Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zo, ik neem een borrel! En jullie?

+15
Sue
Caramba
Kaat
Rodewijn
Raindrop
Zininzon
ekiaam87
Carra
Zonnebloem
Minx
Marin
TukTuk
SnowWhite
Lejow
PluDan
19 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Zo, ik neem een borrel! En jullie? - Pagina 3 Empty Re: Zo, ik neem een borrel! En jullie?

Bericht  Qiara za 7 jan 2012 - 11:55

Ik heb het maar gedaan en misschien later nog een glaasje 43 drunken
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo, ik neem een borrel! En jullie? - Pagina 3 Empty Re: Zo, ik neem een borrel! En jullie?

Bericht  Minx za 7 jan 2012 - 12:01

Qiara schreef:Ik heb het maar gedaan en misschien later nog een glaasje 43 drunken

43 is zo lekker, al is mijn chocowijn nu ook lekker Very Happy
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo, ik neem een borrel! En jullie? - Pagina 3 Empty Re: Zo, ik neem een borrel! En jullie?

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 12:03

Ik drink cassis! Dat drink ik echt altijd sinds 2 jaar ofzo, ik ben cola helemaal zat :P Kan je ook echt alleen maar in NL kopen(misschien Belgie ook?) maar heb het echt nog nergens anders gezien. Zo'n lekker drankje is dat :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zo, ik neem een borrel! En jullie? - Pagina 3 Empty Re: Zo, ik neem een borrel! En jullie?

Bericht  Raindrop za 7 jan 2012 - 23:10

Yasmin schreef:Ik drink cassis! Dat drink ik echt altijd sinds 2 jaar ofzo, ik ben cola helemaal zat :P Kan je ook echt alleen maar in NL kopen(misschien Belgie ook?) maar heb het echt nog nergens anders gezien. Zo'n lekker drankje is dat :P

Oh cassis I love you
Dat vind ik echt zo lekker en in België kan je het helaas niet krijgen Sad Oh in 1 supermarkt trouwens wel sindskort maar dan betaal je voor een blikje cassis (van het Fanta merk) 1,75 ofzo. Dat is me toch iets teveel haha.
Als ik in NL ben (dat is gelukkig heel dichtbij) haal ik wel geregeld cassis Very Happy I love you
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo, ik neem een borrel! En jullie? - Pagina 3 Empty Re: Zo, ik neem een borrel! En jullie?

Bericht  PluDan zo 8 jan 2012 - 0:35

Hoe gaat het nu met je Spetterdespat?
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo, ik neem een borrel! En jullie? - Pagina 3 Empty Re: Zo, ik neem een borrel! En jullie?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum