Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat voor ondergoed met sporten?

+12
Flippin' Bitch
Rose
TNMN
TukTuk
Benthe
Minx
Kqip
Siem
Silver
silly-one
Blond
Bliss
16 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat voor ondergoed met sporten? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor ondergoed met sporten?

Bericht  Blond wo 11 apr 2012 - 5:04

Rose schreef:
Cimic schreef:
_Chance schreef:Ja dat vind ik ook lastig! Een boxer kruipt ook zo lekker tussen je billen en het is niet echt charmant om die eruit te trekken terwijl je op de loopband staat :P. Gewone katoenen slips misschien? Die een maatje te groot zijn?

In een fietsbroek moet je geloof ik gewoon met je blote bips. Kan er iig geen slip tussen kruipen Very Happy

Hebben ze daar niet speciaal ondergoed voor, of zitten wielrenners echt met hun blote bibs in een wielrennersbroekje. Oke klinkt er dom van mij maar heb dat nooit zo bekeken als ik die lui zie fietsen joh Embarassed


Nee wielrenners zitten echt met hun blote bips in het broekje, daarom zit er ook zo´n zeem in.

Ontopic: Ik heb ook altijd zo´n katoenen string aan van de Hema, nog nooit last van gehad met sporten

Ja, echt met je blote kont in de broek Very Happy
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor ondergoed met sporten? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor ondergoed met sporten?

Bericht  Gast wo 11 apr 2012 - 5:14

_Chance schreef:
Rose schreef:
Cimic schreef:
_Chance schreef:Ja dat vind ik ook lastig! Een boxer kruipt ook zo lekker tussen je billen en het is niet echt charmant om die eruit te trekken terwijl je op de loopband staat :P. Gewone katoenen slips misschien? Die een maatje te groot zijn?

In een fietsbroek moet je geloof ik gewoon met je blote bips. Kan er iig geen slip tussen kruipen Very Happy

Hebben ze daar niet speciaal ondergoed voor, of zitten wielrenners echt met hun blote bibs in een wielrennersbroekje. Oke klinkt er dom van mij maar heb dat nooit zo bekeken als ik die lui zie fietsen joh Embarassed


Nee wielrenners zitten echt met hun blote bips in het broekje, daarom zit er ook zo´n zeem in.

Ontopic: Ik heb ook altijd zo´n katoenen string aan van de Hema, nog nooit last van gehad met sporten


Ja, echt met je blote kont in de broek Very Happy

Nu ik erover nadenk is het niet meer dan logisch omdat anders alles gaat schuren. Een paar collega's doen zelf ook fanatiek aan wielrennen en komen gerust 's ochtends in wielrennerskleren binnenwandelen, maar ik wil helemaal niet weten dat zij er niks onder hebben zitten Wat voor ondergoed met sporten? - Pagina 2 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor ondergoed met sporten? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor ondergoed met sporten?

Bericht  Nathalie wo 11 apr 2012 - 9:23

Ik heb altijd naadloze boxers aan. Dat zit het beste tijdens het sporten.

Nathalie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 431
Punten : 577
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor ondergoed met sporten? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor ondergoed met sporten?

Bericht  Gast wo 11 apr 2012 - 9:38

FryskeFlinter schreef:
Yoyo schreef:
FryskeFlinter schreef:Ik draag sinds kort met sporten ook gewoon een string. En met wielrennen is het met de blote bips in de fietsbroek, ook makkelijk.

Dan krijg je toch last van een sneutje.. Laughing

Neeh, ik voel me even dom, wat bedoel je precies? Wat voor ondergoed met sporten? - Pagina 2 394967

Dat was laatst bij een of ander fietsprogramma op de zondagmorgen bij RTL. Daar vertelde een vrouw daar voluit over dat je met wielrennen last kon krijgen van een sneutje omdat het downunder een beetje in de knel komt te zitten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor ondergoed met sporten? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor ondergoed met sporten?

Bericht  Minx wo 11 apr 2012 - 9:51

Yoyo schreef:
FryskeFlinter schreef:
Yoyo schreef:
FryskeFlinter schreef:Ik draag sinds kort met sporten ook gewoon een string. En met wielrennen is het met de blote bips in de fietsbroek, ook makkelijk.

Dan krijg je toch last van een sneutje.. Laughing

Neeh, ik voel me even dom, wat bedoel je precies? Wat voor ondergoed met sporten? - Pagina 2 394967

Dat was laatst bij een of ander fietsprogramma op de zondagmorgen bij RTL. Daar vertelde een vrouw daar voluit over dat je met wielrennen last kon krijgen van een sneutje omdat het downunder een beetje in de knel komt te zitten.

Nee hoor valt mee, daarom ga je ook zonder ondergoed in je broekje met zeem dan heb je geen last van schuren. Voelt hooguit een beetje doods aan.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor ondergoed met sporten? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor ondergoed met sporten?

Bericht  Gast wo 11 apr 2012 - 9:55

Ik denk dat ze dan daar op doelde...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor ondergoed met sporten? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor ondergoed met sporten?

Bericht  Silver wo 11 apr 2012 - 10:00

Haha, nou het enige waar ik last van heb is een 'doof' gevoel na een lange tocht... En idd gewoon de blote bips in de fietsbroek, je hebt niet voor niets zeem erin. smile
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor ondergoed met sporten? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor ondergoed met sporten?

Bericht  Gast wo 11 apr 2012 - 10:03

Nou ik meen me anders te herinneren dat.. wie was het ook al weer.. nouja een professionele wielrenster in ieder geval, een keer vertelde dat haar poes er niet mooier op was geworden door het fietsen. Dat ze echt een soort bloemkool had en dat het flink zeer kon doen haha. Sindsdien moet ik daar altijd aan denken als ik zelf weer op mijn racefiets stap haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor ondergoed met sporten? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor ondergoed met sporten?

Bericht  Silver wo 11 apr 2012 - 10:08

Powerbabe schreef:Nou ik meen me anders te herinneren dat.. wie was het ook al weer.. nouja een professionele wielrenster in ieder geval, een keer vertelde dat haar poes er niet mooier op was geworden door het fietsen. Dat ze echt een soort bloemkool had en dat het flink zeer kon doen haha. Sindsdien moet ik daar altijd aan denken als ik zelf weer op mijn racefiets stap haha.

Hmm.. bedoel je Leontine van Moorsel?

En bij lange tochten insmeren met vaseline? Ik hoor dat wel vaker, zelf nog niet gedaan....
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor ondergoed met sporten? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor ondergoed met sporten?

Bericht  Gast wo 11 apr 2012 - 10:10

Nee het was wel een meer recentere dame. Nouja maakt ook niet uit!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor ondergoed met sporten? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor ondergoed met sporten?

Bericht  Prosecco wo 11 apr 2012 - 18:10

Ik heb altijd een bjorn borg boxer aan, dat kruipt het minst.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor ondergoed met sporten? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor ondergoed met sporten?

Bericht  Gast wo 11 apr 2012 - 21:03

Yoyo schreef:
FryskeFlinter schreef:
Yoyo schreef:
FryskeFlinter schreef:Ik draag sinds kort met sporten ook gewoon een string. En met wielrennen is het met de blote bips in de fietsbroek, ook makkelijk.

Dan krijg je toch last van een sneutje.. Laughing

Neeh, ik voel me even dom, wat bedoel je precies? Wat voor ondergoed met sporten? - Pagina 2 394967

Dat was laatst bij een of ander fietsprogramma op de zondagmorgen bij RTL. Daar vertelde een vrouw daar voluit over dat je met wielrennen last kon krijgen van een sneutje omdat het downunder een beetje in de knel komt te zitten.

Heel leuk, maar nu weet ik nog steeds niet wat een sneutje is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor ondergoed met sporten? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor ondergoed met sporten?

Bericht  Kqip wo 11 apr 2012 - 21:11

Ja wat is nou een sneutje? Normaal Nederlands is het in ieder geval niet Laughing
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor ondergoed met sporten? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor ondergoed met sporten?

Bericht  Kqip wo 11 apr 2012 - 21:15

Uit vrouw en fiets van wielrenster Marijn de Vries;
'Opvallend is dat alle interviewers het alleen maar over de schaamlippen van dames willen hebben, die zij volgens het boekje braaf insmeren met vaseline om rauw vlees tussen de benen te voorkomen, net als beklemmingen en andere ongemakken door dat toch wel kleine zadel. Dat heet trouwens een ‘sneutje’, mooi woord, niet?'

Toch gek dat ik dat als wielrenster niet ken...hmm ben ik misschien te lang niet meer actief in een peloton geweest denk ik Rolling Eyes
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor ondergoed met sporten? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor ondergoed met sporten?

Bericht  Gast do 12 apr 2012 - 0:33

Kqip schreef:Uit vrouw en fiets van wielrenster Marijn de Vries;
'Opvallend is dat alle interviewers het alleen maar over de schaamlippen van dames willen hebben, die zij volgens het boekje braaf insmeren met vaseline om rauw vlees tussen de benen te voorkomen, net als beklemmingen en andere ongemakken door dat toch wel kleine zadel. Dat heet trouwens een ‘sneutje’, mooi woord, niet?'

Toch gek dat ik dat als wielrenster niet ken...hmm ben ik misschien te lang niet meer actief in een peloton geweest denk ik Rolling Eyes

Ah, nu snap ik het! Het klinkt heel erg naar, brr!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor ondergoed met sporten? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor ondergoed met sporten?

Bericht  ellibre do 12 apr 2012 - 0:35

FryskeFlinter schreef:Ik draag sinds kort met sporten ook gewoon een string. En met wielrennen is het met de blote bips in de fietsbroek, ook makkelijk.
+1
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor ondergoed met sporten? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor ondergoed met sporten?

Bericht  Caro do 12 apr 2012 - 0:35

Idd.. je wil je vayjayjay toch niet de bijnaam sneutje geven?
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor ondergoed met sporten? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor ondergoed met sporten?

Bericht  Kqip do 12 apr 2012 - 1:10

Nou, nee. Ik niet in ieder geval!
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor ondergoed met sporten? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor ondergoed met sporten?

Bericht  Gast do 12 apr 2012 - 2:07

Maar het is toch ook geen bijnaam voor de vagina, maar meer een bijnaam voor een vagina die ehm, niet meer zo mooi is geworden door al het fietsen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor ondergoed met sporten? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor ondergoed met sporten?

Bericht  Caro do 12 apr 2012 - 2:46

Carrie schreef:Maar het is toch ook geen bijnaam voor de vagina, maar meer een bijnaam voor een vagina die ehm, niet meer zo mooi is geworden door al het fietsen.

hahaha ja dat snap ik..maar stel je eens voor dat je dat over je eigen vagina moet gaan zeggen. Euhh sorry, maar het is een sneutje geworden.. Lijkt me vreselijk! Het is al niet het meest mooie lichaamsdeel (vind ik) en dan moet je nog zeggen dat het een sneutje is ook Very Happy
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor ondergoed met sporten? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor ondergoed met sporten?

Bericht  Gast do 12 apr 2012 - 5:06

Caro schreef:
Carrie schreef:Maar het is toch ook geen bijnaam voor de vagina, maar meer een bijnaam voor een vagina die ehm, niet meer zo mooi is geworden door al het fietsen.

hahaha ja dat snap ik..maar stel je eens voor dat je dat over je eigen vagina moet gaan zeggen. Euhh sorry, maar het is een sneutje geworden.. Lijkt me vreselijk! Het is al niet het meest mooie lichaamsdeel (vind ik) en dan moet je nog zeggen dat het een sneutje is ook Very Happy

Hahaha dan is het dubbelop!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor ondergoed met sporten? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor ondergoed met sporten?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum