Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ideeën voor kookpakketje als cadeau?

+4
TukTuk
VeryCherry
Marin
LindaK
8 plaatsers

Ga naar beneden

Ideeën voor kookpakketje als cadeau? Empty Ideeën voor kookpakketje als cadeau?

Bericht  LindaK ma 18 jun 2012 - 20:31

Ik moet voor een collega een verjaardagscadeau scoren :-)

Ze houdt van koken, dus het leek me leuk om een pakketje samen te stellen...

Wie heeft er leuke ideeën om in het pakketje te doen?
Ik ben even inspiratieloos...

Alvast bedankt!
LindaK
LindaK
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 937
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ideeën voor kookpakketje als cadeau? Empty Re: Ideeën voor kookpakketje als cadeau?

Bericht  Marin ma 18 jun 2012 - 20:38

Een klein kookboekje, wat lekkere luxe producten zoals truffelolie of bruschettemix ofzo, een leuke siliconen kwastje in een felle kleur of zoiets. En je hebt van die mini stoofpotjes, van Creuset maar die zijn mega duur, maar ook goedkopere, ook wel leuk:

Ideeën voor kookpakketje als cadeau? Mini-kookpotjes_article_full
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ideeën voor kookpakketje als cadeau? Empty Re: Ideeën voor kookpakketje als cadeau?

Bericht  VeryCherry ma 18 jun 2012 - 20:49

Die kleine stoofpannetjes kan je ook bij Dille&Kamille kopen en bij de Xenos Very Happy
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ideeën voor kookpakketje als cadeau? Empty Re: Ideeën voor kookpakketje als cadeau?

Bericht  TukTuk ma 18 jun 2012 - 20:52

Wat is je budget? Anders kan je ook wat lekkere dingen halen bij Oil&Vinegar. Of anders bij de Xenos wat lekkere dingen, daar is het vaak goedkoper.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ideeën voor kookpakketje als cadeau? Empty Re: Ideeën voor kookpakketje als cadeau?

Bericht  LindaK ma 18 jun 2012 - 21:39

AngelNyn schreef:Wat is je budget? Anders kan je ook wat lekkere dingen halen bij Oil&Vinegar. Of anders bij de Xenos wat lekkere dingen, daar is het vaak goedkoper.

Zo'n 20 euro, is een vastgesteld bedrag :-)

Leuke ideeën al!! Bedankt!
LindaK
LindaK
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 937
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ideeën voor kookpakketje als cadeau? Empty Re: Ideeën voor kookpakketje als cadeau?

Bericht  Angela_1986 di 19 jun 2012 - 6:15

Ik zou dan naar de Xenos gaan denk ik, daar hebben ze wel leuke, kleine kookboekjes. Ik zou er dan daar een van uitzoeken en daar spulletjes (zowel food als nonfood) bij zoeken, passend bij het thema van het kookboekje.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Ideeën voor kookpakketje als cadeau? Empty Re: Ideeën voor kookpakketje als cadeau?

Bericht  silly-one di 19 jun 2012 - 11:07

Misschien een kookboek van een bepaalde kok die ze leuk vind.

Het nadeel van de spullen van de xenos vind ik zelf dat het vaak toch mindere kwaliteit is en de kookboekjes vind ik vrij simpel. Daar is op zich niks mis mee, maar als je echt graag kookt dan is het misschien iets te simpel.

Idd een leuk olie/azijn pakketje met wat lekkere kruiden erbij vind ik altijd leuk om te geven en te krijgen.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Ideeën voor kookpakketje als cadeau? Empty Re: Ideeën voor kookpakketje als cadeau?

Bericht  Ilske ma 2 jul 2012 - 9:47

Ik was vanmiddag bij de action en daar zag ik die kleine kookpannetjes ook staan.. Voor een actionprijsje Wink Ze hadden daar trouwens ook cupcake dingetjes..

Ilske
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 43
Punten : 59
Registratiedatum : 31-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ideeën voor kookpakketje als cadeau? Empty Re: Ideeën voor kookpakketje als cadeau?

Bericht  LindaK ma 2 jul 2012 - 18:30

Ilske schreef:Ik was vanmiddag bij de action en daar zag ik die kleine kookpannetjes ook staan.. Voor een actionprijsje Wink Ze hadden daar trouwens ook cupcake dingetjes..

Bedankt voor de tip!!
LindaK
LindaK
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 937
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ideeën voor kookpakketje als cadeau? Empty Re: Ideeën voor kookpakketje als cadeau?

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 21:00

Bij de witte boekenmarkt was een kookboek van Gordon Ramsay in de aanbieding, 7.95

Verder, die pannetjes doen het prima van de Xenos, misschien niet zo briljant als 'Le creuset' maar goed zat. Misschien een vijzel en zo'n stenen bak eronder? Ik weet de engelse term maar niet de nederlandse. Dan kan ze zelf kruidenmixen maken voortaan?
http://www.kookwinkel.nl/webshop/21935-vijzels.asp

(bestaat ook echt wel goedkoper)

Ik krijg zelf ook altijd graag aparte kruiden of gedroogde ingrediënten of bijzondere pasta ofzo (van een Toko bv) waar ik dan zelf iets mee kan verzinnen..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ideeën voor kookpakketje als cadeau? Empty Re: Ideeën voor kookpakketje als cadeau?

Bericht  *Lookie* wo 4 jul 2012 - 3:39

Een bakpakketje met een leuke bakvorm, en bakbenodigdheden en decoratie

Een Italiaans pakketje met lekkere (verse) pasta, kaas, kruiden etc..

Een Mexicaans pakketje met blikjes mais en bonen, kruiden, tortillachips etc..

Een fonduestelleje (Xenos) met kaas, kleine soepstengeltjes, en andere dip-dingetjes (of juist met chocade, marsmellows etc)

Je hebt ook wel van die delicatessenzaakjes met écht heel lekkere dingetjes zoals verschillende olijfolieen, kaasjes, kruiden enzo. Ook altijd leuk.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ideeën voor kookpakketje als cadeau? Empty Re: Ideeën voor kookpakketje als cadeau?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum