Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Is een dresscode alleen voor s'avonds bedoeld?

+2
MissBlunt
Caribbeanlover
6 plaatsers

Ga naar beneden

Is een dresscode alleen voor s'avonds bedoeld? Empty Is een dresscode alleen voor s'avonds bedoeld?

Bericht  Caribbeanlover do 12 apr 2012 - 6:24

Dat vraag ik me nl af.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is een dresscode alleen voor s'avonds bedoeld? Empty Re: Is een dresscode alleen voor s'avonds bedoeld?

Bericht  Gast do 12 apr 2012 - 6:24

Nee dat hoeft niet per definitie, waarom denk je dat?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is een dresscode alleen voor s'avonds bedoeld? Empty Re: Is een dresscode alleen voor s'avonds bedoeld?

Bericht  MissBlunt do 12 apr 2012 - 6:25

Je kan ook een dresscode hebben voor een gebeuren wat overdag plaatsvindt.
MissBlunt
MissBlunt
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 177
Punten : 180
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is een dresscode alleen voor s'avonds bedoeld? Empty Re: Is een dresscode alleen voor s'avonds bedoeld?

Bericht  Caribbeanlover do 12 apr 2012 - 6:26

M 'n man zei het voor s'avonds is, maar ik zei dat het net zo goed voor de hele dag kan tenslotte staat het niet op de uitnodiging die we gehad hebben.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is een dresscode alleen voor s'avonds bedoeld? Empty Re: Is een dresscode alleen voor s'avonds bedoeld?

Bericht  Lejow do 12 apr 2012 - 6:27

Lijkt me voor de hele dag, halverwege de dag omkleden lijkt me niet zo'n best idee..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Is een dresscode alleen voor s'avonds bedoeld? Empty Re: Is een dresscode alleen voor s'avonds bedoeld?

Bericht  Joss1 do 12 apr 2012 - 6:28

En wat is de dresscode?
Joss1
Joss1
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 165
Punten : 187
Registratiedatum : 07-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Is een dresscode alleen voor s'avonds bedoeld? Empty Re: Is een dresscode alleen voor s'avonds bedoeld?

Bericht  Monte do 12 apr 2012 - 6:29

Caribbeanlover schreef:M 'n man zei het voor s'avonds is, maar ik zei dat het net zo goed voor de hele dag kan tenslotte staat het niet op de uitnodiging die we gehad hebben.
Staat er op de uitnodiging een dresscode? Maar niet voor wanneer? want als er dus een dresscode staat kun je er vanuit gaan dat het voor de hele dag en avond is.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Is een dresscode alleen voor s'avonds bedoeld? Empty Re: Is een dresscode alleen voor s'avonds bedoeld?

Bericht  Marin do 12 apr 2012 - 6:29

Dat hangt natuurlijk van het evenement af wanneer het plaats vindt. Als er op de uitnodiging Black Tie staat en het feest is 's avonds, hoef je overdag thuis daar niet in te gaan lopen nee. laughcry

Maar andersom stel dat je een bruiloft hebt en de dresscode is paars en zilver, en je bent dag gast, zou ik me daar wel aan houden ja, ook overdag.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is een dresscode alleen voor s'avonds bedoeld? Empty Re: Is een dresscode alleen voor s'avonds bedoeld?

Bericht  Caribbeanlover do 12 apr 2012 - 8:48

Monte schreef:
Caribbeanlover schreef:M 'n man zei het voor s'avonds is, maar ik zei dat het net zo goed voor de hele dag kan tenslotte staat het niet op de uitnodiging die we gehad hebben.
Staat er op de uitnodiging een dresscode? Maar niet voor wanneer? want als er dus een dresscode staat kun je er vanuit gaan dat het voor de hele dag en avond is.

Er staat idd erop dat er een dresscode is. Ik heb het misschien niet goed verwoord, maar dat leek me wel duidelijk anders vroeg ik er niet naar. Er staat niet bij wanneer en volgens mij is dat ook niet gebruikelijk. Men mag er aan meedoen of niet, maar da's ook zo lullig als je de enige bent.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is een dresscode alleen voor s'avonds bedoeld? Empty Re: Is een dresscode alleen voor s'avonds bedoeld?

Bericht  Marin do 12 apr 2012 - 8:49

Wat is de dresscode dan? Als het er op staat, zou ik me er wel aan houden als ik jou was, voor de hele tijd dat je aanwezig bent.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is een dresscode alleen voor s'avonds bedoeld? Empty Re: Is een dresscode alleen voor s'avonds bedoeld?

Bericht  Caribbeanlover do 12 apr 2012 - 8:56

Marin schreef:Wat is de dresscode dan? Als het er op staat, zou ik me er wel aan houden als ik jou was, voor de hele tijd dat je aanwezig bent.

We zijn iig geen daggast, maar we hebben al wat in huis gehaald dus het is niet zo dat we niet mee willen doen integendeel.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is een dresscode alleen voor s'avonds bedoeld? Empty Re: Is een dresscode alleen voor s'avonds bedoeld?

Bericht  Marin do 12 apr 2012 - 8:56

Ah nou dan zou ik gewoon lekker dat aan doen voor de gehele tijd dat jullie aanwezig zijn smile
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is een dresscode alleen voor s'avonds bedoeld? Empty Re: Is een dresscode alleen voor s'avonds bedoeld?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum