Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Eten in de Bazar?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Eten in de Bazar?  Empty Eten in de Bazar?

Bericht  Shopelle vr 6 jan 2012 - 2:28

Wie van jullie heeft wel eens gegeten bij de Bazar?
Is het lekker?
Shopelle
Shopelle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eten in de Bazar?  Empty Re: Eten in de Bazar?

Bericht  Gast vr 6 jan 2012 - 2:30

Haha ga je een weekendje rotterdam doen?
Bazar vind ik leuk zitten en je hebt net andere gerechten dan in de meeste eetcafé's maar het eten vond ik de laatste keer dat ik er was tegenvallen.
Mijn eten was wel ok, ik had iets van kip geloof ik, degene met wie ik was had spiezen maar die waren niet echt lekker.
De keer ervoor had ik spareribs maar die vond ik toen ook niet zo lekker, waren helemaal niet mals.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eten in de Bazar?  Empty Re: Eten in de Bazar?

Bericht  Antibes vr 6 jan 2012 - 2:32

Of Amsterdam.. Wink

Ik heb er regelmatig gegeten. Eten is prima, niet goed ofzo, maar daar zijn de prijzen ook niet naar. Sfeer is in Amsterdam altijd goed. Kom er regelmatig terug voor relatief goedkope etentjes.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Eten in de Bazar?  Empty Re: Eten in de Bazar?

Bericht  Gast vr 6 jan 2012 - 2:34

Antibes schreef:Of Amsterdam.. Wink

Ik heb er regelmatig gegeten. Eten is prima, niet goed ofzo, maar daar zijn de prijzen ook niet naar. Sfeer is in Amsterdam altijd goed. Kom er regelmatig terug voor relatief goedkope etentjes.

Er stond bij Uitgaan ook een vraag over Club Vie, dus vandaar dat ik dacht dat ze een weekendje Rotterdam gaat doen smile

Zo ik ben duidelijk niet wakker!


Laatst aangepast door Princess op vr 6 jan 2012 - 2:36; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eten in de Bazar?  Empty Re: Eten in de Bazar?

Bericht  Shopelle vr 6 jan 2012 - 2:35

Antibes schreef:Of Amsterdam.. Wink

Ik heb er regelmatig gegeten. Eten is prima, niet goed ofzo, maar daar zijn de prijzen ook niet naar. Sfeer is in Amsterdam altijd goed. Kom er regelmatig terug voor relatief goedkope etentjes.

Ja, ik ga inderdaad naar Amsterdam. Wat zijn de prijzen ongeveer? Ik lees op iens nogal negatieve verhalen over de bazar maar lijkt me wel leuk om iets anders te proberen.
Shopelle
Shopelle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eten in de Bazar?  Empty Re: Eten in de Bazar?

Bericht  Shopelle vr 6 jan 2012 - 2:36

Princess schreef:Haha ga je een weekendje rotterdam doen?
Bazar vind ik leuk zitten en je hebt net andere gerechten dan in de meeste eetcafé's maar het eten vond ik de laatste keer dat ik er was tegenvallen.
Mijn eten was wel ok, ik had iets van kip geloof ik, degene met wie ik was had spiezen maar die waren niet echt lekker.
De keer ervoor had ik spareribs maar die vond ik toen ook niet zo lekker, waren helemaal niet mals.

Nee, helaas ik ga geen weekendje Rotterdam doen. Lijkt me wel gezellig. Club Vie was een andere starter.
Shopelle
Shopelle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eten in de Bazar?  Empty Re: Eten in de Bazar?

Bericht  Gast vr 6 jan 2012 - 2:37

Shopelle schreef:
Princess schreef:Haha ga je een weekendje rotterdam doen?
Bazar vind ik leuk zitten en je hebt net andere gerechten dan in de meeste eetcafé's maar het eten vond ik de laatste keer dat ik er was tegenvallen.
Mijn eten was wel ok, ik had iets van kip geloof ik, degene met wie ik was had spiezen maar die waren niet echt lekker.
De keer ervoor had ik spareribs maar die vond ik toen ook niet zo lekker, waren helemaal niet mals.

Nee, helaas ik ga geen weekendje Rotterdam doen. Lijkt me wel gezellig. Club Vie was een andere starter.

Ik zag t ja, ik las weer eens niet goed!
Eetze bij Bazar als je er nog naartoe gaat!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eten in de Bazar?  Empty Re: Eten in de Bazar?

Bericht  Antibes vr 6 jan 2012 - 2:39

De kaart staat als het goed is gewoon online. Het verschilt volgens mij nog wel eens, de zalm is meestal heerlijk, maar vleesspiezen heb ik zowel heerlijk als kurkdroog gehad. Maar ik eet er prima en ik ga meer voor de sfeer eigenlijk als ik daarheen ga.

Nomads is ook gaaf (maar wel duurder). Als je van tapas houdt zijn Jottem en Manzano aanraders. smile
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Eten in de Bazar?  Empty Re: Eten in de Bazar?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum