Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat voor raambekleding heb jij?

+10
Paper Crown
rianne287
Ibbeltje
Curious
Makamba
_Jet
Puggle
Verona
Mida4you
Champagne
14 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat voor raambekleding heb jij? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor raambekleding heb jij?

Bericht  Linda di 17 apr 2012 - 2:03

2CKC2 schreef:
Linda schreef:Oh, I love shutters!!!!

Wij wilden ze voor beneden ook. Wat zijn die krengen duur!
Ons raam zit op het oosten en ik was bang dat het door de shutters te donker zou blijven, dus ik twijfel nog steeds...

Hoezo te donker? Je kan ze openzetten, dan zie je er bijna niets van op je gooit ze helemaal open.. alles kan. En het is inderdaad prijzig!

Wij hebben één groot raam in de woonkamer (op het oosten), voor de rest geen ander raam. En ik had zelf het idee dat je die dingen niet vaak helemaal open gooit, maar alleen open zet (je snapt wel wat ik bedoel toch?).
Maar ik heb ook gezien dat je kan kiezen tussen verschillende formaten en afstanden, dus misschien moet ik daar wel naar kijken.
Ik vind ze in ieder geval super mooi! En wij hebben behoorlijk wat inkijk, dat is dan ook een stuk minder.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor raambekleding heb jij? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor raambekleding heb jij?

Bericht  Champagne di 17 apr 2012 - 18:42

Shutters passen jammer genoeg niet in mijn budget. Vind het wel echt heel mooi! I love you
Champagne
Champagne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor raambekleding heb jij? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor raambekleding heb jij?

Bericht  Flippin' Bitch do 19 apr 2012 - 2:56

Wat voor raambekleding heb jij? - Pagina 2 Merete-gordijn--st__70823_PE197143_S4

Ik heb zo'n pakket voor 30 euro bij de Ikea gehaald. Ik wilde er niet te veel aan uitgeven & wilde paarse gordijnen & heb een handige oma, dus dit was een prima oplossing. Doordat de gordijnen in het pakket erg lang zijn, hebben we ze voor 4 ramen kunnen gebruiken. Voor mijn hoge ramen heb ik de gordijnen met de ringen. Van de stukken stof die we van de onderkant hebben afgehaald, heeft mijn oma gordijnen gemaakt voor de bovenlichten (kleinere ramen).

Ik ben er nog steeds heel blij mee en heb ze nu bijna 3 jaar. Ze zijn nog steeds even mooi, de stof is stevig & verkleurt niet en het is echt donker in huis als je ze dicht doet. En dat voor die prijs smile
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor raambekleding heb jij? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor raambekleding heb jij?

Bericht  Champagne do 19 apr 2012 - 4:40

Oh dat is handig.. Ik wil ook zo'n oma Wink.
Champagne
Champagne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor raambekleding heb jij? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor raambekleding heb jij?

Bericht  Kqip do 19 apr 2012 - 4:51

In de keuken hebben we een plissegordijn. Erg handig je kan hem op speelse manieren hangen. Verder hebben we achter een lichtdoorlatend rolgordijn grijs/ zwarte banen over de breedte
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor raambekleding heb jij? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor raambekleding heb jij?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum