Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bruiloft, fifties jurkje en schoenen?

+7
Blond
Prosecco
Beachgirl
Siem
loura
Monte
Aziraphale
11 plaatsers

Ga naar beneden

Bruiloft, fifties jurkje en schoenen? Empty Bruiloft, fifties jurkje en schoenen?

Bericht  Aziraphale wo 28 maa 2012 - 7:30

In mei gaat mijn zus trouwen. Overdag zijn we alleen met de naaste familie en gaan we naar een hele mooie locatie per boot. 's Avonds is er een groot feest. Nu wil ik er natuurlijk mooi uitzien, maar ook nog m'n eigen stijl behouden. Ik ben dol op fifties jurkjes dus dit is een mooie gelegenheid om een nieuwe te kopen. Ik heb dit net besteld:

Bruiloft, fifties jurkje en schoenen? Schermafbeelding2012-03-28om202122
Dit jurkje

Bruiloft, fifties jurkje en schoenen? Schermafbeelding2012-03-28om202203
Een zwarte petticoat voor eronder

Bruiloft, fifties jurkje en schoenen? Schermafbeelding2012-03-28om202217
Deze bolero voor overdag, als het kouder is

Nu mijn vraag...Ik draag weinig pumps, de enige pumps die ik heb zijn van Dr. Martens en niet geschikt voor onder deze jurk (denk ik). Nu heb ik deze schoenen gisteren besteld en vraag me af of dit wel leuk is onder bovenstaand jurkje? Ze zijn ook van Dr. Martens. Of is dit 'stijlbreuk'? Zo ja, wat voor schoenen zal ik er dan onder dragen?

Bruiloft, fifties jurkje en schoenen? Schermafbeelding2012-03-28om202559


Laatst aangepast door Aziraphale op wo 28 maa 2012 - 20:14; in totaal 1 keer bewerkt
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloft, fifties jurkje en schoenen? Empty Re: Bruiloft, fifties jurkje en schoenen?

Bericht  Monte wo 28 maa 2012 - 7:40

Nee dat vind ik echt heel lelijk staan. Ik zou voor zoiets gaan:
Bruiloft, fifties jurkje en schoenen? ZI111A01T-802@1.1
Bruiloft, fifties jurkje en schoenen? ME311A00K-802@1.1

Zwarte peeptoes dus, of anders mooie zwarte pumps(zoals het model draagt). Maar niet zo hoog gesloten als die jij plaatst.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloft, fifties jurkje en schoenen? Empty Re: Bruiloft, fifties jurkje en schoenen?

Bericht  loura wo 28 maa 2012 - 7:46

Idd die eerste peeptoes van Monte zijn mooi
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloft, fifties jurkje en schoenen? Empty Re: Bruiloft, fifties jurkje en schoenen?

Bericht  Siem wo 28 maa 2012 - 7:59

Ik zou inderdaad voor een 'gewone' pump gaan zoals Monte ook al zegt. De schoenen die jezelf hebt geplaatst passen er in mijn ogen in zijn geheel niet bij die zijn wat te 'plomp' voor onder de outfit.

Overigens super leuk jurkje!!

Siem
Prater
Prater

Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloft, fifties jurkje en schoenen? Empty Re: Bruiloft, fifties jurkje en schoenen?

Bericht  Aziraphale wo 28 maa 2012 - 8:03

Monte, die eerste vind ik wel oké. Denk dat peeptoes inderdaad leuker zijn en ook beter bij de fitiesstijl passen. Die tweede die je plaatste zijn echt niets voor mij met die frutsels smile Ik denk dat ik de Dr. Martens even afwacht maar als het niet onder dit jurkje staat, dat ik ze terug stuur. Ze zijn ook erg duur en ik zal ze dab verder weinig dragen (loop liever op Allstars Wink).

Bloempie, Tnx! Hoop dat het jurkje me leuk staat. Is het wel bruiloftwaardig?


Laatst aangepast door Aziraphale op wo 28 maa 2012 - 8:06; in totaal 2 keer bewerkt
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloft, fifties jurkje en schoenen? Empty Re: Bruiloft, fifties jurkje en schoenen?

Bericht  Beachgirl wo 28 maa 2012 - 8:03

Ik vind peeptoes ook leuk maar zou dan persoonlijk gaan voor rode pumps, en een rode bolero. Voor mei vind ik het nogal erg zwart.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloft, fifties jurkje en schoenen? Empty Re: Bruiloft, fifties jurkje en schoenen?

Bericht  Prosecco wo 28 maa 2012 - 8:04

Persoonlijk hou ik niet zo van de schoenen, maar ik denk dat het nog best wel leuk onder het jurkje zal staan. Zeker als dat helemaal jouw stijl is.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloft, fifties jurkje en schoenen? Empty Re: Bruiloft, fifties jurkje en schoenen?

Bericht  Aziraphale wo 28 maa 2012 - 8:05

Beachgirl, klinkt leuk maar denk niet dat ik dat ga doen. Ik draag gewoon veel en graag zwart, in elk jaargetijde. Wil me namelijk ook lekker voelen die dag en wel gewoon mezelf blijven smile
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloft, fifties jurkje en schoenen? Empty Re: Bruiloft, fifties jurkje en schoenen?

Bericht  Beachgirl wo 28 maa 2012 - 8:10

Aziraphale schreef:Beachgirl, klinkt leuk maar denk niet dat ik dat ga doen. Ik draag gewoon veel en graag zwart, in elk jaargetijde. Wil me namelijk ook lekker voelen die dag en wel gewoon mezelf blijven Bruiloft, fifties jurkje en schoenen? 561177

Kan ik begrijpen!
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloft, fifties jurkje en schoenen? Empty Re: Bruiloft, fifties jurkje en schoenen?

Bericht  Blond wo 28 maa 2012 - 9:22

Ik zou gaan voor zwarte pumps die meer basic zijn. Of inderdaad een peeptoe! Super leuk die eerste jurk Very Happy
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloft, fifties jurkje en schoenen? Empty Re: Bruiloft, fifties jurkje en schoenen?

Bericht  Lenthe wo 28 maa 2012 - 9:32

Het is totaal niet mijn stijl, maar vind het best leuk. Ik zou inderdaad ook voor andere schoenen gaan. Misschien, omdat het in mei is, iets met een andere kleur? Ik denk dat je het wel kunt combineren met knalrood. Bijvoorbeeld knalrode pumps, met knalrode sieraden en eventueel een knalrode bolero. Staat wat zomerser.
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloft, fifties jurkje en schoenen? Empty Re: Bruiloft, fifties jurkje en schoenen?

Bericht  Lenthe wo 28 maa 2012 - 9:33

Aziraphale schreef:Beachgirl, klinkt leuk maar denk niet dat ik dat ga doen. Ik draag gewoon veel en graag zwart, in elk jaargetijde. Wil me namelijk ook lekker voelen die dag en wel gewoon mezelf blijven smile
Sorry... spuit 11 Wink
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloft, fifties jurkje en schoenen? Empty Re: Bruiloft, fifties jurkje en schoenen?

Bericht  Aziraphale wo 4 apr 2012 - 9:13

Ik heb deze gekocht!

Bruiloft, fifties jurkje en schoenen? Schermafbeelding2012-04-04om221218
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloft, fifties jurkje en schoenen? Empty Re: Bruiloft, fifties jurkje en schoenen?

Bericht  Siem wo 4 apr 2012 - 9:26

Heel leuk!!

Siem
Prater
Prater

Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloft, fifties jurkje en schoenen? Empty Re: Bruiloft, fifties jurkje en schoenen?

Bericht  Tazz wo 4 apr 2012 - 19:48

Heel gaaf! Ik hou ook echt van die vintage jurkjes! Maar dat wij dezelfde smaak hebben daar was ik al over uit. ;-)
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloft, fifties jurkje en schoenen? Empty Re: Bruiloft, fifties jurkje en schoenen?

Bericht  Pandora wo 4 apr 2012 - 21:09

Leuk, leuk, leuk!

Mag ik vragen waar je het jurkje hebt besteld? Ik heb een juni een bruiloft en vind 'm wel erg leuk! Zou hij ook nog kunnen met een klein zwanger buikje?

Ik zou trouwens ook voor de peeptoe's gaan.
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloft, fifties jurkje en schoenen? Empty Re: Bruiloft, fifties jurkje en schoenen?

Bericht  Aziraphale wo 4 apr 2012 - 21:53

Pandora, de jurk komt van topvintage.nl en er zit wel stretch in. Denk dat het prima kan.
Ik heb trouwens niet voor peeptoes gekozen maar voor dichte plateaupumps (zie einde pagina 1) smile
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloft, fifties jurkje en schoenen? Empty Re: Bruiloft, fifties jurkje en schoenen?

Bericht  Arwyn wo 4 apr 2012 - 22:48

Ik had het nog helemaal niet eerder gezien, maar Pandora, wat leuk dat je weer zwanger bent! Gefeliciteerd!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloft, fifties jurkje en schoenen? Empty Re: Bruiloft, fifties jurkje en schoenen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum