Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Argh! Ik kan mijn kont weer eens niet keren!

4 plaatsers

Ga naar beneden

Argh! Ik kan mijn kont weer eens niet keren!  Empty Argh! Ik kan mijn kont weer eens niet keren!

Bericht  Gast vr 6 apr 2012 - 5:51

Argh! Ik heb weer zo'n bui, hoor! Argh! Ik kan mijn kont weer eens niet keren!  166342

Het is me al vaker opgevallen dat ik gefrustreerd raak van mijn eigen woning. Gewoon het gevoel dat ik mijn kont niet kan keren. En als het hier dan nog eens een grote teringbende was, dan zou ik zeggen:"Zet je even een uur in om alles op te ruimen", maar dat is helemaal niet aan de orde. Ik kan gewoon mijn kont niet keren. En dat is niet echt zo, maar dat is puur een gevoel.

Volgens mij ben ik mijn huis gewoon zat. En dat is wel een beetje jammer, want ik zit hier nog wel even. Soms vind ik de woning gewoon veel te klein en laat dat nu net de reden zijn waarom ik deze woning ooit heb gekozen/gekocht. Lekker klein wordt alleen nu te klein. En dan irriteert me alles. Het is zelfs zo ver dat ik alles in mijn lichaam voel jeuken en gigantisch wil stampen en gillen. Maar ik hou me in, want ik heb buren. Wink

Hebben jullie weleens van die momenten? Of ben ik gewoon vreemd?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Argh! Ik kan mijn kont weer eens niet keren!  Empty Re: Argh! Ik kan mijn kont weer eens niet keren!

Bericht  Gast vr 6 apr 2012 - 5:55

Misschien ligt het aan je kont Very Happy .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Argh! Ik kan mijn kont weer eens niet keren!  Empty Re: Argh! Ik kan mijn kont weer eens niet keren!

Bericht  Gast vr 6 apr 2012 - 5:58

Charlie schreef:Misschien ligt het aan je kont Very Happy .

Haha, dat wilde ik er nu net niet bijplaatsen. Maar een vriend van me zei ook zoiets. Argh! Ik kan mijn kont weer eens niet keren!  394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Argh! Ik kan mijn kont weer eens niet keren!  Empty Re: Argh! Ik kan mijn kont weer eens niet keren!

Bericht  Marin vr 6 apr 2012 - 6:14

Maar wat is het probleem dan? Is je huis een daadwerkelijke zooi (want dat ken ik laughcry ) of mis je gewoon gevoel in je huis. Want dat laatste heb je een tijd gehad, maar was nu wel beter toch? Reflecteer je je eigen onzekerheden niet op je huis en dat het daar door komt? Wat ik altijd zeg klopt wel hoor: Positieve energie in je huis steken.. Dan voel je je er ook beter in.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Argh! Ik kan mijn kont weer eens niet keren!  Empty Re: Argh! Ik kan mijn kont weer eens niet keren!

Bericht  Gast vr 6 apr 2012 - 6:28

Marin schreef:Maar wat is het probleem dan? Is je huis een daadwerkelijke zooi (want dat ken ik Argh! Ik kan mijn kont weer eens niet keren!  394967 ) of mis je gewoon gevoel in je huis. Want dat laatste heb je een tijd gehad, maar was nu wel beter toch? Reflecteer je je eigen onzekerheden niet op je huis en dat het daar door komt? Wat ik altijd zeg klopt wel hoor: Positieve energie in je huis steken.. Dan voel je je er ook beter in.

Het klopt dat ik in het begin moeite heb gehad met het me hier 'thuis voelen'. Maar vooralsnog geloof ik dat, dat wel opgelost is. Alles is hier zo ongeveer wel mijn smaak. Ik heb natuurlijk wel mijn ergenissen aan de keuken die verschuift, omdat hij nooit is vastgezet en het feit dat het toilet een verzakking heeft doorgemaakt. Maar dat zijn dingen die zijn op te lossen. Dat is ook niet het probleem.

En een zooi is het hier ook niet echt. Het is wat meer troeperiger dan normaal. Dat komt omdat ik heel wat dingen opnieuw aan het indelen ben. Zoals bv de theekist die op tafel staat. Maar verder, nee de doorgang is net zo vrij als altijd.

En onzeker? Tja, zo heb ik er nog niet echt naar gekeken. Het kan. Niet onmogelijk natuurlijk. Ik zit niet in een zeer stabiele situatie. En ik weet ook niet wanneer deze weer stabiel zal gaan worden, wat me wel iets onzeker maakt.

Maar het is echt zo'n lichamelijk gevoel. Een uur geleden zette ik de wasmachine aan en ik had het gevoel er net niet bij te kunnen. En dat terwijl er best plek is voor mij, daar. Zoals Charlie al zegt, misschien zit mijn kont me wel in de weg. Ben ik gewoon te dik voor het huis, haha. Ik weet het niet. Ik irriteer me gewoon enorm aan het huis momenteel en dat alleen om de grote.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Argh! Ik kan mijn kont weer eens niet keren!  Empty Re: Argh! Ik kan mijn kont weer eens niet keren!

Bericht  Antibes vr 6 apr 2012 - 6:34

Ik denk meer dat je gewoon zelf beetje in de knoop zit en frustraties hierop herleid, maar dat het dat totaal niet is.

Als ik me slecht voel, staat ook alles me in de weg, loop ik bij wijze van overal tegenaan en kan ik sommige dingen/apparaten wel uit (of door) het raam mikken.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Argh! Ik kan mijn kont weer eens niet keren!  Empty Re: Argh! Ik kan mijn kont weer eens niet keren!

Bericht  Gast vr 6 apr 2012 - 6:42

Het klinkt aannemelijk, Antibes. Ik voel me al een jaar niet meer gefrustreerd in gedachten. Wellicht dat het nu een andere uitwerking heeft gevonden, door het te botvieren op het huis. Ik moet bekennen dat het ook pas is sinds ik frustraties niet meer in mijn hoofd uitdenk en daardoor denk het niet meer te hebben. Dus misschien wel. Net zoals ik geen stress voel, maar wel een stresspukkel langs mijn oog krijg. Het is mogelijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Argh! Ik kan mijn kont weer eens niet keren!  Empty Re: Argh! Ik kan mijn kont weer eens niet keren!

Bericht  Gast vr 6 apr 2012 - 7:22

Maura, je bezit een groot probleemcreërend vermogen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Argh! Ik kan mijn kont weer eens niet keren!  Empty Re: Argh! Ik kan mijn kont weer eens niet keren!

Bericht  Gast vr 6 apr 2012 - 7:26

Charlie schreef:Maura, je bezit een groot probleemcreërend vermogen.

Hoezo? Ik overweeg slechts wat me wordt aangereikt? Dus ik zeg niet dat iets zo is, vertel alleen wat er aan de hand is? En wat er volgens mij aan de hand is, is dat ik mijn huis nu wel even kan schieten, omdat ik mijn kont niet kan keren. Meer zie ik er niet in. Tenzij een ander zegt dat het zou kunnen dat... Dan wil ik het best in overweging nemen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Argh! Ik kan mijn kont weer eens niet keren!  Empty Re: Argh! Ik kan mijn kont weer eens niet keren!

Bericht  Pien vr 6 apr 2012 - 9:01

Charlie schreef:Maura, je bezit een groot probleemcreërend vermogen.

+1

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Argh! Ik kan mijn kont weer eens niet keren!  Empty Re: Argh! Ik kan mijn kont weer eens niet keren!

Bericht  Gast vr 6 apr 2012 - 9:06

als je teveel nadenkt, dan kun je overal een groot probleem van maken, ook van dingen die eigenlijk helemaal geen probleem zijn en volgens mij ben jij dat nu aan het doen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Argh! Ik kan mijn kont weer eens niet keren!  Empty Re: Argh! Ik kan mijn kont weer eens niet keren!

Bericht  Gast vr 6 apr 2012 - 9:11

Rejoy. schreef:als je teveel nadenkt, dan kun je overal een groot probleem van maken, ook van dingen die eigenlijk helemaal geen probleem zijn en volgens mij ben jij dat nu aan het doen!

Dan mag je me toch uitleggen waar ik een probleem van maak?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Argh! Ik kan mijn kont weer eens niet keren!  Empty Re: Argh! Ik kan mijn kont weer eens niet keren!

Bericht  Gast vr 6 apr 2012 - 9:15

Zit je niet teveel thuis? Weet niet of je werkt ofzo, maar"jekont niet kunnen keren" kan natuurlijk ook doordat de muren op je af komen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Argh! Ik kan mijn kont weer eens niet keren!  Empty Re: Argh! Ik kan mijn kont weer eens niet keren!

Bericht  Gast vr 6 apr 2012 - 9:18

Maura schreef:
Rejoy. schreef:als je teveel nadenkt, dan kun je overal een groot probleem van maken, ook van dingen die eigenlijk helemaal geen probleem zijn en volgens mij ben jij dat nu aan het doen!

Dan mag je me toch uitleggen waar ik een probleem van maak?

Dit topic open je toch n.a.v. je probleem? Je zou ook blij kunnen zijn dat je een eigen woning hebt en die kan blijven betalen terwijl je zonder werk zit. Iedereen droomt wel eens van meer of wat anders en je mag er ook best over klagen maar verlies de realiteit van 't moment niet uit het oog.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Argh! Ik kan mijn kont weer eens niet keren!  Empty Re: Argh! Ik kan mijn kont weer eens niet keren!

Bericht  Gast vr 6 apr 2012 - 9:19

Nicci schreef:Zit je niet teveel thuis? Weet niet of je werkt ofzo, maar"jekont niet kunnen keren" kan natuurlijk ook doordat de muren op je af komen.

Momenteel ben ik werkloos. Dus dat zou ook heel goed mogelijk zijn. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Argh! Ik kan mijn kont weer eens niet keren!  Empty Re: Argh! Ik kan mijn kont weer eens niet keren!

Bericht  Gast vr 6 apr 2012 - 9:28

Charlie schreef:
Maura schreef:
Rejoy. schreef:als je teveel nadenkt, dan kun je overal een groot probleem van maken, ook van dingen die eigenlijk helemaal geen probleem zijn en volgens mij ben jij dat nu aan het doen!

Dan mag je me toch uitleggen waar ik een probleem van maak?

Dit topic open je toch n.a.v. je probleem? Je zou ook blij kunnen zijn dat je een eigen woning hebt en die kan blijven betalen terwijl je zonder werk zit. Iedereen droomt wel eens van meer of wat anders en je mag er ook best over klagen maar verlies de realiteit van 't moment niet uit het oog.

Maar het is niet echt een probleem. Het is meer een gevoel van het moment. Ik heb het wel vaker, dat ik het gevoel heb dat ik mijn kont niet kan keren in mijn eigen huis. Maar ik ben wel blij met mijn huis en zou hem voor geen goud willen missen. Want als ik thuis kom, kom ik thuis. Maar soms.... Wil ik het wel de nek omdraaien.

En ja, ik kan het nog steeds betalen. Althans, mijn hypotheek zou altijd voor al het andere gaan. Momenteel gaat het financieel even niet zo goed (inschattingsfout en aanslag BD) dus is het even bikkelen. Maar dat komt ook wel weer goed.

Ik wil helemaal niet het negatieve oproepen met mijn topic. Het was gewoon een gevoel dat ik even kwijt wilde. En dat is niet per definitie een probleem, maar wel een gevoel dat ik de afgelopen maanden vaker heb gehad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Argh! Ik kan mijn kont weer eens niet keren!  Empty Re: Argh! Ik kan mijn kont weer eens niet keren!

Bericht  Gast za 7 apr 2012 - 1:15

Ik heb het vaak andersom dat ik het te groot vind om allemaal bij te houden enzo en ook om het gezellig te maken ik mis de knusheid dan. Maar aan de andere kant 3 verdiepingen vind ik ook wel weer fijn.

Ik vind mijn huis gewoon erg lelijk binnenkort opknappen maar heb geen idee hoe.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Argh! Ik kan mijn kont weer eens niet keren!  Empty Re: Argh! Ik kan mijn kont weer eens niet keren!

Bericht  Parisienne za 7 apr 2012 - 11:00

Ik herken je gevoel wel. Ik ben erg blij met ons huis, met de locatie, met de hoogte van de huur, met het feit dat we een leuk huis en leuke buren hebben, etc. Echter, sinds N. er is is het gewoonweg veel te klein. Het is te doen, maar ik verlang wel naar een (iets) groter huis met opbergruimte en meerdere en grotere kamers. Ik maak er verder ook geen probleem van, ik doe het met wat we hebben, maar je gevoel herken ik maar al te goed!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Argh! Ik kan mijn kont weer eens niet keren!  Empty Re: Argh! Ik kan mijn kont weer eens niet keren!

Bericht  Gast za 7 apr 2012 - 11:11

Wanneer moet je ongesteld worden? Ik heb dit gevoel altijd een week voor mijn menstruatie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Argh! Ik kan mijn kont weer eens niet keren!  Empty Re: Argh! Ik kan mijn kont weer eens niet keren!

Bericht  Gast zo 8 apr 2012 - 0:12

Sunprincess schreef:Wanneer moet je ongesteld worden? Ik heb dit gevoel altijd een week voor mijn menstruatie.

Niet, haha. Ben namelijk aan de prikpil. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Argh! Ik kan mijn kont weer eens niet keren!  Empty Re: Argh! Ik kan mijn kont weer eens niet keren!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum