Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe zijn de kwasten/rollers van de action?

+12
redd
Puggle
Jerry
RioolSpook
Mida4you
Sarah1985
*Noosa
Zwerver
Rose
TukTuk
Japie
Rush
16 plaatsers

Ga naar beneden

Hoe zijn de kwasten/rollers van de action? Empty Hoe zijn de kwasten/rollers van de action?

Bericht  Gast wo 4 apr 2012 - 22:24

Zijn die een beetje van goede kwaliteit om buiten de voor en achter gevel mee te gaan verven? (verf halen we wel echte goede) maar vroeg me af of het materiaal een beetje te doen is?

Van de prijzen bij de action heb ik nog totaal geen idee moet ik nog gaan kijken maar lijkt me goedkoper dan een doe het zelver.

Groetjes Aimy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn de kwasten/rollers van de action? Empty Re: Hoe zijn de kwasten/rollers van de action?

Bericht  Rush wo 4 apr 2012 - 22:29

Kwasten haal ik liever bij de bouwmarkt, die van de Action verloren nogal wat haren. Rollers vind ik prima spul.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn de kwasten/rollers van de action? Empty Re: Hoe zijn de kwasten/rollers van de action?

Bericht  Japie wo 4 apr 2012 - 22:31

Ik vond ook dat de kwasten vand e action veel haren verloren. Ik zou ze gewoon bij een bouwmarkt halen. Kost misschien iets meer, maar je hebt geen haren in het geverfde stuk zitten.
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn de kwasten/rollers van de action? Empty Re: Hoe zijn de kwasten/rollers van de action?

Bericht  TukTuk wo 4 apr 2012 - 22:34

Ik zou ook bij de bouwmarkt goede kwasten halen. Bij de praxis is het van vandaag tot maandag 15% korting op alles, dus scheelt ook weer dan smile
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn de kwasten/rollers van de action? Empty Re: Hoe zijn de kwasten/rollers van de action?

Bericht  Gast wo 4 apr 2012 - 22:39

Maar de rollers + rollersbakjes zijn wel gewoon goed? want dan haal ik die alleen.

Hebben ze daar nog meer verf benodigdheden?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn de kwasten/rollers van de action? Empty Re: Hoe zijn de kwasten/rollers van de action?

Bericht  TukTuk wo 4 apr 2012 - 22:43

Aimy schreef:Maar de rollers + rollersbakjes zijn wel gewoon goed? want dan haal ik die alleen.

Hebben ze daar nog meer verf benodigdheden?

Ik zou het persoonlijk niet doen, ik had toen ook goedkope rollers gekocht en de verf zoog daar helemaal in.
De bakjes kan je uiteraard wel nemen, daar kan weinig mis mee zijn.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn de kwasten/rollers van de action? Empty Re: Hoe zijn de kwasten/rollers van de action?

Bericht  Gast wo 4 apr 2012 - 23:06

de verf moet toch ook in de rollers zuigen? Dat doen onze karwei-rollers ook.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn de kwasten/rollers van de action? Empty Re: Hoe zijn de kwasten/rollers van de action?

Bericht  TukTuk wo 4 apr 2012 - 23:08

Rejoy. schreef:de verf moet toch ook in de rollers zuigen? Dat doen onze karwei-rollers ook.

Ja maar bedoelde dus ook dat er daarna amper nog verf van de rollers afkwam
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn de kwasten/rollers van de action? Empty Re: Hoe zijn de kwasten/rollers van de action?

Bericht  Rush wo 4 apr 2012 - 23:11

Oh echt? Dat had ik niet met Action rollers.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn de kwasten/rollers van de action? Empty Re: Hoe zijn de kwasten/rollers van de action?

Bericht  TukTuk wo 4 apr 2012 - 23:17

Rush schreef:Oh echt? Dat had ik niet met Action rollers.

Oh nee ik had ook geen action rollers, maar heb wel goedkope rollers toen bij de bouwmarkt gekocht, dus zou zelf dat niet snel weer doen, zeker niet als je toch al veel geld uitgeeft aan goede verf. Ging er even voor het gemak van uit dat het bij de meeste goedkope rollers wel zou zijn.
Maar als die van de action wel goed zijn heb ik uiteraard niets gezegd! Wink
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn de kwasten/rollers van de action? Empty Re: Hoe zijn de kwasten/rollers van de action?

Bericht  Gast wo 4 apr 2012 - 23:38

Aimy schreef:Maar de rollers + rollersbakjes zijn wel gewoon goed? want dan haal ik die alleen.

Hebben ze daar nog meer verf benodigdheden?

Ik heb ze pas gebruikt en vond ze prima hoor! Alles is hier mooi gedekt en had geen probleem mee dat ze het niet opzogen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn de kwasten/rollers van de action? Empty Re: Hoe zijn de kwasten/rollers van de action?

Bericht  Rose wo 4 apr 2012 - 23:58

Ik haal altijd het spul voor het verven bij de action.
Ook de kwasten maar meestal pak ik dan niet de allergoedkoopste maar die daarna komt (snap je Laughing)
En voor dat ik ga verven haal ik die kwast een paar keer over mijn hand heen zodat de losse haren er ook al uit gaan.

Het afplak tape van de action is wel waardeloos! De verf kwam er door heen Evil or Very Mad
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn de kwasten/rollers van de action? Empty Re: Hoe zijn de kwasten/rollers van de action?

Bericht  Zwerver do 5 apr 2012 - 0:16

Ik probeerde ook zoveel mogelijk de losse haren er alvast beetje uit te halen, ondanks je af en toe nog 1 verliest zijn het prima kwasten en rollers
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn de kwasten/rollers van de action? Empty Re: Hoe zijn de kwasten/rollers van de action?

Bericht  *Noosa do 5 apr 2012 - 0:16

Kwasten komen inderdaad wel veel haren vanaf, rollers en bakjes zijn prima. Schuurpapier heb je in de verpakking verschillende soorten korrels dus dat is ook wel goed, afplaktape leek te blijven plakken maar deed dat uiteindelijk niet :P Je zei al dat je goede verf ging halen, zou ik ook doen want action verf is bij mij geel geworden.
*Noosa
*Noosa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 328
Punten : 374
Registratiedatum : 23-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn de kwasten/rollers van de action? Empty Re: Hoe zijn de kwasten/rollers van de action?

Bericht  Sarah1985 do 5 apr 2012 - 1:22

ik haal rollers en kwasten altijd bij de action en die zijn prima. KWasten verliezen soms wel veel haren. Maar heb ik ook wel eens met die van de karwei. Ze hebben ook wel fijne tape daar. Paarse schilderstape. Oh en handige schoonmaakdoekjes als je knoeit met verven. Zit in een oranje bak en staat bij de verfspullen
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn de kwasten/rollers van de action? Empty Re: Hoe zijn de kwasten/rollers van de action?

Bericht  Mida4you do 5 apr 2012 - 2:15

Als ik 1 ding niet meer doe dan is dat rollers en kwasten halen bij de action. Ik had gedacht dat we daar op konden bezuinigen maar niet dus. Er lieten veel haren loa en de rollers liten stofjes los. Dit als gevolg dat we alsnof allemaal nieuwe kwasten etc. bij de bouwmarkt moesten halen. Sorry voor mijn slecht typ, dat komt omdat ik het via mijn mobiel typ :-)
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn de kwasten/rollers van de action? Empty Re: Hoe zijn de kwasten/rollers van de action?

Bericht  RioolSpook do 5 apr 2012 - 3:18

Als je last hebt van kwasten die haar verliezen moet je ze eerst even een kwartiertje ofzo in gloeiend heet water zetten. Dan verliezen ze bijna geen haren meer.
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn de kwasten/rollers van de action? Empty Re: Hoe zijn de kwasten/rollers van de action?

Bericht  Jerry do 5 apr 2012 - 3:55

ze zullen wel 'prima' zijn, maar als ik verfwerk buiten doe, neem ik geen genoegen met 'prima' :P

Gewoon je kwasten bij de bouwmarkt halen. Als je verf op terpentinebasis gebruikt, een beetje schoonmaken met terpentine en daarna wegzetten in WATER. Eigenlijk moet je een 'kwastenemmer' maken waarin je een laagje water doet en daar gebruikte kwasten in wegzet.
Als je dan weer kwasten gebruikt, kun je 't water er een beetje uitslaan en wat 'schoonpoetsen' op 'n stuk karton o.i.d. en dan kun je ze gewoon weer gebruiken---> zo drogen je kwasten niet uit smile
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn de kwasten/rollers van de action? Empty Re: Hoe zijn de kwasten/rollers van de action?

Bericht  Puggle do 5 apr 2012 - 4:21

Wij hebben de babykamer en een muur in de slaapkamer gedaan met rollers van de action. Werkte prima!
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn de kwasten/rollers van de action? Empty Re: Hoe zijn de kwasten/rollers van de action?

Bericht  redd do 5 apr 2012 - 10:30

De kwasten vind ik prima!De verf wat minder,maar dat lag misschien ook aan de houtsoort.

redd
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 201
Punten : 222
Registratiedatum : 24-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn de kwasten/rollers van de action? Empty Re: Hoe zijn de kwasten/rollers van de action?

Bericht  Tsjip do 5 apr 2012 - 19:18

Ik gebruik de kwasten en rollers van de Action voor het verven van onze houten letters enzo. Kwasten verliezen idd veel haren maar op deze kleine oppervlaktes is het te doen. Rollers heb ik geen klachten over.
De rollers voor latex vond mijn vriend erg fijn. Fijner dan die van de bouwmarkt. Zodra ik ons huis kan verven koop ik wel duurdere kwasten. Dan moet ik zoveel verven dat ik geen zin heb in al die loslatende haren!

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn de kwasten/rollers van de action? Empty Re: Hoe zijn de kwasten/rollers van de action?

Bericht  Bloom do 5 apr 2012 - 22:05

Wij zitten middenin een grote verbouwing, en wij zweren bij de action. De kwasten halen we eerst over een stuk schuurpapier of afplaktape en dan heb ik eigenlijk nooit losse haren in mijn verf. De grondverf en hoogglansverf zijn ook uitstekend. De grondverf schijnt uit dezelfde fabriek te komen als van een "bekend" verfmerk hoorde ik van iemand die de verf veel gebruikt in zijn dagelijks werk. Wij hebben al het houtwerk in ons huis (en dat was heel veel) hiermee geverfd en ik denk dat we zo echt wel een paar honderd euro hebben uitgespaard.

Ook het houtvulmiddel, de gele afplaktape en de gewone witte latex hebben we bij action gehaald. De latex bevalt op zich goed, maar omdat de muur enorm zoog hebben we die wel 3x over moeten verven. Misschien was dit wel minder geweest bij een duurdere latex maar om zo eens te proberen vond ik het prima. Voor de rest van het huis hebben we speciale latex nodig dus we zullen zien wat het verschil is.
Bloom
Bloom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 59
Punten : 69
Registratiedatum : 08-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn de kwasten/rollers van de action? Empty Re: Hoe zijn de kwasten/rollers van de action?

Bericht  Sophiee vr 6 apr 2012 - 1:16

Prima! We hebben alle binnenmuren geverfd met de kwasten en rollers van de Action. Ook het afdekzeil, afplaktape en verfbakken halen we daar. Verf niet, hoewel we de grondverf voor de meubels die we opgeknapt hebben, wel gewoon daar hebben gehaald!
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn de kwasten/rollers van de action? Empty Re: Hoe zijn de kwasten/rollers van de action?

Bericht  Dennenappel vr 6 apr 2012 - 2:37

Ik heb er geen ervaring mee, maar volgende week zijn de rollers in de aanbieding bij de Action:
COMPLETE
VERFLAKSET

Elders 3.99
3-delig groot of
4-delig mini
Europese kwaliteit

per set
0.69
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn de kwasten/rollers van de action? Empty Re: Hoe zijn de kwasten/rollers van de action?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum