Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Huidskleurige panty

+4
rapa nui
luisa
Sayuri
Monte
8 plaatsers

Ga naar beneden

Huidskleurige panty Empty Huidskleurige panty

Bericht  Gast do 12 apr 2012 - 6:39

Zag het net in een ander topic voorbij komen. Wat is hier zo gruwelijk aan? Ik heb het wel vaker gelezen en ben benieuwd haha smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huidskleurige panty Empty Re: Huidskleurige panty

Bericht  Monte do 12 apr 2012 - 6:41

Ik snap het ook niet helemaal, ik draag ze ook gewoon in de winter onder een rok, of een legging. Ik vind juist zo´n zwarte doorzichtige panty heel erg lelijk. Dan zie je zwart met huiskleurige benen er door, staat niet mooi vind ik .
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Huidskleurige panty Empty Re: Huidskleurige panty

Bericht  Gast do 12 apr 2012 - 6:43

Monte schreef:Ik snap het ook niet helemaal, ik draag ze ook gewoon in de winter onder een rok, of een legging. Ik vind juist zo´n zwarte doorzichtige panty heel erg lelijk. Dan zie je zwart met huiskleurige benen er door, staat niet mooi vind ik .

Ik zou ook nooit voor een zwarte panty kiezen idd. Zeker niet in de winter. Heb je een zwart jurkje zonder mouwen, is toch geen gezicht. De rest van je lijf zo wit haha, zo onnatuurlijk. Ik probeer wel altijd voor een panty te kiezen die dus ook dicht bij mijn eigen huidskleur ligt. Maar goed, ik heb dit vaker gehoord over huidskleurige dus ben wel benieuwd welke gedachtengang daar achter zit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huidskleurige panty Empty Re: Huidskleurige panty

Bericht  Gast do 12 apr 2012 - 7:31

Ik krijg dan vaak zo'n oma-idee, het is vaak zo'n net-niet-huidskleur.
Ik vind dan een mooie zwarte panty dan toch chiquer ogen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huidskleurige panty Empty Re: Huidskleurige panty

Bericht  Sayuri do 12 apr 2012 - 7:44

Ik draag ze ook, maar juist als het weer niet warm maar ook niet koud is, zo 14 - 15 graden. Ik draag graag rokjes en pumps naar mijn werk, maar blote benen vind ik te koud en een donkere panty bij zo'n outfit minder mooi. Ik heb altijd de DIM sublime voile brillant en dat ziet er dan ongeveer zo uit (dit model draagt dus de DIM, die ik ook heb):

Huidskleurige panty 159582_1_2_9988

Ik vind dat niet lelijk. Mijn rokjes voor het werk zijn alleen wel wat langer Very Happy
Sayuri
Sayuri
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 336
Punten : 347
Registratiedatum : 18-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Huidskleurige panty Empty Re: Huidskleurige panty

Bericht  luisa do 12 apr 2012 - 7:46

Il vind het Niks omdat het eigenlijk helemaal de kleur van je huid is. Dan heb je zo,n raar kleurverschil tussen armen en benen. En wat ik ook lelijk vind dat je door (zon)licht dat erop schijnt vaak een glans krijgt.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Huidskleurige panty Empty Re: Huidskleurige panty

Bericht  rapa nui do 12 apr 2012 - 7:46

Ik vind bij bepaalde functies / mantelpakjes een huidkleurige panty wel mooi/wel horen maar draag zelf in het najaar/winter een zwarte panty. Vind dat zelf onder een rok naar mijn werk toch mooier staan bij winterkleding en zwarte schoenen en vind dat bij dikkere benen ook mooier staan. In het voorjaar als het nog te koud is voor echt blote benen of naar een bruiloft oid in het voorjaar/zomer draag ik wel eens een huidkleurige panty maar ik vind het altijd lastig om de goede kleur te vinden. Vind ze vaak te licht of te donker (en kies daarom ook vaak maar voor zwart).

Ik snap de discussie over huidkleurige panty's ook niet zo, vind het gewoon netjes staan. En ik stoor me dan soms weer een leggings die je overal onder ziet terwijl soms een panty juist veel beter en mooier past
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huidskleurige panty Empty Re: Huidskleurige panty

Bericht  Siem do 12 apr 2012 - 7:46

Ik begrijp de 'ophef' ook niet

Siem
Prater
Prater

Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Huidskleurige panty Empty Re: Huidskleurige panty

Bericht  Gast do 12 apr 2012 - 7:49

Dat is toch een verschil van mening, kan toch?
Ik draag trouwens liever een legging dan een panty.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huidskleurige panty Empty Re: Huidskleurige panty

Bericht  Blond do 12 apr 2012 - 7:52

Ik vind het lelijk. Zoals ik al eerder zei, net of je een plastic been hebt.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huidskleurige panty Empty Re: Huidskleurige panty

Bericht  Gast do 12 apr 2012 - 7:59

_Chance schreef:Ik vind het lelijk. Zoals ik al eerder zei, net of je een plastic been hebt.

Ik probeer het gewoon te begrijpen smile. Ik heb je eerdere opmerking hierover dus niet gelezen maar bedankt voor je reactie. Plastic been? Ik heb meestal matte van kleur. Of gaat het niet om de glans?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huidskleurige panty Empty Re: Huidskleurige panty

Bericht  Arwyn do 12 apr 2012 - 8:00

Ik vind het er net vanaf hangen welke panty je hebt.
Sommige zijn gewoon echt goed, daarbij zie je niet dat je een panty aan hebt en die hebben ook niet zo'n rare glans erover heen.
Zo af en toe zie ik echter mensen met een veel te lichte of te donkere panty (en die hebben vaak ook die rare glans, vooral die veel te lichte.. Net alsof het wit is of zo) en dat vind ik echt niet mooi.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huidskleurige panty Empty Re: Huidskleurige panty

Bericht  Gast do 12 apr 2012 - 8:02

Met glans en zo'n grauwe kleur vind ik echt niet mooi. Matte panty met een warme tint vind ik gewoon kunnen hoor!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huidskleurige panty Empty Re: Huidskleurige panty

Bericht  Gast do 12 apr 2012 - 8:03

Ik snap 'm ook niet zo. Ik draag altijd een mocca of cappuccino kleurige. Deze is dan wel 2 tinten donkerder dan mijn eigenlijke huidskleur. Het staat gewoon leuk vind ik. Ik vind zo'n echt vleeskleurige panty inderdaad niet mooi.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huidskleurige panty Empty Re: Huidskleurige panty

Bericht  Pompoen do 12 apr 2012 - 8:09

Ik vroeg me hetzelfde af inderdaad, ik vind de kleur soms nog wel lastig bepalen, vooral omdat je ze niet kunt passen en ik span dan die voorbeeldjes altijd om mijn hand, maar mijn hand is veeeel bruiner dan mijn benen...

Maar ik heb bijvoorbeeld zaterdag voor een optreden een zwart jurkje boven de knie aan en daarop een rood bolerootje met mouwen tot aan de elleboog en rode ballerina's en ik ga dan echt geen zwarte panty dragen, of erger nog een andere kleur. Ik zoek dan een panty uit die het dichtst benaderd alsof ik blote benen heb, maar dan netter zeg maar...
Ik had trouwens laatst een te lichte huidskleurige panty er onder aan getrokken toen ik mijn outfit aan het uitzoeken was en toen kwam ik wel tot de conclusie dat ik er uit zag als een ballerina met een balletmaillot haha, dat moet natuurlijk niet.

Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huidskleurige panty Empty Re: Huidskleurige panty

Bericht  Arwyn do 12 apr 2012 - 8:09

Carrie schreef:Ik snap 'm ook niet zo. Ik draag altijd een mocca of cappuccino kleurige. Deze is dan wel 2 tinten donkerder dan mijn eigenlijke huidskleur. Het staat gewoon leuk vind ik. Ik vind zo'n echt vleeskleurige panty inderdaad niet mooi.
Jij bent dan ook wel een tikje donkerder dan ik, haha. Ik geef bijna licht in het donker, vooral mijn benen, dus zo'n kleur panty zou bij mij echt foeilelijk zijn, haha.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huidskleurige panty Empty Re: Huidskleurige panty

Bericht  Pompoen do 12 apr 2012 - 8:10

Ja ik moet ook echt geen cappuchino aantrekken, dan zie ik er uit alsof ik iets te graag bruine benen wilde... laughcry
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huidskleurige panty Empty Re: Huidskleurige panty

Bericht  Gast do 12 apr 2012 - 8:20

Hahaha plastic been Very Happy nee ik draag ze gewoon hoor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huidskleurige panty Empty Re: Huidskleurige panty

Bericht  Blond do 12 apr 2012 - 9:35

Zusje schreef:
_Chance schreef:Ik vind het lelijk. Zoals ik al eerder zei, net of je een plastic been hebt.

Ik probeer het gewoon te begrijpen smile. Ik heb je eerdere opmerking hierover dus niet gelezen maar bedankt voor je reactie. Plastic been? Ik heb meestal matte van kleur. Of gaat het niet om de glans?

Glanzend vind ik wel lelijker dan matte, maar dan nog. Het is altijd een net-niet kleur. En bijvoorbeeld onder een stewardessen pakje vind ik wel horen hoor, maar mooi? Nee.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huidskleurige panty Empty Re: Huidskleurige panty

Bericht  Gast do 12 apr 2012 - 9:42

Arwyn schreef:
Carrie schreef:Ik snap 'm ook niet zo. Ik draag altijd een mocca of cappuccino kleurige. Deze is dan wel 2 tinten donkerder dan mijn eigenlijke huidskleur. Het staat gewoon leuk vind ik. Ik vind zo'n echt vleeskleurige panty inderdaad niet mooi.
Jij bent dan ook wel een tikje donkerder dan ik, haha. Ik geef bijna licht in het donker, vooral mijn benen, dus zo'n kleur panty zou bij mij echt foeilelijk zijn, haha.

Maar jij hoeft ook niet dezelfde kleur als ik te dragen, en je kunt toch op jouw huidskleur 2 tinten donkerder kiezen? Ik ben waarschijnlijk bruiner dan jij, maar zo bruin ben ik ook niet hoor. En in de verpakking lijkt de panty super bruine, maar dat is ie niet zodra ik hem aan trek.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huidskleurige panty Empty Re: Huidskleurige panty

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum