Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bruiloftprobleem

+2
Susan
Sorella
6 plaatsers

Ga naar beneden

Bruiloftprobleem Empty Bruiloftprobleem

Bericht  Sorella wo 4 apr 2012 - 7:02

Ik heb begin juni een bruiloft en in de uitnodiging staat dat we feestelijk gekleed moeten (dus geen spijkerbroek ofzo). Nu had ik (voordat ik de kaart kreeg) het idee om mijn roze skinny aan te doen maar nu durf ik dat niet zo goed meer.
Ik ben ook echt geen fan van een jurkje/blote benen maar wat moet ik dan aan? Heeft iemand een idee voor me?
O ja, en daarbij heb ik ook geen cent te makken dus het mag niet te veel kosten laughcry
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloftprobleem Empty Re: Bruiloftprobleem

Bericht  Susan wo 4 apr 2012 - 7:03

Wat heb je nog meer allemaal in de kast hangen?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloftprobleem Empty Re: Bruiloftprobleem

Bericht  Niekske wo 4 apr 2012 - 7:08

Als je een feestelijk topje op die skinny doet en mooie pumps eronder kan het prima voor een bruiloft denk ik.
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloftprobleem Empty Re: Bruiloftprobleem

Bericht  Sorella wo 4 apr 2012 - 7:08

Niet zo veel Embarassed Ik heb alleen maar spijkerbroeken haha! En sinds kort 3 skinny's van de hema in het blauw, mintgroen en roze. Ik heb ook een zwarte en grijze blazer, misschien kan ik daar wat mee combineren. Mijn kleding heeft de afgelopen tijd heel weinig prioriteit gehad met als gevolg dat ik nu niet zo heel veel meer over heb. Heb nog verschillende tops en tanktops en daar houdt het zo'n beetje op.

Maar denk je dat de skinny zou kunnen? Aangezien dat niet echt een spijkerbroek is laughcry
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloftprobleem Empty Re: Bruiloftprobleem

Bericht  Rumble wo 4 apr 2012 - 7:10

Wat voor maat heb je en wat zou je eventueel aan willen? Je mag wel wat van mij lenen? Zie dat je in Amsterdam woont, ik werk in Amsterdam dus dat kunnen we wel combineren Very Happy
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloftprobleem Empty Re: Bruiloftprobleem

Bericht  Susan wo 4 apr 2012 - 7:12

Ik ben het eens met Niekske, ik vind het gecombineerd met een leuk topje en leuke pumps ook best kunnen. Als het niet zo warm is zou je er nog een blazer op kunnen dragen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloftprobleem Empty Re: Bruiloftprobleem

Bericht  Sorella wo 4 apr 2012 - 7:13

Nucia schreef:Wat voor maat heb je en wat zou je eventueel aan willen? Je mag wel wat van mij lenen? Zie dat je in Amsterdam woont, ik werk in Amsterdam dus dat kunnen we wel combineren Very Happy

Echt waar? Wat ontzettend lief van je Very Happy ! Ik heb gemiddeld eens in de tien jaar een bruiloft dus ik weet eigenlijk niet wat normaal is. Het wordt ook op het strand gehouden. Ik heb trouwens maat 34/36.
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloftprobleem Empty Re: Bruiloftprobleem

Bericht  Niekske wo 4 apr 2012 - 7:16

Heb wat topjes bij H&M gezocht, alleen de plaatjes willen niet... en H&M is ook nog wel betaalbaar denk ik smile

http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/looks/2012/Look_0020334_0.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[ARTICLE_LOOK_FRONT]&call=url[file:/product/large]

Hier moet je van houden... kan wel leuk staan op roze: http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/G10_1055_068R_0.jpg]&set=key[rotate],value[0.2]&set=key[width],value[1959]&set=key[height],value[2290]&set=key[x],value[1067]&set=key[y],value[966]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]

http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/G10_1432_012R_0.jpg]&set=key[rotate],value[0.4]&set=key[width],value[2038]&set=key[height],value[2382]&set=key[x],value[861]&set=key[y],value[915]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]

http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/F80_0171_067R_1.jpg]&set=key[rotate],value[-0.1]&set=key[width],value[1739]&set=key[height],value[2033]&set=key[x],value[832]&set=key[y],value[594]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]

http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/F80_0154_013R_0.jpg]&set=key[rotate],value[0.35]&set=key[width],value[2057]&set=key[height],value[2405]&set=key[x],value[1044]&set=key[y],value[414]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloftprobleem Empty Re: Bruiloftprobleem

Bericht  Sorella wo 4 apr 2012 - 7:20

Ik vind de tweede en de laatste erg leuk, de eerste kan ik niet zien. Ik probeer mijn outfit die ik in m'n hoofd had te zoeken in plaatjes maar ik kan ze niet vinden. Maar als jullie ook vinden dat een skinny met een leuke top en pumps wel kunnen dan neem ik dat van jullie aan Laughing Ik voel me daar ook veel fijner in dan in een jurkje en ik ben alleen voor het feest uitgenodigd, dat scheelt ook wel denk ik.
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloftprobleem Empty Re: Bruiloftprobleem

Bericht  Susan wo 4 apr 2012 - 7:22

Ja hoor, ik vind dat best kunnen. Ik zou niet een jurk gaan aanschaffen als ik weet dat ik me daar a) niet prettig in zou voelen en b) als ik dat jurkje daarna niet meer zou dragen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloftprobleem Empty Re: Bruiloftprobleem

Bericht  Sorella wo 4 apr 2012 - 7:28

Susan, je hebt ook eigenlijk wel gelijk! Als ik straks nog heel erg twijfel over mijn outfit dan kom ik hier wel even een foto posten. Is altijd fijn om de mening van anderen te horen!
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloftprobleem Empty Re: Bruiloftprobleem

Bericht  Rumble wo 4 apr 2012 - 8:16

Sorella schreef:
Nucia schreef:Wat voor maat heb je en wat zou je eventueel aan willen? Je mag wel wat van mij lenen? Zie dat je in Amsterdam woont, ik werk in Amsterdam dus dat kunnen we wel combineren Very Happy

Echt waar? Wat ontzettend lief van je Very Happy ! Ik heb gemiddeld eens in de tien jaar een bruiloft dus ik weet eigenlijk niet wat normaal is. Het wordt ook op het strand gehouden. Ik heb trouwens maat 34/36.

Ik heb zelf 36 en hele dikke tieten

Ik weet niet of roze / paars je kleur is, maar daar heb ik nog wel een mooi strapless jurkje voor liggen? Zo ja, dan zal ik wel even een foto plaatsen.
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloftprobleem Empty Re: Bruiloftprobleem

Bericht  Sorella wo 4 apr 2012 - 8:18

Nucia schreef:
Sorella schreef:
Nucia schreef:Wat voor maat heb je en wat zou je eventueel aan willen? Je mag wel wat van mij lenen? Zie dat je in Amsterdam woont, ik werk in Amsterdam dus dat kunnen we wel combineren Very Happy

Echt waar? Wat ontzettend lief van je Very Happy ! Ik heb gemiddeld eens in de tien jaar een bruiloft dus ik weet eigenlijk niet wat normaal is. Het wordt ook op het strand gehouden. Ik heb trouwens maat 34/36.

Ik heb zelf 36 en hele dikke tieten

Ik weet niet of roze / paars je kleur is, maar daar heb ik nog wel een mooi strapless jurkje voor liggen? Zo ja, dan zal ik wel even een foto plaatsen.

Ik ook laughcry Ik ga liever niet in een jurkje, voel me daar echt heel ongemakkelijk in! En dat strapless bij jou blijft zitten! Bij mij zakt het dus af en dat weet ik aan m'n grote borsten maar dat zal het dus niet zijn als het bij jou wel goed blijft zitten.
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloftprobleem Empty Re: Bruiloftprobleem

Bericht  Rumble wo 4 apr 2012 - 8:50

Oh haha, geen jurkjes dus. Ik zal eens even tussen mijn topjes snuffelen wat ik dan nog voor je heb. Very Happy

Ik heb zo'n ding gekocht voor onder je bruidsjurk, kom, hoe heet dat ook alweer. Oh ja, corset ofzo. En nu kan ik ook gewoon een strapless iets aan. Heel fijn! Strapless Bh's werken bij mij niet, daar zijn mijn tieten te zwaar voor hahaha. En ik heb 70 E / F..
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloftprobleem Empty Re: Bruiloftprobleem

Bericht  Sorella wo 4 apr 2012 - 8:54

Een corset is dan wel heel handig ja! Ik had ooit een strapless truitje aan met een strapless beha. Gelukkig had ik er een blazer overheen want toen ik thuiskwam en m'n blazer uitdeed hing mijn truitje onder m'n beha laughcry Wat was ik blij dat ik gewoon thuis was! Ik heb 75D maar bij mij houden die strapless beha's ook niet.
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloftprobleem Empty Re: Bruiloftprobleem

Bericht  Rumble wo 4 apr 2012 - 9:05

Sorella schreef:Een corset is dan wel heel handig ja! Ik had ooit een strapless truitje aan met een strapless beha. Gelukkig had ik er een blazer overheen want toen ik thuiskwam en m'n blazer uitdeed hing mijn truitje onder m'n beha Bruiloftprobleem 394967 Wat was ik blij dat ik gewoon thuis was! Ik heb 75D maar bij mij houden die strapless beha's ook niet.

Hahahaha ik heb dat ook ooit gehad met een truitje en een strapless bh Bruiloftprobleem 394967
Ik stond ook de hele tijd te hijsen tijdens het dansen...met dat corset geen last van! Ideaal!
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloftprobleem Empty Re: Bruiloftprobleem

Bericht  Gast wo 4 apr 2012 - 9:07

Als je alleen uitgenodigd bent voor het feest zou ik gewoon lekker een gekleurde skinny aan doen, top erop en evt colbert en bijv pumps. Daar zou ik niet een hele nieuwe outfit voor gaan aanschaffen....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloftprobleem Empty Re: Bruiloftprobleem

Bericht  luisa wo 4 apr 2012 - 9:15

Maar als de dresscode feestelijk is vind ik daar persoonlijk geen roze skinny onder vallen. Ik kan me overigens voorstellen dat je ook geen zin hebt om iets nieuws te kopen hoor en uiteindelijk moet je ook gewoon aandoen waar jij je prettig in voelt.het lijkt mij echter ook vervelend als blijkt dat verder iedereen in een net jurkje ofzo loopt.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloftprobleem Empty Re: Bruiloftprobleem

Bericht  Niekske wo 4 apr 2012 - 9:27

luisa schreef:Maar als de dresscode feestelijk is vind ik daar persoonlijk geen roze skinny onder vallen. Ik kan me overigens voorstellen dat je ook geen zin hebt om iets nieuws te kopen hoor en uiteindelijk moet je ook gewoon aandoen waar jij je prettig in voelt.het lijkt mij echter ook vervelend als blijkt dat verder iedereen in een net jurkje ofzo loopt.

Ik snap je punt, maar 'feestelijk' is natuurlijk een beetje subjectief. Als je normaal alleen maar in jeans met gympen loopt (bij wijze van) is een skinny met pumps al behoorlijk feestelijk. Ik heb vorig jaar ook een bruiloft gehad met zo'n dresscode, ik had een stepsjurkje, pumps, haren opgestoken etc... maar de familie van de bruidegom is een tikje wereldvreemd, dus die dames hadden hele simpele jurkjes aan, flodder-dingen die ik zelf op het strand alleen zou dragen en gewoon hun haren in een staart. Voor hen was dat al feestelijk...
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloftprobleem Empty Re: Bruiloftprobleem

Bericht  Ugly Betty do 5 apr 2012 - 1:56

_Leaf_ schreef:Als je alleen uitgenodigd bent voor het feest zou ik gewoon lekker een gekleurde skinny aan doen, top erop en evt colbert en bijv pumps. Daar zou ik niet een hele nieuwe outfit voor gaan aanschaffen....


+1, als je daggast was zou ik het anders vinden, maar alleen voor het feest zou ik lekker gaan in kleren waar jij je lekker in voelt.
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloftprobleem Empty Re: Bruiloftprobleem

Bericht  Sorella do 5 apr 2012 - 6:59

Ik ga nog wel even met m'n vriendin overleggen. Ze is zelf ook helemaal geen type die er normaal gesproken heel netjes/feestelijk bij loopt. Dus misschien vinden we mijn keuze feestelijk genoeg Wink Bedankt in ieder geval voor al jullie reactie's!
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloftprobleem Empty Re: Bruiloftprobleem

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum