Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

mandjes/bakjes boven de commode....

+2
Tania
duckie
6 plaatsers

Ga naar beneden

mandjes/bakjes boven de commode....  Empty mandjes/bakjes boven de commode....

Bericht  duckie za 28 jan 2012 - 23:15

ik meen laatst ergens een foto te hebben gezien van iemand die had bakjes of mandjes aan de muur boven de commode.... Wie was dat?? Ik heb namelijk 2 plakjes boven d commode maar die staan vol met spullen en nu wou ik er eigenijk 1 of 2 mandjes neer hangen voor wat losse spulltjes maar zoek ff wat ideen.
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

mandjes/bakjes boven de commode....  Empty Re: mandjes/bakjes boven de commode....

Bericht  Tania za 28 jan 2012 - 23:21

Van dit merk heb je mandjes die je aan de muur kan hangen: http://www.handedby.nl/

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

mandjes/bakjes boven de commode....  Empty Re: mandjes/bakjes boven de commode....

Bericht  Flip Fluitketel zo 29 jan 2012 - 0:02

Wij hebben 3 mandjes boven de commode i.p.v. een plankje. Wij hebben ze van het merk Handedby en gekocht in een babywinkel. Via www.handedby-by-coolbrandsonly.nl kan je misschien ideeen opdoen. Daar staan verschillende soorten manden.

Volgens mij heb ik jou op hyves of niet? Op mijn hyves staan namelijk nog foto's van de babaykamer waarop je ze ziet hangen.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

mandjes/bakjes boven de commode....  Empty Re: mandjes/bakjes boven de commode....

Bericht  duckie zo 29 jan 2012 - 0:21

Flip Fluitketel schreef:Wij hebben 3 mandjes boven de commode i.p.v. een plankje. Wij hebben ze van het merk Handedby en gekocht in een babywinkel. Via www.handedby-by-coolbrandsonly.nl kan je misschien ideeen opdoen. Daar staan verschillende soorten manden.

Volgens mij heb ik jou op hyves of niet? Op mijn hyves staan namelijk nog foto's van de babaykamer waarop je ze ziet hangen.



ik ga die site eens even bekijken, ik heb je niet op hyves, wel facebook volgens mij kweenie of ze daar op staan?



ik heb altijd wat speelgoed en pyama ed op de commode liggen maar als ze flink aan het spartelen is zeg maar dan vliegt de boel er nog wel eens af dus wou dat ik dat wel bij de hand heb maar ook weer wat opgeruimt vandaar dat ik dacht aan wat mandjes...
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

mandjes/bakjes boven de commode....  Empty Re: mandjes/bakjes boven de commode....

Bericht  Flip Fluitketel zo 29 jan 2012 - 0:45

duckie schreef:
Flip Fluitketel schreef:Wij hebben 3 mandjes boven de commode i.p.v. een plankje. Wij hebben ze van het merk Handedby en gekocht in een babywinkel. Via www.handedby-by-coolbrandsonly.nl kan je misschien ideeen opdoen. Daar staan verschillende soorten manden.

Volgens mij heb ik jou op hyves of niet? Op mijn hyves staan namelijk nog foto's van de babaykamer waarop je ze ziet hangen.



ik ga die site eens even bekijken, ik heb je niet op hyves, wel facebook volgens mij kweenie of ze daar op staan?

ik heb altijd wat speelgoed en pyama ed op de commode liggen maar als ze flink aan het spartelen is zeg maar dan vliegt de boel er nog wel eens afus wou dat ik dat wel bij de hand heb maar ook weer wat opgeruimt vandaar dat ik dacht aan wat man
Pdjes...

Ik heb de foto's niet op FB staan. Je bent toch ook lid van de mama 2010 hyves? Daar sta ik ook tussen.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

mandjes/bakjes boven de commode....  Empty Re: mandjes/bakjes boven de commode....

Bericht  duckie zo 29 jan 2012 - 0:54

ja daar kan ik even kijken, moet ik ff weer weten wie je ook al weer bent Wink
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

mandjes/bakjes boven de commode....  Empty Re: mandjes/bakjes boven de commode....

Bericht  nillis zo 29 jan 2012 - 0:59

Ik heb mandjes van de action, zal even een foto plaatsen. Als me dat nog lukt.

mandjes/bakjes boven de commode....  Foto-OCZWWSID
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

mandjes/bakjes boven de commode....  Empty Re: mandjes/bakjes boven de commode....

Bericht  duckie zo 29 jan 2012 - 1:02

jaa dat is ook leuk zo!! daar kan ik morgen ook nog wel eens gaan kijken
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

mandjes/bakjes boven de commode....  Empty Re: mandjes/bakjes boven de commode....

Bericht  duckie zo 29 jan 2012 - 1:14

Flip Fluitketel schreef:
duckie schreef:
Flip Fluitketel schreef:Wij hebben 3 mandjes boven de commode i.p.v. een plankje. Wij hebben ze van het merk Handedby en gekocht in een babywinkel. Via www.handedby-by-coolbrandsonly.nl kan je misschien ideeen opdoen. Daar staan verschillende soorten manden.

Volgens mij heb ik jou op hyves of niet? Op mijn hyves staan namelijk nog foto's van de babaykamer waarop je ze ziet hangen.



ik ga die site eens even bekijken, ik heb je niet op hyves, wel facebook volgens mij kweenie of ze daar op staan?

ik heb altijd wat speelgoed en pyama ed op de commode liggen maar als ze flink aan het spartelen is zeg maar dan vliegt de boel er nog wel eens afus wou dat ik dat wel bij de hand heb maar ook weer wat opgeruimt vandaar dat ik dacht aan wat man
Pdjes...



als ik goed heb gekeken op hyves dan zie ik allen vakantiefotos:oops:

Ik heb de foto's niet op FB staan. Je bent toch ook lid van de mama 2010 hyves? Daar sta ik ook tussen.
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

mandjes/bakjes boven de commode....  Empty Re: mandjes/bakjes boven de commode....

Bericht  Flip Fluitketel zo 29 jan 2012 - 1:14

duckie schreef:ja daar kan ik even kijken, moet ik ff weer weten wie je ook al weer bent Wink
Mijn naam begint met een S. mijn dochter haar naam staat er achter endie begint met een J.. Profielfoto is mijn dochter met een groen shirt en spijkerrokje aan.

Mijn profiel is afgeschermd als het goed is en kan je geen foto's kijken.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

mandjes/bakjes boven de commode....  Empty Re: mandjes/bakjes boven de commode....

Bericht  Flip Fluitketel zo 29 jan 2012 - 1:22

Maar ja, kan net zo goed 'even' een foto plaatsen.......

*weg*


Laatst aangepast door Flip Fluitketel op wo 1 feb 2012 - 8:50; in totaal 1 keer bewerkt
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

mandjes/bakjes boven de commode....  Empty Re: mandjes/bakjes boven de commode....

Bericht  duckie zo 29 jan 2012 - 1:24

ja kon alleen je vakantie fotos zien idd..



maar erg leuk ja, zon soort idee zoek ik. morgen eens even wat winkels bij langs gaan

thnx voor de fotos
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

mandjes/bakjes boven de commode....  Empty Re: mandjes/bakjes boven de commode....

Bericht  -Ieniemienie- zo 29 jan 2012 - 1:53

Ik heb ook wat mandjes aan de muur gemaakt:
mandjes/bakjes boven de commode....  17980162

Dit zijn mandjes van de xenos. En dan gewoon door het materiaal heeft mn man 2 schroefjes gedaan.
Er zitten speentjes, spuugdoekjes en een pyama in. Mn dochter wilde de beer er ook in. Dus die staat er nu oeven op haha.
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

mandjes/bakjes boven de commode....  Empty Re: mandjes/bakjes boven de commode....

Bericht  PiP zo 29 jan 2012 - 4:14

Ik heb er zo geen foto van, maar ik heb ook 4 mandjes van Handedby op het wandrekje staan.
Eerst had ik er 2, in het mandje deed ik alle kleine rommeltjes en in het open mandje had ik luiers zitten.
De flacons had ik in het wandrekje staan, maar toen F ze eruit begon te plukken en het geweldig vond om ze open te maken heb ik er nog 2 mandje bijgehaald om zo dus alles hoog op te kunnen bergen.
Ik vind ze dus ideaal!
Babyhuys verkoopt ze trouwens ook als je van dat merk wilt.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

mandjes/bakjes boven de commode....  Empty Re: mandjes/bakjes boven de commode....

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum