Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goedemorgen!

+9
Lotus
VeryCherry
Caroow
SparklingEyes
Laced
Prosecco
Zwerver
Japje
Lejow
13 plaatsers

Ga naar beneden

Goedemorgen!  Empty Goedemorgen!

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 18:17

Goedemorgen allemaal,

Hebben jullie lekker geslapen vannacht? Ik heb heel de nacht gewerkt dus zit te wachten tot mijn collega's mij komen aflossen en ik lekker mijn bed in kan duiken. Zal wel een kort (nacht)rust wezen, want ben weer klaar met mijn nachtdiensten dus vandaag moet ik weer even omschakelen.

Zag dat het in verschillende delen van het land gesneeuwd heeft. Heb hier net even gespiekt maar zag gelukkig geen sneeuw liggen, want ik heb echt een gruwelijke hekel om na mijn nachtdienst op spekgladde wegen te moeten rijden of te moeten krabben!

Een hele fijne vrijdag toegewenst, op naar het weekend!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen!  Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  Lejow do 25 nov 2010 - 18:52

Goede morgen!!
Lekker straks je bed in smile


Ik zou ook wel even terug willen haha! Hier heeft het gelukkig ook niet gesneeuwd, ik heb een bloedhekel aan sneeuw :S
Hier ook de laatste dag voor het weekend, gelukkig maar, want ik ben moe en heb buikpijn, blegh!
Ik hoop dat het droog blijft, dan kan ik eindelijk eens fatsoenlijk buiten spelen met de kinderen!

Werkze allemaal nog!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen!  Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  Japje do 25 nov 2010 - 19:06

Goedemorgen!

Hier heeft het wel gesneeuwd!! En ik vind 't leuk Very Happy

Ik ga vandaag een rustig dagje op het werk tegemoet, maar ik denk dat ik dan onder werktijd maar even ga bellen naar verschillende hypotheekmensen voor een afspraak en een paar notarissen om te kijken wat het afsluiten van een samenlevingscontract kost.

Fijne dag allemaal!
Japje
Japje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 166
Punten : 204
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen!  Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  Zwerver do 25 nov 2010 - 19:18

Goedemorgen!

Ik heb nog niet uit het raam gekeken. Ik heb heerlijk geslapen en ben weer helemaal klaar voor een nieuwe dag stage... Sad Ben er zo zat van! Nog 3 weken en dan ben ik klaar. Na vandaag gelukkig weekend. Ga dit weekend lekker naar Groningen, moeders is jarig Very Happy

Iedereen een fijne dag gewenst cheers
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen!  Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  Prosecco do 25 nov 2010 - 19:24

Goedemorgen!
Ik ga me even aankleden en dan lekker aan het werk, de laatste dag voor het weekend!

Fijne dag iedereen.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen!  Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  Laced do 25 nov 2010 - 20:15

Goedemorgen!

Vandaag nog een dagje werken. Geen idee tot hoelaat.. Even kijken wat er allemaal ligt en als dat klaar is gaan we lekker naar huis. Daarna mijn auto ophalen bij de garage. Moesten 2 nieuwe voorbanden opgezet worden. Vanavond helemaal niets op de planning.

Fijne dag allemaal! :flower:

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen!  Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  SparklingEyes do 25 nov 2010 - 20:27

Ola!!

ZO, mijn dag is al weer een paar uur oud.. smile Ik moet straks met m'n zoontje naar de dokter. Gisteren belde het dagverblijf dat hij 39.5 had, dus maar snel opgehaald. Hij heeft uren geslapen en bij z'n laatste fles heeft hij alles eruit gegooid.. (grappig detail: Als hij moet spugen dan doet hij dat altijd als hij bij papa op schoot zit haha...).. Hij was helemaal in tranen.. zo zielig...

Lekker gedouched en daarna nog gekeken of hij toch nog wat wilde drinken, dat ging er wel in gelukkig. Snel z'n bed in en slapen!

vanmorgen trok ik hem echter weer uit z'n bed met 38,6 (normaal 36 laag), dus toch maar even naar de dokter.. Liever vandaag nog even dan dat ik in 't weekend naar een vreemde arts moet!

'Mazzel' dat ik zelf ook ziek thuis ben...

Ik ga maar eens ontbijten, dan aankleden en dan met N. naar de dokter. Eens kijken wat er uit komt!

Iedereen een fijne dag! Nog even en jullie hebben weekend!!!

SE
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen!  Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  Caroow do 25 nov 2010 - 20:30

Goedemorgen!

Ik heb heerlijk geslapen, was om half 8 klaarwakker. En nu moet ik eigenlijk even een toets maken op internet voor school, maar ik heb nog niet echt zin. Daarna nog even strijken en een wasje ophangen en om 12 uur moet ik werken. Om 8 uur ben ik vrij, dan gaan mijn vriend even bij zijn zusje&vriend langs en morgen gaan we lekker 2 nachtjes weg, lekker hotelletje Very Happy

Fijne dag allemaal..
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen!  Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  VeryCherry do 25 nov 2010 - 20:48

Goedemorgen allemaal,

ik heb heerlijk geslapen, alleen was ik er véél te laat uit. Gister eindelijk een winterjas gekocht en ik ben er zooo blij mee Very Happy De verjaardag van mijn broertje was ook gezellig, mijn vader had lekker de haard aan in de tuin, dus we hebben alleen maar buiten gezeten smile Vanmiddag lekker knutselen met mijn zoontje en voor de rest weet ik het nog niet.

Fijne dag dames!
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen!  Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  Lotus do 25 nov 2010 - 20:53

Goedemorgen,

Ik ben vannacht een paar keer wakker geworden doordat ik het koud had. Heb op een gegeven moment maar een kruik gemaakt en daarna nog wel even geslapen.
Over anderhalf uur ga ik voor het eerst een les body combat meedoen. Ben heel benieuwd hoe dat is. Verder ga ik maar weer rustig aan doen vandaag. Het is nog een grote puinhoop in mijn hoofd en ik moet er niet al te veel prikkels bij krijgen.

Fijne dag allemaal!
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen!  Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  Sarah1985 do 25 nov 2010 - 21:11

goedemorgen

ik had de wekker gezet maar lag wel lekker onder de dekens was zo koud toen ik eruit moest, Heb een lekkere warme douche genomen. Moet zo even huis poetsen en vanmiddag dvdtje kijken.
Hier ligt er nu sneeuw heel klein laagje

fijne dag allemaal
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen!  Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  Suus do 25 nov 2010 - 21:28

Goedemorgen!
Het is hier (in Groningen) nu behoorlijk wit, ziet er mooi uit Very Happy
Ik ben aan het werk en moet straks nog een eindje door de sneeuw fietsen. Vanavond naar een housewarming.
Fijne dag allemaal!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen!  Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  VeryCherry do 25 nov 2010 - 21:31

Wow wat een verschil qua weer overal. Hier is het een strakblauwe lucht en de zon schijnt heerlijk Very Happy Het is alleen wel koud, maar dat maakt me nu niks meer uit Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen!  Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 21:36

Goedemorgen!

Inmiddels 2,5 uur uit bed. Ik ben vrij vandaag, maar heb de wekker gezet om radio 538 te luisteren. Ik weet het, ik ben gek! Normaal gesproken doe ik dat niet, maar goed ...

Ik wil straks nog even wat poetsen. Vanmiddag komt een vriendin naar mij toe en gaan we shoppen en vanavond gaan we naar een concert van Guus Meeuwis.

Fijne dag en alvast een fijn weekend!


Laatst aangepast door Birgit op do 25 nov 2010 - 21:42; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen!  Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  VeryCherry do 25 nov 2010 - 21:39

Is er iets speciaals op 538 dan?
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen!  Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 21:42

Voor anderen waarschijnlijk niet, maar Nick & Simon waren daar Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen!  Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  VeryCherry do 25 nov 2010 - 21:46

Birgit schreef:Voor anderen waarschijnlijk niet, maar Nick & Simon waren daar Embarassed

Nou, als je dat leuk vind moet je dat toch lekker luisteren Very Happy
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen!  Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  Jeanette do 25 nov 2010 - 22:47

Goedemorgen

Wat naar SparklingEyes! Beterschap voor jou en de kleine! Wink

Ik heb lang uit geslapen. Ook weleens lekker. Ik heb er een gruwelijk baalmomentje bij. Gisteren met een vriendin naar de bios geweest. Omdat ik weekend vrij ben, hadden we afgesproken om weer eens lekker te gaan stappen. Maar nu komt madam dat ze met iemand heeft afgesproken, terwijl wij dit al langer besproken hadden. Voel me een beetje genaaid. Ik had net zo'n zin om te stappen. Anderen vriendinnen zijn behoorlijk ziek of gaan iets doen met hun vriend. Dit wordt wss een saai weekend waar ik van baal. Cry
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen!  Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  Sterre do 25 nov 2010 - 23:53

Goeiemorgen, nog net!

Ik zit op mijn werk, op mijn eigenlijk-vrije-dag omdat we maandag iets gaan lanceren en daar nog heeeelll veel voor moet gebeuren. Het is hier heel stil want anderen zijn vrij of zijn thuis aan het werk. Dan maar af en toe een beetje forummen om het draaglijk te houden ;-).

Vanavond ga ik naar DH, eten met vriendinnen en daarna naar Haar naam was Sarah. Misschien dat we daarna nog gaan stappen wat eigenlijk het plan was, maar nu hoor ik ook geluiden dat mensen daarvoor afhaken en dat vind ik misschien niet zo erg. Dus of ik ga na de film weer terug, of ik ga nog even stappen en blijf slapen bij een vriendin.

Fijne dag!

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen!  Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum