Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kleding shoppen voor Secretaresse baan

+2
Kamperseboekenwurm
Niki
6 plaatsers

Ga naar beneden

Kleding shoppen voor  Secretaresse baan Empty Kleding shoppen voor Secretaresse baan

Bericht  Niki zo 8 apr 2012 - 1:20

Hey allemaal,

Momenteel werk ik bij een buitenschoolse opvang, maar in juli start ik met een nieuwe BBL baan/opleiding van secretaresse. Omdat ik nu vrij veel sportieve kleding heb voor mijn werk ben ik op zoek naar wat nettere kleding om als secretaresse te werken.

Ik zie steeds mantelpakjes voor me als secretaresse, maar is dat in het dagelijks leven ook zo of zijn er andere combinaties?

Ik heb even wat inspiratie nodig. Secretaresses, wat hebben jullie aan naar het werk? Zou fijn zijn als jullie plaatjes gebruiken. Ik wil binnenkort in de stad gaan shoppen, maar online shoppen vind ik ook zo leuk.

Ik ben klein (1.56m) en niet te dik en niet te dun. Ik vind van alles leuk. Jurkjes, rokjes, broeken enz.

Ben benieuwd en hoop dat jullie mij even tot inspiratie kan brengen.

Groetjes Niki
Niki
Niki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 334
Punten : 397
Registratiedatum : 04-12-10

http://maravillaappartementen.come2me.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding shoppen voor  Secretaresse baan Empty Re: Kleding shoppen voor Secretaresse baan

Bericht  Kamperseboekenwurm zo 8 apr 2012 - 2:08

---


Laatst aangepast door Kamperseboekenwurm op vr 12 okt 2018 - 1:30; in totaal 1 keer bewerkt

Kamperseboekenwurm
Prater
Prater

Aantal berichten : 533
Punten : 779
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding shoppen voor  Secretaresse baan Empty Re: Kleding shoppen voor Secretaresse baan

Bericht  Siem zo 8 apr 2012 - 2:15

Het ligt er natuurlijk wel aan bij wat voor soort bedrijf je gaat werken, een wat formeler bedrijf of informeler maakt natuurlijk een enorm verschil voor je kledingkeus

Siem
Prater
Prater

Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding shoppen voor  Secretaresse baan Empty Re: Kleding shoppen voor Secretaresse baan

Bericht  Clapperdie zo 8 apr 2012 - 2:45

Ligt er enorm aan bij wat voor bedrijf je werkt.

Waar ik werk was de 1e 2 jaar een kledingvoorschrift. Spijkerkleding/sneakers/truitjes zonder mouw waren "verboden". Na 2 jaar hebben ze dat ingetrokken en zijn ze wat losser geworden mits je afspraken hebt. (wel jammer dat het ingetrokken is want mensen lopen er nu soms bij silent)

Ik hou hier rekening mee. Weet ik dat mijn directeur externe afspraken heeft dan kleed ik me vaak in een jurkje of nette broek met blousje of tuniekje. Als ik weet dat mijn directeur geen afspraken heeft of de hele dag buiten de deur is dan draag ik vaak een spijkerbroek met net shirtje.

Schoenen zijn vaak pumps of laarsen. Als het heel warm is vind ik een nette schoen/sandaal ook nog wel kunnen mits je voeten er verzorgd uitzien. Of zo'n pump met openvoorkant. Slippers/muiltjes vind ik not done.

Ik koop veel kleding bij Steps. Misschien kan je eens in de webshop kijken naar de stijl die ze daar verkopen. Of even kijken naar het topic Beauty: show je laatst gekochte items (of zoiets) daar heb ik een paar dagen geleden wat kleding geplaatst wat ik heb gekocht en wat op het werk aan kan.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding shoppen voor  Secretaresse baan Empty Re: Kleding shoppen voor Secretaresse baan

Bericht  Arwyn zo 8 apr 2012 - 3:05

Ik zou het in zo'n functie juist wel leuk vinden om er netjes bij te lopen.
Als ik door de nieuwe H&M gids blader zie ik daar altijd leuke nette dingen in staan, maar die zou ik voor de klas dus echt nooit dragen. Met zo'n functie dus juist wel, haha.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding shoppen voor  Secretaresse baan Empty Re: Kleding shoppen voor Secretaresse baan

Bericht  Blond zo 8 apr 2012 - 4:18

Ik heb een tijdje bij mijn huidige werkgever als planner/management assistent gewerkt, en dan droeg ik meestal nette jurkjes. Ik vind bijvoorbeeld de jurkjes van King Louie heel erg geschikt (draag ik ook graag). H&M heeft inderdaad een nette lijn met (goedkopere) basics, zoals pantalons, blazers en blouses.

Een mantelpak associeer ik niet echt met secretaresses, eerder met zakenvrouwen.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding shoppen voor  Secretaresse baan Empty Re: Kleding shoppen voor Secretaresse baan

Bericht  Niki zo 8 apr 2012 - 5:02

Ik heb bij H&M een setje uitgekozen wat mij leuk lijkt en volgens mij wel bij mij past. Kan dit??

Kleding shoppen voor  Secretaresse baan Kleding%25201
Niki
Niki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 334
Punten : 397
Registratiedatum : 04-12-10

http://maravillaappartementen.come2me.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding shoppen voor  Secretaresse baan Empty Re: Kleding shoppen voor Secretaresse baan

Bericht  Gast zo 8 apr 2012 - 6:24

Ik vind het een leuke en geschikte outfit!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding shoppen voor  Secretaresse baan Empty Re: Kleding shoppen voor Secretaresse baan

Bericht  Blond zo 8 apr 2012 - 7:54

Dat kan zeker smile
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding shoppen voor  Secretaresse baan Empty Re: Kleding shoppen voor Secretaresse baan

Bericht  Gast zo 8 apr 2012 - 9:06

Ja hoor, outfit is leuk! Ik werk als secretaresse bij een semi overheidsbedrijf. Het is allemaal niet heel erg formeel. Ik draag pantalons, maar ook vaak genoeg een skinny jeans met een mooi jasje erop. Ik zou vooral een aantal blazertjes aanschaffen waar je straks eindeloos met kunt combineren. Ik heb een stuk of 6 blazertjes waar ik steeds een andere outfit mee maak.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding shoppen voor  Secretaresse baan Empty Re: Kleding shoppen voor Secretaresse baan

Bericht  Niki zo 8 apr 2012 - 23:22

Bedankt voor jullie tips!! Heb al een paar combinaties gemaakt via H&M paspop. Ik ga volgende week ook even naar de stad om ook echt outfitjes te passen. Gelukkig heb ik een paar colbertjes in de kast wat ik aan kan trekken... Nu wat pantalons, blousjes enzo.

Hebben jullie ook altijd hakken aan naar het werk? Of ook wel eens platte schoenen? Zo ja, wat voor schoenen?? Ik heb nu 4 pumps, maar de rest zijn alleen maar platte schoenen/ballerina's en sneakers...
Niki
Niki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 334
Punten : 397
Registratiedatum : 04-12-10

http://maravillaappartementen.come2me.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding shoppen voor  Secretaresse baan Empty Re: Kleding shoppen voor Secretaresse baan

Bericht  Gast ma 9 apr 2012 - 7:15

Ik moet ook netjes gekleed naar mijn werk en draag pumps en ballerina's.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding shoppen voor  Secretaresse baan Empty Re: Kleding shoppen voor Secretaresse baan

Bericht  Clapperdie ma 9 apr 2012 - 22:04

Eline schreef:Ik moet ook netjes gekleed naar mijn werk en draag pumps en ballerina's.

+1 in de winter wil ik ook vaak een laars dragen (net of stoer ligt een beetje aan mn outfit) en heel soms draag ik mn leren all star look a like schoenen. Vaak om een net setje net even iets sportiever te maken.

Ohja en die outfit is super leuk! Had gister even snel gekeken maar kon toen niet reageren.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding shoppen voor  Secretaresse baan Empty Re: Kleding shoppen voor Secretaresse baan

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum