Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weekendje weg organiseren voor een groep, tips?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Weekendje weg organiseren voor een groep, tips? Empty Weekendje weg organiseren voor een groep, tips?

Bericht  minoessepoes ma 17 jan 2011 - 3:40

..


Laatst aangepast door minoessepoes op ma 17 okt 2011 - 2:41; in totaal 1 keer bewerkt
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weekendje weg organiseren voor een groep, tips? Empty Re: Weekendje weg organiseren voor een groep, tips?

Bericht  Travelgurly ma 17 jan 2011 - 4:54

Eeen WIPE-OUT dag! heb ik afgelopen jaar met een groep vrienden gedaan...superrr leuk!
http://www.hollandevenementengroep.nl/

of ardennen kanoen etc en dan :http://www.ardennes-etape.com/105125-01?refp=super_mdv&utm_source=super_nl&utm_medium=MDV&utm_content=105125-01&utm_campaign=2010 of deze site heeft ook nog andere grote huisjes!

Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weekendje weg organiseren voor een groep, tips? Empty Re: Weekendje weg organiseren voor een groep, tips?

Bericht  minoessepoes ma 17 jan 2011 - 21:17

Ah dat eerste is wel leuk, bedankt voor de tip ik ga zo de site eens bekijken.

Naar de Ardennen gaan zit er alleen niet in, de meeste moeten vrijdag gewoon nog werken en kunnen niet voor 18.00uur vertrekken en daarvoor is dat gewoon te ver rijden, ik zoek dus eigenlijk iets in Nederland.

Wij zitten nu ook te denken aan een moorddiner of een soort van Baantjer spel. Zijn er mensen die dat weleens gedaan hebben en mij kunnen vertellen of dat leuk was en hoe het in zijn werk ging?
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weekendje weg organiseren voor een groep, tips? Empty Re: Weekendje weg organiseren voor een groep, tips?

Bericht  Marie ma 17 jan 2011 - 21:49

Afgelopen najaar hebben wij een expiditie robinson weekend gehad. We zijn toen in tenten gaan slapen op een 'onbewoond' eiland in de Biesbosch! Moesten zelf jagen, vissen, konden eten kopen, hadden proeven en breinbrekers! Zat echt super in elkaar! En we hebben ook wel eens een low-budget weekend gehda. bleven we gewoon in ons eigen dorp, gingen daarin het park slapen. Overdag deden we speurtocht, namen we allemaal een stukje lunch mee en gingen we 's avonds bbq'en en liepen we al lallend onze eigen stamkroeg binnen. Kostte uiteindelijk nog geen 50 euro pp en hadden perfect weekend! smile
Marie
Marie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 519
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weekendje weg organiseren voor een groep, tips? Empty Re: Weekendje weg organiseren voor een groep, tips?

Bericht  minoessepoes ma 17 jan 2011 - 21:59

Hahah wat grappig! Maar in het park slapen? Wordt je daar niet heel hard weggestuurd dan?

Zo'n Expeditie Robinson weekend klinkt ook wel heel leuk, maar ik vind het wel een enorme gok, als het, het hele weekend regent dan lijkt het me namelijk echt een heel stuk minder geslaagd! Wel leuke ideeën, ik geef ze door aan mijn mede organisatoren! Dank je!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weekendje weg organiseren voor een groep, tips? Empty Re: Weekendje weg organiseren voor een groep, tips?

Bericht  Susan ma 17 jan 2011 - 22:10

Wij hebben met Kerst een moorddiner gedaan maar dat had ik zelf verzonnen en in elkaar gezet. Was dus niet met acteurs erbij, maar met bewijsmateriaal en getuigenverklaringen en zo. Iedereen vond het wel heel leuk.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weekendje weg organiseren voor een groep, tips? Empty Re: Weekendje weg organiseren voor een groep, tips?

Bericht  Marie ma 17 jan 2011 - 22:37

Wanneer gaan jullie dat weekend weg dan? Want dat is wel belangrijk als je graag dingen buiten wil doen ofzo... Over dat park, daar hadden we bij de gemeente een vergunning voor aangevraagd.. En anders kan het misschien ook wel bij iemand in de tuin?
Marie
Marie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 519
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weekendje weg organiseren voor een groep, tips? Empty Re: Weekendje weg organiseren voor een groep, tips?

Bericht  minoessepoes ma 17 jan 2011 - 23:25

We willen na de zomer weg gaan, maar precies wanneer staat nog niet vast.
We zijn er dus vroeg bij om iets te regelen maar we moeten dus ook wel een locatie vinden voor zoveel mensen en iedereen moet kunnen, vandaar dat we er nu al mee bezig zijn. En omdat we de afgelopen jaren redelijk originele accommodaties hebben gehad willen wij niet echt onder doen en ook iets leuks vinden en dat is vaak snel vol! En het moet in een omgeving zijn waar we leuke activiteiten kunnen doen, maar ook een avond kunnen gaan stappen!

Ik vind het idee van het park wel heel grappig, maar ik zie een hoop bewaren, waar ga je naar de wc, douchen? Waar laat je je spullen als je iets gaat doen?
Buiten slapen of in tenten is denk ik niet echt iets voor onze groep, ik denk dat er een heleboel mensen zijn die dat niks vinden en er is 1 meisje bij die i.v.m. ziekte gewoon een goede en rustige slaapplek moet hebben, wil ze het hele weekend mee kunnen doen, dus daar moeten we ook rekening mee houden. En het is ook niet zo dat ons budget zo krap is dat we een hele goedkope slaapplek moeten vinden. Ook willen we graag een gezamenlijke ruimte waar we met zijn alle kunnen zitten, een borreltje kunnen drinken, spelletjes kunnen spelen, tv kunnen kijken en een lange tafel om gezellig met zijn allen te ontbijten en zelf avondeten te koken.

Zelf een moordspel in elkaar zetten lijkt me ook wel leuk, desnoods schakelen we nog wat mensen in die als acteur willen dienen maar de invulling daar hebben we nog tijd genoeg voor!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weekendje weg organiseren voor een groep, tips? Empty Re: Weekendje weg organiseren voor een groep, tips?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum