Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...

+93
bolus26
mickey
LindaK
Miss Cherie
hellowkitty
smooch
Clapperdie
vlinder-19
Tazz
_Lana_
koNijntje
Marin
TNMN
liesje
nillis
Spring
Emmayes
Twellie
Linda
Mida4you
Steep
Jezzie
Aimee
Roodkapje
Supertalentje
Koeboe82
Thunder
M@niek
Tiara
LDJ
Floor
Papillio
Smaragdje
Flower_L
Novalee
xxjojootjexx
woezel
Happydobby
Fiwen
Slakje
Puzzle
vlindertje
Paper Crown
Didi
Star007
Nana
moepie
Tania
LMCurious
Océane
CCC
Coco
Viva
holaagirl
meisje
Puggle
lief
Ezzer
*Lookie*
-Ieniemienie-
pitbullgup
Muppetje
SarahKey
Ayla
Parisienne
Ibbeltje
duckie
_Jet
Susan
MissD
Laced
Diese
chipa
Jasmine
teletascha
Bruintje Beer
Nijntje
Lejow
Annie24
Printje
Limburg85
Liadan
PiP
Coccinelle
Vancity_girl
Jules
PapillonRose
kwak
Flip Fluitketel
maiadebij
studiebol
VeryCherry
Pien
97 plaatsers

Pagina 1 van 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  Empty Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...

Bericht  Pien ma 6 feb 2012 - 0:27

El.in is behoorlijk gegroeid de laatste tijd en dus werd het tijd voor nieuwe kleerjtes. Heb het één en ander via hier gekocht maar, ook nieuw spul!!

Onlangs bij de hema dit meerdere dingen, maar ik kan ineens geen foto's van de hema plaatsen... Vaag!

Gister dit bij de prenatal:.



compleet setje, wat ze dan met een witte romper draagt.

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  Foto-PVG6A3CF-1

voor op een hema spijkerbroekje

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  Foto-B3XDCMWX

het bolero'tje kan ook los gedragen worden bij hetrokje.

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  Foto-P7Y4SBCE



en dit shirtje, voor op een blauw wit geruit rokje.

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  Foto-NP3V7XCR

Verder nog het wat meer dingetjes maar daar heb ik geen foto van!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  Empty Re: Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 0:34

Wat leuk! Qua kleren heb ik de laatste niks bij gekocht, omdat Y.enthe behoorlijk "stil" staat na mijn idee. Het allerlaatste wat we zelf hebben gekocht is een roze baby-walker van VTecht en een Quinny Zapp Buggy (zwart).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  Empty Re: Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...

Bericht  VeryCherry ma 6 feb 2012 - 0:49

Snowboots en een winterjas smile Beide waren kapot.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  Empty Re: Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...

Bericht  studiebol ma 6 feb 2012 - 0:54

Leuke dingen Pien! Had het ook al gezien bij de Prenatal!

Het laatst wat ik heb gekocht zijn twee paarse blousejes van noppies bij de prenatal in de opruiming.

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  Noppies_baby_blouse
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  Empty Re: Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...

Bericht  maiadebij ma 6 feb 2012 - 0:55

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  Spacerwat een schattige setjes! Zou ik ook zo voor J kunnen kiezen, maar haar kledinglade puilt uit, dus zij is ff klaar!4

Voor N net dit besteld:

mmmm laat maar, ik kan niet kopieren van de wehkamp site, dan maar een linkje:

http://www.wehkamp.nl/kinderen/jongenskleding/broeken-jeans/petrol-industries-jeans/C23_3K2_K24_917404/?M=134&MK=171200&PRmin=10&PRmax=80&KAPRmin=1000&KAPRmax=8000&F=1,2,19,4,17&SM=0

http://www.wehkamp.nl/kinderen/jongenskleding/broeken-jeans/name-it-jeans-andi/C23_3K2_K24_920845/?M=134&PRmin=10&PRmax=80&KAPRmin=1000&KAPRmax=8000&F=1,2,19,4,17&SM=0

http://www.wehkamp.nl/kinderen/jongenskleding/truien-vesten/name-it-sweater/C23_3K2_K23_919261/

http://www.wehkamp.nl/kinderen/jongenskleding/truien-vesten/c-a-palomino-sweater/C23_3K2_K23_280544/?M=134&PRmin=5&PRmax=70&KAPRmin=500&KAPRmax=7000&F=1,2,19,4,17&PI=1&SM=0

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  Empty Re: Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...

Bericht  Flip Fluitketel ma 6 feb 2012 - 1:49

Als laatste hebben we schoentjes voor J. gekocht van Bardossa. J. heeft ze alleen in het donkerblauw i.p.v. de grijze op de foto.

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  Foto-HCXPTOLQ-D
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  Empty Re: Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...

Bericht  kwak ma 6 feb 2012 - 2:27

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  Img7860k

voor 3,50 Very Happy
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  Empty Re: Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 2:52

Wat een ontzettend leuke kleertjes Pien!! I love you Alleen daarom al zou ik een meisje willen (nee hoor, geintje haha).

On topic: ik heb een blauw skipakje voor mijn zoon gekocht en waarschijnlijk komt daar vandaag nog een boevenpakje voor de carnaval bij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  Empty Re: Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...

Bericht  PapillonRose ma 6 feb 2012 - 3:21

Vorige week gekocht:
Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  1208350_1

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  1208750_1
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  Empty Re: Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...

Bericht  kwak ma 6 feb 2012 - 5:12

PR, oeh, leuk!!
welk merk is het?
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  Empty Re: Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...

Bericht  Jules ma 6 feb 2012 - 5:32

Wat een leuke kleertjes Pien!
Jules
Jules
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 179
Punten : 210
Registratiedatum : 26-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  Empty Re: Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...

Bericht  Vancity_girl ma 6 feb 2012 - 5:49

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  Images?q=tbn:ANd9GcSB0QTPSmcqQ0kKd7RZ-kgzh7cNDEnI4EybAB5PXTmX59bWWHyZBpne1v5Gvg

Zocht eigenlijk schoenen voor mezelf maar kwam met deze thuis. Very Happy
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  Empty Re: Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...

Bericht  Flip Fluitketel ma 6 feb 2012 - 6:44

kwak schreef:PR, oeh, leuk!!
welk merk is het?

Volgens mij is het van BFC als ik voor PR mag spreken Wink


Laatst aangepast door Flip Fluitketel op ma 6 feb 2012 - 6:45; in totaal 1 keer bewerkt
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  Empty Re: Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...

Bericht  Coccinelle ma 6 feb 2012 - 6:44

Leuk PR, S heeft dit setje ook Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  561177 , nog met een legging erbij.

Kwak: Het is van BFC.

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  Empty Re: Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...

Bericht  PiP ma 6 feb 2012 - 8:18

Coccinelle schreef:Leuk PR, S heeft dit setje ook Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  561177 , nog met een legging erbij.

Kwak: Het is van BFC.
+1
Werd jouw legging ook zo snel valig?

Pien: Leuke kleertjes!

Afgelopen zaterdag gekocht voor F en natuurlijk voor de baby:


Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  Joolz-day-earth-cactus-green-zwart-frame



En meteen nog sokken voor F en een broekje+shirtje voor ons jochie meegenomen Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  561177

Vorige week wezen winkelen en dit geshopt:

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  Scale.rb?img=8823315136542Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  Scale.rb?img=8824548786206

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  13071093_DENIM_001_List
Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  13074749_GREYMELANGE_001_List Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  13071955_ATLANTIC_311271_001_ListLaatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  13071955_ATLANTIC_311271_003_SmallLaatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  13071956_ATLANTIC_311272_001_ListLaatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  13071956_ATLANTIC_311272_003_Small


Laatst aangepast door PiP op ma 6 feb 2012 - 8:42; in totaal 1 keer bewerkt

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  Empty Re: Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...

Bericht  Liadan ma 6 feb 2012 - 8:24

Ik heb vrijdag deze voor Kian besteld (heb ze alleen nog niet binnen, hopelijk morgen):
Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  Imagehandler.aspx?filename=THFV-rapovasportbruin

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  Empty Re: Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...

Bericht  maiadebij ma 6 feb 2012 - 8:52

Liadan, wat grappig die heeft N ook gehad!

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  DSC061072

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  Empty Re: Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...

Bericht  Coccinelle ma 6 feb 2012 - 8:55

PiP schreef:
Coccinelle schreef:Leuk PR, S heeft dit setje ook Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  561177 , nog met een legging erbij.

Kwak: Het is van BFC.
+1
Werd jouw legging ook zo snel valig?


Nee, nog niet eigenlijk. Ik heb de gestreepte/roze legging erbij. Jij met die bloemetjes toch? Die was er toen niet meer in S haar maat.

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  Empty Re: Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...

Bericht  Liadan ma 6 feb 2012 - 9:01

maiadebij schreef:Liadan, wat grappig die heeft N ook gehad!

Ahh wat is het toch een knapperd smile vond je de slofjes fijn?

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  Empty Re: Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...

Bericht  Limburg85 ma 6 feb 2012 - 9:04

Liadan schreef:Ik heb vrijdag deze voor Kian besteld (heb ze alleen nog niet binnen, hopelijk morgen):
Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  Imagehandler.aspx?filename=THFV-rapovasportbruin

R. heeft 2 paar van dat merk, een paar daarvan is nog te groot. Ik vind ze nu fijn, in het begin gingen ze lastig aan doordat hij z'n tenen kromt. En ik vind ze groot vallen of misschien heeft R. gewoon kleine voetjes.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  Empty Re: Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...

Bericht  Liadan ma 6 feb 2012 - 9:06

Limburg85 schreef:
Liadan schreef:Ik heb vrijdag deze voor Kian besteld (heb ze alleen nog niet binnen, hopelijk morgen):
Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  Imagehandler.aspx?filename=THFV-rapovasportbruin

R. heeft 2 paar van dat merk, een paar daarvan is nog te groot. Ik vind ze nu fijn, in het begin gingen ze lastig aan doordat hij z'n tenen kromt. En ik vind ze groot vallen of misschien heeft R. gewoon kleine voetjes.
Ooh dan hoop ik dat hij ze past, ik heb maat 3 besteld. Maar volgens de maattabel moet hij die toch wel hebben volgens mij. Ik had al een paar slofjes van oxxy, maar Kian heeft grote brede voeten en ik krijg die slofjes nauwelijks aan zijn voeten. Dus hopelijk gaan deze beter!

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  Empty Re: Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 9:10

VeryCherry schreef:Snowboots en een winterjas smile Beide waren kapot.
Ik mag hopen dat je dan wel korting hebt gekregen Laughing

Ik heb als laatste kleertjes via marktplaats gekocht.
Een tuinoveral, spijkerbroek en jas voor C.iske en een spijkeroveral en een oilily jasje voor J.anneman. Oh en J.annemans ringetje voor zijn verjaardag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  Empty Re: Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...

Bericht  Limburg85 ma 6 feb 2012 - 9:12

Liadan schreef:
Limburg85 schreef:
Liadan schreef:Ik heb vrijdag deze voor Kian besteld (heb ze alleen nog niet binnen, hopelijk morgen):
Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  Imagehandler.aspx?filename=THFV-rapovasportbruin

R. heeft 2 paar van dat merk, een paar daarvan is nog te groot. Ik vind ze nu fijn, in het begin gingen ze lastig aan doordat hij z'n tenen kromt. En ik vind ze groot vallen of misschien heeft R. gewoon kleine voetjes.
Ooh dan hoop ik dat hij ze past, ik heb maat 3 besteld. Maar volgens de maattabel moet hij die toch wel hebben volgens mij. Ik had al een paar slofjes van oxxy, maar Kian heeft grote brede voeten en ik krijg die slofjes nauwelijks aan zijn voeten. Dus hopelijk gaan deze beter!

R. heeft deze in het zwart in maat 2 en die zitten eigenlijk sinds een maand of 1,5 pas goed bij hem.
Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  Imagehandler.aspx?filename=K5CQ-rapovanavy

Deze heeft hij in maat 3 in het grijs maar die zijn nog veel te groot en te wijd voor hem.
Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  Imagehandler.aspx?filename=F0X6-jakrapstarnavy

Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  Empty Re: Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...

Bericht  PapillonRose ma 6 feb 2012 - 9:34

De kleertjes die ik postte zijn inderdaad van BFC. Heb ze eindelijk gevonden in de goede maat! En nog afgeprijsd ook ondertussen. Alleen helaas geen legging meer te vinden die erbij past laughcry Eerst zag ik de kleertjes niet in de goede maat, nu is er geen legging meer van.. Maargoed, ik heb nog genoeg in de kast liggen, dus er past vast wel iets bij.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  Empty Re: Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...

Bericht  PiP ma 6 feb 2012 - 9:38

Coccinelle schreef:
PiP schreef:
Coccinelle schreef:Leuk PR, S heeft dit setje ook Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  561177 , nog met een legging erbij.

Kwak: Het is van BFC.
+1
Werd jouw legging ook zo snel valig?


Nee, nog niet eigenlijk. Ik heb de gestreepte/roze legging erbij. Jij met die bloemetjes toch? Die was er toen niet meer in S haar maat.

Heb idd die met de bloemetjes, na 1 keer dragen zag je haar knietjes als iets erin.
En daarna was hij ook snel geheel dof/vaal...
Datzelfde patroon zit ook in de capuchon van een trui en die blijft wel mooi met wassen.(is wel een andere stof)
Ik heb later ook de gestreepte mailot in het rose/rood/blauw erbij besteld.
De legging is haar nu ook te klein.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  Empty Re: Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum