Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heb je een speciaal internetabonnement nodig voor iphone?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Heb je een speciaal internetabonnement nodig voor iphone? Empty Heb je een speciaal internetabonnement nodig voor iphone?

Bericht  Ringling do 5 apr 2012 - 1:11

Ik wil namelijk simonly nemen...

Daarnaast vraag ik me af wat voor internetabonnement jullie erbij hebben. Is 1GB genoeg of te veel voor whatsappen/wordfeud enzo? Wat hebben jullie voor internetabonnement?
Ringling
Ringling
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 393
Punten : 646
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je een speciaal internetabonnement nodig voor iphone? Empty Re: Heb je een speciaal internetabonnement nodig voor iphone?

Bericht  TukTuk do 5 apr 2012 - 1:19

1GB is meer dan genoeg hoor! Je moet alleen geen filmpjes via youtube etc gaan kijken als je via 3G internet, en als je thuis WIFI hebt, altijd laten overschakelen naar WIFI.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je een speciaal internetabonnement nodig voor iphone? Empty Re: Heb je een speciaal internetabonnement nodig voor iphone?

Bericht  Winegum do 5 apr 2012 - 4:53

Je hebt geen speciaal internetabonnement nodig voor een iPhone hoor.
Zelf heb ik 500 mb internet bij mijn abonnement zitten (ook iPhone maar heb geen simonly). Mijn wifi doet het 9 vd 10 keer niet (is kapot) dus ik gebruik merendeel het internet van mijn telefoon. Ik bekijk geen filmpje/youtube via mijn telefoon. Verder gebruik ik heb wel erg veel voor whatsapp en wordfeud en mail ophalen, wat internetten, treinenstatus checken etc. Aan 500 heb ik wel genoeg, maar ga dan niet ronduit internetten. Mocht je wel veel wifi kunnen gebruiken geen rare fratsen uithalen zou je het ook wel met 500 kunnen redden. 1000 is helemaal prima als je het mij vraagt hoor. Ik zou de 1,5 dus niet nemen.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je een speciaal internetabonnement nodig voor iphone? Empty Re: Heb je een speciaal internetabonnement nodig voor iphone?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum