Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Te klein?

+2
Coco
Star007
6 plaatsers

Ga naar beneden

Te klein? Empty Te klein?

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 7:21

Wij hebben een ontzettend leuk huisje op het oog, nadeel is dat het maar 100 m2 is. We hebben 2 kleine kindjes en een hondje. Zou jij dit te klein vinden?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Te klein? Empty Re: Te klein?

Bericht  Star007 ma 16 apr 2012 - 7:50

Wij wonen nu met 2 volwassenen, 1 baby en 1 hondje op 80 m2 ( appartement). Ik vind dit ect te klein. Mij lijkt 100 m2 met dan 2 kindjes ook wel echt klein. Het huis wat wij nu gekocht hebben is circa 120 m2, ook niet heel groot dus.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Te klein? Empty Re: Te klein?

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 7:55

Wij wonen op ruim 100m2 met 2 kinderen en een derde onderweg. Voor nu vind ik het prima, maar een koopwoning zou ik toch wel graag iets groter willen, omdat wij op termijn ook wel groter willen gaan wonen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Te klein? Empty Re: Te klein?

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 8:10

hoeveel slaapkamers heeft het huis en heeft het een zolder? Ik vind genoeg slaapkamers en een 'rommelkamer' wel redelijk een vereiste, dan mogen de kamers wel wat kleiner zijn, maar ik wil wel genoeg bergruimte hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Te klein? Empty Re: Te klein?

Bericht  Coco ma 16 apr 2012 - 8:31

Ik denk dat vooral de mogelijkheden van het huis belangrijk zijn. Wij wonen nu op 115m2 maar hebben hier sowieso meer kamers, maar ook meer mogelijkheden dan het huis waarin we woonden van 175m2. Van de zolder kunnen we een washok en twee slaapkamers maken. Kunnen we uitbouwen aan de voor- en achterkant, vind de woonkamer wat krap (27m2), maar ben dan ook erg ruime woonkamers gewend, maar vind het wel fijn dat we de mogelijkheid hebben om of de keuken, of de woonkamer, of beiden uit te bouwen.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Te klein? Empty Re: Te klein?

Bericht  Susan ma 16 apr 2012 - 8:33

Het ligt aan de indeling inderdaad.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Te klein? Empty Re: Te klein?

Bericht  Dennenappel ma 16 apr 2012 - 8:57

Ik denk dat het erg aan de indeling ligt en hoe lang je er wilt blijven wonen. Dit laatste in de trant van, als er genoeg slaapkamers voor ieder zijn, maar die van de kids zo klein dat er later amper een normaal bed in kan, dan zou ik daar wel rekening mee houden.

Ik heb samengewoond op 36m2 en dat vond ik vrij klein. Wanneer wij geen bureau's nodig hadden (voor studie e.d.), was het voldoende.

Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Te klein? Empty Re: Te klein?

Bericht  Curious di 17 apr 2012 - 2:54

Mij lijkt dat t ook aan de indeling ligt.
En voor mij zo t ook wel beslissend zijn of het huur of koop is en wat de toekomst vooruitzichten zijn.
Als t koop zou zijn en je wil maar tijdelijk (7 jaar of korter) daar blijven zou ik t niet doen.
ALs t huur is dan weer wel denk ik.

En t ligt er natuurlijk ook aan of er nog andere huizen zijn waar je kunt wonen of dat je eigenlijk niet echt een keus hebt!
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Te klein? Empty Re: Te klein?

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 3:42

Ligt aan de indeling. Ik denk dat als er 3 slaapkamers (en bijv. een erg klein kamertje) zou zijn en gewoon een woonkamer/keuken etc. Ik het geen probleem zou vinden.

Ik zou wel ruimte willen hebben voor beide kinderen. Ze hebben recht op een eigen plekje. Dus sowieso 3 slaapkamers.


Ik hoorde dat mijn buurvrouw weer zwanger is en die hebben dus 2 slaapkamers en al een kindje.. Ik vraag me nu gelijk af hoe ze dat willen doen. Die baby kan natuurlijk in eerste instantie op hun kamer.. maar na een half jaar/jaar lijkt me dat zo'n kindje toch ook een eigen kamertje nodig heeft.. Hun huis staat nog niet te koop :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Te klein? Empty Re: Te klein?

Bericht  SarahKey di 17 apr 2012 - 4:02

Wij wonen op ongeveer 75 vierkante meter en ja het is wel klein en daarom willen we beneden uit gaan bouwen.
Maar we hebben 4 slaapkamers. niet al te grote en 1 is op zolder, maar goed. De indeling is idd ook belangrijk.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Te klein? Empty Re: Te klein?

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 1:27

Wij wonen in een appartement van 112 vierkante meter. Opzich groot genoeg voor ons 3-en maar ik had wel graag een extra slaapkamer willen hebben voor onze "troepjes" en misschien voor een evt 2e kindje. Ons appartement staat nu te koop en we willen nu dus een normaal huis met 3 slaapkamers en een tuin

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Te klein? Empty Re: Te klein?

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 1:38

Bedankt voor jullie reacties!

De woning heeft 4 slaapkamers en we hebben besloten het te doen. Er zijn meer voordelen dan nadelen aan deze woning en als het in de loop der jaren toch te klein is dan zien we wel weer Te klein? 561177 . We hebben er nu een goed gevoel bij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Te klein? Empty Re: Te klein?

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 1:59

Shoesdontlie schreef:Bedankt voor jullie reacties!

De woning heeft 4 slaapkamers en we hebben besloten het te doen. Er zijn meer voordelen dan nadelen aan deze woning en als het in de loop der jaren toch te klein is dan zien we wel weer Te klein? 561177 . We hebben er nu een goed gevoel bij.

Leuk! Linkje? (eventueel per werkmail?)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Te klein? Empty Re: Te klein?

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 2:03

Carrie schreef:
Shoesdontlie schreef:Bedankt voor jullie reacties!

De woning heeft 4 slaapkamers en we hebben besloten het te doen. Er zijn meer voordelen dan nadelen aan deze woning en als het in de loop der jaren toch te klein is dan zien we wel weer Te klein? 561177 . We hebben er nu een goed gevoel bij.

Leuk! Linkje? (eventueel per werkmail?)

Hai hai, ben vanmiddag thuis maar ik zal je morgen even wat toemailen. PS, moeten nog steeds lunchen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Te klein? Empty Re: Te klein?

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 2:04

Shoesdontlie schreef:
Carrie schreef:
Shoesdontlie schreef:Bedankt voor jullie reacties!

De woning heeft 4 slaapkamers en we hebben besloten het te doen. Er zijn meer voordelen dan nadelen aan deze woning en als het in de loop der jaren toch te klein is dan zien we wel weer Te klein? 561177 . We hebben er nu een goed gevoel bij.

Leuk! Linkje? (eventueel per werkmail?)

Hai hai, ben vanmiddag thuis maar ik zal je morgen even wat toemailen. PS, moeten nog steeds lunchen!

Is goed, ben benieuwd! Ja inderdaad! Ik ben hier elke dag, dus ik kan bijna altijd haha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Te klein? Empty Re: Te klein?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum