Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

vraag m.b.t. telefoon abonnement

4 plaatsers

Ga naar beneden

vraag m.b.t. telefoon abonnement Empty vraag m.b.t. telefoon abonnement

Bericht  Gast ma 18 jun 2012 - 20:18

Ik zat eens op mijn k.p.n. te kijken voor m`n abo te verlengen en m`n de hoogte e.d. Nu loopt m`n abo tot 30-11 maar ik zag staan bij mijn contract:
Wanneer de looptijd van je contract is verlopen, kun je gewoon blijven bellen, sms'en en internetten tegen dezelfde voorwaarden. Je abonnement wordt dan maandelijks met één maand verlengd.

Verlengen van je contract is mogelijk vanaf 2 maanden voor het einde van je contract.

Nu is het zo dat ik dit abonnement anderhalf jaar geleden heb afgesloten met onbeperkt internet (heb nu HI 20) en toen was er ook nog een aanbieding van onbeperkt smsen of 1000 smsjes er in de maand gratis bij. Maar als ik bovenstaande begrijp is het voor mij toch voordedeliger om dit abo door te laten lopen en dan gewoon een los toestel te kopen aangezien ik onbeperkt internet erbij heb zitten in m`n abo. Maar ik dacht altijd dat dit niet zomaar kon. Wie weet hier meer over?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vraag m.b.t. telefoon abonnement Empty Re: vraag m.b.t. telefoon abonnement

Bericht  Atelier Madame ma 18 jun 2012 - 20:21

Zit er geen loopttijd aan die actie onbeperkt smsen gratis? Want ik kan me herinneren dat het onbeperkt internet voor 2,50 destijds wel was tot je je contract beeindigde, dus dat kon je ook zo lang als je maar wilde door laten gaan. Denk als er geen loopttijd aan zit dat je idd je abonnement onder de huidige voorwaarden kunt blijven gebruiken.

Trouwens toen ik mijn abo bij Hi (ook KPN) ging verlengen, kreeg ik bij de verlengingsactie al 20% korting op mijn abonnement destijds als ik die wilde houden (zonder nieuwe telefoon).. mss krijg jij ook wel zo'n soort aanbod.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vraag m.b.t. telefoon abonnement Empty Re: vraag m.b.t. telefoon abonnement

Bericht  Gast ma 18 jun 2012 - 20:24

Toen jij hetzelfde abonnement wilde behouden? Of 20% korting op een nieuwe abonnement?
Want ik heb al uitgerekend als ik een nieuw abonnement af ga sluiten ben ik gewoon veel meer geld kwijt. Omdat de abonnementsprijzen zijn gestegen, en je moet betalen voor je internet en ik wil een nieuw toestel waar ik waarschijnlijk ook nog voor bij moet betalen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vraag m.b.t. telefoon abonnement Empty Re: vraag m.b.t. telefoon abonnement

Bericht  Atelier Madame ma 18 jun 2012 - 20:27

Lily schreef:Toen jij hetzelfde abonnement wilde behouden? Of 20% korting op een nieuwe abonnement?
Want ik heb al uitgerekend als ik een nieuw abonnement af ga sluiten ben ik gewoon veel meer geld kwijt. Omdat de abonnementsprijzen zijn gestegen, en je moet betalen voor je internet en ik wil een nieuw toestel waar ik waarschijnlijk ook nog voor bij moet betalen.

Toen ik hetzelfde abonnement wilde behouden kon ik sowieso voor een half jaar daar nog 20% extra korting op krijgen, ik kon hem ook verlengen voor een sim-only dan moest ik een nieuwe afsluiten, of gewoon helemaal een nieuwe. \

Snap je? :P
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vraag m.b.t. telefoon abonnement Empty Re: vraag m.b.t. telefoon abonnement

Bericht  Rush ma 18 jun 2012 - 20:30

Ik heb m`n abbo verlengd naar SimOnly! Ik wilde geen telefoon leasen namelijk.

Ik had m`n abbo ook door kunnen laten lopen, maar ik betaalde €10 voor 1GB internet en ik gebruikte vaak maar 80MB, toch wel wat zonde vond ik dat! vraag m.b.t. telefoon abonnement 878948377
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

vraag m.b.t. telefoon abonnement Empty Re: vraag m.b.t. telefoon abonnement

Bericht  Gast ma 18 jun 2012 - 20:31

ik denk het wel smile Maar wel fijn dat ik nu weet dat dit gewoon kan want ik heb dat al ooit is nagevraagd en toen werd er gezegd dat dit niet kon. Maar nu zag ik dit tussen m`n gegevens staan dus heb het uitgeprint en ga anders vrijdagavond even hier naar de k.p.n. winkel om het na te vragen. Want dan ben ik nu wel veel geld kwijt voor een nieuw toestel maar m`n abonnementskosten zijn wel laag. (als ik goed heb gerekent toch haha)

edit, ik wil dus een IPhone of een Samsung Galaxy SII of SIII, zou ik dan het goedkoopst uitzijn met dit abonnement door te laten lopen en dan een los toestel kopen of met een nieuw abonnement af sluiten. (ik zit wel maandelijks over m`n abo heen)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vraag m.b.t. telefoon abonnement Empty Re: vraag m.b.t. telefoon abonnement

Bericht  Penny Blossom ma 18 jun 2012 - 20:40

Misschien ben je nog wel goedkoper uit met een nieuw sim-only abo + een losse telefoon. Ik ben nu over gestapt naar tele2. Voor 500mb internet (wat echt veel is) en 300 belminuten ga ik 14,50 p.m. betalen. Het toestel heb ik los gekocht.
Penny Blossom
Penny Blossom
Prater
Prater

Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vraag m.b.t. telefoon abonnement Empty Re: vraag m.b.t. telefoon abonnement

Bericht  Atelier Madame ma 18 jun 2012 - 20:45

Lily schreef:edit, ik wil dus een IPhone of een Samsung Galaxy SII of SIII, zou ik dan het goedkoopst uitzijn met dit abonnement door te laten lopen en dan een los toestel kopen of met een nieuw abonnement af sluiten. (ik zit wel maandelijks over m`n abo heen)

Ik zou het gewoon even berekenen, wat de kosten zijn van zo'n toestel nieuw kopen, volgens mij kan je voor 360 euro al een S2 kopen. Dus das over 24 maanden 15 euro per maand gemiddeld, dan kan het voordeliger zijn om hem gewoon los aan te schaffen. Aan de andere kant is het natuurlijk ook wle prettig om niet zo'n dure aanschaf te hoeven doen en gewoon lekker via je abo het te betalen.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vraag m.b.t. telefoon abonnement Empty Re: vraag m.b.t. telefoon abonnement

Bericht  Blond ma 18 jun 2012 - 22:20

Dat heb ik vorig jaar ook gedaan. Mijn Vodafone abonnement liep af, maar als ik niet zou verlengen of opzeggen, zou het automatisch steeds met 1 maand worden verlengd. Omdat mijn telefoon toen nog prima werkte en ik hele lage kosten had, heb ik nog 7 maanden met dat abonnement gedaan.

En gewacht op een goede deal met een iPhone (die ik nu dus heb).
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vraag m.b.t. telefoon abonnement Empty Re: vraag m.b.t. telefoon abonnement

Bericht  Gast ma 18 jun 2012 - 22:40

Wat voor deal kreeg jij dan? En kan je dat aangeven dat je een bepaalde aanbieding voor bepaalde toestellen wil? Ik denk namelijk dat ze wel iets voor me kunnen doen qua aanbiedingen aangezien ik een KPN 20 abo heb maar maandelijks toch rond de 30 euro zit steeds (of hoger)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vraag m.b.t. telefoon abonnement Empty Re: vraag m.b.t. telefoon abonnement

Bericht  Blond ma 18 jun 2012 - 22:48

Ik heb die deal zelf gevonden, dus kreeg hem niet van de Vodafone opgestuurd ofzo. Ik denk dat ik geen interessante klant was omdat ik een abonnement van 11 euro had en er nooit overheen ging.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vraag m.b.t. telefoon abonnement Empty Re: vraag m.b.t. telefoon abonnement

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum