Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

dagritmekaarten

4 plaatsers

Ga naar beneden

dagritmekaarten Empty dagritmekaarten

Bericht  Darius wo 23 mei 2012 - 8:30

Die zag ik bij de ouders van nu deze maand. Ik ga ze morgenavond denk ik lamineren en dan wil ik het eens gaan uitproberen bij Laurens.

Ik heb een jaar of 5 kleuters en groep 3 gehad, en zij hadden wel heel veel aan de dagritmekaarten. Ze vonden het erg prettig om te zien welke activiteit er gaat komen.

Heeft iemand van jullie ze wel eens thuis gebruikt?
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

dagritmekaarten Empty Re: dagritmekaarten

Bericht  Susan wo 23 mei 2012 - 8:41

Ja, maar wij hebben ze zelf gemaakt. Een foto, een woord eronder dat de activiteit beschrijft, gelamineerd, magneettape op de achterkant en dan op een magneetbord van Ikea.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

dagritmekaarten Empty Re: dagritmekaarten

Bericht  Printje wo 23 mei 2012 - 8:47

Ik werk er alleen op school mee maar wat misschien leuker is zijn fotos met je kindjes erop van verschillende activiteiten. Bijv avondeten,buiten etc.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

dagritmekaarten Empty Re: dagritmekaarten

Bericht  Darius wo 23 mei 2012 - 8:50

Ik ben echt geen fan van foto's, vind ik gewoon minder mooi. Ik vind het wel leuk om dan bijvoorbeeld plaatjes uit kinderboeken te halen, zoals Jip en Janneke. Ik heb ook nog dagritmekaarten liggen van Pluk van de Petteflet, die waren ook erg leuk.

Ik ga het vrijdag maar eens proberen met de kaarten die ik nu dan heb. Als het een succes is, dan ga ik misschien nog wel zelf wat kaarten maken. Ik mis er namelijk toch nog wel een aantal.

Susan: hoe vindt Ezra de kaarten?
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

dagritmekaarten Empty Re: dagritmekaarten

Bericht  Gast wo 23 mei 2012 - 8:52

Hier heeft D.ylan geen dagprogramma meer nodig momenteel. Hij zit echt beter in zijn vel en probeer zijn structuur daarmee ook iets soepeler te maken. Wel hebben we een magneet bord voor hem met picto's van onze foto's en van de oppas.

Aangezien S.ander heel vaak van huis is en D.ylan het gewoonweg niet overziet wanneer hij nou wel of niet thuis is hebben we dit systeem ook na uitzendingen doorgezet. We kijken s'avonds voor het tandenpoetsen wat er de volgende dag gaat gebeuren en praten dit dan door. (ik werk onregelmatig dus dan is bijvoorbeeld mijn moeder hier die met ze kookt,eet en ze naar bed brengt)

Tijdens heftigere periodes zoals een lange afwezigheid van 1 van ons dan kunnen we de picto's van activiteiten zo weer op tafel gooien en dat helpt heel goed hier!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

dagritmekaarten Empty Re: dagritmekaarten

Bericht  Susan wo 23 mei 2012 - 9:27

*


Laatst aangepast door Susan op zo 16 sep 2012 - 10:13; in totaal 1 keer bewerkt
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

dagritmekaarten Empty Re: dagritmekaarten

Bericht  Twellie wo 23 mei 2012 - 9:28

Nog niet, maar ik ga er ook mee beginnen. Mijn dochter heeft op zich niet heel veel structuur nodig, maar wil wel weten waar ze aan toe is. Haar dagen verschillen qua indeling nogal per week, dus dit weekend ga ik pictogrammen maken als ik tijd heb. Ik ga gewoon plaatjes uit tijdschriften en folders knippen, mijn dochter kan dan helpen zoeken naar het plaatje dat ze zelf het mooiste vindt.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

dagritmekaarten Empty Re: dagritmekaarten

Bericht  Gast wo 23 mei 2012 - 18:34

http://www.gratisbeloningskaart.nl/?page_id=46

Hier staan ook heel veel op.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

dagritmekaarten Empty Re: dagritmekaarten

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum