Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Even niet zo leuk..

+3
Jasmine
woezel
studiebol
7 plaatsers

Ga naar beneden

Even niet zo leuk.. Empty Even niet zo leuk..

Bericht  Gast do 16 feb 2012 - 21:42

Vandaag vieren ze carnaval op de school van mijn zoon. De ouders zijn ook uitgenodigd en mijn zoon vroeg vanmorgen dus ook of wij alsjeblieft konden komen. Ik kan er even zo slecht tegen dat wij nergens bij kunnen zijn en hem telkens teleur moeten stellen.
Bah! Weet niet wat ik met dit berichtje wil;) maar ben er even verdrietig door.
Wie herkent dit eigenlijk en heeft hier goed mee om leren gaan? I need positieve verhalen haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Even niet zo leuk.. Empty Re: Even niet zo leuk..

Bericht  studiebol do 16 feb 2012 - 21:44

Ach wat vervelend, kan je er niet bij zijn vanwege je werk ofzo?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even niet zo leuk.. Empty Re: Even niet zo leuk..

Bericht  Gast do 16 feb 2012 - 21:51

Ja door werk idd. En studie en stage...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Even niet zo leuk.. Empty Re: Even niet zo leuk..

Bericht  Gast do 16 feb 2012 - 21:52

Ik kan me heel goed voorstellen hoe je je moet voelen, en erg genoeg, kan ik me ook voorstellen hoe je zoon zich moet voelen. Kan je niet even een uurtje van je werk weg ofzo? Ik denk dat dit wel een situatie is waar je graag een verlofuurtje voor op wil nemen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Even niet zo leuk.. Empty Re: Even niet zo leuk..

Bericht  studiebol do 16 feb 2012 - 21:54

Tja ik heb er nog geen ervaring mee, maar bij ons op het werk zijn ze ook heel makkelijk daarin en zou ik er prima bij kunnen zijn. Maar ja dat is op elk werk natuurlijk anders.

Vind het erg vervelend voor jou en je zoon dus gewoon ff een Even niet zo leuk.. 699888
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even niet zo leuk.. Empty Re: Even niet zo leuk..

Bericht  woezel do 16 feb 2012 - 22:07

Ik herken het wel een beetje. Ik zit dan niet met werk. Maar heb nog wel 2 andere kinderen. Dus moet dan toch eerst kijken of het te doen is en of ik oppas heb.

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Even niet zo leuk.. Empty Re: Even niet zo leuk..

Bericht  Jasmine do 16 feb 2012 - 22:17

Dat lijkt me erg vervelend idd., zeker als je zoon zo gericht vraagt of je alsjeblieft wilt komen.Even niet zo leuk.. 699888
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Even niet zo leuk.. Empty Re: Even niet zo leuk..

Bericht  Limburg85 do 16 feb 2012 - 22:19

Dat is idd niet leuk voor beide, kon 1 van jullie ook niet iets regelen of bijvoorbeeld opa of oma (als ze dat leuk vinden en mag)?
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Even niet zo leuk.. Empty Re: Even niet zo leuk..

Bericht  Gast do 16 feb 2012 - 22:38

Dat is inderdaad niet fijn, voor jullie beiden. Maar jullie zoon gaat toch niet voor niks op die dag naar de opvang, omdat je werkt. Misschien dat je idd een uurtje vrij kunt regelen ofzo?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Even niet zo leuk.. Empty Re: Even niet zo leuk..

Bericht  Gast do 16 feb 2012 - 22:39

aaah wat jammer Sad hug En zou je inderdaad ook niet eventjes kunnen gaan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Even niet zo leuk.. Empty Re: Even niet zo leuk..

Bericht  Gast do 16 feb 2012 - 22:40

Ik zit nu in een andere stad en kan niet zomaar weg. Vriend zit in meeting en mijn ouders kunnen ook niet. Dus het lukt gewoon echt niet.
Niet van alle kinderen zullen de ouders er zijn maar het is inderdaad gewoon lastig omdat hij het zo jammer vindt en dat niet de eerste keer is...
Ik vraag me echt af hoe anderen dat doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Even niet zo leuk.. Empty Re: Even niet zo leuk..

Bericht  Gast do 16 feb 2012 - 22:50

Maar met dat soort dingen kun je toch rekening houden van tevoren? Het lukt niet altijd hoor, dat snap ik, mij lukt het ook niet altijd. Vorig jaar hadden ze een feestdag op school en ouders mochten ook komen kijken naar een voorstelling, dat lukte ons beiden niet en dat was heel naar. Maar normaal is er wel 1 van ons aanwezig. Dan neem ik wel een vrije middag of ochtend of ik schuif met een vrije dag. Last minute dingen lukken bijna nooit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Even niet zo leuk.. Empty Re: Even niet zo leuk..

Bericht  Gast do 16 feb 2012 - 22:53

Hier hebben we een school die niet al te vaak iets doet waarbij de ouders zijn uitgenodigd. Scheelt voor ons dus een hoop teleurgestelde gezichten. Die keer dat er wat te doen is, zijn we er dan ook gewoon bij. Daarnaast hebben wij vanuit school een kalender gekregen waarop alle bijzonderheden staan voor het hele jaar, plannen is bij ons dus heel goed te doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Even niet zo leuk.. Empty Re: Even niet zo leuk..

Bericht  Gast do 16 feb 2012 - 22:56

Lieskuh schreef:Hier hebben we een school die niet al te vaak iets doet waarbij de ouders zijn uitgenodigd. Scheelt voor ons dus een hoop teleurgestelde gezichten. Die keer dat er wat te doen is, zijn we er dan ook gewoon bij. Daarnaast hebben wij vanuit school een kalender gekregen waarop alle bijzonderheden staan voor het hele jaar, plannen is bij ons dus heel goed te doen.
Dat hebben wij ook. En als dingen op onze vrije dagen vallen (woensdag en vrijdag) helpen we eigenlijk altijd als dat kan met groepjes vervoeren naar een excursie, voorlezen, dat soort dingen. En als het iets anders is, dan overleggen we van tevoren 'neem jij vrij of neem ik vrij' en eigenlijk kan er altijd wel één van ons eerder weg of later beginnen. En in het enkele geval dat het écht niet gaat is het gewoon jammer maar helaas, je kunt nou eenmaal niet alles hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Even niet zo leuk.. Empty Re: Even niet zo leuk..

Bericht  Susan do 16 feb 2012 - 23:01

Bij mij is het dan geen probleem met werk, maar wel dat ik oppas voor Yrsa moet hebben en dat is soms wel lastig.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even niet zo leuk.. Empty Re: Even niet zo leuk..

Bericht  Gast do 16 feb 2012 - 23:10

Ik kreeg afgelopen woensdag pas een brief waarin stond dat de ouders ook mochten komen. Tsja toen kon ik geen vrij meer krijgen. Daarbij kunnen we ook niet schuiven want mijn vriend werkt 5 dagen en ik 4,5 dag en op mijn vrije middag heb ik ook geen opvang.

Mijn moeder kon vroeger altijd overal bij zijn...en ik kan me goed herinneren hoe fijn dat is. Nu moet er tegenwoordig natuurlijk vaak meer gewerkt worden maar gewoon stom dat mijn zoon daar nu de dupe van is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Even niet zo leuk.. Empty Re: Even niet zo leuk..

Bericht  Gast do 16 feb 2012 - 23:41

Nou, ik vind woensdag ook wel een beetje kort dag, dat zou ik ook niet redden (afgezien van het feit dat vrijdag mijn vrije dag is)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Even niet zo leuk.. Empty Re: Even niet zo leuk..

Bericht  Gast do 16 feb 2012 - 23:43

Woensdag is erg kortdag, ik zou daar ook serieus iets van zeggen. Maar je moet ook niet gaan vergelijken met vroeger, dat is gewoon niet meer mogelijk. Je ziet het vast zelf ook wel aan het aantal grootouders die hun kleinkinderen komen halen na school. De tijden zijn veranderd. En natuurlijk is het vervelend, maar ook weer niet meer dan dat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Even niet zo leuk.. Empty Re: Even niet zo leuk..

Bericht  PapillonRose do 16 feb 2012 - 23:58

Wat vervelend Elodie! Kan me voorstellen dat het zowel voor jezelf als voor je zoontje niet leuk is dat je er niet bij kunt zijn.

Wel erg kortdag dat de school het liet weten, dat is ook niet handig! Ik heb het hier ook vaak op het KDV, dan weet ik een paar dagen van tevoren pas dat er weer iets te doen is. Meestal kan ik het wel regelen, maar ik kan me voorstellen dat het dan niet iedereen lukt om dat te doen op zo'n korte termijn.

hug
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Even niet zo leuk.. Empty Re: Even niet zo leuk..

Bericht  PiP vr 17 feb 2012 - 0:49

Ik vind dat ook erg kortdag.

Gelukkig zijn ze bij mij op het werk niet zo heel erg moeilijk als ik vrij wil nemen.
Mijn werk kan blijven liggen, al is dat ook niet altijd even fijn..

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even niet zo leuk.. Empty Re: Even niet zo leuk..

Bericht  Gast za 18 feb 2012 - 9:18

Ik herken dat wel.
De school van onze zoon organiseert vaak dingen op de dagen waarop ik werk en dan ook nog vaak midden op de dag (13.00 uur). Dat is voor ons qua werk ook vaak niet te doen.
Gelukkig wonen mijn schoonouders vlakbij en gaan zij dan vaak, maar ik voel me er ook weleens schuldig over dat we er niet zo vaak zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Even niet zo leuk.. Empty Re: Even niet zo leuk..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum