Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kunstgras(mat) op het balkon?

+13
Minx
Makamba
Ooh La La!
Marsy28
aardbeitje
Ibbeltje
Jerry
Dennenappel
Zwerver
Puggle
Pompoen
Sjaantje
Bliss
17 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Kunstgras(mat) op het balkon? - Pagina 2 Empty Re: Kunstgras(mat) op het balkon?

Bericht  Minx ma 26 maa 2012 - 8:51

Bliss schreef:Vind ik ook ja, maar ik wil er wel met blote voeten op kunnen lopen, dus het moet niet prikken!

Als je wat langer grad hebt loopt het heerlijk. De oude kunstgrassen lopen niet fijn. Maar ik heb genoeg velden gelopen en het valt me mee. Op je balkon hoef je het natuurlijk ook niet in te strooien.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kunstgras(mat) op het balkon? - Pagina 2 Empty Re: Kunstgras(mat) op het balkon?

Bericht  Marsy28 ma 26 maa 2012 - 10:53

Fairytale schreef:Ik wil ook graag kunstgras op het balkon. Wij hoeven maar een heel klein stukje en dan ziet het er al gelijk een stuk leuker uit. Nu woon ik vlak bij genemuiden dus dat scheelt. Denk dat ik daar de donderdag voor pasen maar eens heen rijd. Daar schijnen ze het vrij goedkoop te hebben volgens marktplaats

Ik heb ook ons tapijtje in Genemuiden gekocht. Het zijn wel een beetje lousy types zeg maar (ik werd van de neef die op het aangegeven adres stond, naar zijn oom verwezen, 2 straten verder).. Je kunt best afdingen, ze verzinnen de prijs ter plekke!
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Kunstgras(mat) op het balkon? - Pagina 2 Empty Re: Kunstgras(mat) op het balkon?

Bericht  Minx ma 26 maa 2012 - 19:40

Ze schijnen rond deze periode opruiming te hebben zie ik via marktplaats dus ga volgende week even kijken. Heb maar een stukje van 1.10 bij 3,20 nodig dus even proberen het onder de 15 euro te houden dan ben ik al blij smile. En ja verwacht idd wat bijzondere types maar ja is ook niet erg. Zo'n stuk gras geeft al zo veel meer uitstraling.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kunstgras(mat) op het balkon? - Pagina 2 Empty Re: Kunstgras(mat) op het balkon?

Bericht  Marsy28 ma 26 maa 2012 - 23:12

Fairytale schreef:Ze schijnen rond deze periode opruiming te hebben zie ik via marktplaats dus ga volgende week even kijken. Heb maar een stukje van 1.10 bij 3,20 nodig dus even proberen het onder de 15 euro te houden dan ben ik al blij smile. En ja verwacht idd wat bijzondere types maar ja is ook niet erg. Zo'n stuk gras geeft al zo veel meer uitstraling.

Ze hebben ALTIJD uitverkoop hahaha.. Maar dan ben je inderdaad even voorbereid. Ik ben heel tevreden met wat ik daar gekocht heb maar vond het wel wat spannend!
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Kunstgras(mat) op het balkon? - Pagina 2 Empty Re: Kunstgras(mat) op het balkon?

Bericht  Minx zo 1 apr 2012 - 23:40

Het is uiteindelijk toch het buiten tapijt van de lidl geworden. Aan de achterkant is die wel een cm of 7 te smal maar ja jammer dan. Zie je toch niets van als je op het balkon zit of naar buiten kijkt. En het ziet er gelijk al een stuk gezelliger uit. Wat een vloerbedekking al niet kan doen Very Happy
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kunstgras(mat) op het balkon? - Pagina 2 Empty Re: Kunstgras(mat) op het balkon?

Bericht  Ibbeltje zo 1 apr 2012 - 23:44

Ben wel benieuwd Fairy. Heb je een foto?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kunstgras(mat) op het balkon? - Pagina 2 Empty Re: Kunstgras(mat) op het balkon?

Bericht  redd zo 1 apr 2012 - 23:48

Fairytale schreef:Het is uiteindelijk toch het buiten tapijt van de lidl geworden. Aan de achterkant is die wel een cm of 7 te smal maar ja jammer dan. Zie je toch niets van als je op het balkon zit of naar buiten kijkt. En het ziet er gelijk al een stuk gezelliger uit. Wat een vloerbedekking al niet kan doen Very Happy
Zet r wat bloempotten op,niemand die t dan nog ziet.

redd
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 201
Punten : 222
Registratiedatum : 24-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kunstgras(mat) op het balkon? - Pagina 2 Empty Re: Kunstgras(mat) op het balkon?

Bericht  Bliss ma 2 apr 2012 - 1:10

Ik ga waarschijnlijk toch voor houten vlonders. Ik wilde graag kunstgras dat zo echt mogelijk lijkt en dat is toch duurder dan ik dacht! (zo'n 20 euro per vierkante meter) Voor vlonders ben ik evenveel kwijt en die blijven toch langer mooi denk ik.
Zo'n groen tapijt vind ik persoonlijk niet zo mooi.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kunstgras(mat) op het balkon? - Pagina 2 Empty Re: Kunstgras(mat) op het balkon?

Bericht  Minx ma 2 apr 2012 - 1:19

*knip*

haal de foto straks weer weg, zo ziet het er op het moment uit. Ff snel neer gelegd. en dat maakt al een enorm verschil

aan de rechterkant ontbreekt er dus een stukje,
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kunstgras(mat) op het balkon? - Pagina 2 Empty Re: Kunstgras(mat) op het balkon?

Bericht  Prosecco ma 2 apr 2012 - 3:44

Bliss schreef:Ik ga waarschijnlijk toch voor houten vlonders. Ik wilde graag kunstgras dat zo echt mogelijk lijkt en dat is toch duurder dan ik dacht! (zo'n 20 euro per vierkante meter) Voor vlonders ben ik evenveel kwijt en die blijven toch langer mooi denk ik.
Zo'n groen tapijt vind ik persoonlijk niet zo mooi.

Wat voor houten vlonders heb jij in gedachten? Ik denk dat ik steigerplanken neem omdat dat nog goed betaalbaar is, maar misschien heb jij iets in gedachten waar ik niet aan gedacht heb?
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kunstgras(mat) op het balkon? - Pagina 2 Empty Re: Kunstgras(mat) op het balkon?

Bericht  Bliss ma 2 apr 2012 - 4:02

Prosecco schreef:
Bliss schreef:Ik ga waarschijnlijk toch voor houten vlonders. Ik wilde graag kunstgras dat zo echt mogelijk lijkt en dat is toch duurder dan ik dacht! (zo'n 20 euro per vierkante meter) Voor vlonders ben ik evenveel kwijt en die blijven toch langer mooi denk ik.
Zo'n groen tapijt vind ik persoonlijk niet zo mooi.

Wat voor houten vlonders heb jij in gedachten? Ik denk dat ik steigerplanken neem omdat dat nog goed betaalbaar is, maar misschien heb jij iets in gedachten waar ik niet aan gedacht heb?

Ik denk erover om deze van Ikea te nemen, die kun je in elkaar klikken.

Kunstgras(mat) op het balkon? - Pagina 2 Platta-vlonder__0100375_PE243234_S4

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kunstgras(mat) op het balkon? - Pagina 2 Empty Re: Kunstgras(mat) op het balkon?

Bericht  Rovine ma 2 apr 2012 - 4:06

Ik heb zoiets als Nate84, gekregen van iemand die het als etalagemateriaal gemaakt had. Ligt er nu ongeveer 1,5 jaar en is nog steeds mooi. Denk er alleen na al die jaren wel een keertje over er te stofzuigen omdat er kleine troepjes in zijn blijven hangen, maar ik ben er nog niet uit of balkon stofzuigen niet iets te overdreven is. Kunstgras(mat) op het balkon? - Pagina 2 394967
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kunstgras(mat) op het balkon? - Pagina 2 Empty Re: Kunstgras(mat) op het balkon?

Bericht  Prosecco ma 2 apr 2012 - 4:31

Bliss schreef:
Prosecco schreef:
Bliss schreef:Ik ga waarschijnlijk toch voor houten vlonders. Ik wilde graag kunstgras dat zo echt mogelijk lijkt en dat is toch duurder dan ik dacht! (zo'n 20 euro per vierkante meter) Voor vlonders ben ik evenveel kwijt en die blijven toch langer mooi denk ik.
Zo'n groen tapijt vind ik persoonlijk niet zo mooi.

Wat voor houten vlonders heb jij in gedachten? Ik denk dat ik steigerplanken neem omdat dat nog goed betaalbaar is, maar misschien heb jij iets in gedachten waar ik niet aan gedacht heb?

Ik denk erover om deze van Ikea te nemen, die kun je in elkaar klikken.

Kunstgras(mat) op het balkon? - Pagina 2 Platta-vlonder__0100375_PE243234_S4

Oh ja, die had ik ook gezien. Ik vind ze alleen zo dun
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kunstgras(mat) op het balkon? - Pagina 2 Empty Re: Kunstgras(mat) op het balkon?

Bericht  Ibbeltje ma 2 apr 2012 - 7:07

Oow nu heb ik de foto niet gezien Fairy ik was werken.

Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kunstgras(mat) op het balkon? - Pagina 2 Empty Re: Kunstgras(mat) op het balkon?

Bericht  Sweety ma 2 apr 2012 - 10:57

Die vlonders hebben mijn ouders gehaald voor me, ik was niet bij hun thuis en ze gaan bij deze Ikea erg snel. Als het goed is gaan we het zaterdag neerleggen smile
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kunstgras(mat) op het balkon? - Pagina 2 Empty Re: Kunstgras(mat) op het balkon?

Bericht  Bliss wo 4 apr 2012 - 7:45

Sweety schreef:Die vlonders hebben mijn ouders gehaald voor me, ik was niet bij hun thuis en ze gaan bij deze Ikea erg snel. Als het goed is gaan we het zaterdag neerleggen smile

Oh! Wil je hier dan een foto van plaatsen? Ben erg benieuwd!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kunstgras(mat) op het balkon? - Pagina 2 Empty Re: Kunstgras(mat) op het balkon?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum