Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klachten over pakket bezorging

2 plaatsers

Ga naar beneden

Klachten over pakket bezorging Empty Klachten over pakket bezorging

Bericht  Roxy89 vr 2 maa 2012 - 7:37

Misschien een rare vraag, maar zijn er mensen die wel eens wat hebben gedaan met een klacht over pakket bezorging. Wij zijn nu namelijk al meerdere malen echt niet te spreken over S.elektMail. Een paar voorbeelden:

  1. Ze zeggen tussen 12 en 17 te bezorgen en staan vervolgens ruim een uur voor die tijd al voor de deur (als ik dus nog niet thuis ben).
  2. Ik heb het idee dat ze soms niet eens bij de buren aan bellen.
  3. Het is nu al twee keer gebeurd dat er iemand heeeeeeel sacherijnig een pakketje in ons handen drukt en gelijk weg loopt.
  4. Bij 'ons' depot wordt nooit de telefoon op genomen als ik vervolgens een vraag heb.
Uiteraard snap ik dat die vrouw niet altijd heel vrolijk hoeft te doen tijdens haar werk en dat je als je om 5 voor 12 voor een deur staat echt niet gaat staan wachten tot het 12 uur is. Maar ik betaal toch echt genoeg aan de verzendkosten voor een pakketje wat ik vervolgens dus gewoon een paar dagen later krijg. Begin er toch echt wel een beetje van te balen!
Roxy89
Roxy89
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 274
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klachten over pakket bezorging Empty Re: Klachten over pakket bezorging

Bericht  rianne287 vr 2 maa 2012 - 9:53

Ja ik heb laatst een klacht ingediend bij P.ostNL..
Normaal als wij niet thuis zijn zetten ze vaak het pakket achter de grijze bak bij de schuur, maar meestal gaat dit om kleding en vind ik dit niet erg.
Nu mogen ze dit niet meer en krijg je dus een briefje in de bus als je niet thuis bent dat je online kunt aangeven wanneer je het wel wil krijgen.
Wij hadden elektronica besteld en de eerste keer hadden we netjes een bericht in de bus en de bezorgafspraak op zaterdag gezet.. ging allemaal prima.
Maar de 2e keer (1e apparaat was defect) stond het weer achter de container en was het pakket helemaal nat :shock:

rianne287
rianne287
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 388
Punten : 394
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum