Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik ben best trots op mezelf

3 plaatsers

Ga naar beneden

Ik ben best trots op mezelf Empty Ik ben best trots op mezelf

Bericht  Gast vr 6 jan 2012 - 4:25

Voor jullie waarschijnlijk iets heel stoms, maar ik ben jaren niet naar de tandarts geweest. Was echt doodsbang en had liever kiespijn dan dat ik naar de tandarts ging. Totdat ik vorig jaar vond dat het zo niet langer kon, dan zou ik voor mijn 30e al een kunstgebit hebben. Ben toen naar een soort angsttandarts gegaan, moest inderdaad veel gebeuren (wat gaatjes, kiezen die opnieuw 'gemaakt' moesten worden, tandvlees was erg ontstoken) en nu, een jaar later, is het eindelijk allemaal goed en ben ik trots op mezelf dat ik toen die stap heb gezet. Very Happy

Jullie ergens trots op?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben best trots op mezelf Empty Re: Ik ben best trots op mezelf

Bericht  Travelgurly vr 6 jan 2012 - 4:27

wow heel knap van je!
goed dat je de stap gezet hebt!
ik vind de tandarts ook echt vreselijk dus snap je wel.
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben best trots op mezelf Empty Re: Ik ben best trots op mezelf

Bericht  Gast vr 6 jan 2012 - 4:31

Travelgurly schreef:wow heel knap van je!
goed dat je de stap gezet hebt!
ik vind de tandarts ook echt vreselijk dus snap je wel.

Ik vind het nog steeds niet leuk, maar ben inderdaad wel blij dat ik gegaan ben smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben best trots op mezelf Empty Re: Ik ben best trots op mezelf

Bericht  Gast vr 6 jan 2012 - 4:32

Stoer van je en daar mag je zeker trots op zijn! Wat doet een angsttandarts dan precies?
Trots ben ik nog niet, maar misschien kan ik het wel over een tijdje zijn smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden