Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Highlights geverfd haar/uitgroei vraagje

5 plaatsers

Ga naar beneden

Highlights geverfd haar/uitgroei vraagje Empty Highlights geverfd haar/uitgroei vraagje

Bericht  Rush ma 11 jun 2012 - 1:11

Ik heb jarenlang mijn haar geverfd in donkerbruin terwijl ik zelf donkerblond ben. Nu ben ik het aan het laten uitgroeien en de geverfde haren zijn inmiddels wat lichter geworden door de zon etc en m`n uitgroei is redelijk donker, dus qua kleurverschil zie je bijna niets. Nou wil ik graag wat caramel achtige/lichtbruine highlights laten zetten (gewoon bij de kapper) maar kan dat überhaupt met uitgroei? Want ik wil niet straks met 1 helft lichte uitgroei highlights zitten en de onderkant gewone highlights. Help afro

Ik kan natuurlijk ook gewoon de kapper bellen, maar daar heb ik niet zoveel zin in. Plus, dat als ik weet dat het wel mogelijk is, ik op zoek moet naar een andere kapper, want mijn kapper rekent zoveel toeslagen dat ik arm weer buiten sta na de behandeling. Cry
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Highlights geverfd haar/uitgroei vraagje Empty Re: Highlights geverfd haar/uitgroei vraagje

Bericht  Feline ma 11 jun 2012 - 1:18

Volgens mij kan dat niet.. tenminste, dat is mij verteld door mijn kapper. Op je eigen haar pakt 't geloof ik sneller dan op het geverfde gedeelte. Dus dan zou je je hele haar eerst moeten kleuren en dan weer highlights erdoorheen. Maar ik ben geen kapper dus misschien heb ik 't wel fout.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Highlights geverfd haar/uitgroei vraagje Empty Re: Highlights geverfd haar/uitgroei vraagje

Bericht  Rush ma 11 jun 2012 - 1:22

Ja, dat was dus ook mijn gedachte! Cry
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Highlights geverfd haar/uitgroei vraagje Empty Re: Highlights geverfd haar/uitgroei vraagje

Bericht  Paper Crown ma 11 jun 2012 - 1:32

Rush schreef:Ja, dat was dus ook mijn gedachte! Cry

Why so sad? Je kan toch je hele haar in 1x nemen (de kleur van je eigen uitgroei!) en dan de highlights erdoor?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Highlights geverfd haar/uitgroei vraagje Empty Re: Highlights geverfd haar/uitgroei vraagje

Bericht  Rush ma 11 jun 2012 - 1:34

2CKC2 schreef:
Rush schreef:Ja, dat was dus ook mijn gedachte! Cry

Why so sad? Je kan toch je hele haar in 1x nemen (de kleur van je eigen uitgroei!) en dan de highlights erdoor?
Ik wil m`n haar niet opnieuw verven, omdat ik juist eens na 10 jaar wil zien hoe m`n eigen haar er lang en ongeverfd uit ziet. Als ik het nu in de kleur van m`n uitgroei verf worden m`n punten weer geverfd en weer donkerder. Ik ben nu al zo`n eind heen met uit laten groeien , dus daarom so sad haha!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Highlights geverfd haar/uitgroei vraagje Empty Re: Highlights geverfd haar/uitgroei vraagje

Bericht  Paper Crown ma 11 jun 2012 - 1:43

Rush schreef:
2CKC2 schreef:
Rush schreef:Ja, dat was dus ook mijn gedachte! Cry

Why so sad? Je kan toch je hele haar in 1x nemen (de kleur van je eigen uitgroei!) en dan de highlights erdoor?
Ik wil m`n haar niet opnieuw verven, omdat ik juist eens na 10 jaar wil zien hoe m`n eigen haar er lang en ongeverfd uit ziet. Als ik het nu in de kleur van m`n uitgroei verf worden m`n punten weer geverfd en weer donkerder. Ik ben nu al zo`n eind heen met uit laten groeien , dus daarom so sad haha!

Dan zou ik nog eventjes wachten tot t laatste beetje weg is Highlights geverfd haar/uitgroei vraagje 281626781
Trouwens, highlights op je eigen haar is echt veel mooier dan geverfd haar.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Highlights geverfd haar/uitgroei vraagje Empty Re: Highlights geverfd haar/uitgroei vraagje

Bericht  Rush ma 11 jun 2012 - 1:45

Jaaa, i know, ook veel natuurlijker! M`n haar komt nu al een heel eind op m`n rug, maar m`n uitgroei is zo`n 15cm ong. denk ik. Dus het duurt nog wel even voordat het er helemaal uit is. Nou, geduld is een schone zaak. Anders maar volgend jaar highlights Highlights geverfd haar/uitgroei vraagje 3079029344
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Highlights geverfd haar/uitgroei vraagje Empty Re: Highlights geverfd haar/uitgroei vraagje

Bericht  Coco ma 11 jun 2012 - 1:55

Als je natuurlijke kleur altijd donkerblond was, waarom verf je het niet donkerblond en laat je het van daaruit uitgroeien? Dan zie je er amper wat van.
En dan kun je nu eerst wel highlights nemen.
Ik zou echt sowieso geen geduld hebben om een kleur helemaal uit te laten groeien (als het geen highlights zijn). En zeker niet met dat verschil willen lopen. En je zult het waarschijnlijk ook moeten knippen want dat onderste stuk gaat het niet meer uit. Dat is toch zonde als je mooi lang haar hebt?
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Highlights geverfd haar/uitgroei vraagje Empty Re: Highlights geverfd haar/uitgroei vraagje

Bericht  Rush ma 11 jun 2012 - 1:58

Je ziet het verschil nu ook niet tussen de uitgroei en het geverfde haar, behalve als je echt heel heel heel dichtbij staat.

Maar ik wil het niet weer verven omdat ik dus nu al zo ver ben. Anders heb ik het allemaal voor niets gedaan en dat vind ik pas zonde.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Highlights geverfd haar/uitgroei vraagje Empty Re: Highlights geverfd haar/uitgroei vraagje

Bericht  Gast do 21 jun 2012 - 0:01

Dit kan gewoon hoor. De kapster moet er alleen op letten wat gekleurd haar is en wat niet. Het gekleurde haar moet vaak langer inwerken, kan geler worden etc.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Highlights geverfd haar/uitgroei vraagje Empty Re: Highlights geverfd haar/uitgroei vraagje

Bericht  Rush do 21 jun 2012 - 0:04

Oh, dat biedt weer nieuwe opties haha. Very Happy
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Highlights geverfd haar/uitgroei vraagje Empty Re: Highlights geverfd haar/uitgroei vraagje

Bericht  Arwyn do 21 jun 2012 - 0:07

Ik heb dit ook laten doen.
De highlights zijn in de uitgroei wat lichter geworden, maar dat viel eigenlijk alleen op toen het net geverfd was. Inmiddels zit het er alweer zo'n 2maand in en zie je dat echt niet meer.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Highlights geverfd haar/uitgroei vraagje Empty Re: Highlights geverfd haar/uitgroei vraagje

Bericht  Gast do 21 jun 2012 - 0:10

Om ervoor te zorgen dat ze over de gehele lengte één kleur worden gebruik ik vaak verschillende soorten peroxide of ik zet eerst het gekleurde deel in en na een x aantal minuten pas het natuurlijke haar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Highlights geverfd haar/uitgroei vraagje Empty Re: Highlights geverfd haar/uitgroei vraagje

Bericht  Rush za 23 jun 2012 - 8:17

Ik heb het gisteren zelf gedaan en er is niet eens verschil te zien! Jippie!! :cheering:
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Highlights geverfd haar/uitgroei vraagje Empty Re: Highlights geverfd haar/uitgroei vraagje

Bericht  Gast zo 24 jun 2012 - 2:18

Foto? smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Highlights geverfd haar/uitgroei vraagje Empty Re: Highlights geverfd haar/uitgroei vraagje

Bericht  Rush zo 24 jun 2012 - 20:01

Nee ik heb geen foto helaas. Het is mooi subtiel en dat is wat ik wilde.

Volgende keer neem ik wel wat meer plukjes, nu ik weet dat het wel goed komt! Highlights geverfd haar/uitgroei vraagje 3079029344
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Highlights geverfd haar/uitgroei vraagje Empty Re: Highlights geverfd haar/uitgroei vraagje

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum