Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Pijn onderbuik dagen na ovulatie

+2
Liadan
Nouska
6 plaatsers

Ga naar beneden

Pijn onderbuik dagen na ovulatie Empty Pijn onderbuik dagen na ovulatie

Bericht  Nouska wo 24 nov 2010 - 7:06

Wij zijn inmiddels in ronde 6 aanbeland in de poging om zwanger te worden.
Ik gebruik nu ovulatietesten en had vrijdag 13 uur een positieve test. Zaterdag ook nog om 13 uur, maar om 18 uur was hij weer helemaal negatief. Volgens mij heb ik toen zaterdag de eisprong gehad, zo voelde het, had de dagen ervoor al wat last en die dag steekjes. Zondags en maandags was het gevoel totaal weg en had ik nergens last meer van.
Tot dinsdag..s middags laat begon de pijn op te zetten in mijn onderbuik. Voelde echt als een pijn/kramp in mijn baarmoeder en links er van. Toen ik na mijn werk thuiskwam kreeg ik nadat ik was gaan plassen ineens nog veel heviger pijn. Ik heb echt een half uur ineengedoken gezeten en de hele avond last gehad, dus maar een warme kruik er tegen aan. Ook vandaag nog steeds een zeurend gevoel, precies in het midden van mijn onderbuik en af en toe links en rechts er van.

Het lijkt mij dat dit geen eisprong meer kon zijn, bovendien herken ik dit ook niet van vorige rondes. Herkent iemand dit? Weet iemand een oorzaak ervoor? Ik denk niet direct dat ik zwanger ben hoor. Maar vond het niet echt normaal.


Laatst aangepast door Nouska op wo 24 nov 2010 - 9:20; in totaal 1 keer bewerkt
Nouska
Nouska
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 20
Punten : 27
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn onderbuik dagen na ovulatie Empty Re: Pijn onderbuik dagen na ovulatie

Bericht  Liadan wo 24 nov 2010 - 7:25

Dat heb ik ook gehad de maanden voor deze zwangerschap. Elke maand een paar dagen van die pijn, inderdaad ook ergens rond mijn eisprong. Ik heb altijd gedacht dat het gewoon mijn eisprong was waardoor ik die pijn had.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn onderbuik dagen na ovulatie Empty Re: Pijn onderbuik dagen na ovulatie

Bericht  Nouska wo 24 nov 2010 - 7:32

Ja misschien is het nog een reactie op de ovulatie en niet meer de ovulatie zelf..
Toen je zwanger werd, had je toen ook nog pijn onder in je buik?
Nouska
Nouska
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 20
Punten : 27
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn onderbuik dagen na ovulatie Empty Re: Pijn onderbuik dagen na ovulatie

Bericht  Liadan wo 24 nov 2010 - 8:13

Nee sinds ik zwanger ben heb ik het niet meer gehad. Maar ik had het ook alleen rond mijn eisprong.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn onderbuik dagen na ovulatie Empty Re: Pijn onderbuik dagen na ovulatie

Bericht  Lala wo 24 nov 2010 - 10:07

.


Laatst aangepast door Lala op wo 15 dec 2010 - 8:13; in totaal 1 keer bewerkt
Lala
Lala
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 60
Punten : 63
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn onderbuik dagen na ovulatie Empty Re: Pijn onderbuik dagen na ovulatie

Bericht  Flip Fluitketel wo 24 nov 2010 - 10:17

Ik voelde ook altijd duidelijk m'n eisprong en had meestal ook een paar dagen 'kramp'.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn onderbuik dagen na ovulatie Empty Re: Pijn onderbuik dagen na ovulatie

Bericht  Lala wo 24 nov 2010 - 10:25

.


Laatst aangepast door Lala op wo 15 dec 2010 - 8:13; in totaal 1 keer bewerkt
Lala
Lala
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 60
Punten : 63
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn onderbuik dagen na ovulatie Empty Re: Pijn onderbuik dagen na ovulatie

Bericht  Mirror wo 24 nov 2010 - 21:37

Hier hetzelfde verhaal, rond de eisprong had ik een dag/middag last van een zeurend, beetje stekend gevoel duidelijk aan één kant. Beetje tussen lies en navel. Dat voelde ik wel vaker rond de eisprong. Ik heb het deze zwangerschap ook heel vroeg nog een week gehad, maar pas ruim twee weken na de eisprong ofzo. Maar goed.. wat het bij jou is is moeilijk te zeggen, misschien idd toch nog een reactie van de ovulatie. Succes in ieder geval met wachten tot je mag testen!!
Mirror
Mirror
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 194
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn onderbuik dagen na ovulatie Empty Re: Pijn onderbuik dagen na ovulatie

Bericht  Gast wo 24 nov 2010 - 21:41

ik kon mijn eisprong ook altijd wel voelen, een uurtje wat steken in mijn lies. Maar weet je zeker dat de pijn die jij beschrijft niet gewoon ergens anders van komt, je darmen bijvoorbeeld? Je bent nu waarschijnlijk wel geneigd om alles af te schuiven op je baarmoeder/eisprong e.d.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn onderbuik dagen na ovulatie Empty Re: Pijn onderbuik dagen na ovulatie

Bericht  Gast wo 24 nov 2010 - 22:25

Mirror schreef:Hier hetzelfde verhaal, rond de eisprong had ik een dag/middag last van een zeurend, beetje stekend gevoel duidelijk aan één kant. Beetje tussen lies en navel. Dat voelde ik wel vaker rond de eisprong. Ik heb het deze zwangerschap ook heel vroeg nog een week gehad, maar pas ruim twee weken na de eisprong ofzo. Maar goed.. wat het bij jou is is moeilijk te zeggen, misschien idd toch nog een reactie van de ovulatie. Succes in ieder geval met wachten tot je mag testen!!

Ik heb dat ook elke maand! Ik dacht dat het mijn eisprong was. Maar het is bij mij wel een hele dag dat ik er last van heb. En ook steeds verschillend. Ene keer links andere keer rechts.
Ik ben er ook misselijk bij.

@ TO, ik had het eerst ook nooit. Maar nu wel. Heb ook geen idee hoe het kan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn onderbuik dagen na ovulatie Empty Re: Pijn onderbuik dagen na ovulatie

Bericht  Gast wo 24 nov 2010 - 23:10

Heb ook al sinds mijn vermoedelijke ovulatie last van mijn onderbuik en lage rugpijn. De rugpijn lijkt iets minder, maar mijn buik is af en toe echt krampjes- achtige pijn. Geen idee wat ik ervan moet denken, weet het misschien over een paar dagen als ik wel of niet ongesteld wordt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn onderbuik dagen na ovulatie Empty Re: Pijn onderbuik dagen na ovulatie

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 1:44

Beauty Addict schreef:Heb ook al sinds mijn vermoedelijke ovulatie last van mijn onderbuik en lage rugpijn. De rugpijn lijkt iets minder, maar mijn buik is af en toe echt krampjes- achtige pijn. Geen idee wat ik ervan moet denken, weet het misschien over een paar dagen als ik wel of niet ongesteld wordt.

Spannend hoor.

Ik heb eigenlijk nooit wat gevoeld van mijn ovulatie of daarna, maar de laatste keer dus wel. Had de laatste menstruatie al een week te laat, dat was al vreemd opzich, maar ik denk dat het ook met het weer te maken had, was toen erg warm. Maar toen ik weer mijn eisprong had kreeg ik buikpijn, en die is pas overgegaan rond de 8 weken zwangerschap. Wat dat nu geweest is? Ok, de zwangerschap begrijp ik nog, maar die weken daarvoor? Kon bij mij te maken hebben met de dubbele eisprong die ik heb gehad, volgens de verloskundige en de gyn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn onderbuik dagen na ovulatie Empty Re: Pijn onderbuik dagen na ovulatie

Bericht  Petteflet do 25 nov 2010 - 1:52

Ook ik herken die buikpijnen. Heb zelfs onderzoeken gehad in het ziekenhuis om te achterhalen waar het vandaan komt, aangezien bij mij de pijn ong. 1,5 week aanhoudt. Maar ze hebben niets kunnen vinden, ook geen ontstekingswaarde in mijn bloed o.i.d.
Ik tast dus ook nog behoorlijk in het duister en wacht nu mijn volgende pijnklachten weer af. Als ik weer zo'n pijn heb, dan krijg ik waarschijnlijk een gynacologisch onderzoek.
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn onderbuik dagen na ovulatie Empty Re: Pijn onderbuik dagen na ovulatie

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum