Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat voor fiets heeft Papa? Update pag 2!

+20
Fiebje
Lejow
Mamsie
Steep
Darius
Rush
SarahKey
Floor
Fiwen
Susan
-Ieniemienie-
meisjesmama
Roza
Parisienne
Flip Fluitketel
Viva
Mel
Jazzlyn
Puggle
Pien
24 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wat voor fiets heeft Papa? Update pag 2! Empty Wat voor fiets heeft Papa? Update pag 2!

Bericht  Pien wo 7 maa 2012 - 23:00

Mijn man word in mei 30 jaar. Ik wil heel graag een leuk cadeau voor hem kopen, samen met mijn ouders en schoonouders. De keuze voor mij is gevallen op een fiets. Een mooie fiets waar een voor en achterzitje op kan zodat mijn man er met de kleine meid op uit kan.

Zoals vele van jullie weten heeft hij een spierziekte, fietsen is juist goed voor hem en door hem een goede fiets te geven, hoop ik dat hij meer gaat fietsen en op die manier zijn beenconditie verbeterd.

Ik ben reuze benieuwd naar de fietsen van de andere papa's! Waar moet ik bijv op letten? Vinden jullie mannen een moederfiets prettig fietsen of hebben ze liever gewoon echt met stang erbij?

Mijn eis is sowieso een fiets met brede banden en minstend 7 versnellingen.

Drukte iets te snel op verzenden...

Deze fiets heb ik gezien:

Wat voor fiets heeft Papa? Update pag 2! DaddyBike%20Classic%20Bobike%20HR%20copy%20(Medium)


Laatst aangepast door Pien op di 13 maa 2012 - 2:49; in totaal 1 keer bewerkt

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor fiets heeft Papa? Update pag 2! Empty Re: Wat voor fiets heeft Papa? Update pag 2!

Bericht  Gast wo 7 maa 2012 - 23:04

papa heeft hier een fiets die van roest aan elkaar hangt. Als ie erop uit gaat met onze dochter neemt ie mijn fiets mee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor fiets heeft Papa? Update pag 2! Empty Re: Wat voor fiets heeft Papa? Update pag 2!

Bericht  Pien wo 7 maa 2012 - 23:05

En wat voor fiets heb jij dan Rejoy? En vind hij het fijn fietsen?

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor fiets heeft Papa? Update pag 2! Empty Re: Wat voor fiets heeft Papa? Update pag 2!

Bericht  Puggle wo 7 maa 2012 - 23:08

Deze heeft mijn man sinds een maandje.

Wat voor fiets heeft Papa? Update pag 2! Img_fill_crop_1677_616x339
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor fiets heeft Papa? Update pag 2! Empty Re: Wat voor fiets heeft Papa? Update pag 2!

Bericht  Jazzlyn wo 7 maa 2012 - 23:18

Geen laughcry
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor fiets heeft Papa? Update pag 2! Empty Re: Wat voor fiets heeft Papa? Update pag 2!

Bericht  Mel wo 7 maa 2012 - 23:32

TO, is het voor jouw man niet makkelijker om een damesfiets te hebben? Dat is makkelijker op en afstappen, kan me zo voorstellen dat hij daar wel eens moeite mee kan hebben door zijn ziekte?
Mel
Mel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 146
Punten : 158
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor fiets heeft Papa? Update pag 2! Empty Re: Wat voor fiets heeft Papa? Update pag 2!

Bericht  Pien wo 7 maa 2012 - 23:37

Daar zit ik dus ook over te twijfelen.... Sowieso is het opstappen dan vele malen makkelijker + dat ik de fiets dan ook nog eens kan meenemen mocht ik met haar willen fietsen.

Daarom hoopt ik op reactie's dat mannen weleens op de moederfiets fietsen en hoe ze dat vinden.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor fiets heeft Papa? Update pag 2! Empty Re: Wat voor fiets heeft Papa? Update pag 2!

Bericht  Viva wo 7 maa 2012 - 23:39

Wat voor fiets heeft Papa? Update pag 2! Crunch_1899_heren
Deze fiets heeft mijn man. Hij heeft 7 versnellingen, brede banden, breed stuur.
Onze dochter zit bij hem eventueel gewoon voorop.
(Wel zonder de voetsteuntjes, anders kon het stuur niet zo ver draaien, haha!)
Er kan ook een achterzitje op, want die leunt niet op de bagagedrager.
(Maar het achterzitje zit op mijn fiets)
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor fiets heeft Papa? Update pag 2! Empty Re: Wat voor fiets heeft Papa? Update pag 2!

Bericht  Pien wo 7 maa 2012 - 23:42

http://www.fietsvoormoeder.nl/a-20646100/500-euro-en-hoger/moederfiets-bsp-seine-evo-zwart-wit-28-inch-7-versnellingen



deze heb ik nu gevonden.. vind hem geweldig! ga binnenkort eens bij mijn man polsen wat voor soort fiets hij wilt. (hij moet namelijk echt een nieuwe fiets!)

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor fiets heeft Papa? Update pag 2! Empty Re: Wat voor fiets heeft Papa? Update pag 2!

Bericht  Flip Fluitketel wo 7 maa 2012 - 23:54

Mijn man heeft een Gazelle Orange. Maar als hij met J. alleen gaat fietsen neemt hij mijn mamafeits, die vindt hij ook fijn rijden.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor fiets heeft Papa? Update pag 2! Empty Re: Wat voor fiets heeft Papa? Update pag 2!

Bericht  Parisienne wo 7 maa 2012 - 23:56

Het lastige met een mannenfiets is dat ze zo'n stang hebben en ze hun been dus aan de achterkant over de fiets heen moeten zwaaien om op te stappen. Als de fiets een zitje voorop heeft is dat geen probleem, maar zodra het kind ouder is en achterop moet kan het ineens een been tegen zijn/haar hoofd aankrijgen :P

Mijn vriend heeft geen fiets overigens. Ik ook niet, althans.. niet met een kinderzitje. Tussen die honderd fietsen die hier voor de deur staan (woon midden in een stad) staat mijn fiets als het goed is ook nog ergens.. Rolling Eyes


Laatst aangepast door Parisienne op wo 7 maa 2012 - 23:56; in totaal 1 keer bewerkt
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor fiets heeft Papa? Update pag 2! Empty Re: Wat voor fiets heeft Papa? Update pag 2!

Bericht  Roza wo 7 maa 2012 - 23:56

Bij zoiets duurs zou ik degene voor wie de fiets is mee laten uitzoeken en beslissen. Hij moet hem lekker vinden fietsen en leuk vinden.. Dat is voor een ander toch lastig om te bepalen..

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor fiets heeft Papa? Update pag 2! Empty Re: Wat voor fiets heeft Papa? Update pag 2!

Bericht  Pien wo 7 maa 2012 - 23:58

Roza schreef:Bij zoiets duurs zou ik degene voor wie de fiets is mee laten uitzoeken en beslissen. Hij moet hem lekker vinden fietsen en leuk vinden.. Dat is voor een ander toch lastig om te bepalen..
en daarom ga ik binnenkort ook gewoon met hem fietsen kijken en uitproberen. dan doe ik net alsof we gewoon proef gaan kijken voor over een tijd als we het geld hebben voor de fiets.

dan komt er vanzelf een fiets uit die hij fijn vind en geweldig vind en dan als grote verrassing zorg ik dat een vriend van ons met onze dochter voor in het zitje op zijn verjaardag komt aanfietsen! zie het al helemaal voor me!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor fiets heeft Papa? Update pag 2! Empty Re: Wat voor fiets heeft Papa? Update pag 2!

Bericht  meisjesmama do 8 maa 2012 - 0:02

Mijn mannetje heeft de papafiiets met een zadel op de stang.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor fiets heeft Papa? Update pag 2! Empty Re: Wat voor fiets heeft Papa? Update pag 2!

Bericht  Gast do 8 maa 2012 - 0:08

Ik heb een mamafiets van een onbekend merk. Get maakt hem niks uit dat hij op een damesfiets fietst. Hij heeft zelf ook een tijdje een damesfiets gehad, maar hij heeft de gave dat al zijn fietsen binnen een half jaar gestolen worden

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor fiets heeft Papa? Update pag 2! Empty Re: Wat voor fiets heeft Papa? Update pag 2!

Bericht  -Ieniemienie- do 8 maa 2012 - 1:54

Wij hebben allebij de zelfde fiets, hij de mannenversie, ik de vrouwenversie (hoe bedoel je burgelijk haha!)
Op mijn fiets zit het stoeltje. Als we samen gaan fietsen fiets ik daarop. Maar als hij met haar gaat fietsen neemt hij gewoon mijn fiets.
Ik heb geen mama fiets. Ga er wel een dubbele standaard op zetten.
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor fiets heeft Papa? Update pag 2! Empty Re: Wat voor fiets heeft Papa? Update pag 2!

Bericht  Susan do 8 maa 2012 - 1:56

Geen fiets, hij pakt altijd mijn fiets en dan staat mijn zadel de volgende dag heel vervelend.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor fiets heeft Papa? Update pag 2! Empty Re: Wat voor fiets heeft Papa? Update pag 2!

Bericht  Fiwen do 8 maa 2012 - 2:35

Ik heb een omafiets met trapondersteuning omdat ik 6 jaar geleden mijn rug gebroken heb en na 5 minuten fietsen op een gewone fiets (zeker met kind voorop) heb ik ze veel rugpijn dat ik niks meer kan. Misschien is dat voor jouw vrien/man ook wel een goede optie? Je moet zelf gewoon trappen maar net wat minder hard dan op een normale fiets waardoor je minder kracht hoeft te zetten met je benen en rug.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor fiets heeft Papa? Update pag 2! Empty Re: Wat voor fiets heeft Papa? Update pag 2!

Bericht  Floor do 8 maa 2012 - 5:26

Fiwen schreef:Ik heb een omafiets met trapondersteuning omdat ik 6 jaar geleden mijn rug gebroken heb en na 5 minuten fietsen op een gewone fiets (zeker met kind voorop) heb ik ze veel rugpijn dat ik niks meer kan. Misschien is dat voor jouw vrien/man ook wel een goede optie? Je moet zelf gewoon trappen maar net wat minder hard dan op een normale fiets waardoor je minder kracht hoeft te zetten met je benen en rug.

ik ben ook aan het kijken voor een fiets met trapondersteuning, welk merk heb jij?
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor fiets heeft Papa? Update pag 2! Empty Re: Wat voor fiets heeft Papa? Update pag 2!

Bericht  SarahKey do 8 maa 2012 - 5:47

-Ieniemienie- schreef:Wij hebben allebij de zelfde fiets, hij de mannenversie, ik de vrouwenversie (hoe bedoel je burgelijk haha!)
Op mijn fiets zit het stoeltje. Als we samen gaan fietsen fiets ik daarop. Maar als hij met haar gaat fietsen neemt hij gewoon mijn fiets.
Ik heb geen mama fiets. Ga er wel een dubbele standaard op zetten.
Wij zijn net burgerlijk Laughing en hebben ook dezelfde fietsen. Maar mijn man pakt eigenlijk altijd mijn fiets als hij even ergens heen moet.

Fietszitje zal ook op mijn fiets komen. Ik wil geen mamafiets maar wel een ander stuur kopen.

Pien: wat een leuk kado zeg! En een erg leuke verrassing.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor fiets heeft Papa? Update pag 2! Empty Re: Wat voor fiets heeft Papa? Update pag 2!

Bericht  Pien di 13 maa 2012 - 2:48

De fiets is gekocht!!! Het is een sparta amazone geworden met 2 fietszitjes van bobike en een buggydrager. Nu nog zwarte fietstassen erbij en van die inleggers voor de zitting.



Deze, alleen bij de kettingkast zit geen printje op. En zonder de mand.

Wat voor fiets heeft Papa? Update pag 2! 77Sparta%20AmazoneTrendy-D-Cloudywhite-L1-640x480

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor fiets heeft Papa? Update pag 2! Empty Re: Wat voor fiets heeft Papa? Update pag 2!

Bericht  Rush di 13 maa 2012 - 2:51

Is die dan voor jezelf of voor je man?
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor fiets heeft Papa? Update pag 2! Empty Re: Wat voor fiets heeft Papa? Update pag 2!

Bericht  Gast di 13 maa 2012 - 2:53

Ik vind dit wel heel erg een damesmodel, maar hij fietst vast heerlijk voor je partner!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor fiets heeft Papa? Update pag 2! Empty Re: Wat voor fiets heeft Papa? Update pag 2!

Bericht  Pien di 13 maa 2012 - 2:54

Het is idd een damesmodel voor mij man.....

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor fiets heeft Papa? Update pag 2! Empty Re: Wat voor fiets heeft Papa? Update pag 2!

Bericht  Fiwen di 13 maa 2012 - 2:55

@Pien, mooie fiets! Hopelijk hebben jullie er veel plezier van.


Floor schreef:
Fiwen schreef:Ik heb een omafiets met trapondersteuning omdat ik 6 jaar geleden mijn rug gebroken heb en na 5 minuten fietsen op een gewone fiets (zeker met kind voorop) heb ik ze veel rugpijn dat ik niks meer kan. Misschien is dat voor jouw vrien/man ook wel een goede optie? Je moet zelf gewoon trappen maar net wat minder hard dan op een normale fiets waardoor je minder kracht hoeft te zetten met je benen en rug.

ik ben ook aan het kijken voor een fiets met trapondersteuning, welk merk heb jij?

@Floor, ik heb een Kemp Starley. Is een 'gewone' omafiets met strapondersteuning. Heb hem zelf bij de Karwij gekocht maar ze hebben ze sowieso bij Halfords ( http://www.halfords.nl/shop/fietsen/elektrische-fietsen/106412 )
Ik heb bewust voor deze gekozen omdat deze een stuk goedkoper is dan andere elektrische fietsen en ik eerst wilde proberen of het wel iets voor me was. Als deze straks niet meer goed werkt en ik heb wat meer geld te besteden (lees: afgestudeerd en een baan) dan wil ik waarschijnlijk een echte elektrische moederfiets kopen omdat je dan toch wat meer stabiliteit en luxe hebt dan bij deze. Maar het is heel goed te doen met een kinderzitje voorop, ik ga wel binnenkort een moederstuur op de fiets zetten omdat ik de ruimte iets te klein vind en ik een schijtluis ben als het om fietsen gaat (heb een fiets-ongeluk gehad en daarmee dus mijn rug gebroken)
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor fiets heeft Papa? Update pag 2! Empty Re: Wat voor fiets heeft Papa? Update pag 2!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum