Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat doe jij?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Wat doe jij? Empty Wat doe jij?

Bericht  Gast vr 6 jan 2012 - 4:42

Even een heerlijk onzinnig vrijdag middag/avond topic! Gewoon omdat het kan! smile

- Als je boos bent?
- Als je verdrietig bent?
- Als je zenuwachtig bent?
- Als je ongerust bent?
- Als je verliefd bent?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij? Empty Re: Wat doe jij?

Bericht  silly-one vr 6 jan 2012 - 4:44

- Als je boos bent? het eruit flappen en vervolgend liggen huilen op bed/de bank.
- Als je verdrietig bent? alleen zijn en de rust opzoeken.
- Als je zenuwachtig bent? mezelf overschreven qua aanwezig zijn.
- Als je ongerust bent? contact blijven zoeken, andere mensen inschakelen
- Als je verliefd bent?
geen idee, te lang geleden.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij? Empty Re: Wat doe jij?

Bericht  Curious vr 6 jan 2012 - 4:45

Cimic schreef:Even een heerlijk onzinnig vrijdag middag/avond topic! Gewoon omdat het kan! smile

- Als je boos bent? opkroppen en uiteindelijk ontploffen, maar wel zonder fysieke agressie
- Als je verdrietig bent? dichtslaan, soms huilen, mezelf terug trekken
- Als je zenuwachtig bent? hyper worden, proberen controle te zoeken
- Als je ongerust bent? mezelf gek praten en zoveel mogelijk proberen te relativeren.
- Als je verliefd bent? op een roze wolk zitten en genieten smile
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij? Empty Re: Wat doe jij?

Bericht  Curious vr 6 jan 2012 - 4:46

en jij cimic?
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij? Empty Re: Wat doe jij?

Bericht  Gast vr 6 jan 2012 - 4:59

- Als je boos bent? Dan word ik heel onrustig. Als ik echt boos ben wil ik ook echt even ergens tegenaan meppen, even mijn agressie kwijt. Gelukkig is dat niet heel snel en zakt het vanzelf wel weer af

- Als je verdrietig bent? Het liefst jank ik dan even alles eruit, op bed met de kat erbij. Als ik niet uit mezelf kan huilen zet ik een zielige film op waarbij de tranen zo komen. Dat lucht meestal wel op en dan kan ik er weer even tegenaan

- Als je zenuwachtig bent? Dan ga ik nagels zitten pulken. Je kan aan mijn nagels ook meestal zien of ik zenuwachtig ben geweest of niet haha. En ik kan niet stilzitten, loop veel rond en ben met veel verschillende dingen bezig

- Als je ongerust bent? Ligt er een beetje aan waarom ik ongerust ben. Als ik om iemand ongerust ben probeer ik contact te zoeken zodat die persoon me gerust kan stellen.

- Als je verliefd bent? Dan loop ik heel de dag te lachen en ben ik heel vrolijk. Wil ik het liefst heel de dag contact met hem hebben en kan ik heel erg zitten dromen. Dit is dan wel als het prille verliefdheid is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij? Empty Re: Wat doe jij?

Bericht  Bliss vr 6 jan 2012 - 5:00

Cimic schreef:Even een heerlijk onzinnig vrijdag middag/avond topic! Gewoon omdat het kan! smile

- Als je boos bent? vloeken, huilen, met deuren gooien, een glas kapot gooien op de grond
- Als je verdrietig bent? huilen, huilen en nog eens huilen
- Als je zenuwachtig bent? ijsberen, geen hap door mn keel krijgen
- Als je ongerust bent? de persoon in kwestie blijven bellen
- Als je verliefd bent? over diegene (dag)dromen, geen hap door mn keel krijgen, enorm onzeker worden

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij? Empty Re: Wat doe jij?

Bericht  Gast vr 6 jan 2012 - 5:00

Cimic schreef:Even een heerlijk onzinnig vrijdag middag/avond topic! Gewoon omdat het kan! smile

- Als je boos bent? Schelden!
- Als je verdrietig bent? Wijn drinken
- Als je zenuwachtig bent? Dat gevoel ken ik niet
- Als je ongerust bent? Ligt eraan waarover
- Als je verliefd bent? Oeei, dat is zoo lang geleden. Geen idee. Volgens mij kon ik nog wel eten enzo

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij? Empty Re: Wat doe jij?

Bericht  Merai vr 6 jan 2012 - 5:04

- Als je boos bent? Huilen en daar baal ik erg van..
- Als je verdrietig bent? Er met mijn naasten over praten en eventueel uithuilen.
- Als je zenuwachtig bent? Dan ben ik erg trubbelig en heb ik geen rust in mijn kont.
- Als je ongerust bent? Mijn gedachten proberen te relativeren, als er echt reden is tot ongerustheid probeer ik contact te krijgen.
- Als je verliefd bent? De hele dag over hem praten smile
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij? Empty Re: Wat doe jij?

Bericht  Gast vr 6 jan 2012 - 5:07

- Als je boos bent? Dan zoek ik een plekje waar ik alleen kan zitten.
- Als je verdrietig bent? Dan ga ik in de hoek van de bank zitten tegen de kussens aan met een deken. Als de hond er is, neem ik de hond op schoot.
- Als je zenuwachtig bent? Dan probeer ik rustig te blijven, maar dat lukt niet. Ik ga dan bedenken waarom ik juist net zenuwachtig moet zijn..
- Als je ongerust bent? Heen en weer lopen, andere dingen doen, er niet aan proberen te denken, maar dat doe ik dan juist wel.
- Als je verliefd bent? De hele dag over hem praten en aan hem denken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij? Empty Re: Wat doe jij?

Bericht  Gast vr 6 jan 2012 - 5:14

- Als je boos bent? Huilen. En net als Merai baal ik daar ontzettend van.
- Als je verdrietig bent? Mokken en eventueel in een hoekje een traantje laten vallen.
- Als je zenuwachtig bent? Heen en weer dribbelen in huis.
- Als je ongerust bent? Ook heen en weer dribbelen in huis en met mijn voet tappen op de grond.
- Als je verliefd bent? Hmmz, geen idee eigenlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij? Empty Re: Wat doe jij?

Bericht  Gast vr 6 jan 2012 - 5:15

Als ik boos ben: schelden, stem verheffen en eigenlijk wil ik dan goed met de deuren slaan maar dat gebeurd bijna nooit. Ik loop dan weg en krop het op, soort innerlijke woede zeg maar.

Als ik verdrietig ben: Mezelf terug trekken, huilen, en verdrietige muziek luisteren vaak krijg ik ook geen hap door mijn keel.

Als ik zenuwachtig ben: druk zijn, onrustig zijn, en allemaal vragen stellen aan mensen totdat ze gek van me worden, soort van antwoord willen hebben.

Ongerust ben: dan wil ik iemand bij me hebben die me rustig kan houden en proberen te laten relativeren.

Verliefd ben: Het welbekende roze wolkje en de hele dag over hem praten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij? Empty Re: Wat doe jij?

Bericht  Gast vr 6 jan 2012 - 5:32


- Als je boos bent? Huilen, schreeuwen, stampen
- Als je verdrietig bent? Huilen en zielige liedjes luisteren
- Als je zenuwachtig bent? Sissen, uitrekken, rare geluidjes maken, proberen heel stil te zijn en te concentreren op het rustig zijn
- Als je ongerust bent? Word ik paniekerig en ga ik dingen in mijn hoofd halen
- Als je verliefd bent? Enorm dom

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij? Empty Re: Wat doe jij?

Bericht  Gast vr 6 jan 2012 - 6:13

Cimic schreef:Als ik boos ben: schelden, stem verheffen en eigenlijk wil ik dan goed met de deuren slaan maar dat gebeurd bijna nooit. Ik loop dan weg en krop het op, soort innerlijke woede zeg maar.

Als ik verdrietig ben: Mezelf terug trekken, huilen, en verdrietige muziek luisteren vaak krijg ik ook geen hap door mijn keel.

Als ik zenuwachtig ben: druk zijn, onrustig zijn, en allemaal vragen stellen aan mensen totdat ze gek van me worden, soort van antwoord willen hebben.

Ongerust ben: dan wil ik iemand bij me hebben die me rustig kan houden en proberen te laten relativeren.

Verliefd ben: Het welbekende roze wolkje en de hele dag over hem praten.
Ik doe precies hetzelfde.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij? Empty Re: Wat doe jij?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum