Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Aparte dromen..

+4
Bliss
Mint
SoGood
Lejow
8 plaatsers

Ga naar beneden

Aparte dromen.. Empty Aparte dromen..

Bericht  Gast za 23 jun 2012 - 8:46

waar je van in de war raakt.

Zo een had ik dus vannacht. En ik vind het nog heel vreemd dat ik het gedroomd heb.

Ik was dus zwanger. Iets waar wij nog lang niet mee bezig zijn. Maar wat voelde ik me mooi en trots. Liep alleen maar te stralen en over mijn buikje te wrijven. Zo bijzonder. Toen ik wakker werd, voelde ik me ook heel vreemd. De rest van de droom laat ik maar even achterwege, want ook dat was heel verwarrend maar ook vooral heel vaag dat niemand dat toch begrijpt :P

Wat kan dit beteken? En heb jij ook wel eens een droom gehad die zo'n indruk op je maakte?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aparte dromen.. Empty Re: Aparte dromen..

Bericht  Lejow za 23 jun 2012 - 8:49

Als je droomt dat je zwanger bent, suggereert dit dat jezelf of een aspect uit je persoonlijke leven aan het ontwikkelen is. Mischien ben je nog niet gereed om er over te praten of naar te handelen. Het kan tevens een verwijzing zijn naar het ontstaan van een nieuw idee, richting of doel.




Ik droom zo veel, en zo raar, het was helemaal erg toen ik zwanger was.
Soms droom ik zo levensecht, bijv dat mijn vriend vreemdgaat, dan word ik wakker en ben ik nog boos, en kan ik soms de hele dag boos blijven Embarassed
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Aparte dromen.. Empty Re: Aparte dromen..

Bericht  Gast za 23 jun 2012 - 8:54

Dat is wel een mooie verklaring!

Ik droomde laatst eens iets anders dan op de vlucht zijn voor huurmoordenaars. Aparte dromen.. 394967 En ik had het opgeschreven, maar kennelijk niet opgeslagen. :P

Het ging erom dat ik iets moest doen, waarvan ik niet zeker wist of ik het kon. En omdat ik niet zeker wist of ik het wel kon, besloot ik om het maar niet te doen en mijn rug naar 'de opdracht' te keren.

En toen ik wakker werd, dacht ik:"Holy shit, dat doe ik dus werkelijkwaar altijd. Wordt het mij te moeilijk, of denk ik dat het mij te moeilijk word, dan ga ik er vandoor". En nu snap ik ook wat mijn ex bedoelde met:"Ze kwam, ze zag en ze ging weer".... Aparte dromen.. 1270000679

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aparte dromen.. Empty Re: Aparte dromen..

Bericht  SoGood za 23 jun 2012 - 8:54

Ik droom ook altijd zo bizar..

Ooit droomde ik dat mijn oma zwanger was. Van mij. Die droom beleefde ik dan ook gedeeltelijk vanuit haar baarmoeder. Aparte dromen.. 878948377

Ook heel lang geleden droomde ik dat ik verliefd was op een man, met hele lange haren. Toen ik wakker werd miste ik hem verschrikkelijk en had ik echt een dag een soort van liefdesverdriet. Was heel naar. :O
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aparte dromen.. Empty Re: Aparte dromen..

Bericht  Gast za 23 jun 2012 - 8:57

Sogood schreef:Ik droom ook altijd zo bizar..

Ooit droomde ik dat mijn oma zwanger was. Van mij. Die droom beleefde ik dan ook gedeeltelijk vanuit haar baarmoeder. Aparte dromen.. 878948377

Ook heel lang geleden droomde ik dat ik verliefd was op een man, met hele lange haren. Toen ik wakker werd miste ik hem verschrikkelijk en had ik echt een dag een soort van liefdesverdriet. Was heel naar. :O

Naja, dat laatste was dus het meest verwarrende in die droom :P En ik schaam me er gewoon voor dat ik dat gedroomd had en het ook zo voelde.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aparte dromen.. Empty Re: Aparte dromen..

Bericht  Mint za 23 jun 2012 - 9:29

Ik heb zelf ook vaak last van hele heftige, levensechte dromen. Zo erg dat ik er ook een hele dag van in de war kan zijn. Vaak negatieve en bizarre dromen waar ik een heel raar gevoel van overhoud. Ik heb dit al mijn hele leven, al is het de laatste maanden erger geworden en word ik soms huilend wakker. Mijn vrienden zeggen, stap naar een psycholoog, maar ik zou echt niet weten waar ik eventueel 'bang' voor ben o.i.d.
Mint
Mint
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 489
Punten : 515
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aparte dromen.. Empty Re: Aparte dromen..

Bericht  Bliss za 23 jun 2012 - 9:33

Ik heb ook altijd hele rare, levensechte dromen! Ik droom soms wel 3-5 verschillende dromen per nacht, de één uitgebreider dan de ander. Ik heb ook meerdere malen gedroomd dat ik zwanger was of ging bevallen, terwijl ik daar ook totaal niet mee bezig ben en nog niet eens zeker weet of ik kinderen wil. Toch was ik in mn droom dan al gehecht aan het kind en vond ik het 's morgens niet leuk dat het niet echt was laughcry Apart hè, hoe echt sommige dromen kunnen zijn!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aparte dromen.. Empty Re: Aparte dromen..

Bericht  Gast za 23 jun 2012 - 9:40

Ik vind het vooral zo raar dat je er zo van slag van kan raken, dat ik er zelfs om heb moeten huilen Embarassed Nu is het wel weer over, er is nu vooral schaamte. Ook dat maar ff googlen :p

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aparte dromen.. Empty Re: Aparte dromen..

Bericht  Bliss za 23 jun 2012 - 9:46

Waarom schaamte? Dat is toch niet nodig joh smile Dromen kunnen gewoon heel echt lijken en dan is het niet raar dat je er nog mee zit als je wakker wordt.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aparte dromen.. Empty Re: Aparte dromen..

Bericht  Bazinga za 23 jun 2012 - 10:16

Joh, laatste weken ben ik elke nacht zwanger. Wel vaak een tweeling... Een jongen en een meisje, ze hebben zelfs namen in m'n dromen, vernoemd naar m'n beste vriendinnen, ouders, opa&oma en neven en nichten, dus ze hebben hele lange namen. Heb alleen nog geen geboortekaartjes in m'n droom gezien, maar da's waarschijnlijk ook te moeilijk, zelfs voor m'n onbewustzijn.

Alleen is er in geen één droom een vader voorgekomen, da's wel wat sneu voor m'n kids. En 't maffe is; ik hoef helemaal geen kids! (ja, nou, misschien, maar dan om te kijken of 't op mij lijkt, of om te kijken of als 't rechts geboren wordt, ik 't linkshandig kan maken etc)
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Aparte dromen.. Empty Re: Aparte dromen..

Bericht  Poubelle za 23 jun 2012 - 10:23

Ik droom ook heel veel en raar. Vannacht ook vooral raar en eigenlijk wel grappig, maar dat vind ik toch een beetje gek om op het forum te zetten :P.
Ik kan me de dag erna ook heel rot voelen over een droom.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Aparte dromen.. Empty Re: Aparte dromen..

Bericht  Bazinga za 23 jun 2012 - 10:28

Ik ben een keer wakker geworden met een kutgevoel jegens m'n broer; k was zó boos op 'm, omdat ik in m'n droom boos op 'm was. Heb 'm de hele dag genegeerd, maar kon bij God niet bedenken waarom ik boos was! kwam gewoon door 't gevoel door die droom :P Heel weird, eigenlijk.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Aparte dromen.. Empty Re: Aparte dromen..

Bericht  Gast za 23 jun 2012 - 10:35

Het zijn rare dingen, dromen.. laughcry

Ik heb ook vaak de dag erna last van mijn dromen. Boos op m'n vriend omdat hij vreemd ging tijdens dat ik hoogzwanger was ofzo of verdrietig omdat ik in m'n droom iemand moest begraven. Vanacht droomde ik dat ik met m'n auto achteruit in een gat viel die steeds nauwer werd en ik werd als het ware opgeslokt. Ik werd echt zwetend wakker. Dat heb ik echt nog nooit gehad!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aparte dromen.. Empty Re: Aparte dromen..

Bericht  Gast za 23 jun 2012 - 10:56

Eén droom staat me nog bij, alsof ik hem vannacht heb gedroomd.

Volgens mijn vader was mijn moeder ernstig ziek en moesten we haar daardoor maar levendig begraven. Ik zie het nog steeds voor me. Voor het doel van het voetbalveld dat inmiddels niet meer bestaat. En ze schreeuwde om mijn hulp, want ze was niet ziek, ze moest uit het graf. Alleen mijn vader nam me mee, zeggende dat het beter was zo. En ik ben er naar jaren nog niet achter waarom ik dit droomde. Vond het supereng. Volgens mij was ik een jaar of tien ofzo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aparte dromen.. Empty Re: Aparte dromen..

Bericht  Gast za 23 jun 2012 - 20:45

Ik heb de laatste tijd ook rare dromen. Zo droomde ik afgelopen week dat ik mijn been brak en ik werd serieus wakker met pijn in mijn been. Aparte dromen.. 394967 Ook heb ik over een aardbeving gedroomd en ik voelde echt mijn bed trillen. Embarassed Ik weet niet wat het is maar ik droom erg levendig maar slaap ook erg onrustig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aparte dromen.. Empty Re: Aparte dromen..

Bericht  Parisienne za 23 jun 2012 - 20:57

Ik droom ook weleens raar. Vannacht nog gedroomd dat mijn vriend vreemdging. Ik droom dit vaker en het is eigenlijk altijd met dezelfde persoon. Ik kan dan ook echt een tijd boos op hem blijven. Ben zelfs 's nachts een keer huilend wakker geworden en heb hem een keiharde duw gegeven omdat ik zo boos op hem was dat 'ie vreemdging in mijn droom Embarassed
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aparte dromen.. Empty Re: Aparte dromen..

Bericht  Chocoholic za 23 jun 2012 - 22:20

Ik heb ook altijd van die hele vage en bizarre dromen, vaak zo raar dat ik ze niet eens goed kan navertellen aan mijn vriend omdat 't gewoon totaal niet logisch is. Vaak ook van die 'horror/freaky' dromen, dat ik denk; He? Hoe komt mijn brein daar toch op.. laughcry Vannacht heb ik trouwens meerdere gedromen gehad (wat iedereen heeft trouwens) waarvan ik er 1 half onthouden heb; ik zat gevangen bij 1 of andere vrouw, en ze had echt totale controle over me; mocht nergens heen en ze deed me graag verdriet/pijn. Op een gegeven moment had ik haar vertrouwen een klein beetje gewonnen en probeerde ik haar zo ver te krijgen dat ik naar de bios mocht, lol :P Hele rare droom dus!

Maar ik herken wat sommige van jullie hebben met 't gevoel wat er bij die droom komt kijken, ik kan daar ook enorm last van hebben.
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Aparte dromen.. Empty Re: Aparte dromen..

Bericht  Gast zo 24 jun 2012 - 0:45

Chocoholic, die horror dromen zijn wel herkenbaar. Ik heb dit ook heel lang gehad. Het waren echte nachtmerries waarbij ik vaak over de dood droomde en veel over brand en vuur. Maar dat was ook in de periode dat het allemaal wat minder ging, schijnbaar was ik in mijn onderbewuste zo erg met mezelf bezig en ook om bepaalde dingen los te laten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aparte dromen.. Empty Re: Aparte dromen..

Bericht  Gast zo 24 jun 2012 - 1:04

Ik heb altijd rare dromen. Laatst was ook een mooie. Ik stond bij de kassa in de Konmar (die niet eens meer bestaat maar goed) en ineens gingen alle lichten uit. Ineens gingen er showlichten aan en muziek en was er een flashmob. Allemaal dansers, iedereen blij en ik vond het geweldig. Toen trokken ze het publiek mee en moest iedereen meedansen. Ik kreeg echt een heel mooie jurk die ik aan moest maar ik wilde dat eigenlijk niet. Toen werd ik wakker Very Happy.

Verder droom ik ook vaak dat het dochtertje van mijn vriend huilt omdat ze papa niet kan vinden. Daar word ik altijd wel verdrietig van wakker. Niet quoten dat laatste ajb.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aparte dromen.. Empty Re: Aparte dromen..

Bericht  Gast zo 24 jun 2012 - 1:07

Ik heb een jaar geleden ook veel gedroomd dat ik zwanger was, terwijl ik daar ook totaal niet mee bezig was.
Heel levensecht waren die dromen. Ik heb echt het gevoel dat ik wéét hoe het voelt om een kindje in mijn buik te hebben.

Vreemd Aparte dromen.. 878948377 Inmiddels denk ik dat ik ook echt kinderen wil, ooit, o.a. om te ervaren of mijn gevoel van in m'n dromen ook echt klopt.

Maar ik wijt die droom absoluut aan veranderingen van gedachtenpatronen en levensinstellingen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aparte dromen.. Empty Re: Aparte dromen..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum