Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Schattig!

+19
Siamsa
Joli86
Merai
NerdChic
CCC
redd
Ugly Betty
Atelier Madame
Shisha
Lejow
SoGood
Sugarfall
Muis
Guus
Niekske
Paper Crown
SparklingEyes
Ooh La La!
Marin
23 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Schattig!  Empty Schattig!

Bericht  Marin ma 26 maa 2012 - 1:58

Gisteren hadden we een lekker luie zondag en had m'n vriend de Sims 3 gedownload en gingen we dat spelen. Super cheesy natuurlijk, samen een huis bouwen enzo. Hij ging helemaal zichzelf en mij als Sims creëren en toen gingen we samen ons droomhuis bouwen. Wilde hij ook echt twee kinderkamers bouwen, voor een jongetje en meisje. Hahaha ik vond het zo lief! Ik zat echt stiekem te genieten van de kneuterigheid en dat hij daar zelf allemaal mee kwam!

I love you

Alhoewel toen ik zelf echt de deur uit ging, hij toch maar een blonde maîtresse sim ging maken om te compenseren laughcry


Wat voor schattigs heeft jouw vriend recentelijk gedaan en wil je delen?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Schattig!  Empty Re: Schattig!

Bericht  Ooh La La! ma 26 maa 2012 - 2:04

Wat lief Marin! Very Happy

Mijn vriend was afgelopen week op wintersport en halverwege de week belde hij op een avond.
Hij fluisterde, want ze lagen net in bed (met z'n 3en op een kamer). Hij zei; Liefje, ik mis je en ik wil dit jaar nog voor een kindje gaan!

bounce Yeeey!! Het was gewoon super lief omdat ie het fluisterde, en hij het voor het eerst uit zichzelf zei. Ook hing ie na die ene zin direct op. Daarna hebben we nog uren over en weer gesmst...

*Spannend! Heb dit nog aan niemand verteld smile*


Laatst aangepast door Nate84 op ma 26 maa 2012 - 2:05; in totaal 1 keer bewerkt

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Schattig!  Empty Re: Schattig!

Bericht  Gast ma 26 maa 2012 - 2:05

50 tulpen in mijn huis gezet Very Happy In een emmer laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schattig!  Empty Re: Schattig!

Bericht  SparklingEyes ma 26 maa 2012 - 2:06

Marin schreef:Gisteren hadden we een lekker luie zondag en had m'n vriend de Sims 3 gedownload en gingen we dat spelen. Super cheesy natuurlijk, samen een huis bouwen enzo. Hij ging helemaal zichzelf en mij als Sims creëren en toen gingen we samen ons droomhuis bouwen. Wilde hij ook echt twee kinderkamers bouwen, voor een jongetje en meisje. Hahaha ik vond het zo lief! Ik zat echt stiekem te genieten van de kneuterigheid en dat bij daar zelf allemaal mee kwam!

I love you

Alhoewel toen ik zelf echt de deur uit ging, hij toch maar een blonde maîtresse sim ging maken om te compenseren laughcry


Wat voor schattigs heeft jouw vriend recentelijk gedaan en wil je delen?

Mijn man en ik hadden twee weken terug fikse ruzie gehad. Gewoon alles kwam er ff uit. Hij ging voor de zoveelste avond op rij weg en ik had gewoon het gevoel dat ik er met de kinderen veel alleen voor sta.

We zouden dat weekend erna naar mijn schoonouders om de belastingaangifte even samen te doen met mijn schoonvader ( werkt bij de bdienst) en ik kreeg op woensdag te horen dat we zondag zouden gaan ipv zaterdag en dat ik leuk moest aankleden. Owkee???

Heeft hij me zondags meegenomen naar zandvoort, naar het cafe waar we voor he eerst wat samen hebben gedronken, waar ik verliefd op hem werd.. En later gegeten bij het restaurant waar we de eerste keer samen uit eten zijn geweest en waar we onze trouwreceptie en diner hebben gehouden.. Hij had ook nog speciaal ' ons ' tafeltje gereserveerd..


Vond ik erg lief van hem!
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Schattig!  Empty Re: Schattig!

Bericht  SparklingEyes ma 26 maa 2012 - 2:06

Reva schreef:50 tulpen in mijn huis gezet Very Happy In een emmer laughcry

Aaahhhh smile
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Schattig!  Empty Re: Schattig!

Bericht  Marin ma 26 maa 2012 - 2:14

Wat lief SE!Fijn om op die manier even aan de goede dingen herinnert te worden.
Nate, wat bijzonder en spannend dat je dit nu weet!
Reva, tulpen zijn eng, die groeien! Maar wel heel lief natuurlijk!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Schattig!  Empty Re: Schattig!

Bericht  Paper Crown ma 26 maa 2012 - 2:15

Heel schattig Marin. Juist die kneuterige dingen zijn leuk.

Mijn man is heel lief, altijd maar de laatste tijd ontzettend lief. Ik heb zo'n ongelovelijke steun aan hem in deze periode, hij is echt mijn rots. Echt alle respect voor hem. Ik vind het schattig hoe hij mijn hormooninjectie uit de koelkast pakt, met mij meeloopt naar boven, mijn pyjamaatje pakt, terwijl ik tandenpoets ons bed openslaat en een wattenschijfje met alcohol maakt.. de naald open maakt en opwarmt tussen zijn handen zodat het vloeistof warmer is als ik het inspuit.. hij pakt de naaldencontainer. Geeft een kusje op de spuitplek en doet even gek in bed en me vervolgens me instopt en een dikke kus geeft.. Ik heb serieus de allerleukste man van de hele wereld.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Schattig!  Empty Re: Schattig!

Bericht  Gast ma 26 maa 2012 - 2:20

Dat is heel lief, CKC I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schattig!  Empty Re: Schattig!

Bericht  Niekske ma 26 maa 2012 - 2:24

Wat een leuke verhalen, ik word er helemaal vrolijk van Very Happy mijn vriend was afgelopen weekend meegeweest naar onze kampioenswedstrijd. We hadden gewonnen, dus de alcohol spoot (champagne) en vloeide (bier) rijkelijk. Hij zat volgens mij echt te genieten van zo'n bende uitgelaten meiden en toen ik even bij hem stond gaf hij me een knuffel en zei: 'schat, wij gaan ook wel trouwen en kinderen maken he?'. Leuk dat mannen zo eerlijk worden met drank op Wink
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schattig!  Empty Re: Schattig!

Bericht  Ooh La La! ma 26 maa 2012 - 2:26

Niekske schreef:Wat een leuke verhalen, ik word er helemaal vrolijk van Very Happy mijn vriend was afgelopen weekend meegeweest naar onze kampioenswedstrijd. We hadden gewonnen, dus de alcohol spoot (champagne) en vloeide (bier) rijkelijk. Hij zat volgens mij echt te genieten van zo'n bende uitgelaten meiden en toen ik even bij hem stond gaf hij me een knuffel en zei: 'schat, wij gaan ook wel trouwen en kinderen maken he?'. Leuk dat mannen zo eerlijk worden met drank op Wink

Grappig he? Mijn vriend heeft daar ook echt een handje van. Juist afgelopen week niet, daarom vond ik het extra speciaal dat ie het zei <3

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Schattig!  Empty Re: Schattig!

Bericht  SparklingEyes ma 26 maa 2012 - 2:31

Marin schreef:Wat lief SE!Fijn om op die manier even aan de goede dingen herinnert te worden.
Nate, wat bijzonder en spannend dat je dit nu weet!
Reva, tulpen zijn eng, die groeien! Maar wel heel lief natuurlijk!

Dat is juist leuk aan tulpen joh! Ons huis staat er normaal vol mee!
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Schattig!  Empty Re: Schattig!

Bericht  SparklingEyes ma 26 maa 2012 - 2:32

2CKC2 schreef:Heel schattig Marin. Juist die kneuterige dingen zijn leuk.

Mijn man is heel lief, altijd maar de laatste tijd ontzettend lief. Ik heb zo'n ongelovelijke steun aan hem in deze periode, hij is echt mijn rots. Echt alle respect voor hem. Ik vind het schattig hoe hij mijn hormooninjectie uit de koelkast pakt, met mij meeloopt naar boven, mijn pyjamaatje pakt, terwijl ik tandenpoets ons bed openslaat en een wattenschijfje met alcohol maakt.. de naald open maakt en opwarmt tussen zijn handen zodat het vloeistof warmer is als ik het inspuit.. hij pakt de naaldencontainer. Geeft een kusje op de spuitplek en doet even gek in bed en me vervolgens me instopt en een dikke kus geeft.. Ik heb serieus de allerleukste man van de hele wereld.

Wat onwijs lief!
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Schattig!  Empty Re: Schattig!

Bericht  Guus ma 26 maa 2012 - 2:46

mijn vriend had de regenlaarsjes van de Hema gekocht in de kleinste maat,
omdat hij zo graag een kleintje voor erin wilde maken met mij wanneer we alles op orde hebben I love you

Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schattig!  Empty Re: Schattig!

Bericht  Guus ma 26 maa 2012 - 2:49

ik mag trouwens nooit zeggen dat ik hem schattig vind, want dat is 'heus niet mannelijk!'
ik zeg dus meestal 'Ahhhhh, wat stoer!' nerd

@CKC, heerlijk he zo'n zorgzame man?!
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schattig!  Empty Re: Schattig!

Bericht  Marin ma 26 maa 2012 - 2:51

Wat lief, Goochem! Wanneer is alles 'op orde' bij jullie?
Ik vind het ook zo lief dat m'n vriend aan dat soort dingen denkt. Ook al zijn het nog verre toekomstplannen voor ons, is het wel zo fijn om daarover te kunnen praten en dan via de Sims via zo'n omweg beetje door te laten schemeren aan elkaar hoe we dat voor ons zien.
Andersom toen we zijn Sim maakten zei ik dat zijn Sim mooie lange wimpers moest krijgen, want dat heeft hij ook, en dat ik hoop dat onze kindjes dat later ook krijgen net als hij. Toen vond hij mij heel schattig.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Schattig!  Empty Re: Schattig!

Bericht  Guus ma 26 maa 2012 - 2:58

Marin schreef:Wat lief, Goochem! Wanneer is alles 'op orde' bij jullie?
Ik vind het ook zo lief dat m'n vriend aan dat soort dingen denkt. Ook al zijn het nog verre toekomstplannen voor ons, is het wel zo fijn om daarover te kunnen praten en dan via de Sims via zo'n omweg beetje door te laten schemeren aan elkaar hoe we dat voor ons zien.
Andersom toen we zijn Sim maakten zei ik dat zijn Sim mooie lange wimpers moest krijgen, want dat heeft hij ook, en dat ik hoop dat onze kindjes dat later ook krijgen net als hij. Toen vond hij mij heel schattig.

wanneer iig een van ons een vast contract heeft en ik een andere baan zodat we het financieel weer wat breeder hebben en een kind uberhaupt kunnen betalen, kan nog jaren duren in deze economie Cry

maar och mijn hemel, sinds we op vakantie zijn geweest zijn we weer zo verliefd! nooit echt weggeweest eigenlijk maar sinds een paar weken zijn we echt puberaal verliefd aan het doen met z'n tween I love you
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schattig!  Empty Re: Schattig!

Bericht  Marin ma 26 maa 2012 - 3:04

Haha wat fijn! En hopelijk is dat moment snel daar voor jullie! Maar tot die tijd heb je gelukkig al twee knuffelkonten in huis.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Schattig!  Empty Re: Schattig!

Bericht  Muis ma 26 maa 2012 - 3:14

SparklingEyes schreef:
2CKC2 schreef:Heel schattig Marin. Juist die kneuterige dingen zijn leuk.

Mijn man is heel lief, altijd maar de laatste tijd ontzettend lief. Ik heb zo'n ongelovelijke steun aan hem in deze periode, hij is echt mijn rots. Echt alle respect voor hem. Ik vind het schattig hoe hij mijn hormooninjectie uit de koelkast pakt, met mij meeloopt naar boven, mijn pyjamaatje pakt, terwijl ik tandenpoets ons bed openslaat en een wattenschijfje met alcohol maakt.. de naald open maakt en opwarmt tussen zijn handen zodat het vloeistof warmer is als ik het inspuit.. hij pakt de naaldencontainer. Geeft een kusje op de spuitplek en doet even gek in bed en me vervolgens me instopt en een dikke kus geeft.. Ik heb serieus de allerleukste man van de hele wereld.

Wat onwijs lief!

Inderdaad. Wat een lief manneke heb jij zeg!
Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Woonplaats : Noord Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Schattig!  Empty Re: Schattig!

Bericht  Sugarfall ma 26 maa 2012 - 3:29

Wat lief CKC, en wat fijn dat je zo'n steun aan je man hebt! I love you

Spannend Nate84, dat jullie voor een kindje willen gaan. En het maakt het inderdaad extra speciaal als je vriend zoiets zegt, als hij anders niet zo snel zoiets zegt.

Dat van mijn vriend valt een beetje in dezelfde categorie als van Marin... Hij wilde graag de fotoboeken van mij van vroeger zien bij mijn ouders, en toen we terug zaten in de auto naar huis zei hij ineens ''Jij was echt zo'n schatje als kind, ik hoop echt dat ons kindje op jou zal lijken''. Ik wil voorlopig nog helemaal geen kinderen, maar ik vond het wel heel lief/fijn om te horen en om te weten dat hij dus ook wel zover over de toekomst nadenkt.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schattig!  Empty Re: Schattig!

Bericht  Gast ma 26 maa 2012 - 4:30

Ah CKC, wat super fijn smile.

Mijn vriend kwam laatst plotseling naar mijn werk om de schoenen die ik besteld had bij Zalando te brengen. Want we gingen dat weekend naar mijn ouders, ik zou niet meer langs huis komen en hij dacht dat ik ze wel wilde hebben. Zo lief! Haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schattig!  Empty Re: Schattig!

Bericht  SoGood ma 26 maa 2012 - 4:32

Hij had een doos met hartjes gevonden, die had ie helemaal uitgestald op bed tot 1 heel groot hart met briefjes erbij 'I' en 'You'.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schattig!  Empty Re: Schattig!

Bericht  Lejow ma 26 maa 2012 - 4:40

Wat een lieve verhalen, word je helemaal vrolijk van.

Ik word vrolijk als ik mijn vriend bezig zie met B. Vandeweek waren ze samen boven en was hij haar een flesje aan het geven en hoorde ik hem praten tegen der door de babyfoon I love you I love you
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Schattig!  Empty Re: Schattig!

Bericht  Marin ma 26 maa 2012 - 4:42

Ooohw Lejow wat moet dat geweldig zijn om te horen! Sowieso al om je vriend met je bloedeigen kind te zien, maar helemaal als hij het misschien niet door heeft en zo'n privé momentje met haar heeft. Krijg er spontaan plaatsvervangende vlinders van Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Schattig!  Empty Re: Schattig!

Bericht  Gast ma 26 maa 2012 - 4:57

Ja echt super leuk Lejow!

Mijn vriend gaat soms als hij lepeltje ligt met zijn hand op mijn buik liggen en dan fluistert hij: zullen we snel kindjes maken? Haha heel schattig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schattig!  Empty Re: Schattig!

Bericht  Lejow ma 26 maa 2012 - 4:58

Very Happy Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Schattig!  Empty Re: Schattig!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum