Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Papillotten

4 plaatsers

Ga naar beneden

Papillotten Empty Papillotten

Bericht  Gast wo 24 nov 2010 - 8:30

Gebruiken jullie wel eens papillotten? En slaap je er dan ook mee? Of doe je ze 's ochtends in heel vochtig haar en laat je het drogen terwijl je je make-up opdoet?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Papillotten Empty Re: Papillotten

Bericht  Coccinelle wo 24 nov 2010 - 8:41

Ik heb ze wel eens gebruikt maar het duurt me te lang voordat je haar droog is. Een keer ben ik ermee gaan slapen (ligt niet echt lekker) en toen ik ze 's ochtends uithaalde zat al mijn haar boven op mijn hoofd :shock:. Doe mij maar een carmen setje, veel fijner!

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Papillotten Empty Re: Papillotten

Bericht  Beachgirl wo 24 nov 2010 - 9:47

Mousse doen in je vochtige haar, dan papillotten erin. Dan op lage temp rustig droogfohnen. Laten afkoelen, en dan eruit halen. Met je vingers losmaken, en laag voor laag een beetje hairspray erin.

Mascha van Beautygloss heeft er ook deze week toevallig een filmpje over gemaakt, moet je even Googlen.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Papillotten Empty Re: Papillotten

Bericht  Gast wo 24 nov 2010 - 10:09

Mimpie schreef:Mousse doen in je vochtige haar, dan papillotten erin. Dan op lage temp rustig droogfohnen. Laten afkoelen, en dan eruit halen. Met je vingers losmaken, en laag voor laag een beetje hairspray erin.

Mascha van Beautygloss heeft er ook deze week toevallig een filmpje over gemaakt, moet je even Googlen.
Ik heb mijn haar gewassen en heb er mousse en een heel klein beetje haarlak in gedaan. Toen de papillotten erin. Ik ga er mee slapen, dus ga niet föhnen.
Had het filmpje op BeautyGloss.nl al gezien, dat was ook de reden voor mij op eindelijk eens papillotten te kopen Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Papillotten Empty Re: Papillotten

Bericht  Jeanette wo 24 nov 2010 - 11:30

Ik heb het ook weleens gedaan, maar duurde eeuwen voordat het droog was. Zelfs met fohnen, want de warmte kwam niet op alle plekken.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Papillotten Empty Re: Papillotten

Bericht  VeryCherry wo 24 nov 2010 - 22:33

Als ik ze al is gebruik, gebruik ik geen echt papilotten maar reepjes stof. Werkt net zo goed, en het is niet zo hard aan je hoofd, dus je kan er gewoon mee slapen.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Papillotten Empty Re: Papillotten

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum