Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Structuurfreak

+4
Susan
M@niek
Jazzlyn
frolic
8 plaatsers

Ga naar beneden

Structuurfreak Empty Structuurfreak

Bericht  frolic wo 23 mei 2012 - 1:07

Kom net terug van oudercontact van mijn zoontje alles goed en aardig máár hij is extreem van de structuur. Zelf had ik daar natuurlijk ook wel al wat van gemerkt en houden we ons toch wel vast aan hetzelfde ritme.

Nu was er sprake van dat hij er echt niet tegen kon als een ander kindje bv een pop bij de auto's legt bij het opruimen en dat hij daar nogal van de orde en netheid is , en laat ons nu eens het huishouden van jansteen hebben!

Het is hier niet vies en vuil maar zeker wel rommelig overal ligt wel iets het is gewoon vol , dus was mijn gedachte als hij daar op school zo'n last van heeft moet hij dat hier ook hebben.

En dus heb ik bedacht het roer om te gooien en de netste familie van nederland te worden ik weet alleen echt niet hoe!!

Dus hoe doen jullie dat met speelgoed etc hoeveel mag er beneden liggen,wanneer gooien jullie iets weg

Iemand tips voor een opgeruimd leeg huis inclusief 2 kinderen

frolic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 498
Punten : 632
Registratiedatum : 04-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Structuurfreak Empty Re: Structuurfreak

Bericht  Jazzlyn wo 23 mei 2012 - 1:15

Hier hebben ze 1 stuk muur.. ongevver 3 meter lang en 2 meter breed en dat is kinderdomein. Al het speelgoed staat daar, wel gesorteerd en netjes en verder in huis is het van ons. Daar ligt als ze wakker zijn wel eens wat, maar verder is het gewoon netjes en opgeruimd. Ik kan daar zelf namelij ook niet tegen Structuurfreak 561177
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Structuurfreak Empty Re: Structuurfreak

Bericht  Jazzlyn wo 23 mei 2012 - 1:16

owja, ik heb met alles de regel, als ik het een halfjaar niet gebruik gooi ik het weg Embarassed met uitzonderingen van bepaalde dingen natuurlijk..
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Structuurfreak Empty Re: Structuurfreak

Bericht  M@niek wo 23 mei 2012 - 1:56

Goede opruimkast/bakken. Er is hier veel kleine prularia (poppetjes e.d) kun je lekker makkelijk in een bak gooien. Zorg er gewoon voor dat de tafel is opgeruimd en de dressoir of iets niet te vol ligt, dat scheelt al een heleboel en oogt niet zo druk/vol.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Structuurfreak Empty Re: Structuurfreak

Bericht  Susan wo 23 mei 2012 - 1:57

Wij hebben tegenwoordig een heel mooie speelgoedkast, dat scheelt heel veel troep.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Structuurfreak Empty Re: Structuurfreak

Bericht  Annemie wo 23 mei 2012 - 2:06

Ik zou willen dat ik wat rommeliger was,ik ben zo precies,dat ik soms gek word van mezelf... Ik zou dingen die je niet/gebruikt weg doen of ergens in een kast ofzo doen,zodat het niet ergens rondslingert.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Structuurfreak Empty Re: Structuurfreak

Bericht  Océane wo 23 mei 2012 - 2:07

Hier is de truc:

* Zorgen voor genoeg ruimte om het op te kunnen ruimen
* Wat niet gebruikt wordt weggooien
* Eén keer flink opruimen en dan alles een vaste plek geven
* Consequent opruimen iedere dag/avond en je ook aan die vaste plekken houden

Wij hebben niet echt een grote woning, het oogt hier ook gauw rommelig. Bovenstaande werkt voor mij; mits ik me aan het onderstreepte gedeelte hou...
Océane
Océane
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Structuurfreak Empty Re: Structuurfreak

Bericht  frolic wo 23 mei 2012 - 21:07

Oeh vooral dat weg gooien piekt, zelfs een propje wc papier wat T.eun opgefrommelt heeft als "kado"doet zeer om weg te doen.

Het is hier gewoon echt echt echt te vol de eetkamer tafel staat bijna vol met spulletjes van T.eun salon tafel heeft M.iek ingepikt en dan hebben ze alle 2 zelf gewoon een speeltafeltje Structuurfreak 878948377

Heb met koninginnedag wat babyspeelgoed weg gedaan maar nog.

frolic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 498
Punten : 632
Registratiedatum : 04-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Structuurfreak Empty Re: Structuurfreak

Bericht  Gast wo 23 mei 2012 - 21:20

Geen tips, wel heel herkenbaar..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Structuurfreak Empty Re: Structuurfreak

Bericht  Teddyaapje do 24 mei 2012 - 2:02

Wij hebben het speelgoed in de trapkast staan (speciaal laten maken hiervoor). In een grote rieten mand in de kamer die naast zijn tafeltje en stoeltje staat zit speelgoed. Elke 1 a 2 weken verwisselen we dat speelgoed met iets uit de kast. Zo heeft hij veel afwisseling en is het netjes binnen.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Structuurfreak Empty Re: Structuurfreak

Bericht  Dolphinne do 24 mei 2012 - 8:05

Hier heeft het speelgoed in principe een vaste plek. Ik heb een kast van ikea met manden. In elke mand zit en bepaald soort speelgoed. Inmiddels 2 met auto's, 2 met duplo,1 met de treinbaan en nog 1 lege. Verder 2 vakken met puzzels en spelletjes. Ik ruim niet meer elke avond op, maar meestal wel als mijn zoontje weer naar zijn vader gaat. Of als ik moet stofzuigen.dan halen we samen alles van de grond.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Structuurfreak Empty Re: Structuurfreak

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum