden minder blond is als boven
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pech met kappers Empty Re: Pech met kappers

Bericht  Gast zo 24 jun 2012 - 3:05

Ik heb verder geen verstand van de techniek maar ik vind het ook niet al te mooi zoals het gedaan is.
Hopelijk krijg je het nog naar je zin voor de bruiloft.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pech met kappers Empty Re: Pech met kappers

Bericht  Gast zo 24 jun 2012 - 3:07

Ik heb de bon er even bijgepakt en hoewel er ook geknipt is, is dit niet berekend. Zou ze dit als compensatie gedaan hebben? Ik vond het eigenlijk al een beetje vreemd dat er werd gezegd dat ik terug mocht komen, is nog nooit ergens tegen me gezegd. Net of ze een voorgevoel had. Maar misschien ga ik nu overal wel wat achterzoeken haha.

Mijn haar voelt nu wel heel erg stug trouwens dus daar mag na een nieuwe kleurbeurt wel een heel goed masker in ...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pech met kappers Empty Re: Pech met kappers

Bericht  Gast zo 24 jun 2012 - 3:08

@Pixie; dat klopt, maar vanuit hier is dat nog 40 minuten geloof ik Very Happy.
Toch bedankt voor je aanbod!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pech met kappers Empty Re: Pech met kappers

Bericht  Gast zo 24 jun 2012 - 3:11

Inderdaad de folies hadden vanaf de nek naar boven ingezet moeten worden. Er is duidelijk te zien dat ze er niet over nagedacht heeft. Ik vind ze ook vlekkerig en te ver vanaf de hoofdhuid ingezet. Mad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pech met kappers Empty Re: Pech met kappers

Bericht  Esperanza zo 24 jun 2012 - 3:18

Dat is inderdaad niet heel mooi gedaan. Wat balen zeg! Gezien je vorige topic lijkt het wel of het je niet echt gegund is qua haar. Hopelijk kunnen ze het bijwerken en zit het alsnog goed!

Ik ben ook een keer terug gegaan met highlights. Ze waren gezet door een leerling. Ik droeg een zijscheiding en het blonde begon te laag waardoor het leek alsof ik uitgroei had en daarnaast was het een soort blonde vlek. Echt super lelijk.
Zelf had ik het bij de kapper niet gezien en zij had er ook niets over gezegd. Pas toen ik thuis kwam zag ik het. Dus ik meteen gebeld en terug gegaan. En toen zei ze dat ze wel had verwacht dat ik terug zou komen. Ik snap dat dus echt niet, waarom heeft ze het dan niet meteen gecorrigeerd!!

Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pech met kappers Empty Re: Pech met kappers

Bericht  Blond zo 24 jun 2012 - 3:28

Oh balen zeg, zeker zo kort voor de bruiloft. Zeker mee teruggegaan!!

Ik heb sinds 8 jaar ofzo een hele fijne kapster. Ik wil ook alleen door haar geknipt worden. Vorig jaar ging ik 'vreemd' en dat kwam me duur te staan, mijn haar veel te kort. Kon wel janken.

Voor kleuren ga ik het liefste naar Kinky Kappers.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pech met kappers Empty Re: Pech met kappers

Bericht  Jerry zo 24 jun 2012 - 3:31

Forumster schreef:Inderdaad de folies hadden vanaf de nek naar boven ingezet moeten worden. Er is duidelijk te zien dat ze er niet over nagedacht heeft. Ik vind ze ook vlekkerig en te ver vanaf de hoofdhuid ingezet. Mad

Ik vind 't een beetje lijken alsof je uitgroei hebt Rolling Eyes
Zou hier zeker mee terug gaan. Als ze het knippen niet heeft gerekend 'ter compensatie', dan wist ze dus dat 't niet goed was en heeft ze er niks over gezegd... Dat vind ik nogal een slecht verhaal... :O
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pech met kappers Empty Re: Pech met kappers

Bericht  Gast zo 24 jun 2012 - 3:37

Balen Birgit! Het zit je niet mee.
Ik zou teruggaan, zeker met het oog op jullie bruiloft. Dan moet het gewoon helemaal aar je zin zitten! Heb je inmiddels een goede kapper gevonden voor je proefkapsel??

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pech met kappers Empty Re: Pech met kappers

Bericht  Gast zo 24 jun 2012 - 3:42

Proefkapsel is helemaal naar mijn zin, dit doet een oud collega van me smile.
Zij kleurt helaas niet meer dus ik kan haar niet benaderen voor een eventuele correctie.
Bovendien vind ik dat zij niet steeds voor fouten van een ander op hoeft te draaien.

Het zit me qua kapsel gewoon echt niet mee! Ik heb 3,5 week geleden het volgende besteld:
http://dantasimport.nl/veren-bloemcorsage-met-kristallen-p-3522.html

Afgelopen vrijdag heb ik ze voor de 2e keer benaderd om te vragen of er al iets meer bekend was over de leverdatum aangezien ik nog steeds niks gehoord had. Ik kreeg een mail terug met de tekst dat ze niet konden garanderen dat hij er voor a.s. vrijdag zou zijn en mijn geld is teruggestort. Deze week moet ik dus eigenlijk ook nog even op zoek naar een nieuwe (bloem)corsage ...... (alsof ik die laatste dagen niet genoeg te doen heb) ..... altijd blijven lachen Razz.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pech met kappers Empty Re: Pech met kappers

Bericht  Melis_je zo 24 jun 2012 - 5:40

Wat een pech en heel raar dat ze je zo de deur uit heeft laten gaan. Hopelijk kan de volgende het beter.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pech met kappers Empty Re: Pech met kappers

Bericht  Gast zo 24 jun 2012 - 5:48

Balen zeg!

Ik neem altijd foto's en plaatjes mee naar de kapper van wat ik precies wil. (Ik zoek dan wel mensen met bijna hetzelfde haartype/lengte zodat ik zeker weet dat het kan).

Vaak blijf ik ook wel 20x herhalen dat ik geen gele gloed wil en het liever echt ash kleurig heb. Misschien worden ze er gek van maar ik moet ermee lopen :P

Laatst heeft er een hele kapsalon rond mijn hoofd gestaan inclusief de bazin met hele discussies wat nu het beste gedaan kon woren. Toen ben ik inderdaad geblondeerd met een mutsje (coupe soleil) zonder gaatjes dus ze konden er zelf zoveel gaatjes inmaken als dat nodig was. (Het meisje op het plaatje was aardig blond).


Laatst aangepast door Punk'd op ma 25 jun 2012 - 2:12; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pech met kappers Empty Re: Pech met kappers

Bericht  Gast zo 24 jun 2012 - 9:53

Wat zijn ze ver van je hoofdhuid gezet, alsof je ze al een poos hebt zitten. Ik zorgde zelf met het zetten altijd ze zo dichtbij mogelijk te zetten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pech met kappers Empty Re: Pech met kappers

Bericht  Jeanette zo 24 jun 2012 - 23:38

Balen dat het niet zo is als wat je wilde.

Ik ben ooit geknipt door een kapper uit Breda voor het haarlijnenboekje van Yes. Alleen heb geen idee meer hoe hij heet. confused
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pech met kappers Empty Re: Pech met kappers

Bericht  _Cyn_ ma 25 jun 2012 - 5:30

Ik ga in Breda naar Grease kappers. Ik heb nog nooit wat te klagen gehad. Mijn highlights zijn gewoon goed en ik vind het heel ok dat ze natuurlijke producten gebruiken. Ik ben in ieder geval dik tevreden.
_Cyn_
_Cyn_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12
Woonplaats : Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Pech met kappers Empty Re: Pech met kappers

Bericht  Emma_ ma 25 jun 2012 - 9:00

Birgit schreef:Proefkapsel is helemaal naar mijn zin, dit doet een oud collega van me Pech met kappers 561177.
Zij kleurt helaas niet meer dus ik kan haar niet benaderen voor een eventuele correctie.
Bovendien vind ik dat zij niet steeds voor fouten van een ander op hoeft te draaien.

Het zit me qua kapsel gewoon echt niet mee! Ik heb 3,5 week geleden het volgende besteld:
http://dantasimport.nl/veren-bloemcorsage-met-kristallen-p-3522.html

Afgelopen vrijdag heb ik ze voor de 2e keer benaderd om te vragen of er al iets meer bekend was over de leverdatum aangezien ik nog steeds niks gehoord had. Ik kreeg een mail terug met de tekst dat ze niet konden garanderen dat hij er voor a.s. vrijdag zou zijn en mijn geld is teruggestort. Deze week moet ik dus eigenlijk ook nog even op zoek naar een nieuwe (bloem)corsage ...... (alsof ik die laatste dagen niet genoeg te doen heb) ..... altijd blijven lachen Pech met kappers 1578173417.

Mijn kapster raadde mij aan om haardecoraties bij de Claire's te kopen. Het is daar veel goedkoper en ze hebben veel leuke dingen. Ik heb even op de link gekeken en ik heb bij Claire's in Breda twee weken geleden ook zoiets gezien. Ik zou daar dus even gaan kijken als ik jou was. Het zit je qua bruidskapsel idd niet echt mee! Jammer dat het steeds zo moet lopen.

Emma_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pech met kappers Empty Re: Pech met kappers

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum