Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar zijn jullie allemaal geweest?

+53
Joli86
Bosjesvrouw
Lady4
Barbabella
Suus
Summerlovin
Roodkapje
kajaka88
Caramba
Susan
Japie
Elysia
Polly
Flippin' Bitch
Esperanza
Kerel
Raindrop
silly-one
Caribbeanlover
Mizz_S
Blond
Bacio
Lady Starstruck
tuttebel
Sterre
CarpeDiem
Zonnetje
Atelier Madame
Rizzo
mo-lola
ellibre
Roxi3
Antibes
rapa nui
TNMN
Zininzon
ixis
Monte
Shisha
Mermaid
Rush
Marsy28
Travelgurly
Pompoen
Middleme
litllejoy
Caro
Marin
Zora
Davinia
_Lacey_
Minx
_Cyn_
57 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Waar zijn jullie allemaal geweest? - Pagina 4 Empty Re: Waar zijn jullie allemaal geweest?

Bericht  Caribbeanlover ma 5 maa 2012 - 21:57

Maura schreef:Nederland (Valkenburg en vele Centerparks), België (Malmedy/Beverce) en Spanje (Salou, Lloret de Mar en Callela). Verder dan dat ben ik nog nooit gekomen. Ik ben gelukkig ook niet zo'n vakantieganger, anders zou ik het na 10 jaar niet op vakantie te zijn geweest wel hebben gemist, maar ik had daarnaast ook een vader die geen voet in het vliegtuig zet. En om eerlijk te zijn, ben ik ook niet zo dol op het idee van vliegen.

Je zegt het alsof het normaal is dat men vroeger ging vliegen en dat is meer iets van de laatste jaren. Sterker nog, ik heb nog nooit samen met me ouders en broertje gevlogen.

Al mijn klasgenoten en ik op de basisschool gingen nooit met vliegtuig op vakantie. Toen 1 meisje naar Portugal ging vliegen keek iedereen ervan op zo van ''wauw ga je vliegen''. Mijn vroegere buurmeisjes zijn nu 17 en vanaf hun 13e zo beetje was het onderhand normaal dat zij en klasgenoten naar Cuba, Amerika, Vietnam ed gingen. Dat is echt iets van deze tijd hoor.

Als dat bij mij zo vroeger was, dan zouden ze raar staan te kijken denk ik.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zijn jullie allemaal geweest? - Pagina 4 Empty Re: Waar zijn jullie allemaal geweest?

Bericht  Gast ma 5 maa 2012 - 22:25

Polly schreef:
Maura schreef:Nederland (Valkenburg en vele Centerparks), België (Malmedy/Beverce) en Spanje (Salou, Lloret de Mar en Callela). Verder dan dat ben ik nog nooit gekomen. Ik ben gelukkig ook niet zo'n vakantieganger, anders zou ik het na 10 jaar niet op vakantie te zijn geweest wel hebben gemist, maar ik had daarnaast ook een vader die geen voet in het vliegtuig zet. En om eerlijk te zijn, ben ik ook niet zo dol op het idee van vliegen.

Je kunt theoretisch gezien ook zonder je vader vliegen natuurlijk, maar als je er niet zo veel zin in hebt moet je het vooral niet doen! :-)

Dat heeft mijn moeder één jaar overwogen. Om mijn vader te laten overkomen met de bus, terwijl wij al een tijd in de zon van Spanje zaten. Maar volgens mij was het voor mijn moeder heel handig om mijn vader de schuld te geven dat we altijd in die verdomde bus zaten, want zelf heeft ze ook nog nooit gevlogen en na het laatste wat ik heb gehoord, vindt ze het zelf ook ontzettend eng. Waar zijn jullie allemaal geweest? - Pagina 4 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zijn jullie allemaal geweest? - Pagina 4 Empty Re: Waar zijn jullie allemaal geweest?

Bericht  Gast ma 5 maa 2012 - 22:32

Frankrijk, Italie, Belgie, Duitsland, Spanje, Polen, Engeland, Dominicaanse Republiek en New York.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zijn jullie allemaal geweest? - Pagina 4 Empty Re: Waar zijn jullie allemaal geweest?

Bericht  Gast ma 5 maa 2012 - 22:35

Caribbeanlover schreef:
Maura schreef:Nederland (Valkenburg en vele Centerparks), België (Malmedy/Beverce) en Spanje (Salou, Lloret de Mar en Callela). Verder dan dat ben ik nog nooit gekomen. Ik ben gelukkig ook niet zo'n vakantieganger, anders zou ik het na 10 jaar niet op vakantie te zijn geweest wel hebben gemist, maar ik had daarnaast ook een vader die geen voet in het vliegtuig zet. En om eerlijk te zijn, ben ik ook niet zo dol op het idee van vliegen.

Je zegt het alsof het normaal is dat men vroeger ging vliegen en dat is meer iets van de laatste jaren. Sterker nog, ik heb nog nooit samen met me ouders en broertje gevlogen.

Al mijn klasgenoten en ik op de basisschool gingen nooit met vliegtuig op vakantie. Toen 1 meisje naar Portugal ging vliegen keek iedereen ervan op zo van ''wauw ga je vliegen''. Mijn vroegere buurmeisjes zijn nu 17 en vanaf hun 13e zo beetje was het onderhand normaal dat zij en klasgenoten naar Cuba, Amerika, Vietnam ed gingen. Dat is echt iets van deze tijd hoor.

Als dat bij mij zo vroeger was, dan zouden ze raar staan te kijken denk ik.

Mijn klasgenootjes gingen helemaal niet op vakantie toen ik op de basisschool zat. Daar was destijds simpelweg weinig of geen geld voor. Ik was allang blij dat ik op vakantie mocht op die leeftijd (10 jr) en de busreis had ook als voordeel dat we in Frankrijk meerdere malen stopten. Die paar uur in Frankrijk, om o.a de benen te strekken, was ook een vakantie op zich.

Alleen de laatste keer met vakantie, en toen was ik 19 jaar, was vliegen erg in opkomst. Terwijl bekenden met het vliegtuig bv. naar Turkije gingen, zaten wij weer 24/28u in de bus naar Spanje. Moeders heeft overwogen om ons te laten overvliegen, terwijl pap alleen in de bus zat, maar dat was geen familietrip en dus zijn we met zijn allen met de bus gegaan. Very Happy Och en zo'n nadeel is het niet om met het gezin te reizen, want we hebben ons een partij vermaakt. Waar zijn jullie allemaal geweest? - Pagina 4 827601

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zijn jullie allemaal geweest? - Pagina 4 Empty Re: Waar zijn jullie allemaal geweest?

Bericht  Caribbeanlover ma 5 maa 2012 - 23:40

Maura schreef:
Polly schreef:
Maura schreef:Nederland (Valkenburg en vele Centerparks), België (Malmedy/Beverce) en Spanje (Salou, Lloret de Mar en Callela). Verder dan dat ben ik nog nooit gekomen. Ik ben gelukkig ook niet zo'n vakantieganger, anders zou ik het na 10 jaar niet op vakantie te zijn geweest wel hebben gemist, maar ik had daarnaast ook een vader die geen voet in het vliegtuig zet. En om eerlijk te zijn, ben ik ook niet zo dol op het idee van vliegen.

Je kunt theoretisch gezien ook zonder je vader vliegen natuurlijk, maar als je er niet zo veel zin in hebt moet je het vooral niet doen! :-)

Dat heeft mijn moeder één jaar overwogen. Om mijn vader te laten overkomen met de bus, terwijl wij al een tijd in de zon van Spanje zaten. Maar volgens mij was het voor mijn moeder heel handig om mijn vader de schuld te geven dat we altijd in die verdomde bus zaten, want zelf heeft ze ook nog nooit gevlogen en na het laatste wat ik heb gehoord, vindt ze het zelf ook ontzettend eng. Waar zijn jullie allemaal geweest? - Pagina 4 394967



Waarom gingen jullie niet gewoon met de auto zoals de meeste families?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zijn jullie allemaal geweest? - Pagina 4 Empty Re: Waar zijn jullie allemaal geweest?

Bericht  Gast ma 5 maa 2012 - 23:42

Caribbeanlover schreef:
Maura schreef:
Polly schreef:
Maura schreef:Nederland (Valkenburg en vele Centerparks), België (Malmedy/Beverce) en Spanje (Salou, Lloret de Mar en Callela). Verder dan dat ben ik nog nooit gekomen. Ik ben gelukkig ook niet zo'n vakantieganger, anders zou ik het na 10 jaar niet op vakantie te zijn geweest wel hebben gemist, maar ik had daarnaast ook een vader die geen voet in het vliegtuig zet. En om eerlijk te zijn, ben ik ook niet zo dol op het idee van vliegen.

Je kunt theoretisch gezien ook zonder je vader vliegen natuurlijk, maar als je er niet zo veel zin in hebt moet je het vooral niet doen! :-)

Dat heeft mijn moeder één jaar overwogen. Om mijn vader te laten overkomen met de bus, terwijl wij al een tijd in de zon van Spanje zaten. Maar volgens mij was het voor mijn moeder heel handig om mijn vader de schuld te geven dat we altijd in die verdomde bus zaten, want zelf heeft ze ook nog nooit gevlogen en na het laatste wat ik heb gehoord, vindt ze het zelf ook ontzettend eng. Waar zijn jullie allemaal geweest? - Pagina 4 394967



Waarom gingen jullie niet gewoon met de auto zoals de meeste families?
Omdat ze misschien geen auto hadden? Dat kan toch?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zijn jullie allemaal geweest? - Pagina 4 Empty Re: Waar zijn jullie allemaal geweest?

Bericht  Caro ma 5 maa 2012 - 23:44

Of geen geld om op vakantie te gaan? Kan ook nog!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zijn jullie allemaal geweest? - Pagina 4 Empty Re: Waar zijn jullie allemaal geweest?

Bericht  Marin di 6 maa 2012 - 0:06

Of gewoon niet de behoefte om zo ver te gaan. Voor kinderen (en volwassenen) kan een vakantie in eigen land of eigen tuin ook heerlijk rustgevend zijn.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zijn jullie allemaal geweest? - Pagina 4 Empty Re: Waar zijn jullie allemaal geweest?

Bericht  Gast di 6 maa 2012 - 0:16

Ik vlieg al vanaf mijn 8ste volgens mij. Wij gingen bijna elk jaar 2 weken op vliegvakantie en een paar weken naar de camping maar mijn vriendinnen gingen idd nooit op vliegvakantie.

Ik vind het alleen wat gek om zoiets nu nog aan te dragen als reden. Ik reis nu ook heel anders dan hoe ik dat met mijn ouders deed. Je hoeft niet het zelfde leven te leiden als je ouders...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zijn jullie allemaal geweest? - Pagina 4 Empty Re: Waar zijn jullie allemaal geweest?

Bericht  Gast di 6 maa 2012 - 0:23

Frankrijk (all over the place)
Duitsland (uhm meerdere plaatsen)
Belgie (Antwerpen, Brussel, Munster)
Denemarken (Kopenhagen)
Amerika (New York)
Italie (roadtrip met mijn ouders, Rimini en Romaaa)
Spanje (Mardrid, Barcelona, Calella, 1 dag Lloret (en nooit meer), roadtrip met ouders)
Zuid-Afrika (Roadtrip van Johannesburg naar Kaapstad van een maand)
Oostenrijk (van alles, vooral voor wintersport)
Zwitserland (wintersport)
Engeland (rondreis)
Schotland (rondreis)
Griekenland (rondreis)
Kroatie (Medulin)
Istanbul op doorreis haha.

Ik vergeet denk ik nog dingen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zijn jullie allemaal geweest? - Pagina 4 Empty Re: Waar zijn jullie allemaal geweest?

Bericht  Marin di 6 maa 2012 - 0:46

Ik reis meestal ook heel anders dan dat m'n ouders deden, Zusje. Alhoewel ik al wel met hen mee vloog toen ik paar maanden was, maar meestal gingen we naar een huisje in Frankrijk met het gezin. Dat zou ik nu niet snel doen met z'n tweeën. Alhoewel we wel met familie op vakantie gaan op zo'n manier, maar niet met z'n tweeën, dat doen we pas weer als we zelf een gezin hebben.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zijn jullie allemaal geweest? - Pagina 4 Empty Re: Waar zijn jullie allemaal geweest?

Bericht  Gast di 6 maa 2012 - 0:50

Marin schreef:Ik reis meestal ook heel anders dan dat m'n ouders deden, Zusje. Alhoewel ik al wel met hen mee vloog toen ik paar maanden was, maar meestal gingen we naar een huisje in Frankrijk met het gezin. Dat zou ik nu niet snel doen met z'n tweeën. Alhoewel we wel met familie op vakantie gaan op zo'n manier, maar niet met z'n tweeën, dat doen we pas weer als we zelf een gezin hebben.

Ja maar dat is toch ook wel logisch.. Misschien deden jouw ouders het ook wel zoals jij nu, toen ze nog geen kinderen hadden smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zijn jullie allemaal geweest? - Pagina 4 Empty Re: Waar zijn jullie allemaal geweest?

Bericht  Barbabella di 6 maa 2012 - 1:11

Turkije ( Bodrum, Side, Antalya, Alanya)
Spanje ( Rosas,Lloret de mar, Torroella de Montgri)
Ibiza
Frankrijk ( Parijs, St Tropez, St Raphael)
Belgie ( Antwerpen, Brussel, Aantal plaatsen in de ardennnen o.a La Roche)
Zwitserland ( Montreaux, Leysin)
Italië (Milaan)
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zijn jullie allemaal geweest? - Pagina 4 Empty Re: Waar zijn jullie allemaal geweest?

Bericht  Marin di 6 maa 2012 - 1:12

Ja ik vind dat ook wel logisch. Maar als Maura dus zou willen zou ze t ook anders kunnen doen dan haar ouders.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zijn jullie allemaal geweest? - Pagina 4 Empty Re: Waar zijn jullie allemaal geweest?

Bericht  Gast di 6 maa 2012 - 2:13

Ik heb nog nooit in een vliegtuig gezeten en voordat ik mijn vriend leerde kennen was ik alleen nog maar in België geweest laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zijn jullie allemaal geweest? - Pagina 4 Empty Re: Waar zijn jullie allemaal geweest?

Bericht  Marin di 6 maa 2012 - 2:21

Dat geeft toch niet Zelda? Is niets om je voor te schamen ofzo. Wie weet kunnen jullie over een tijdje wel lekker met je zoontje op vakantie, in het binnen- of buitenland.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zijn jullie allemaal geweest? - Pagina 4 Empty Re: Waar zijn jullie allemaal geweest?

Bericht  Gast di 6 maa 2012 - 2:29

Nee hoor ik schaam me daar niet voor. Maar sommigen vinden het raar smile en ik zal vast en zeker ooit nog wel eens in het vliegtuig zitten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zijn jullie allemaal geweest? - Pagina 4 Empty Re: Waar zijn jullie allemaal geweest?

Bericht  Lady4 di 6 maa 2012 - 2:36

Duitsland
België
Oostenrijk
Italië
Luxemburg
Frankrijk
Spanje
Portugal
Mallorca
Tenerife
Gran Canaria
Lanzerote
Turkije
Engeland
Zwitserland
Cyprus
Monaco
San Marino

En over twee maandjes vlieg ik naar Curaçao! Eindelijk eens wat verder weg.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zijn jullie allemaal geweest? - Pagina 4 Empty Re: Waar zijn jullie allemaal geweest?

Bericht  Caramba di 6 maa 2012 - 2:38

Mijn vorige vriend was nog nooit verder dan Drenthe geweest.
Vliegen durfde hij niet. En als we met vakantie gingen moest het zo goedkoop mogelijk. Mijn zus woont in Limburg, dus daar ging hij dan ook het liefst heenWaar zijn jullie allemaal geweest? - Pagina 4 394967 Inbreng had ik niet, want we trokken hoe dan ook altijd zijn plan. En geld had hij wel voor een vakantie verder weg.

Mijn huidige vriend is gelukkig zo dat hij veel van de wereld wil zien en dat heb ik van huis uit ook meegekregen.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zijn jullie allemaal geweest? - Pagina 4 Empty Re: Waar zijn jullie allemaal geweest?

Bericht  Rush di 6 maa 2012 - 3:02

Zelda schreef:Nee hoor ik schaam me daar niet voor. Maar sommigen vinden het raar Waar zijn jullie allemaal geweest? - Pagina 4 561177 en ik zal vast en zeker ooit nog wel eens in het vliegtuig zitten.
Mensen vonden het ook altijd raar dat wij (ik als jonger meisje + ouders) nooit op vliegvakantie gingen. Boeiend.

Mijn ouders gaan nooit op vakantie, laat staan vliegvakantie.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zijn jullie allemaal geweest? - Pagina 4 Empty Re: Waar zijn jullie allemaal geweest?

Bericht  Gast di 6 maa 2012 - 3:10

Rush schreef:
Zelda schreef:Nee hoor ik schaam me daar niet voor. Maar sommigen vinden het raar Waar zijn jullie allemaal geweest? - Pagina 4 561177 en ik zal vast en zeker ooit nog wel eens in het vliegtuig zitten.
Mensen vonden het ook altijd raar dat wij (ik als jonger meisje + ouders) nooit op vliegvakantie gingen. Boeiend.

Mijn ouders gaan nooit op vakantie, laat staan vliegvakantie.
Ja dat herken ik wel. Wij gingen ook nooit op vliegvakantie vroeger.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zijn jullie allemaal geweest? - Pagina 4 Empty Re: Waar zijn jullie allemaal geweest?

Bericht  Gast di 6 maa 2012 - 3:19

Ik was 12 dat ik voor het eerst vloog, terwijl mijn vriendinnetjes allemaal de halve wereld over vlogen. Maar ik vond het juist altijd relax dat ik gewoon lekker naar Frankrijk ging, en kon spelen en zwemmen. Ik had er op mijn 6e echt niets aan gehad als mijn ouders me meegesleept hadden naar verweggistan om cultureel te doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zijn jullie allemaal geweest? - Pagina 4 Empty Re: Waar zijn jullie allemaal geweest?

Bericht  Polly di 6 maa 2012 - 3:36

Powerbabe schreef:Ik was 12 dat ik voor het eerst vloog, terwijl mijn vriendinnetjes allemaal de halve wereld over vlogen. Maar ik vond het juist altijd relax dat ik gewoon lekker naar Frankrijk ging, en kon spelen en zwemmen. Ik had er op mijn 6e echt niets aan gehad als mijn ouders me meegesleept hadden naar verweggistan om cultureel te doen.

Haha, daar heb je inderdaad niks aan als kind zijnde. Dan boeit het helemaal niet waar je heen gaat.

Ik kan me trouwens voorstellen dat je vakantie niet mist als je er gewoon niet mee bent opgegroeid.
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zijn jullie allemaal geweest? - Pagina 4 Empty Re: Waar zijn jullie allemaal geweest?

Bericht  Rush di 6 maa 2012 - 3:45

Polly schreef:
Ik kan me trouwens voorstellen dat je vakantie niet mist als je er gewoon niet mee bent opgegroeid.
Ik vind het nog steeds zonde van het geld. Ik ga liever een keer goed shoppen, uit eten en lekker sparen.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zijn jullie allemaal geweest? - Pagina 4 Empty Re: Waar zijn jullie allemaal geweest?

Bericht  Polly di 6 maa 2012 - 3:51

Rush schreef:
Polly schreef:
Ik kan me trouwens voorstellen dat je vakantie niet mist als je er gewoon niet mee bent opgegroeid.
Ik vind het nog steeds zonde van het geld. Ik ga liever een keer goed shoppen, uit eten en lekker sparen.

Ik neem aan dat je het zonde vindt van jouw eigen geld, of snap je de drang van anderen niet om wél te gaan?
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zijn jullie allemaal geweest? - Pagina 4 Empty Re: Waar zijn jullie allemaal geweest?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum