Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

bestaat er zoiets als een camping rittenkaart?

2 plaatsers

Ga naar beneden

bestaat er zoiets als een camping rittenkaart? Empty bestaat er zoiets als een camping rittenkaart?

Bericht  Gast za 31 maa 2012 - 2:11

Bijvoorbeeld dat we 10 nachten op een camping kunnen staan in frankrijk maar zelf kunnen weten hoelang en waar? En dat we dit dan al betaalt hebben via een rittenkaart en je daar dus niks meer hoeft te regelen?
Ik hou gewoon niet van ter plekke alles moeten regelen maar wil wel vrijheid.

Beetje vaag verhaal misschien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

bestaat er zoiets als een camping rittenkaart? Empty Re: bestaat er zoiets als een camping rittenkaart?

Bericht  Monte za 31 maa 2012 - 2:13

Nee naar mijn weten is die er niet. Maar zoveel geregel is het toch ook niet? Of je kiest ervoor te boeken, en ja dan zit je aan dingen vast. Maar je kunt ook kiezen op de bonnefooi te gaan en dan zie je wel waar je uitkomt.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

bestaat er zoiets als een camping rittenkaart? Empty Re: bestaat er zoiets als een camping rittenkaart?

Bericht  Zora za 31 maa 2012 - 2:15

Volgens mij niet nee. Met je anwb-kaart of de campingcard international kun je wel korting krijgen, en met die laatste hoef je bijvoorbeeld ook niet je paspoort achter te laten, kan handig zijn. Maar met Monte eens; wat voor geregel? smile Op heel veel campings betaal je sowieso pas achteraf, of mag dat ook.
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

bestaat er zoiets als een camping rittenkaart? Empty Re: bestaat er zoiets als een camping rittenkaart?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum